Waar blijft jouw icon?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:00 schreef cindy10 het volgende:
kvind de kledingstyle van mootie trouwens hip en bij de tijd! (lig ik er nu helemaal uit?)
als je dat maar niet zegt bij een vriendin ala amanda!(dan kan de test weleens positief uitwijzen).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Hehe, ik was te laat...
No way, die OP is niet te kopieren, blijkt nu dusquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Hehe, ik was te laat...
Mijn OP is aangepast, lieve Prossie...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
No way, die OP is niet te kopieren, blijkt nu dus![]()
Deze staat en pas je OP aan.
![]()
Kopieren uit de quote schat... net als bij de COS OPquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
No way, die OP is niet te kopieren, blijkt nu dus![]()
Deze staat en pas je OP aan.
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kopieren uit de quote schat... net als bij de COS OP![]()
dat is ook een hekel punt jaa....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
Ik zou niet aan een icoon beginnen hoor cindy. Voor je het weet snappen ze hem niet.
Heb je de grote versie nog ergens?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
Ik zou niet aan een icoon beginnen hoor cindy. Voor je het weet snappen ze hem niet.
Nee.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb je de grote versie nog ergens?
Mjah, maar het ziet er zo naakt uit zonder icon.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:10 schreef cindy10 het volgende:
by the way ian....jij hebt mijn face toch al gezien op een niet nader te noemen chat proggie? hahahah
heb je gelijk in...maar het wil effe niet 1,2,3 lukken,en heb niet het geduld dat nu meteen uit te gaan zoeken hahahahaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, maar het ziet er zo naakt uit zonder icon.![]()
Als je wil doe ik je volgende keer wel ff helpen over msn ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb je gelijk in...maar het wil effe niet 1,2,3 lukken,en heb niet het geduld dat nu meteen uit te gaan zoeken hahahaha![]()
Haal mijn ^^ er maar uit, lieve Ian.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn OP is aangepast, lieve Prossie...
Zelfs naar jouw ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |