Ja ze lijkt echt op een travestietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:08 schreef Charmian het volgende:
Geen gezicht zo'n halterjurkje met van die brede schouders.
Snap ik ook niet hoor, ik zou het echt niet op hem kunnen doen. Misschien vallen ze wel voor zijn vleierijen, hij kan dat in ieder geval beter dan Brian.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe kan het toch dat Hupert zo in de smaak valt bij zoveel meiden![]()
"X-factor"?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Snap ik ook niet hoor, ik zou het echt niet op hem kunnen doen. Misschien vallen ze wel voor zijn vleierijen, hij kan dat in ieder geval beter dan Brian.
ja zijn charmes en zijn ondeugende koppie en ogen....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Snap ik ook niet hoor, ik zou het echt niet op hem kunnen doen. Misschien vallen ze wel voor zijn vleierijen, hij kan dat in ieder geval beter dan Brian.
Het blijft een klein ventje met een papperig lijfquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Welk verhaal heeft Lieke over de moeder van Brian verteld?
Dat in de brief van Brian zijn moeder stond dat Huub en Amanda seks hebben gehad zonder condoom Netty had het zelf gezien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
erg he zoveel moeite en dan gaan ze pokeren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
Ook nog pokeren vanavond.
En hier betalen we dan voor.
Dat Brian weer een brief had gekregen en daar stond iets in over een condoom of zo ietsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat Netty een ranzig en knettergek mens was wisten we inmiddels.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat in de brief van Brian zijn moeder stond dat Huub en Amanda seks hebben gehad zonder condoom Netty had het zelf gezien.
Had dat stomme wijf zelf maar condooms gebruikt dan zou ze niet zo'n griezel op de wereld hebben gezetquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat in de brief van Brian zijn moeder stond dat Huub en Amanda seks hebben gehad zonder condoom Netty had het zelf gezien.
Het liegen heeft hij dus ook niet van een vreemdequote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch liever lang en strak, Mitch komt dan qua figuur meer in de buurtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het blijft een klein ventje met een papperig lijf![]()
Ik ga lekker TV kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
Ook nog pokeren vanavond.
En hier betalen we dan voor.
ik denk dat het net zo is als bij lelijke popsterren die wel supersuccesvol zijn, kijk maar naar james blunt, scoort van het ene topmodel naar paris hilton, en die gast is gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh dat joh. Dat weet toch iedereenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
Ik zit me suf te denken ... Klein ventje Ja klopt papperig uh valt wel mee .. Irritatiegrens overschreden JAquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het blijft een klein ventje met een papperig lijf![]()
Meende ik ook te verstaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huh wat, zei Amanda nou dat Mitch tijdens de hoofdmassage zo'n paal in zijn broek had![]()
Mitch mmm jaaaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch liever lang en strak, Mitch komt dan qua figuur meer in de buurt![]()
Als Liekes vader daar nou een opmerking over had gemaakt... Nee hoor, die Netty stookt haar moederskindje alleen maar nog verder op om (voor de zoveelste keer) para te worden. Ga zo door Netty, je bent goed bezig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Mitch aan een ander zat te denken op dat moment...hij valt echt van zijn voetstukje af als hij valt voor type Amandaquote:
hij heeft ook een heel gedrongen bouw, valt me op. heel erg kort bovenlichaam, denk dat huub niet dik mag worden gaat er dan echt niet uizienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit me suf te denken ... Klein ventje Ja klopt papperig uh valt wel mee .. Irritatiegrens overschreden JA![]()
Daarvoor zei ze tegen Eric, dat ze Brian had lopen fucken met diezelfde opmerkingquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huh wat, zei Amanda nou dat Mitch tijdens de hoofdmassage zo'n paal in zijn broek had![]()
Eric gaf zijn benen een masagequote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Mitch aan een ander zat te denken op dat moment...hij valt echt van zijn voetstukje af als hij valt voor type Amanda![]()
geloof me, hij valt echt niet voor amanda, indien wel is het ECHT gescript, hij valt echt op andere types.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Mitch aan een ander zat te denken op dat moment...hij valt echt van zijn voetstukje af als hij valt voor type Amanda![]()
Ik ben het volkomen met je eens!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het klopt voor de verandering eens wat ze zegt, ze vergeet er alleen bij te vermelden dat er niet geneukt is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
En geloof mij, als Braajen voor de zoveelste keer valt voor zijn testosseron-overschot is hij de lul. Amanda reken ik het niet eens aan. Die heeft professionele bescherming nodig, niet die van een rat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geloof me, hij valt echt niet voor amanda, indien wel is het ECHT gescript, hij valt echt op andere types.
denk overigens als er tussen amanda en mitch geen sex komt gaat amanda terug naar brian
Val net binnen maar idd. Ik heb zo'n hekel aan die nep schoonmaakster.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
Tutje Lieke past zich steeds beter aan: 'Hee Tas, SCHATJE'.
Nou, dan heb je nu de fantastische keus tussen Brian en Jaap, want ze is even buiten beeldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Val net binnen maar idd. Ik heb zo'n hekel aan die nep schoonmaakster.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |