Eens.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:44 schreef woutabest het volgende:
Dat is wel een erg grote lap tekst, ik ga me er wel even voor inzetten maar ik ga niet alles cntrl-c'en
Mooi gedaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:21 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb eventjes snel een naruto topicbanner in elkaar geflanst...
Niet echt uitgebreid ofzo, maar het doet zijn werk...
[afbeelding]
Van mij mag je dat stukje wel veranderenquote:Op zondag 6 mei 2007 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit klinkt een beetje raar:
"Gelukkig konden ze zijn gevaar afwenden door hem in te sealen in een baby: Uzumaki Naruto. "
Ik heb 'm iets aangepast.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
Van mij mag je dat stukje wel veranderen
Ik vind het wel goed, wat mij btreft edit je hem direct in de OPquote:Op zondag 6 mei 2007 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb 'm iets aangepast.Als het niet goed is, kan je het altijd nog terugveranderen.
Dat stukje klinkt nu beter volgensmij.![]()
Done.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:59 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed, wat mij btreft edit je hem direct in de OP
Elke donderdag komt er een nieuwe uit.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waneer komt episode 13?
Nice.quote:
dus volgende week pas weer een afleveringquote:Op zondag 6 mei 2007 14:07 schreef woutabest het volgende:
[..]
Elke donderdag komt er een nieuwe uit.
[..]
ontzettend dikke ochtend lulquote:Op maandag 7 mei 2007 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:
odol?
Dat tweede.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef Scarface_ het volgende:
Ja, zit Gai..Kisame nou te fucken of heeft ie echt een brein van een insect.
Dan hoef je van Rock Lee ook niet bijster veel te verwachtenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat tweede.![]()
Best triest, eigenlijk. Maar wat verwacht je ook, met zo'n kapsel.
Shippuuden is veel beter dan al die achterlijke filler afleveringen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:28 schreef Frag_adder het volgende:
Is het trouwens de moeite die gehele shippuuden te kijken of is het net zo goed als die filers.... Ik heb de eerste paar gezien maar vond die nou niet inees weer kei vet.
Goed puntquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dan hoef je van Rock Lee ook niet bijster veel te verwachten![]()
Ik vind persoonlijk dat pak en de wenkbrouwen erger dan het kapsel xD. Is het trouwens de moeite die gehele shippuuden te kijken of is het net zo goed als die filers.... Ik heb de eerste paar gezien maar vond die nou niet inees weer kei vet.
Tuulk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering eigenlijk. Had ook nog niet verwacht dat het helemaal los zou gaan.
P.S. Kan die laatste zin in de OP over manga-spoilers vetgedrukt komen te staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door -Strawberry- op 26-05-2007 10:24:40 ]
Nou.. over de toekomst van de Rasenganquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Yeah, Naruto heeft een nieuwe techniek geleerd.... een grotere rasegan.
![]()
wtf lul jij nou weer voor shit?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:17 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond weer nieuwe aflevering. Merk wel dat het enorm rustig is in deze thread nu de manga niet meer besproken mag worden.
Meer discussie zou leuk zijn
het was gewoon plots zoquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:37 schreef outcast_within het volgende:
tis ook nooit goed.
en wie heeft bepaalt dat de manga trouwens niet mag worden besproken?
verder alles goed met jouquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
wtf lul jij nou weer voor shit?
Dit gaat over naruto.. anime of manga, boeie!
zet gewoon het verhaal wat nieuw is in spoiler... gezeik steeds in alle anime topics![]()
Fijn dat ik het weet, in mijn zelfgemaakte OP staat nog steeds dat het mag hoor...quote:
Ik dacht dat het niet meer mocht, iig, de titel is veranderd in [Anime]Naruto...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:54 schreef woutabest het volgende:
[..]
Fijn dat ik het weet, in mijn zelfgemaakte OP staat nog steeds dat het mag hoor...
Maargoed, misschien valt er op het moment gewoon niet zoveel over de manga te vertellen
Amerikaanse comics worden ook in Lit besproken.. dus japanse manga kan daar ook.. en trouwens.. zoveel wordt er ook niet over de manga gekletst.. Ik ben nu bij ep 88 ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:00 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet meer mocht, iig, de titel is veranderd in [Anime]Naruto...
De Manga gedeelte hebben ze weg gedaan blijkbaar
Maar dan vraag ik me af, waar gaan ze de manga dan bespreken? Ik betwijfel het dat ze dat in LIT doen
Open een discussie zou ik zeggen. Over de manga mag best gesproken worden, zolang het in spoilers staat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:17 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond weer nieuwe aflevering. Merk wel dat het enorm rustig is in deze thread nu de manga niet meer besproken mag worden.
Meer discussie zou leuk zijn
Volgensmij is dat allang zo..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:00 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet meer mocht, iig, de titel is veranderd in [Anime]Naruto...
De Manga gedeelte hebben ze weg gedaan blijkbaar
Maar dan vraag ik me af, waar gaan ze de manga dan bespreken? Ik betwijfel het dat ze dat in LIT doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubbele aflevering? Er moet namelijk nog veel gebeuren.
Ik mis Sasuke..
De allerlaatste minuut van aflevering 16 was trouwens wel grappig.![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door -Strawberry- op 01-06-2007 16:38:22 ]
kweet al wat er met sandaime kazekage is met akatsukiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:31 schreef ASSpirine het volgende:
Ze hebben waarschijnlijk al een halve aflevering aan Gaara besteedt die in de lucht zweeft
Beetje opheldering van het verhaal deze afl, lijkt erop dat volgende ook niet veel actie te bieden heeft.
Sowieso zal het allemaal wel weer spannend worden, als ik mijn vrienden hoor praten over de manga, over hoe goed het nu wel niet is. En dat is al een lange tijd zo
Enne, Sandaime Kazekage zou wel eens iets met akatsuki te maken hebben neem ik aan. Eindelijk meer achtergrondinfo over the sand. Maar van mijn part mogen ze ook eens de andere landen in de schijnwerpers brengen. Ik wil meer weten over de Hidden Mist en andere.
Daar irriteer ik me ook nogal aan. We weten nu wel hoe Gaara eruit ziet met die rode walm die overal uit komt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:55 schreef outcast_within het volgende:
geen idee maar gaara mag mij betreft nu wel dood. zit nu al vier uur lang naar een poppetje te kijken in een blauwe zee die een rode walm kwijt raakt en oogjes die elke ep 1/8 open gaan
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:59 schreef koffiegast het volgende:
[..]
kweet al wat er met sandaime kazekage is met akatsuki![]()
Ze rekken alles inderdaad behoorlijk uit. Maar het aankomende gevecht met Sasori wordt natuurlijk weer geweldig, het punt waar ik het meeste op zit te wachten, sinds begin Shippuuden eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar eigenlijk tot nu toe valt de anime me een beetje tegen. Toen ik deze arc las in de manga was het allemaal veel leuker. Misschien omdat ze dingen zo erg rekken? Of omdat het niet nieuw meer voor me is? Ik weet niet. Maar het einde wordt in elk geval wel erg tof en de dingen die nog komen zijn echt geweldig.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:59 schreef koffiegast het volgende:
kweet al wat er met sandaime kazekage is met akatsuki![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:27 schreef stroopje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZWARE SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:23 schreef koffiegast het volgende:
ZWARE SPOILERhe weet het alweer was bijna vergeten thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar de grote vraag is wie is de leider van Akatsuki??![]()
Als het naruto is wil je dat dan in een spoiler zetten getiteld naruto is de leider van hatsjoekie?SPOILER: zo klinkt de geheime organisatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijken de meeste van jullie naar de japans gesproken of naar de engels gesproken afleveringen?I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
japans gesproken natuurlijk, Engels/Duits en 95% van Nederlands ingesproken =quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kijken de meeste van jullie naar de japans gesproken of naar de engels gesproken afleveringen?(uiteraard wanneer product niet uit desbetreffende land komt..)
![]()
De eerste 30 afleveringen heb ik in het Engels gekeken. Maar dat was omdat ik nog nooit anime had gezien in het Japans. Nu is dat wel anders. Japans is gewoon zoveel beter en goed te volgen met Engelse subs. Ook is hij in het Japans al veel verder dan de dub (engels talig). Meer kijkvoer dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kijken de meeste van jullie naar de japans gesproken of naar de engels gesproken afleveringen?![]()
![]()
![]()
De eerste zoveel heb ik nooit gevonden in het Japans dus die heb ik in het Engels geluisterd.
Maar inderdaad de Engelse versie ligt ver achter. Te ver om de Japanse te laten liggen.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Dat was voor mij ook de belangrijkste reden om over te stappen naar Japans.
Nu wil ik niet meer anders.![]()
![]()
Beetje offtopic:
Hmmm. Kijk eens naar wat je wel en wat je niet kunt kijken als je alleen engels wil.
Geen Death Note, Lovely Complex, Sola, Claymore, Dennou Coil, Bleach, Lucky Star, Hayate no Gotoku of Nagasarete Airantou.
Dat is elke serie die ik wekelijks kijk; behalve Naruto
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: