quote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef outcast_within het volgende:
Ja maar... Ja maar...
Gaan we het disney niveau ontstijgen dan?
Er komt toch wel een dragon ball die hem voor de 10.000ste maal weer tot leven brengt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef outcast_within het volgende:
Ja maar... Ja maar...
Gaan we het disney niveau ontstijgen dan?
Er komt toch wel een dragon ball die hem voor de 10.000ste maal weer tot leven brengt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:03 schreef GrupoBalanca het volgende:
Jullie weten dat:hoe zeker ben je hier van...tlijkt me niet anders dan een simpel ómg dit moet ut wel zijn situatie'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zet wel ff in spoilerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hoe zeker ben je hier van...tlijkt me niet anders dan een simpel ómg dit moet ut wel zijn situatie'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door GrupoBalanca op 12-06-2007 00:56:20 ]Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:45 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
zet wel ff in spoilerhet blijven spoilers en conjecture gedachtensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:03 schreef GrupoBalanca het volgende:
Jullie weten dat:PLEASESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe niet alsof het al een feit is. Het is puur een vergezochte theory.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo.
Doe mij dan maar dat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand wat meer informatie over de nieuwe Naruto film: Master of the wind?![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:05 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]Ohja, vriend was het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand wat meer informatie over de nieuwe Naruto film: Master of the wind?Maar ze zagen elkaar wel als broers of zoiets? Naja we zullen zien.
![]()
Klopt net zoals ze in bepaalde culturen elkaar brothers noemen.
Maar het duurt zo lang :S, eerst kon ik 4 naruto episodes per dag kijken (kijk naruto pas sinds oktober).
Toen ik met de Anime bij was, moest ik wachten op Shipuuden dus ben ik met de manga begonnen.
En nu ben ik daar ook helemaal bij, wachten is niet leuk.
Maar gelukkig is het bij de manga wel het wachten waard.
Vindt het erg jammer dat de Anime zo gerekt wordt. Vondt dit voor de fillers nog erg mee vallen.
Of ligt dat aan mij?![]()
Nee, je hebt gelijk. Ze rekken het nu meer, zodat we hopelijk nog lang geen fillers krijgen.
Maar daardoor gaan de afleveringen wel naar de klote imo. Te weinig echte actie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: