Het wordt er voor ons saaier van... maar het zou een goed signaal zijn geweest naar jonge meisjes en onzekere vrouwen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar aan de andere kant iedereen roept Brian weg....die weg zus weg en zo weg..maar daar word het alleen maar saaier van hoor mensen ...althans lijkt me....vind Lieke namelijk geen aanwinst voor de villa maar jah das mijn mening!
En wat hebben ze daar aan? Bovendien is 90% van die email adressen op een free email provider...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
Min of meer, soms, ja. Maar Tien heeft emailadres aan fanatiek DGK Fokker kunnen koppelen door hun actie.
Vervelend voor de mensen die bij die overige 10% horenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En wat hebben ze daar aan? Bovendien is 90% van die email adressen op een free email provider...
Als je Palma beledigt op fokquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En wat hebben ze daar aan? Bovendien is 90% van die email adressen op een free email provider...
Ik vind hem ook wel een beetje een 'Eric typje' als we naar zijn slijmerige, valse, en onderdanige gegiechel kijken. Sterker nog, dan is hij veel meer dan een 'Eric typje'quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze doen anders wel goed hun best, vrijwel elk positief momentje dat ze vinden word uitvoerig in beeld gebracht. Maar eigenlijk is het onmogelijk, want als je hem weer te gevoelig neerzet gaan mensen hem een crybaby noemen. Want nu wordt ie weer een beetje als een Eric-type neergezet die bij het minste of geringste gaat janken, en daar zit het grote publiek ook niet op te wachten...
Denk je nou echt dat ze daar bedoelingen mee hebben?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vervelend voor de mensen die bij die overige 10% horen![]()
Wie? Waar?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:23 schreef Donnie29 het volgende:
Naakt hahha
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je Palma beledigt op foksturen ze haar op je af
Wat heeft Wifebeater B aan het programma bijgedragen met uitzondering van seks met Amanda en wat lopen te liegen, stelen, kapot maken van persoonlijke eigendommen? Dat kan elke idioot, je kan hem met gemak door ene andere idioot vervangen, eentje die geen losse handjes heeft en een iets langer lontje. Bovendien kan de redaktie ook een nieuwe scriptschrijver inhuren om te voorkomen dat het programma saai wordtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
Het wordt er voor ons saaier van
Nietsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze daar bedoelingen mee hebben?
Ze hebben de mail adressen toch al via hun eigen site, en wat maakt het uit als ze weten wat en waar iedereen post.
Alleen als je het in de SC komt vragen en er hier geen mensen mee lastig valt!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg couterier kende gij zo'n leuk tuniekje voor mij fabriceren als gij voor den andere dames hebt gedaan?![]()
Weet ik veel... mensen die Ellen mailen in discrediet brengen door op hun (fanatieke) postgedrag te wijzen? Er is vast het een en ander te bedenken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik doelde op die opmerking dat als je Palma beledigd, dat ze op je af word gestuurd. Om het nog erger te maken typte ik er naakt achter.quote:
Via hun site registratie wisten ze nog niet wie de fanatieke streamers waren. Nu hebben ze emailadres, IP en postgedrag op een rijtje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze daar bedoelingen mee hebben?
Ze hebben de mail adressen toch al via hun eigen site, en wat maakt het uit als ze weten wat en waar iedereen post.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:25 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik doelde op die opmerking dat als je Palma beledigd, dat ze op je af word gestuurd. Om het nog erger te maken typte ik er naakt achter.
Sterker nog, momenteel draagt hij helemaal niets bij want hij is onzichtbaar. Maar men zal denken dat de verontwaardiging over zijn blijvende aanwezigheid ook 'sensatie' is. Ik zie hem oprecht liever gaan en walg ook echt van hem.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat heeft Wifebeater B aan het programma bijgedragen met uitzondering van seks met Amanda en wat lopen te liegen, stelen, kapot maken van persoonlijke eigendommen? Dat kan elke idioot, je kan hem met gemak door ene andere idioot vervangen, eentje die geen losse handjes heeft en een iets langer lontje. Bovendien kan de redaktie ook een nieuwe scriptschrijver inhuren om te voorkomen dat het programma saai wordt
Gatsamme zegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:46 schreef petraa het volgende:
GADVERRRRRRRRRRRRRRRRR Jaap zit in zijn oor en vreet zijn oorsmeer op.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:27 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Amanda:" Is Brian weer lekker bezig met z'n vrienden?"
Hmz, denk dat je gelijk hebt, maar niet om de redenen die je opnoemde. Ik zie het meer als markt-onderzoek zoals google het doet. Door het IP, email adress en postgedrag te combineren hebben ze nu 100 (van fok) "profielen", die informatie kunnen ze dus combineren om te kijken hoe lang de gemiddelde streamers kijkt etc. En eventueel om de leeftijd en andere informatie uit de fok-profielen te krijgen. Ze kunnen zo dus interessante statistieken samenstellen om een beeld te krijgen wat voor soort mensen naar DGK kijken... Maar eigenlijk doet Google dat ook al jaren, dus zoveel maakt het nou ook weer niet uit..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
Via hun site registratie wisten ze nog niet wie de fanatieke streamers waren. Nu hebben ze emailadres, IP en postgedrag op een rijtje.
Helemaal mee eens...maar dat is aan DGK....ze hadden die psychie gesprekken ook moeten laten zien....das pas real live..anyway...ik heb maar voor 24 u betaald...en heb inmiddels al 1 uur gratis...das mooi ga zo door talpa...niet verversen mijn pagina...hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt er voor ons saaier van... maar het zou een goed signaal zijn geweest naar jonge meisjes en onzekere vrouwen.
Ikkke heb pijn !!! Betaald voor de streams .............. DOHquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:31 schreef Kinga het volgende:
Mitch zit daar pijn te lijden, maar geeft geen krimp...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikkke heb pijn !!! Betaald voor de streams .............. DOH![]()
Ze hebben van 100 FOK!kers de mailadressen die die FOK!kers op de Tien site gebruiken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz, denk dat je gelijk hebt, maar niet om de redenen die je opnoemde. Ik zie het meer als markt-onderzoek zoals google het doet. Door het IP, email adress en postgedrag te combineren hebben ze nu 100 (van fok) "profielen", die informatie kunnen ze dus combineren om te kijken hoe lang de gemiddelde streamers kijkt etc. En eventueel om de leeftijd en andere informatie uit de fok-profielen te krijgen. Ze kunnen zo dus interessante statistieken samenstellen om een beeld te krijgen wat voor soort mensen naar DGK kijken... Maar eigenlijk doet Google dat ook al jaren, dus zoveel maakt het nou ook weer niet uit..
Nou na de behandeling van Mandel he ie een she geworden. (ssht hij weet het nog niet)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:35 schreef PumaStreamer het volgende:
Heb ik iets gemist ofzo...is Mitch ook bewoonster geworden...
De voetjes van Lieke op mijn beeldscherm heb ik veel liever als het "modderfokking kutgezicht" van Braajen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:33 schreef PumaStreamer het volgende:
Zag trouwens net dat de voetjes gemasseerd werden van Lieke door hubio..maar in een eerder stream momentje heb ik de voeten gezien van Lieke...daar zou ik dus nog niet eens met mijn auto over heen rijden..LELIJKE veoten...brrr bah
Dat bedacht ik me ook al..Day heeft toch alleen emailadressen opgestuurd? Niet de usernamen erbij? Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben van 100 FOK!kers de mailadressen die die FOK!kers op de Tien site gebruiken.
De usernames werden niet meegestuurd, alleen bij sommigen is dat een beetje voor de hand liggend, maar dat was het dan toch al.
Check de eigenschappen van de e-mail van Loes Zwol van DGK, alleen e-mail adressen en geen user names. Doe niet zo para allemaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook al..Day heeft toch alleen emailadressen opgestuurd? Niet de usernamen erbij? Lijkt me sterk.![]()
Nope, alleen de mailadressen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook al..Day heeft toch alleen emailadressen opgestuurd? Niet de usernamen erbij? Lijkt me sterk.![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Check de eigenschappen van de e-mail van Loes Zwol van DGK, alleen e-mail adressen en geen user names. Doe niet zo para allemaal.
Tjah...wat moet ik daar nou op zeggen....ik kan echt afknappen als een vrouw lelijke voeten heeft....dus jah ...maar idd...dat "modderfokking kutgezicht" van Braajen. is ook niet alles..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De voetjes van Lieke op mijn beeldscherm heb ik veel liever als het "modderfokking kutgezicht" van Braajen.
Daarom kon ik dus de eigenschappen checken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, alleen de mailadressen.
Dat die domme doos van Talpa vervolgens niet weet hoe ze BCC moet gebruiken is een ander verhaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |