En dat jij dan na het feestje Het dekbed van haar aftrekt en haat bespugtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, hoe zou het zijn om met amanda getrouwd te zijn, huisje, boompje, beestje, leuke kindertjes 1 keert in de maand een feestje waar amanda dan gaat zingen, ik ben dol op haar stem, vind echt dat ze een cd moet opnemen,een beetje in de stijl van trijntje oosterhuis
Vergeet niet dat je met haar ook regelmatig SOA's moet laten checken en behandelen...dat is dan wel weer jammer johquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, hoe zou het zijn om met amanda getrouwd te zijn, huisje, boompje, beestje, leuke kindertjes 1 keert in de maand een feestje waar amanda dan gaat zingen, ik ben dol op haar stem, vind echt dat ze een cd moet opnemen,een beetje in de stijl van trijntje oosterhuis
Zelfs PT zou ik haar niet willen aandoen. Verder ben ik het helmaal met je eens. Je bent toch niet boos hè?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
k had het over PT hoor (maar nwe miljonair zou ook leuk zijn als zij het is)
Ik vind haar leuk, ze was zo goed in Expeditie Robinson, ik weet zeker dat zij een aanwinst zou zijn voor het programma en ze laat zich niet afblaffen door Japio
Heb ik ook regelmatig, voor mensen met een creatief vrijdenkend brein is zoiets normaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:13 schreef Dark het volgende:
Jaap ligt in een stuip om zijn eigen schrijfsels!
Hij blijft er bijna in.
Ben echt niet boosquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zelfs PT zou ik haar niet willen aandoen. Verder ben ik het helmaal met je eens. Je bent toch niet boos hè?![]()
amanda is echt de aardigste bewoner van het huis en ze ziet er veel mooier uit dan lieke met die kogelstoot-kuitenquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb ik ook regelmatig, voor mensen met een creatief vrijdenkend brein is zoiets normaal.
Iedereen zit zeker net als ik www.kingjaap.nl te f5-ven.![]()
Daar kwam ik dus ook even voor kijken.. maar het lijkt er niet opquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:21 schreef blomst het volgende:
Is het uur nog niet om?
Er staat ook een geinige oproep op voor een nieuwe fitnesstrainer voor Jaap, en Carlos wordt terloops wat afgekraakt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
zou Jaap dat achterlijke gelach faken, zodat er dan streamers op zijn site gaan kijken?
Hij is in ieder geval bijzonder verguld met zijn eigen site.
Wat valt daar nou om te lachen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hij lacht dus om Carlos
my thoughts exactly.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
zou Jaap dat achterlijke gelach faken, zodat er dan streamers op zijn site gaan kijken?
Hij is in ieder geval bijzonder verguld met zijn eigen site.
Ik probeer me het nièt voor te stellen...........quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de helft van wat ze ooit was, kun je nagaan.
Ik heb medelijden met haar en heb geen echte hekel aan haar. Ja soms .quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is echt de aardigste bewoner van het huis en ze ziet er veel mooier uit dan lieke met die kogelstoot-kuiten
Hij heeft net een stuk geschreven achter zijn pc. Waarschijnlijk een verhaal over Carlos wat erg grappig schijnt te zijn. Zal later wel op zijn site staan.quote:
Jaap stopt vanavond om 24:00 met eten en gaat klokslag .........trainen.quote:
Jah dus....nog steeds een snor....bah bah....hahah...ennuh lekker epileren of weg laseren aangezien ze nu nog millionair is..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oorzaak: pilgebruik+roken+zon
Gadver Blomstquote:
Die stukjes van Jaap lijken allemaal op elkaar! Gaat vervelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij heeft net een stuk geschreven achter zijn pc. Waarschijnlijk een verhaal over Carlos wat erg grappig schijnt te zijn. Zal later wel op zijn site staan.
echt waar?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap stopt vanavond om 24:00 met eten en gaat klokslag .........trainen.
dat ben ik helemaal met je eens.... tis een schatje....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is echt de aardigste bewoner van het huis en ze ziet er veel mooier uit dan lieke met die kogelstoot-kuiten
Staat op zijn weblog.quote:
Als de oorzaak is zoals ik die beschreef is het een rokerssnor/pigmentquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah dus....nog steeds een snor....bah bah....hahah...ennuh lekker epileren of weg laseren aangezien ze nu nog millionair is..
Zie je voor je hoe ik achter de pc zit?quote:
quote:
Ja ik vind er ook weinig aan, het wordt eentonig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Die stukjes van Jaap lijken allemaal op elkaar! Gaat vervelen.
Begrijp dat er enkele "creatieven" hier ze wel kunnen waarderen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zie je voor je hoe ik achter de pc zit?
Een hoop snoeren he ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zie je voor je hoe ik achter de pc zit?
Zei hij aan het begin van de avond tegen Brian en die adviseerde Jaap nog een Ben&Jerry's te eten!quote:
Japio is eentonig. Boeren, scheten laten, naaktlopen, achterlijk lachen, en zich uitgeven als Jaap van Otterloo. aka Jaap Caneel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja ik vind er ook weinig aan, het wordt eentonig.
Die werkjes van Ian_Nick lijken allemaal op elkaar! Gaat vervelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:30 schreef Lobasca het volgende:
Taaaaaaahdaaaaaaaaaaah!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |