hmmz.. ik kijk dr niet eens van op en geloof meteen dat dit best eens waar kan zijn....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit misschien?
[COS #1355] Playmobile land
Snol, huppelkutten...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:40 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Alles wat die huppelkutten ergens lezen nemen ze voor waar aan![]()
Ik nam net de laatste hap van mijn eten toen ik jouw post las.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:46 schreef petraa het volgende:
GADVERRRRRRRRRRRRRRRRR Jaap zit in zijn oor en vreet zijn oorsmeer op.
Heb je "hun" spelling weleens bekekenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
Snol, huppelkutten...
Ook al zo'n vrouwvriendelijk typje dus.
Is je voornaam toevallig Kenneth?
Jaap kijkt helemaal niet blij, zoals een toekomstige bruidegom.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:48 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Jaap twijfelt, ga ik trouwen of niet.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:50 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik nam net de laatste hap van mijn eten toen ik jouw post las.
Nee hequote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet veel meer overgebleven van die hele grote KingJaap
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:50 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik nam net de laatste hap van mijn eten toen ik jouw post las.
Grappig dat degene met het meest smakeloze usericon en onderschrift van FOK/DGK waardeoordelen durft te bezigen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:50 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Heb je "hun" spelling weleens bekekenEn dan noemen ze Amanda dom
![]()
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:50 schreef maril het volgende:
Verbaasd mij te lezen dat zogenaamd volgens sommige hier de redactie van de gouden kooi
Huub eruit wil hebben als dat zo was was dat allang gebveurd ze hebben nl hem een paar keer laten slaan en kopstootjes laten geven, Huub zit er nog steeds.
Verder toen Eric nog niet geheel in het groepje SHE zat kon Eric er Huub uitstemmen want Syl mocht toen niet stemmen, en wat doet die redactie, ze stuurt een brief naar het huis dat Eric en Huub festjes mogen organiseren, Eric was toen overstag mede door die voor jullie zo oneerlijke
redactie.
Tuurlijk willen ze Huub er niet uit hebben.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:50 schreef maril het volgende:
Verbaasd mij te lezen dat zogenaamd volgens sommige hier de redactie van de gouden kooi
Huub eruit wil hebben als dat zo was was dat allang gebveurd ze hebben nl hem een paar keer laten slaan en kopstootjes laten geven, Huub zit er nog steeds.
Verder toen Eric nog niet geheel in het groepje SHE zat kon Eric er Huub uitstemmen want Syl mocht toen niet stemmen, en wat doet die redactie, ze stuurt een brief naar het huis dat Eric en Huub festjes mogen organiseren, Eric was toen overstag mede door die voor jullie zo oneerlijke
redactie.
Gesellug he!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Grappig dat degene met het meest smakeloze usericon en onderschrift van FOK/DGK waardeoordelen durft te bezigen.
Gevangen in de goude kooi Hahahhahahahaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet veel meer overgebleven van die hele grote KingJaap
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:54 schreef haak2 het volgende:
lijkt me leuk als gaby dan zegt dat ze voor nicolaas komt, deden ze verleden keer ook met natasia
Waarom begon je dat lulverhaal dan bijna te gelovenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk willen ze Huub er niet uit hebben.
daarom mogen ze wel Huub treiteren maar Brian en Natas niet.
Huub maakt er wel tv van,maar Brian flipt.
Huub: brian brianquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:55 schreef Varen het volgende:
Brian: Huub huub
Is het raar, dat als ik Brian zie of hoor praten, dat ik kotsneigingen krijg ???quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:55 schreef Varen het volgende:
Brian: Huub huub
Ik kijk bijna nooit de tv maar voor dat flippen ben ik speciaal nog eens gaan zittenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom begon je dat lulverhaal dan bijna te geloven
Dat flippen trekt ook kijkers trouwens
Ik begin te geloven dat Brian beschermd word.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hoor ,ik heb na jouw laatste post besloten niet meer naar Brian of Jaap te kijken als ik ga eten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Is het raar, dat als ik Brian zie of hoor praten, dat ik kotsneigingen krijg ???
Dat verhaal is van een graat Huubfan die wat onrust wil zaaien,omdat Huub op dit moment zwakker speelt omdat hij zijn pik voordurend achterna loopt, ik ga niet zo,n soort verhaal geloven hier zonder bronvermelding.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Is het raar, dat als ik Brian zie of hoor praten, dat ik kotsneigingen krijg ???
Zeker schokkend, vooral dat van de truc om onze identiteiten te bemachtigen via de gratis maand. En Brian, dat kunnen ze vergeten, die wordt NOOIT populair. Je vraagt je af welke domoor aan dat idee vasthoudt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Thanx!
Schokkend, maar na maanden streamen eigenlijk niet verbazend. Het maakt het een en ander wat meer duidelijk, dat dan weer wel.
Helaas zal het de programmaleiding nooit en te nimmer lukken om Brian populair te krijgen, dat is dan wel weer leuk.
Hoe lang zou het nog duren voordat ze zelf dat inzicht bewerkstelligen?
WAT!?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker schokkend, vooral dat van de truc om onze identiteiten te bemachtigen via de gratis maand. En Brian, dat kunnen ze vergeten, die wordt NOOIT populair. Je vraagt je af welke domoor aan dat idee vasthoudt.
Zolang ze zich dat zelf maar aan praatquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:02 schreef petraa het volgende:
N: Ik heb tegen Amanda gezegd dat ze zich geen zorgen hoef te maken, want ik ben haar back up, dus dat zit wel goed hoor, daar komt Eric echt niet tussen, dat kan hij vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |