SPOILER: 119Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de nieuwe edOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:37 schreef outcast_within het volgende:Nieuwe ed wat is datSPOILER: de nieuwe edOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik vond het een goede ep, baal ervan dat ik nu bijna twee weken moeten wachten op een nieuwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:28 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Nieuwe ed wat is dat
net zoiets als met bleach, gewoon de cast in een andere setting zetten gewoon omdat het er mooi uitzietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd. bij mij was er amoper een shock dat hij dood was... het was veels te voorspelbaar met al die 10 afleveringen waarin ze bezig waren met hem.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
I love the new ED!!
Deze aflevering was wel te doen. Mis nogsteeds iets, maar de volgende keer sowieso actie!
Ik denk dat vooral het mindere in dit geval komt door het constant switchen van teams. Dan weer naar Gai&co en dan weer naar de anderen. Dan blijf je er niet in zegmaaren en komt het minder goed over. En de shock van een dode Gaara was nogsteeds in de manga veel groter imo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef Cahir het volgende:
Vandaag nieuwe epi? Ja toch
Zo ver was ik ook, ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:47 schreef koffiegast het volgende:
download gewoon de eps lolz?
(volgensmij shippuuden reeks tussen 9-17 ofoz)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |