SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens op www.torrentz.com dan kan je de hele serie downloaden, je kan uiteraard aanvinken welke je wel en niet wil hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef Cahir het volgende:
Ik heb ep 92 t/m Shipudden 20 van Dattebayo gehaald. Maar ik zoek 1 t/m 91 nog... weet iemand waar ik deze kan krijgen?
Je mag geen links posten naar torrentsites.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:01 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Kijk eens op *torrent link* dan kan je de hele serie downloaden, je kan uiteraard aanvinken welke je wel en niet wil hebben.
Andere optie is Limewire
Zoek maar op google met de zoekwoorden 'anime' en 'box' en dan is de tweede hit (tweede zoekresultaat) een plek waar je heel veel anime kan vinden en downloaden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef Cahir het volgende:
Ik heb ep 92 t/m Shipudden 20 van Dattebayo gehaald. Maar ik zoek 1 t/m 91 nog... weet iemand waar ik deze kan krijgen?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Manga was tof! AL has been revealed!
En ik heb perongelijk de laatste episode van shippuden in Franse en Braziliaanse sub.
Tegen hun eigen clonen vechtenquote:Op zondag 22 juli 2007 08:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar is team Gai dan ook alweer op dit moment mee bezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:56 schreef Rijstbal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
[ Bericht 19% gewijzigd door stroopje op 23-07-2007 03:24:50 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |