quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:48 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Anime heb ik nog niet gezien maar, ik weet niet of ik dat wel ga doen aangezien ik het toch al weet wat er gebeurd en het commentaar hier is niet echt. Dus ik kan er wel 1tje missen en kan ik mijn tijd beter aan iets anders besteden.
Manga wel net gelezen.Mijn excuses had de spoilertag niet goed getyptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De manga is echt veeel verder dan de anime. Ruim 3 jaar verder zelfs.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:28 schreef wc-eend het volgende:
Rekken heh.. anders zijn ze er zo snel doorheen, als je dalijk alleeeeeen maar filers gaat doen omdat het verhaal al afgelopen is.. dan heb je denk minder kijkers..? Heb er geen verstand van hoor, dus kan kan ook erg fout zijn wat ik zeg
op deze manier zijn we over 5 jaar nog niet uitgekeken. Ff serieus er gebeurt zowat geen flikker. Zelfs hele dag in je bed liggen geeft dezelfde hoeveelheid actie als het ware...quote:Op zondag 24 juni 2007 22:28 schreef wc-eend het volgende:
Rekken heh.. anders zijn ze er zo snel doorheen, als je dalijk alleeeeeen maar filers gaat doen omdat het verhaal al afgelopen is.. dan heb je denk minder kijkers..? Heb er geen verstand van hoor, dus kan kan ook erg fout zijn wat ik zeg
Het klopt ook echt niet aan alle kanten.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Gaara was dood aan het gaan en Gai&co maken zich druk over handen op elkaar doen voordat ze vertrekken.Het slaat gewoon echt helemaal nergens op en als ik Naruto was had ik ze een ram verkocht voor het treuzelen.
Die "dingen" herinner ik me helemaal niet van de manga, of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:05 schreef wdn het volgende:
Volgende week zal team Gai wel eerst tegen die dingen moeten vechten.
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die "dingen" herinner ik me helemaal niet van de manga, of ligt dat aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime mag veel veel sneller.
Weet iemand trouwens wanneer de nieuwe movie uit komt?![]()
Zit wel in de manga.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die "dingen" herinner ik me helemaal niet van de manga, of ligt dat aan mij?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]Ohja das waar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lag dus inderdaad aan mij, was het even vergeten.
Over de manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou.. dat dacht ik van deze arc ook. Maar die valt dus tot nu toe bijzonder tegen en ik ben bang dat ze de andere arcs ook gaan verknallen op dezelfde manier, met al dat getreuzel en trage filler gedoe wat nergens op slaat. Zonde. Ik hoop op het beste, though. Want de komende arcs zijn wel beter dan deze en ik blijf me ook vasthouden aan het begin van ep 1 en dat dat snel zal komen..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:04 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Maar wij weten al wat er gaat komen dat beloofd wat!!![]()
Ik hoop ook dat deel erg snel komt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou.. dat dacht ik van deze arc ook. Maar die valt dus tot nu toe bijzonder tegen en ik ben bang dat ze de andere arcs ook gaan verknallen op dezelfde manier, met al dat getreuzel en trage filler gedoe wat nergens op slaat. Zonde. Ik hoop op het beste, though. Want de komende arcs zijn wel beter dan deze en ik blijf me ook vasthouden aan het begin van ep 1 en dat dat snel zal komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik verwacht dat eerlijk gezegd niet.
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2007 09:51 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:17 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die werd al eerder gepost geloof ik.quote:
ik weet het wel zeker dat er mensen intrappen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, die werd al eerder gepost geloof ik.![]()
Ze blijven het maar doen en ik denk dat mensen er nog intrappen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |