heb helaas de allereerste bewoners gemist..(volgde toen de goudenkooi nog niet zo...).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nouja Nicolaas is nog best van de oude garde en die doet het goed
Was jij niet allang naar bed?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb helaas de allereerste bewoners gemist..(volgde toen de goudenkooi nog niet zo...).
maar als nicolaas de beste is....(waren de rest gevulde eieren?).![]()
Nou Nicolaas was een erg sterke persoonlijkheid die het goed bij de kijkers deed, ik weet nog goed dat een behoorlijk aantal kijkers het zeer erg vonden dat hij toen vertrokquote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb helaas de allereerste bewoners gemist..(volgde toen de goudenkooi nog niet zo...).
maar als nicolaas de beste is....(waren de rest gevulde eieren?).![]()
dan moet het harder kunnen.....laat de doppen uit japio zn oren knallen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Muziek staat lekker hard, maar nog net niet hard genoeg voor
Japio om er wakker van te worden ..... jammer.
Van wat ik op de foto's zie volgens mij nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:55 schreef versabommie het volgende:
dusssssssssss Huub en Lieke hebben legguh kezuh?
sjit! Dat moet echt ff snel gebeuren voor die stinkrat voet aan kut krijgt!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Van wat ik op de foto's zie volgens mij niet
Hé! mooi gevonden, vriend Versa !quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:07 schreef versabommie het volgende:
van onze lieve buren, gewoon ter info:
Morguh Vriend Nossie,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé! mooi gevonden, vriend Versa !
Verhelderend en ziet er geloofwaardig uit....![]()
Dank voor de info.......Dit is wat de meeste fokkers hier al dachten he.....nep nep nep. Jammer ze hadden gewoon een eerlijk spel moeten spelen. Maar ja Tien verslijt de kijkers voor gomballen en ook hier zie je het weer duidelijk. Stom om ons Fokkers zo te dissenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:07 schreef versabommie het volgende:
Angela - zaterdag 5 mei 2007 @ 07:55
goedemorgen allemaal... ik weet het nu dus zeker.. gisteren met iemand gesproken die eigenlijk niet praten mag... en die iemand vertelde me dat de deelnemers echt wurgcontracten hebben... die je pas te lezen krijgt vlak voor je erin gaat en alle rondes gehad hebt... dat er indd aanwijzingen om te stemmen kunnen worden gegeven.. dat als iemand al zo ver is, ze zo graag willen dat ze iets dergelijks accepteren... dat niemand er rekening mee had gehouden dat Huub zo populair zou worden... dat er wanhopig iedere keer weer aanpassingen worden gedaan om Brian populairder te krijgen... en ja, niet tasJa maar die rat moet dus winnenl.. en dat dit voor nederland niet acceptabel is, is de grootste tegenvaller... de bedoeling was om onze vriendelijkheid tegenover allochtonen in beeld te brengen en ook daarmee te scoren... Brian kan er niet uit want dan mislukt het hele project... en daar wordt Amanda indd aan geslachtofferd... er is onenigheid onderling want ook achter zijn mensen die het veel te ver vinden/vonden gaan wat brainless tegenover Amanda geflikt heeft... j.aap is de instinker van de eeuw... en indd hebben de vorige keer brainless en nu Huub instructies gehad... vandaar dat tasJa ook zo boos was want die wilde hem er echt uit en d8 dat ze dat geregeld had... ook alle medewerkers moeten hun mond houden... maar ja, die komen wel thuis en praten wel met familie/vrienden...
van Syl zullen we hier dus niets horen want dan krijgt ze grote problemen.. en voor Nena is er angst want die is ziedend over wat er met Amanda gedaan wordt...
dit is echt het 'naai het nederlandse publiek en daarna de wereld' project... en die actie voor gratis streams had er ook mee te doen dat juist die 50 actiefste forummers ook vaak degenen zijn die de meeste kritiek hebben en zaken uit zoeken... dat Ellen gelijk informatie kreeg over de actie met de paardjes was 'men' niet blij mee... ze weten nu zelf gedeeltelijk wie er achter de nicknamen op de fora zitten, in ieder geval hebben ze mail adressen en ip's...
ik was van plan om mee te helpen Huub hoog te houden in de popi poll... die kunnen ze indd niet echt beïnvloeden... maar damn van iedere sms gaat er geld naar Talpa...
ik blijf hier lekker volgen... en ik weet trouwens wel zeker dat het maand gratis streams kado hier en ook op FOK niemand omgekocht gaat krijgen...
en nee, ik ga niet mijn bron noemen.... dat zou iemand in fikse problemen kunnen brengen... vooral die flens regeert indd met zeer harde hand...
nu lekker 5 mei vieren... iedereen een mooie dag vandaag....
Grappig...
krijg er een beetje een nare smaak van in mijn fokking kutgezicht, en ik denk dat alle collega's nu alle sjit moeten schuilen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Dank voor de info.......Dit is wat de meeste fokkers hier al dachten he.....nep nep nep. Jammer ze hadden gewoon een eerlijk spel moeten spelen. Maar ja Tien verslijt de kijkers voor gomballen en ook hier zie je het weer duidelijk. Stom om ons Fokkers zo te dissen![]()
mijn conclusie is IK GA FOKKING NIET BETALEN VOOR DIE FOKKIING STREAMS DIT IS EEN KLAP IN MIJN FOKKINGGEZICHTquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
krijg er een beetje een nare smaak van in mijn fokking kutgezicht, en ik denk dat alle collega's nu alle sjit moeten schuilen!![]()
De nare smaak had ik al een tijdje, maar nu dus idd duidelijk is, dat Brian populairder moet worden heeft het programma alle spel-charme verloren.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
krijg er een beetje een nare smaak van in mijn fokking kutgezicht, en ik denk dat alle collega's nu alle sjit moeten schuilen!![]()
Begrijp het niet helemaal! Wil Talpa/Tien hiermee de boodschap "Vrouwen geestelijk en fysiek mishandelen loont" uitdragen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De nare smaak had ik al een tijdje, maar nu dus idd duidelijk is, dat Brian populairder moet worden heeft het programma alle spel-charme verloren.....
Heir Heir....![]()
Moggequote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De nare smaak had ik al een tijdje, maar nu dus idd duidelijk is, dat Brian populairder moet worden heeft het programma alle spel-charme verloren.....
Heir Heir....![]()
ik mag lije dat die Pannekoek een fokking shit weekend heeft.......vrouwonvriendelijke fokking bitchquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge![]()
Ik ben toch wel benieuwd wat ze gaan doen bij Tien, nu dit verhaal op straat ligt. Alle geloofwaardigheid is/was weg.
Niet alleen een fokking shit weekend, maar een fokking shit levenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik mag lije dat die Pannekoek een fokking shit weekend heeft.......vrouwonvriendelijke fokking bitch
(he lucht dit ff lekker op![]()
Moge de toorn van Japio zich over haar ontfermen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik mag lije dat die Pannekoek een fokking shit weekend heeft.......vrouwonvriendelijke fokking bitch
(he lucht dit ff lekker op![]()
En da geleuve gij?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:07 schreef versabommie het volgende:
[het gebruikelijke prohuubgeleuter]
wat een ieder gelooft laat ik in het midden. Wel vind ik 1 en ander dubieus, en ik weet niet of je de reguliere uitzendingen bekijkt maar die rat en hysteriasa krijgen wel een enorme positieve aura van ome john en die pms-flens!quote:
Ik iig wel, het ligt er duimendik bovenop.quote:
Toen ik gister de uitzending keek, moest ik alleen maar hard lachen om het gedrag van Brain, niet echt positief dus vanuit mijn kant.. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat een ieder gelooft laat ik in het midden. Wel vind ik 1 en ander dubieus, en ik weet niet of je de reguliere uitzendingen bekijkt maar die rat en hysteriasa krijgen wel een enorme positieve aura van ome john en die pms-flens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |