Ja ze lijkt echt op een travestietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:08 schreef Charmian het volgende:
Geen gezicht zo'n halterjurkje met van die brede schouders.
Snap ik ook niet hoor, ik zou het echt niet op hem kunnen doen. Misschien vallen ze wel voor zijn vleierijen, hij kan dat in ieder geval beter dan Brian.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe kan het toch dat Hupert zo in de smaak valt bij zoveel meiden![]()
"X-factor"?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Snap ik ook niet hoor, ik zou het echt niet op hem kunnen doen. Misschien vallen ze wel voor zijn vleierijen, hij kan dat in ieder geval beter dan Brian.
ja zijn charmes en zijn ondeugende koppie en ogen....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Snap ik ook niet hoor, ik zou het echt niet op hem kunnen doen. Misschien vallen ze wel voor zijn vleierijen, hij kan dat in ieder geval beter dan Brian.
Het blijft een klein ventje met een papperig lijfquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Welk verhaal heeft Lieke over de moeder van Brian verteld?
Dat in de brief van Brian zijn moeder stond dat Huub en Amanda seks hebben gehad zonder condoom Netty had het zelf gezien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
erg he zoveel moeite en dan gaan ze pokeren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
Ook nog pokeren vanavond.
En hier betalen we dan voor.
Dat Brian weer een brief had gekregen en daar stond iets in over een condoom of zo ietsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat Netty een ranzig en knettergek mens was wisten we inmiddels.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat in de brief van Brian zijn moeder stond dat Huub en Amanda seks hebben gehad zonder condoom Netty had het zelf gezien.
Had dat stomme wijf zelf maar condooms gebruikt dan zou ze niet zo'n griezel op de wereld hebben gezetquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat in de brief van Brian zijn moeder stond dat Huub en Amanda seks hebben gehad zonder condoom Netty had het zelf gezien.
Het liegen heeft hij dus ook niet van een vreemdequote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch liever lang en strak, Mitch komt dan qua figuur meer in de buurtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het blijft een klein ventje met een papperig lijf![]()
Ik ga lekker TV kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
Ook nog pokeren vanavond.
En hier betalen we dan voor.
ik denk dat het net zo is als bij lelijke popsterren die wel supersuccesvol zijn, kijk maar naar james blunt, scoort van het ene topmodel naar paris hilton, en die gast is gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh dat joh. Dat weet toch iedereenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
Ik zit me suf te denken ... Klein ventje Ja klopt papperig uh valt wel mee .. Irritatiegrens overschreden JAquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het blijft een klein ventje met een papperig lijf![]()
Meende ik ook te verstaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huh wat, zei Amanda nou dat Mitch tijdens de hoofdmassage zo'n paal in zijn broek had![]()
Mitch mmm jaaaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch liever lang en strak, Mitch komt dan qua figuur meer in de buurt![]()
Als Liekes vader daar nou een opmerking over had gemaakt... Nee hoor, die Netty stookt haar moederskindje alleen maar nog verder op om (voor de zoveelste keer) para te worden. Ga zo door Netty, je bent goed bezig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Mitch aan een ander zat te denken op dat moment...hij valt echt van zijn voetstukje af als hij valt voor type Amandaquote:
hij heeft ook een heel gedrongen bouw, valt me op. heel erg kort bovenlichaam, denk dat huub niet dik mag worden gaat er dan echt niet uizienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit me suf te denken ... Klein ventje Ja klopt papperig uh valt wel mee .. Irritatiegrens overschreden JA![]()
Daarvoor zei ze tegen Eric, dat ze Brian had lopen fucken met diezelfde opmerkingquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huh wat, zei Amanda nou dat Mitch tijdens de hoofdmassage zo'n paal in zijn broek had![]()
Eric gaf zijn benen een masagequote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Mitch aan een ander zat te denken op dat moment...hij valt echt van zijn voetstukje af als hij valt voor type Amanda![]()
geloof me, hij valt echt niet voor amanda, indien wel is het ECHT gescript, hij valt echt op andere types.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Mitch aan een ander zat te denken op dat moment...hij valt echt van zijn voetstukje af als hij valt voor type Amanda![]()
Ik ben het volkomen met je eens!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het klopt voor de verandering eens wat ze zegt, ze vergeet er alleen bij te vermelden dat er niet geneukt is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
En geloof mij, als Braajen voor de zoveelste keer valt voor zijn testosseron-overschot is hij de lul. Amanda reken ik het niet eens aan. Die heeft professionele bescherming nodig, niet die van een rat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geloof me, hij valt echt niet voor amanda, indien wel is het ECHT gescript, hij valt echt op andere types.
denk overigens als er tussen amanda en mitch geen sex komt gaat amanda terug naar brian
Val net binnen maar idd. Ik heb zo'n hekel aan die nep schoonmaakster.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
Tutje Lieke past zich steeds beter aan: 'Hee Tas, SCHATJE'.
Nou, dan heb je nu de fantastische keus tussen Brian en Jaap, want ze is even buiten beeldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Val net binnen maar idd. Ik heb zo'n hekel aan die nep schoonmaakster.![]()
Sommige mensen roepen gewoon zoiets op...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Val net binnen maar idd. Ik heb zo'n hekel aan die nep schoonmaakster.![]()
Och, zolang hij braaf Huub treitert kan hij verder een hoop maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Onbegrijpelijk dat Japio de hele dag achter PC's mag zitten. Is dat TV maken, omdat hij regelmatig ,fucking hell en kenkerleijers roept? Dan moet je toch als FEBO aardig wanhopig zijn. Of is het wachten op het huwelijk van het jaar?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sommige mensen roepen gewoon zoiets op...
Lieke heeft het Frank Masmeijer-effect
Love you toquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dan heb je nu de fantastische keus tussen Brian en Jaap, want ze is even buiten beeld![]()
jezus ligt het aan mij maar het lijkt of elke post die jij maakt over Huub gaat en dan erg negatief natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij heeft ook een heel gedrongen bouw, valt me op. heel erg kort bovenlichaam, denk dat huub niet dik mag worden gaat er dan echt niet uizien![]()
De naam alleen alquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heel juist geformuleerd. Die had ook zo'n foute kop en doorzichtig geblabla.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ignore is een handige.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
[..]
jezus ligt het aan mij maar het lijkt of elke post die jij maakt over Huub gaat en dan erg negatief natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:43 schreef robert2006 het volgende:
heb zo'n idee dat lieke over een tijdje ook een tonnetje is, die kan ook vreten, dan is het met recht een oostblok-kogelstootster
Dat laatstequote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Onbegrijpelijk dat Japio de hele dag achter PC's mag zitten. Is dat TV maken, omdat hij regelmatig ,fucking hell en kenkerleijers roept? Dan moet je toch als FEBO aardig wanhopig zijn. Of is het wachten op het huwelijk van het jaar?
Tamara?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
Op jaap zijn site Vacature Fitnesstrainer.
wie gaat er solliciteren?
Zie jij hem liever besmeurt met ei?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
12:00u [afbeelding]
14:00u [afbeelding]
16:00u [afbeelding]
18:00u [afbeelding]
21:00u [afbeelding]
DGK_REDACTIE: hint?
Ik hoop Olga Urashova , die kan hem wel aanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
Op jaap zijn site Vacature Fitnesstrainer.
wie gaat er solliciteren?
denk je dat-ie dood is?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
12:00u [afbeelding]
14:00u [afbeelding]
16:00u [afbeelding]
18:00u [afbeelding]
21:00u [afbeelding]
DGK_REDACTIE: hint?
Ik zie hem liever helemaal niet. Opzouten met die gast. Jammer dat Huub hem erin moest houden van de FEBO.quote:
Maar dat was eerst toch niet zo. Ik geloof niet dat ik me eerder aan robert irriteerde.quote:
Ooooo modje, hadden ze daar maar een modje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:52 schreef avonne het volgende:
[..]
denk je dat-ie dood is?
Dat als hij een hartaanval krijgt, hij niet omkiepert door zijn tuimelaar postuur
ja het grootste en vetste huwelijk van het jaar moet natuurlijk door gaan Bee.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie hem liever helemaal niet. Opzouten met die gast. Jammer dat Huub hem erin moest houden van de FEBO.![]()
Naar de winnaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
tja, iedereen kan wel zeggen
Brian / Natasia / Nicolaas / Jaap / Lieke moet er uit.
maar waarom kijken jullie dan
Om ze eruit te zien gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
tja, iedereen kan wel zeggen
Brian / Natasia / Nicolaas / Jaap / Lieke moet er uit.
maar waarom kijken jullie dan
ik heb er nog 2 in mijn ouwe jas.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ooooo modje, hadden ze daar maar een modje.![]()
Maar even serieus vraagje: Heb je een uitnodiging voor zijn huwlijk ontvangen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, gaan de fatsoensCOSsertjes weer negatief posten over Jaap.![]()
En dan een grote bek opzetten of gaan editten als IK iets post wat je niet bevalt.![]()
Ik denk dat je het niet goed begrijpt lieve schat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, gaan de fatsoensCOSsertjes weer negatief posten over Jaap.![]()
En dan een grote bek opzetten of gaan editten als IK iets post wat je niet bevalt.![]()
Heb je al een uitgever? Jouw bundel wil ik kopen, die van Braajen niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Liever opgepleurd, dan met ei besmeurd.
Nee, maar de correspondentie is maar tot 1 brief beperkt gebleven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar even serieus vraagje: Heb je een uitnodiging voor zijn huwlijk ontvangen.
Volgens de HEL-fans laat de redactie toch Brian of Natasia winnen?quote:
Ach , Dorus (Tom Manders) the good old days.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:56 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb er nog 2 in mijn ouwe jas.
Dus rond 11 uur kan ik de streams aanslingeren?
Thanx voor de info, regie
Menigeen kan dan net zo goed - gratis - in de spiegel kijken nietwaar! Bovendien geloof ik dat bij 99 procent het beeld dan een stuk aangenamer is!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
Jaap maakt nu af en toe een opmerking, dat hij niet zeker weet of ie wel wil trouwen. Mitch zei een tijdje geleden tegen hem, dat ie toch wel in ondertrouw kon gaan?!
We mogen dus nog vet 3 weken - betaald - naar een computerjunk kijken![]()
Nou dat scheelt weer tijd..... (scheren)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:43 schreef robert2006 het volgende:
heb zo'n idee dat lieke over een tijdje ook een tonnetje is, die kan ook vreten, dan is het met recht een oostblok-kogelstootster
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:58 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Menigeen kan dan net zo goed - gratis - in de spiegel kijken nietwaar! Bovendien geloof ik dat bij 99 procent het beeld dan een stuk aangenamer is!
poessie mauw?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach , Dorus (Tom Manders) the good old days.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:01 schreef itsme het volgende:
[..]
poessie mauw?![]()
O wat ben ik oud. Ach ik was zelf toen nog heel klein hoor.![]()
Ik vroeg je wat. Volgens mij sta ik op ignorequote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie nu je zin.
De buitenkant van de villa.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa(p)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie nu je zin.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie nu je zin.
Volgens mij zit hij om zijn zelf geschreven verhaal te lachenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
En nu zit Jaap ineens te 'lachen'. WAT hebben ze hem verteld?!?
Ik publiceer extra gratis bij de online-uitgeverij FOK!, onder het pseudoniem PietjePuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je al een uitgever? Jouw bundel wil ik kopen, die van Braajen niet.
die deelt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Zie ik Mitch (een personeelslid) nu meedoen met pokeren?????????????????
Volgens mij hebben ze gekeken of hij nog wel leefde... en gezegd dat ie dat aan ons kenbaar moet maken. Hoe hij dat dan doet, tja...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij om zijn zelf geschreven verhaal te lachen
Ik wil 20 euricent retourquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie nu je zin.
Zijn vriendjes vertellen hem veel verhaaltjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
En nu zit Jaap ineens te 'lachen'. WAT hebben ze hem verteld?!?
Laat me radenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:03 schreef Lobasca het volgende:
Dat kinderliedjes gekrijs komt me oren neusgaten en strot ook uit.
nee hoor dat denk je maar, lees het lieke stuk, de enige die ik echt leuk voind in het huis is amandaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
[..]
jezus ligt het aan mij maar het lijkt of elke post die jij maakt over Huub gaat en dan erg negatief natuurlijk.![]()
Dan had ik in mijn latere post toch gelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee hoor dat denk je maar, lees het lieke stuk, de enige die ik echt leuk voind in het huis is amanda
heb het overigens over huub's uiterlijk.
denk overigens dat het nog wel meevalt als je dat vergelijkt met wat erover amanda, brian of natas wordt geschreven
Net zoals dat k*tgeklik van die fiches.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:03 schreef Lobasca het volgende:
Dat kinderliedjes gekrijs komt me oren neusgaten en strot ook uit.
Dit was het eerste complotquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Laat me raden
Natasia met "Helicopter, mag ik met jou mee omhoog"
nee, nee, nee!!!
Amanda met "alle kleuren van de regenboog"
Dat kun je haar niet aandoen. Als het de allerlaatste man op aarde was, zou jij je aan hem willen geven?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Verzoekje aan Redactie:
Vraag Olga Urashova als nieuwe PT voor Japio![]()
![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Olga_Urashova
http://www.olga-urashova.com/index.html
Helpt nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:05 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb de streams niet eens aanstaan. Ik ben aan het sparen voor later
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
vogeltje: piep, pwiep, pwiep, pwieieieip
eend: kwek kwek
Jaap knock outquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
HUUB RENT RICHTING JAAP, STREAMS OP LOCK
Dat is de helft van wat ze ooit was, kun je nagaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:06 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke moet maar eens aftrainen, de schouders worden een beetje erg vierkant.....![]()
zeeuws?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:05 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb de streams niet eens aanstaan. Ik ben aan het sparen voor later
Tis peter maarquote:
Amanda wil binnenkort gaan daten, dus grijp je kans.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee hoor dat denk je maar, lees het lieke stuk, de enige die ik echt leuk voind in het huis is amanda
heb het overigens over huub's uiterlijk.
denk overigens dat het nog wel meevalt als je dat vergelijkt met wat erover amanda, brian of natas wordt geschreven
KNMI heeft er ook last vanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Bah, wat een onzettende negatieve sfeer rondom Jaap, hangt er hier ineens.![]()
Wie zou dat veroorzaken denk je, dat 'persoontje' dat zich de hele dag zo lekker sociaal heeft beziggehouden met zijn medebewoners.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Bah, wat een onzettende negatieve sfeer rondom Jaap, hangt er hier ineens.![]()
Ik had het over PT hoor (maar nwe miljonair zou ook leuk zijn als zij het is)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kun je haar niet aandoen. Als het de allerlaatste man op aarde was, zou jij je aan hem willen geven?
iemand weet welke site dit is? Prachtige cap.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:11 schreef blomst het volgende:
De witte pakken kunnen weer komen denk ik
[afbeelding]
Japio maakt TV. Ik wacht op de mannen in wit met een heeeeeeeeeel groot straightjacket.quote:
ja, hoe zou het zijn om met amanda getrouwd te zijn, huisje, boompje, beestje, leuke kindertjes 1 keert in de maand een feestje waar amanda dan gaat zingen, ik ben dol op haar stem, vind echt dat ze een cd moet opnemen,een beetje in de stijl van trijntje oosterhuisquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan had ik in mijn latere post toch gelijk.![]()
das toch gewoon kingjaap.nl ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:13 schreef itsme het volgende:
[..]
iemand weet welke site dit is? Prachtige cap.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:12 schreef RSie het volgende:
kunnen ze niet ff een bedrijfsarts langssturen om J.aap te vertellen dat zijn houding achter de computer verkeerd is!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, hoe zou het zijn om met amanda getrouwd te zijn, huisje, boompje, beestje, leuke kindertjes 1 keert in de maand een feestje waar amanda dan gaat zingen, ik ben dol op haar stem, vind echt dat ze een cd moet opnemen,een beetje in de stijl van trijntje oosterhuis
O daar kom ik nooit. Lees het hier altijd.quote:
En dat jij dan na het feestje Het dekbed van haar aftrekt en haat bespugtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, hoe zou het zijn om met amanda getrouwd te zijn, huisje, boompje, beestje, leuke kindertjes 1 keert in de maand een feestje waar amanda dan gaat zingen, ik ben dol op haar stem, vind echt dat ze een cd moet opnemen,een beetje in de stijl van trijntje oosterhuis
Vergeet niet dat je met haar ook regelmatig SOA's moet laten checken en behandelen...dat is dan wel weer jammer johquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Zelfs PT zou ik haar niet willen aandoen. Verder ben ik het helmaal met je eens. Je bent toch niet boos hè?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
k had het over PT hoor (maar nwe miljonair zou ook leuk zijn als zij het is)
Ik vind haar leuk, ze was zo goed in Expeditie Robinson, ik weet zeker dat zij een aanwinst zou zijn voor het programma en ze laat zich niet afblaffen door Japio
Heb ik ook regelmatig, voor mensen met een creatief vrijdenkend brein is zoiets normaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:13 schreef Dark het volgende:
Jaap ligt in een stuip om zijn eigen schrijfsels!
Hij blijft er bijna in.
Ben echt niet boosquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zelfs PT zou ik haar niet willen aandoen. Verder ben ik het helmaal met je eens. Je bent toch niet boos hè?![]()
amanda is echt de aardigste bewoner van het huis en ze ziet er veel mooier uit dan lieke met die kogelstoot-kuitenquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb ik ook regelmatig, voor mensen met een creatief vrijdenkend brein is zoiets normaal.
Iedereen zit zeker net als ik www.kingjaap.nl te f5-ven.![]()
Daar kwam ik dus ook even voor kijken.. maar het lijkt er niet opquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:21 schreef blomst het volgende:
Is het uur nog niet om?
Er staat ook een geinige oproep op voor een nieuwe fitnesstrainer voor Jaap, en Carlos wordt terloops wat afgekraakt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
zou Jaap dat achterlijke gelach faken, zodat er dan streamers op zijn site gaan kijken?
Hij is in ieder geval bijzonder verguld met zijn eigen site.
Wat valt daar nou om te lachen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hij lacht dus om Carlos
my thoughts exactly.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
zou Jaap dat achterlijke gelach faken, zodat er dan streamers op zijn site gaan kijken?
Hij is in ieder geval bijzonder verguld met zijn eigen site.
Ik probeer me het nièt voor te stellen...........quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de helft van wat ze ooit was, kun je nagaan.
Ik heb medelijden met haar en heb geen echte hekel aan haar. Ja soms .quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is echt de aardigste bewoner van het huis en ze ziet er veel mooier uit dan lieke met die kogelstoot-kuiten
Hij heeft net een stuk geschreven achter zijn pc. Waarschijnlijk een verhaal over Carlos wat erg grappig schijnt te zijn. Zal later wel op zijn site staan.quote:
Jaap stopt vanavond om 24:00 met eten en gaat klokslag .........trainen.quote:
Jah dus....nog steeds een snor....bah bah....hahah...ennuh lekker epileren of weg laseren aangezien ze nu nog millionair is..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oorzaak: pilgebruik+roken+zon
Gadver Blomstquote:
Die stukjes van Jaap lijken allemaal op elkaar! Gaat vervelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij heeft net een stuk geschreven achter zijn pc. Waarschijnlijk een verhaal over Carlos wat erg grappig schijnt te zijn. Zal later wel op zijn site staan.
echt waar?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap stopt vanavond om 24:00 met eten en gaat klokslag .........trainen.
dat ben ik helemaal met je eens.... tis een schatje....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is echt de aardigste bewoner van het huis en ze ziet er veel mooier uit dan lieke met die kogelstoot-kuiten
Staat op zijn weblog.quote:
Als de oorzaak is zoals ik die beschreef is het een rokerssnor/pigmentquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah dus....nog steeds een snor....bah bah....hahah...ennuh lekker epileren of weg laseren aangezien ze nu nog millionair is..
Zie je voor je hoe ik achter de pc zit?quote:
quote:
Ja ik vind er ook weinig aan, het wordt eentonig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Die stukjes van Jaap lijken allemaal op elkaar! Gaat vervelen.
Begrijp dat er enkele "creatieven" hier ze wel kunnen waarderen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zie je voor je hoe ik achter de pc zit?
Een hoop snoeren he ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zie je voor je hoe ik achter de pc zit?
Zei hij aan het begin van de avond tegen Brian en die adviseerde Jaap nog een Ben&Jerry's te eten!quote:
Japio is eentonig. Boeren, scheten laten, naaktlopen, achterlijk lachen, en zich uitgeven als Jaap van Otterloo. aka Jaap Caneel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja ik vind er ook weinig aan, het wordt eentonig.
Die werkjes van Ian_Nick lijken allemaal op elkaar! Gaat vervelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:30 schreef Lobasca het volgende:
Taaaaaaahdaaaaaaaaaaah!!
aka Jaap Burgerkingquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio is eentonig. Boeren, scheten laten, naaktlopen, achterlijk lachen, en zich uitgeven als Jaap van Otterloo. aka Jaap Caneel.
Ik ben zeer creatief en heb nog niets gezegdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die werkjes van Ian_Nick lijken allemaal op elkaar! Gaat vervelen.
(c) Dark
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
(c) Dark
Ik heb er inderdaad ontzettend mijn best op gedaan enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben zeer creatief en heb nog niets gezegd![]()
De gedachte is leukquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad ontzettend mijn best op gedaan enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
De creaties van Mootie zijn masterquote:
Als de lover-boy-girls er maar blij mee zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
(c) Dark
Ik weet toch wie het post?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
check mijn PI voordat je verder gaat met tranen plengen!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Waar hangt Brian ?
Schatje bout, nog steeds niet gelukt?quote:
die zit daar gewoon Stevie Wonder te spelenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Waar hangt Brian uit?
Olga Urashova speelt een rol in GTST.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Verzoekje aan Redactie:
Vraag Olga Urashova als nieuwe PT voor Japio .
Hij is het laatst gesignaleerd toen hij met een stoel en een stuk touw richting de stallen liep.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Waar hangt Brian uit?
Erg OT enzo..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Olga Urashova speelt een rol in GTST.
Hangt vlag uit..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is het laatst gesignaleerd toen hij met een stoel en een stuk touw richting de stallen liep.
Jaap gaat Brian ''dumpen''... (ben benieuwd)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:41 schreef Disana het volgende:
Aan wie heb je een hekel hier, die ga ik pesten, vraagt Jaap aan Lieke. Hij wil dat zij de nieuwe moeder wordt.
Omdat jij het bentquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat jij het bent![]()
http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html
Maar niet aan iemand anders doorgeven hoor, anders willen ze allemaal gratis kijken![]()
Wil je naar bed?quote:
WATquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat jij het bent![]()
http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html
Maar niet aan iemand anders doorgeven hoor, anders willen ze allemaal gratis kijken![]()
Moet makkelijk te combineren zijn met een paar uur pw PT bij DGKquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Olga Urashova speelt een rol in GTST.
Het is ook onmogelijk om hier een geheimpje te houden he?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WATZonder in te loggen zie ik het ook.
![]()
quote:
Dat vereist wel een berg ongeschoren schaamhaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet makkelijk te combineren zijn met een paar uur pw PT bij DGK![]()
Vraag is: Zien Ian_Nick en Demins het nu ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook onmogelijk om hier een geheimpje te houden he?![]()
Je bent de tweede al met mijn geheime adres![]()
Nee, wil graag aftellen wanneer het pokeren EINDELIJK is afgelopenquote:
Iedereen kan daar gewoon kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vraag is: Zien Ian_Nick en Demns het nu ook?
Laten we uitgaan.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vereist wel een berg ongeschoren schaamhaar![]()
Dat kun je shaken. Maar vier gewoon je eigen feestje, veel gezelliger.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, wil graag aftellen wanneer het pokeren EINDELIJK is afgelopen![]()
Daarna wordt het drankverbod opgeheven en krijgen we weer eens een feestje![]()
![]()
(hoop ik...)
Zo kunnen we met eigen ogen zien dat we helemaal niets missen.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:52 schreef easysatellite het volgende:
poker moet afgeschaft worde
Jemigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:54 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dit is best erg, DGK merchandising
'Het enige echte Gouden Kooi T-Shirt. Met opdruk 'Para Brotha'.
100% katoen.
In dames en heren verkrijgbaar."![]()
http://www.shoptien.tv/pa(...)per_serie/Goudenkooi
Geen idee wat Demins doet, maar ik ga dus NIET naar die kleine kutstreams kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vraag is: Zien Ian_Nick en Demins het nu ook?
Is het je niet gelukt?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee wat Demins doet, maar ik ga dus NIET naar die kleine kutstreams kijken![]()
Als ik op zo'n klein kutstreampje klik krijg ik een grotere, met geluid. Jij niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee wat Demins doet, maar ik ga dus NIET naar die kleine kutstreams kijken![]()
Dat zowiesoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kun je shaken. Maar vier gewoon je eigen feestje, veel gezelliger.![]()
En als de 1-2-3 show straks is afgelopen: tanden poetsen en naar bed.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:56 schreef blomst het volgende:
Amanda mag nog 1 glas.
Heeft de een of andere FOK!er niet het copyright op de term 'Para Brotha' vastgelegd?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:54 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dit is best erg, DGK merchandising
'Het enige echte Gouden Kooi T-Shirt. Met opdruk 'Para Brotha'.
100% katoen.
In dames en heren verkrijgbaar."![]()
http://www.shoptien.tv/pa(...)per_serie/Goudenkooi
En er niet op kauwen Amanda das gevaarlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:56 schreef blomst het volgende:
Amanda mag nog 1 glas.
Er zijn ook andere schat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee die komt toch van Brian...die riep: Ik ben helemaal para brothaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heeft de een of andere FOK!er niet het copyright op de term 'Para Brotha' vastgelegd?
Ik gok zomaar dat die term hier bedacht is.
Zonder geluid?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn ook andere schat.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Dan heb je ook aan Natasia's tieten meebetaaldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik op zo'n klein kutstreampje klik krijg ik een grotere, met geluid. Jij niet?
Vind je dat zo opwindend dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik op zo'n klein kutstreampje klik krijg ik een grotere, met geluid. Jij niet?
Dat meen je niet. Je moet wel het geluid aanzetten lieverd, of zeg ik iets heel doms.quote:
Wat zeiden ze dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat was dat voor vaag gesprek tussen Brian en Amanda![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn ook andere schat.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
I know, na het Historische en O Zo Charmante Karatetrapje van Neentje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee die komt toch van Brian...die riep: Ik ben helemaal para brotha
A dirty mindquote:
Ging ongeveer zo:quote:
Weet het ook niet maar Amanda was er snel klaar mee ( das wel es anders geweest) en Brian had het over het circuleren op het internetquote:
Ik krijg er geen geluid bij en de lelijkste streams ooit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Je moet wel het geluid aanzetten lieverd, of zeg ik iets heel doms.![]()
Nog een dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Deze vind ik helemaal prachtig!![]()
Dan weet hij dus nu ook dat Lieke dingen doorverteld.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ging ongeveer zo:
Amanda vroeg: Denk je dat ik lieg over wat je vandaag gehoord hebt?
Brian: Ik weet waar je op doelt maar ik wil het er niet over hebben
Amanda: je weet wat ik bedoel?
Brian:Ja maar ik denk niet dat je liegt maar er circuleren dingen op het internet en ik wil het er niet over hebben
Amanda: Okay dat is wat ik wilde weten
Zo komt Japio wel gunstig overquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Deze vind ik helemaal prachtig!![]()
Volgens mij moet je WMP 10 of 11 hebben, wil het goed werkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik krijg er geen geluid bij en de lelijkste streams ooit.![]()
Ik heb die 3,95 goed besteed!![]()
Vond het een beetje vaag...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan weet hij dus nu ook dat Lieke dingen doorverteld.
WMP is in orde enzo, IP is vast.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij moet je WMP 10 of 11 hebben, wil het goed werken
En als je een wisselend IP adres hebt, dan moet je per dag betalen, en maar hopen dat je je computer niet moet herstarten.
Prima systeem van 10![]()
Thanks ik twijfelde maar dat hoorde ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:06 schreef blomst het volgende:
Natasja vraagt waarom Brian zover bij haar uit bed ligt.
Ze wil dat hij dichter bij haar komt liggen.
BLOMST !!! Was dat nouquote:
Voor het eerst heeft Tien het bij het goede eind, en nu ga jij zeiken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat ik maar ga solliciteren als tekstschrijver voor de Tiensite, dit stukje is echt een stuitend voorbeeld van fantasieloosheid:
22:32 - Jaap en zijn goede vriend, de computer
Terwijl al zijn mede-Miljonairs gezellig een potje poker spelen, is Jaap met hele andere dingen bezig. Na drie kwartier achter de computer in de Private Room te hebben gezeten, besluit hij naar de keuken te lopen voor een welverdiende snack. Je kan veel zeggen van Jaap, maar de beste jongen kan zich prima vermaken in zijn eentje. Maar of dat nou zo bevorderlijk is voor zijn sociale vaardigheden?
Het enige onjuiste in dit bericht vind ik de uren achter de pc. Niet drie kwartier maar een uur of twaalf in kantoor en de private.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat ik maar ga solliciteren als tekstschrijver voor de Tiensite, dit stukje is echt een stuitend voorbeeld van fantasieloosheid:
22:32 - Jaap en zijn goede vriend, de computer
Terwijl al zijn mede-Miljonairs gezellig een potje poker spelen, is Jaap met hele andere dingen bezig. Na drie kwartier achter de computer in de Private Room te hebben gezeten, besluit hij naar de keuken te lopen voor een welverdiende snack. Je kan veel zeggen van Jaap, maar de beste jongen kan zich prima vermaken in zijn eentje. Maar of dat nou zo bevorderlijk is voor zijn sociale vaardigheden?
Amanda sprak Brian aan op het feit, dat hij het wel aan anderen vertelt, maar niet aan haar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vond het een beetje vaag...
Heks Netty schrijft dus iets over het neuken van Hupert en Lieke zonder condoom...wat gaat dat Brian aan en hoezo spreekt Amanda hem daar dan weer over aan...ikke niet begrijp![]()
En ook die stijl dat meer dan de helft van de stukjes met een vraagteken moeten eindigen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor het eerst heeft Tien het bij het goede eind, en nu ga jij zeken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |