aka Jaap Burgerkingquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio is eentonig. Boeren, scheten laten, naaktlopen, achterlijk lachen, en zich uitgeven als Jaap van Otterloo. aka Jaap Caneel.
Ik ben zeer creatief en heb nog niets gezegdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die werkjes van Ian_Nick lijken allemaal op elkaar! Gaat vervelen.
Begrijp dat er enkele "creatieven" hier ze wel kunnen waarderen.
(c) Dark
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
(c) Dark
Ik heb er inderdaad ontzettend mijn best op gedaan enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben zeer creatief en heb nog niets gezegd![]()
De gedachte is leukquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad ontzettend mijn best op gedaan enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
De creaties van Mootie zijn masterquote:
Als de lover-boy-girls er maar blij mee zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
(c) Dark
Ik weet toch wie het post?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
check mijn PI voordat je verder gaat met tranen plengen!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Waar hangt Brian ?
Schatje bout, nog steeds niet gelukt?quote:
die zit daar gewoon Stevie Wonder te spelenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Waar hangt Brian uit?
Olga Urashova speelt een rol in GTST.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Verzoekje aan Redactie:
Vraag Olga Urashova als nieuwe PT voor Japio .
Hij is het laatst gesignaleerd toen hij met een stoel en een stuk touw richting de stallen liep.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Waar hangt Brian uit?
Erg OT enzo..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Olga Urashova speelt een rol in GTST.
Hangt vlag uit..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is het laatst gesignaleerd toen hij met een stoel en een stuk touw richting de stallen liep.
Jaap gaat Brian ''dumpen''... (ben benieuwd)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:41 schreef Disana het volgende:
Aan wie heb je een hekel hier, die ga ik pesten, vraagt Jaap aan Lieke. Hij wil dat zij de nieuwe moeder wordt.
Omdat jij het bentquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat jij het bent![]()
http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html
Maar niet aan iemand anders doorgeven hoor, anders willen ze allemaal gratis kijken![]()
Wil je naar bed?quote:
WATquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat jij het bent![]()
http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html
Maar niet aan iemand anders doorgeven hoor, anders willen ze allemaal gratis kijken![]()
Moet makkelijk te combineren zijn met een paar uur pw PT bij DGKquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Olga Urashova speelt een rol in GTST.
Het is ook onmogelijk om hier een geheimpje te houden he?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WATZonder in te loggen zie ik het ook.
![]()
quote:
Dat vereist wel een berg ongeschoren schaamhaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet makkelijk te combineren zijn met een paar uur pw PT bij DGK![]()
Vraag is: Zien Ian_Nick en Demins het nu ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook onmogelijk om hier een geheimpje te houden he?![]()
Je bent de tweede al met mijn geheime adres![]()
Nee, wil graag aftellen wanneer het pokeren EINDELIJK is afgelopenquote:
Iedereen kan daar gewoon kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vraag is: Zien Ian_Nick en Demns het nu ook?
Laten we uitgaan.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vereist wel een berg ongeschoren schaamhaar![]()
Dat kun je shaken. Maar vier gewoon je eigen feestje, veel gezelliger.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, wil graag aftellen wanneer het pokeren EINDELIJK is afgelopen![]()
Daarna wordt het drankverbod opgeheven en krijgen we weer eens een feestje![]()
![]()
(hoop ik...)
Zo kunnen we met eigen ogen zien dat we helemaal niets missen.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:52 schreef easysatellite het volgende:
poker moet afgeschaft worde
Jemigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:54 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dit is best erg, DGK merchandising
'Het enige echte Gouden Kooi T-Shirt. Met opdruk 'Para Brotha'.
100% katoen.
In dames en heren verkrijgbaar."![]()
http://www.shoptien.tv/pa(...)per_serie/Goudenkooi
Geen idee wat Demins doet, maar ik ga dus NIET naar die kleine kutstreams kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vraag is: Zien Ian_Nick en Demins het nu ook?
Is het je niet gelukt?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee wat Demins doet, maar ik ga dus NIET naar die kleine kutstreams kijken![]()
Als ik op zo'n klein kutstreampje klik krijg ik een grotere, met geluid. Jij niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee wat Demins doet, maar ik ga dus NIET naar die kleine kutstreams kijken![]()
Dat zowiesoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kun je shaken. Maar vier gewoon je eigen feestje, veel gezelliger.![]()
En als de 1-2-3 show straks is afgelopen: tanden poetsen en naar bed.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:56 schreef blomst het volgende:
Amanda mag nog 1 glas.
Heeft de een of andere FOK!er niet het copyright op de term 'Para Brotha' vastgelegd?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:54 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dit is best erg, DGK merchandising
'Het enige echte Gouden Kooi T-Shirt. Met opdruk 'Para Brotha'.
100% katoen.
In dames en heren verkrijgbaar."![]()
http://www.shoptien.tv/pa(...)per_serie/Goudenkooi
En er niet op kauwen Amanda das gevaarlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:56 schreef blomst het volgende:
Amanda mag nog 1 glas.
Er zijn ook andere schat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee die komt toch van Brian...die riep: Ik ben helemaal para brothaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heeft de een of andere FOK!er niet het copyright op de term 'Para Brotha' vastgelegd?
Ik gok zomaar dat die term hier bedacht is.
Zonder geluid?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn ook andere schat.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Dan heb je ook aan Natasia's tieten meebetaaldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik op zo'n klein kutstreampje klik krijg ik een grotere, met geluid. Jij niet?
Vind je dat zo opwindend dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik op zo'n klein kutstreampje klik krijg ik een grotere, met geluid. Jij niet?
Dat meen je niet. Je moet wel het geluid aanzetten lieverd, of zeg ik iets heel doms.quote:
Wat zeiden ze dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat was dat voor vaag gesprek tussen Brian en Amanda![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn ook andere schat.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
I know, na het Historische en O Zo Charmante Karatetrapje van Neentje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee die komt toch van Brian...die riep: Ik ben helemaal para brotha
A dirty mindquote:
Ging ongeveer zo:quote:
Weet het ook niet maar Amanda was er snel klaar mee ( das wel es anders geweest) en Brian had het over het circuleren op het internetquote:
Ik krijg er geen geluid bij en de lelijkste streams ooit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Je moet wel het geluid aanzetten lieverd, of zeg ik iets heel doms.![]()
Nog een dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Deze vind ik helemaal prachtig!![]()
Dan weet hij dus nu ook dat Lieke dingen doorverteld.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ging ongeveer zo:
Amanda vroeg: Denk je dat ik lieg over wat je vandaag gehoord hebt?
Brian: Ik weet waar je op doelt maar ik wil het er niet over hebben
Amanda: je weet wat ik bedoel?
Brian:Ja maar ik denk niet dat je liegt maar er circuleren dingen op het internet en ik wil het er niet over hebben
Amanda: Okay dat is wat ik wilde weten
Zo komt Japio wel gunstig overquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Deze vind ik helemaal prachtig!![]()
Volgens mij moet je WMP 10 of 11 hebben, wil het goed werkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik krijg er geen geluid bij en de lelijkste streams ooit.![]()
Ik heb die 3,95 goed besteed!![]()
Vond het een beetje vaag...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan weet hij dus nu ook dat Lieke dingen doorverteld.
WMP is in orde enzo, IP is vast.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij moet je WMP 10 of 11 hebben, wil het goed werken
En als je een wisselend IP adres hebt, dan moet je per dag betalen, en maar hopen dat je je computer niet moet herstarten.
Prima systeem van 10![]()
Thanks ik twijfelde maar dat hoorde ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:06 schreef blomst het volgende:
Natasja vraagt waarom Brian zover bij haar uit bed ligt.
Ze wil dat hij dichter bij haar komt liggen.
BLOMST !!! Was dat nouquote:
Voor het eerst heeft Tien het bij het goede eind, en nu ga jij zeiken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat ik maar ga solliciteren als tekstschrijver voor de Tiensite, dit stukje is echt een stuitend voorbeeld van fantasieloosheid:
22:32 - Jaap en zijn goede vriend, de computer
Terwijl al zijn mede-Miljonairs gezellig een potje poker spelen, is Jaap met hele andere dingen bezig. Na drie kwartier achter de computer in de Private Room te hebben gezeten, besluit hij naar de keuken te lopen voor een welverdiende snack. Je kan veel zeggen van Jaap, maar de beste jongen kan zich prima vermaken in zijn eentje. Maar of dat nou zo bevorderlijk is voor zijn sociale vaardigheden?
Het enige onjuiste in dit bericht vind ik de uren achter de pc. Niet drie kwartier maar een uur of twaalf in kantoor en de private.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat ik maar ga solliciteren als tekstschrijver voor de Tiensite, dit stukje is echt een stuitend voorbeeld van fantasieloosheid:
22:32 - Jaap en zijn goede vriend, de computer
Terwijl al zijn mede-Miljonairs gezellig een potje poker spelen, is Jaap met hele andere dingen bezig. Na drie kwartier achter de computer in de Private Room te hebben gezeten, besluit hij naar de keuken te lopen voor een welverdiende snack. Je kan veel zeggen van Jaap, maar de beste jongen kan zich prima vermaken in zijn eentje. Maar of dat nou zo bevorderlijk is voor zijn sociale vaardigheden?
Amanda sprak Brian aan op het feit, dat hij het wel aan anderen vertelt, maar niet aan haar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vond het een beetje vaag...
Heks Netty schrijft dus iets over het neuken van Hupert en Lieke zonder condoom...wat gaat dat Brian aan en hoezo spreekt Amanda hem daar dan weer over aan...ikke niet begrijp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |