Zo paranoïde en compleet geschift als Brian Fintelman K. zijn er maar weinig, wat dat betreft is ie dan wel weer moeilijk te vervangen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat heeft Wifebeater B aan het programma bijgedragen met uitzondering van seks met Amanda en wat lopen te liegen, stelen, kapot maken van persoonlijke eigendommen? Dat kan elke idioot, je kan hem met gemak door ene andere idioot vervangen, eentje die geen losse handjes heeft en een iets langer lontje. Bovendien kan de redaktie ook een nieuwe scriptschrijver inhuren om te voorkomen dat het programma saai wordt
Komt er witte rook uit hun oren ? ja ? dan sex.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:41 schreef getl0st het volgende:
[afbeelding]
De rode BH wordt aangetrokken.. vanavond sex
Zoals ik al zei...zodra je PC aanstaat is je indentiteit bekend dus zeur niet zo....wel je mening geven over anderen...wel anderen de grond in stampen maar je verschuilen achter een naampje..en dan nog klagen ook..beetje jammer.....anyway.....iedereen mag weten wie ik ben hoor...ik sta voor wat ik zeg en wie ik ben....of ik nou gehaat of geliefd word..ik ben....L.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Check de eigenschappen van de e-mail van Loes Zwol van DGK, alleen e-mail adressen en geen user names. Doe niet zo para allemaal.
Das echt schandalig . Ik las dat gister al maar hoe kan iemand zooo stom zijn ? Die van mij was er niet bij maar ik zou errug boos zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben van 100 FOK!kers de mailadressen die die FOK!kers op de Tien site gebruiken.
De usernames werden niet meegestuurd, alleen bij sommigen is dat een beetje voor de hand liggend, maar dat was het dan toch al.
Zwijg en stem toe.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tjah...wat moet ik daar nou op zeggen....ik kan echt afknappen als een vrouw lelijke voeten heeft....dus jah ...maar idd...dat "modderfokking kutgezicht" van Braajen. is ook niet alles..![]()
Tis al een hele prestatie eigenlijk dat het de redactie is gelukt 2 compleet onaangename 'allochtonen' te casten. Moet toch heel veel makkelijker zijn om 2 sympathieke, intelligente, stijlvolle medelanders te vinden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zo paranoïde en compleet geschift als Brian Fintelman K. zijn er maar weinig, wat dat betreft is ie dan wel weer moeilijk te vervangen.
Maar wat níet moeilijk was geweest: Een sympathieke 'allochtoon' te casten, want die zijn er meer dan genoeg.
Tenzij de storyline is: Brian Fintelman K., van criminele vrouwenmeppende macho-psychopaat tot vredelievende zachtmoedige artistiek begaafde nicht.
Dat zou ook de aanwezigheid van Eric én nichtenmoeder Palma in DGK verklaren.
dus....nou en das op ELKE site.....vermoeiend...internet bestaat al 20 30 jaar...in eerste instantie door het amerikaanse leger voor communicatie...sinds dien is alles maar dan ook alles via het internet uit te vinden...tis maar hoe...zie You tube..Google...voor filmpjes over de werkeijkheid achter internet.....quote:
quote:
En in beide gevallen bevalt het nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:47 schreef getl0st het volgende:
Huub uit zich wel veel in muziek.. Als hij happy is spint hij platen.. als hij down is rammelt hij op de piano..
Roel/Dido-effect, de meest ideale manier om de populariteit van Huub kapot te makenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:36 schreef Katewalker het volgende:
Irritant gedrag vertonen Huub en Lieke in gezelschap...de hele tijd dat gefriemel aan elkaar gaat me de keel uithangen...
Het gevolg van het casten van een psycho als Brian is dat je er ook types als Natasia en Amanda in moet zetten, omdat Brian er anders in de eerste de beste stemronde uitvliegt. De aanhankelijkheid van Natasia en Amanda is even merkwaardig als noodzakelijk voor het in de kooi houden van Brian. Deze drie personages komen dan ook allemaal uit hetzelfde milieu en dezelfde regio (Amsterdam/Almere/Noord-Hollands). Dat is geen toeval denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zo paranoïde en compleet geschift als Brian Fintelman K. zijn er maar weinig, wat dat betreft is ie dan wel weer moeilijk te vervangen.
Maar wat níet moeilijk was geweest: Een sympathieke 'allochtoon' te casten, want die zijn er meer dan genoeg.
Tenzij de storyline is: Brian Fintelman K., van criminele vrouwenmeppende macho-psychopaat tot vredelievende zachtmoedige artistiek begaafde nicht.
Dat zou ook de aanwezigheid van Eric én nichtenmoeder Palma in DGK verklaren.
WAT NOU zeuren. Ik heb er geen problemen mee als ze bij Tien weten wie ik ben. Ik geniet van DGK en dat mogen ze weten ook. Als ik het KUT vond bekeek ik de (betaalde) streams niet. Hoe zit dat met jou?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:45 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei...zodra je PC aanstaat is je indentiteit bekend dus zeur niet zo....wel je mening geven over anderen...wel anderen de grond in stampen maar je verschuilen achter een naampje..en dan nog klagen ook..beetje jammer.....anyway.....iedereen mag weten wie ik ben hoor...ik sta voor wat ik zeg en wie ik ben....of ik nou gehaat of geliefd word..ik ben....L.
Als Natas maatje 36 heeft is dit 26quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:49 schreef getl0st het volgende:
En weer een ander outfit
[afbeelding]
Saaie streams = saaie caps
Nee met jou eens was ook niet tegen jou .....ik betaal ook...leuk he...alleen gek genoeg ik had ter proef even voor maar 24 uur gedaan maar heb ze nog steeds LOL!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WAT NOU zeuren. Ik heb er geen problemen mee als ze bij Tien weten wie ik ben. Ik geniet van DGK en dat mogen ze weten ook. Als ik het KUT vond bekeek ik de (betaalde) streams niet. Hoe zit dat met jou?
bah, huub heeft een voetenfetish, heb ooit gelezen dat dat mensen zijn die eigenlijk graag sexueel gedomineerd willen worden. lijkt me echt goor, en vooral dei voeten van lieke, maar hij schijnt bij alle meiden ook gaby aan de tenen te sabbelenquote:
Okee, genieten we samen nog even verderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee met jou eens was ook niet tegen jou .....ik betaal ook...leuk he...alleen gek genoeg ik had ter proef even voor maar 24 uur gedaan maar heb ze nog steeds LOL!!!
Jezus Christus zal vast wel andere dingen hebben om zich druk over te maken, maar PietjePuk wordt er inmiddels ook een beetje kriegel van.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:43 schreef Kinga het volgende:
Jezus Christus, die Lieke heeft zich toch al zeker 5 keer omgekleed vandaag...
roel en dido uit BB vond ik een cool stel, huub en lieke is denk ik geen goede matchquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Roel/Dido-effect, de meest ideale manier om de populariteit van Huub kapot te maken
Begin jij nou ook al in de derde persoon te praten?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jezus Christus zal vast wel andere dingen hebben om zich druk over te maken, maar PietjePuk wordt er inmiddels ook een beetje kriegel van.![]()
Over wie heb je het nou? Over mij of over PietjePuk?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al in de derde persoon te praten?![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou? Over mij of over PietjePuk?![]()
Kutquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:02 schreef kybe het volgende:
Afkickcursus voor agressievelingen
Gepubliceerd op: 5-5-2007 @ 10:02 - Bron: ANP
Minister van Justitie Hirsch Ballin wil een afkickcursus voor mensen die hun agressie niet kunnen bedwingen. Hij wil vooral mensen aanpakken die agressief worden door drank of drugs. In een aantal regio’s in Nederland lopen al proefprojecten.
dgk in Eemnes
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou? Over mij of over PietjePuk?![]()
Ik vroeg me al af of er iets op planning staat voor deze avond.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:05 schreef getl0st het volgende:
Volgens mij heeft een COS nog nooit zo lang open gestaan?
Er gebeurd gewoon echt geen moer
Pokeren.. ongetwijfeld..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of er iets op planning staat voor deze avond.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:08 schreef Charmian het volgende:
Geen gezicht zo'n halterjurkje met van die brede schouders.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Schop die Japio nou eens achter die computer vandaan de villa uit.![]()
![]()
![]()
Waag een pogingquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Schop die Japio nou eens achter die computer vandaan.![]()
![]()
![]()
Nou de fear factor is nog niet eens begonnenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:08 schreef Kinga het volgende:
Lieke vertelt weer over fear factor...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Schop die Japio nou eens achter die computer vandaan.![]()
![]()
![]()
Al begon er maar iets.. de streams zijn om van in slaap te vallenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de fear factor is nog niet eens begonnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |