Als je heel vaak naar streams kijkt waar je van moet kotsen en je blijft maar kijken, dan is dat gewoon raarquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je heel vaak naar streams kijkt waar je van moet kotsen en je blijft maar kijken, dan is dat gewoon raar
Of je houdt heel erg van kotsen
Vaak staan 's morgens als er maar 2 streams (dezelfde) actief zijn.. is het juist diegene die je niet wil zien op de streamsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je heel vaak naar streams kijkt waar je van moet kotsen en je blijft maar kijken, dan is dat gewoon raar
Normaal verschijnsel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Is het raar, dat als ik Brian zie of hoor praten, dat ik kotsneigingen krijg ???
Het is heel gemakkelijk voor ze om een opinie over een bepaalde bewoner te veranderenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker schokkend, vooral dat van de truc om onze identiteiten te bemachtigen via de gratis maand. En Brian, dat kunnen ze vergeten, die wordt NOOIT populair. Je vraagt je af welke domoor aan dat idee vasthoudt.
Als er iemand in de kooi zit waar je , in mijn ogen terecht, een hekel aan kunt krijgen, dan mag je daar je gevoelens daarover op dit forum uitspreken. Dat het helemaal subjectief is waren we het al eerder over eens, meneer de relativist.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je valt er wel vanaf.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg couterier kende gij zo'n leuk tuniekje voor mij fabriceren als gij voor den andere dames hebt gedaan?quote:
Dat kan me nou net niks schelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker schokkend, vooral dat van de truc om onze identiteiten te bemachtigen via de gratis maand.
Da wil ik ook wel!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat kan me nou net niks schelen.
Ze mogen best weten wie ik ben hoor, ik wil zelfs met alle genoegen in hoogsteigen persoon en onstream Brian Fintelman K. de Kooi uit meppen.
DGK_REDACTIE: PM me maar!![]()
wie wil dat nou niet????quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze mogen best weten wie ik ben hoor, ik wil zelfs met alle genoegen in hoogsteigen persoon en onstream Brian Fintelman K. de Kooi uit meppen.
haaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa mee eens samen gaan??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vertel jij me wat voor aanwinst Brian is voor de villa !!!!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar aan de andere kant iedereen roept Brian weg....die weg zus weg en zo weg..maar daar word het alleen maar saaier van hoor mensen ...althans lijkt me....vind Lieke namelijk geen aanwinst voor de villa maar jah das mijn mening!
Maar Brian is gewoon totaal onaantrekkelijk en onsympathiek, er is niets leuks aan hem en hij heeft geen gevoel voor humor. Ik moet lachen bij de gedachte hoeveel moeite het moet kosten wat leuke beelden van hem aan elkaar te monterenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is heel gemakkelijk voor ze om een opinie over een bepaalde bewoner te veranderen
Als je de streamkijkende groupies even buiten beschouwing laat![]()
Ik ga wel samen met petraa.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa mee eens samen gaan??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaap heeft wel veel werk, hij schrijft enorm lange brieven naar al zijn fans. Hij MOET dus wel iedere dag, de hele dag achter de computer zitten.quote:
Nog 67 dan heeft ze standje 69 gevonden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:14 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft standje 1 en 2 gevonden
Een IP leid mensen tot een provider, of je voorbij de provider komt ligt aan welke provider en of ze bereid zijn om mee te werken. En daarnaast zijn er ook methoden om je IP te veranderen. Maar dat maakt allemaal niets uit, dat de redaktie Wifebeater B positief probeert neer te zetten in de uitzendingen is vrij duidelijk dat kan je met eigen ogen zien (of lezen op tien.tv), maar dat de DGK_redaktie mensen hun IP willen hebben?!?!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:11 schreef PumaStreamer het volgende:
En trouwens als je je anoniemiteit wil houden..moet je op een pc gaan zitten die niet in de verste verte met jou te linken is....je IP adres is geregistreerd...je IP adres is gelinkt aan je woonplek..aan je Pc...alles is te achterhalen...we leven in een NIET anonieme wereld..Leve interNOT
Ligt eraan wat er voor terug komt. Ik zie liever de real-life-soap 'Brian.... the days after.'quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar aan de andere kant iedereen roept Brian weg....die weg zus weg en zo weg..maar daar word het alleen maar saaier van hoor mensen ...althans lijkt me....vind Lieke namelijk geen aanwinst voor de villa maar jah das mijn mening!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Nog 67 dan heeft ze standje 69 gevonden.![]()
Van mij hoeft er niemand weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Min of meer, soms, ja. Maar Tien heeft emailadres aan fanatiek DGK Fokker kunnen koppelen door hun actie.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:09 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie is hier in de illusie dat we anoniemn zijn???? (Zeker schokkend, vooral dat van de truc om onze identiteiten te bemachtigen via de gratis maand. En Brian, dat kunnen ze vergeten, die wordt NOOIT populair. Je vraagt je af welke domoor aan dat idee vasthoudt.)
Zodra je PC aanstaat is uit te vinden wie je bent.
Brian moet het langst blijven zitten van allemaal..............en NIET winnenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Ze doen anders wel goed hun best, vrijwel elk positief momentje dat ze vinden word uitvoerig in beeld gebracht. Maar eigenlijk is het onmogelijk, want als je hem weer te gevoelig neerzet gaan mensen hem een crybaby noemen. Want nu wordt ie weer een beetje als een Eric-type neergezet die bij het minste of geringste gaat janken, en daar zit het grote publiek ook niet op te wachten...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Maar Brian is gewoon totaal onaantrekkelijk en onsympathiek, er is niets leuks aan hem en hij heeft geen gevoel voor humor. Ik moet lachen bij de gedachte hoeveel moeite het moet kosten wat leuke beelden van hem aan elkaar te monteren![]()
Als jullie dan samen gaan neem Natas ook even mee.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ga wel samen met petraa.![]()
Jij mag de Kooi toch niet in, want je hebt de selectieprocedure niet gehaald.![]()
![]()
Net als Roel uit BB 5, maar dan komen op het laatst de mannen in witte pakken hem ophalenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian moet het langst blijven zitten van allemaal..............en NIET winnen![]()
Eens. Alleen het feit dat men daar, volgens het stuk, fanatieke streamers mee zouden kunnen of willen beinvloeden, dat staat me tegen. Voor de rest: hou ons maar eens tegenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In troost-modus.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:18 schreef Varen het volgende:
Waar zijn Brian en Natasja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |