aka Jaap Burgerkingquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio is eentonig. Boeren, scheten laten, naaktlopen, achterlijk lachen, en zich uitgeven als Jaap van Otterloo. aka Jaap Caneel.
Ik ben zeer creatief en heb nog niets gezegdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die werkjes van Ian_Nick lijken allemaal op elkaar! Gaat vervelen.
Begrijp dat er enkele "creatieven" hier ze wel kunnen waarderen.
(c) Dark
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
(c) Dark
Ik heb er inderdaad ontzettend mijn best op gedaan enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben zeer creatief en heb nog niets gezegd![]()
De gedachte is leukquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad ontzettend mijn best op gedaan enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
De creaties van Mootie zijn masterquote:
Als de lover-boy-girls er maar blij mee zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
(c) Dark
Ik weet toch wie het post?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
check mijn PI voordat je verder gaat met tranen plengen!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Waar hangt Brian ?
Schatje bout, nog steeds niet gelukt?quote:
die zit daar gewoon Stevie Wonder te spelenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Waar hangt Brian uit?
Olga Urashova speelt een rol in GTST.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Verzoekje aan Redactie:
Vraag Olga Urashova als nieuwe PT voor Japio .
Hij is het laatst gesignaleerd toen hij met een stoel en een stuk touw richting de stallen liep.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Waar hangt Brian uit?
Erg OT enzo..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Olga Urashova speelt een rol in GTST.
Hangt vlag uit..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is het laatst gesignaleerd toen hij met een stoel en een stuk touw richting de stallen liep.
Jaap gaat Brian ''dumpen''... (ben benieuwd)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:41 schreef Disana het volgende:
Aan wie heb je een hekel hier, die ga ik pesten, vraagt Jaap aan Lieke. Hij wil dat zij de nieuwe moeder wordt.
Omdat jij het bentquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat jij het bent![]()
http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html
Maar niet aan iemand anders doorgeven hoor, anders willen ze allemaal gratis kijken![]()
Wil je naar bed?quote:
WATquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat jij het bent![]()
http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html
Maar niet aan iemand anders doorgeven hoor, anders willen ze allemaal gratis kijken![]()
Moet makkelijk te combineren zijn met een paar uur pw PT bij DGKquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Olga Urashova speelt een rol in GTST.
Het is ook onmogelijk om hier een geheimpje te houden he?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WATZonder in te loggen zie ik het ook.
![]()
quote:
Dat vereist wel een berg ongeschoren schaamhaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet makkelijk te combineren zijn met een paar uur pw PT bij DGK![]()
Vraag is: Zien Ian_Nick en Demins het nu ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook onmogelijk om hier een geheimpje te houden he?![]()
Je bent de tweede al met mijn geheime adres![]()
Nee, wil graag aftellen wanneer het pokeren EINDELIJK is afgelopenquote:
Iedereen kan daar gewoon kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vraag is: Zien Ian_Nick en Demns het nu ook?
Laten we uitgaan.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vereist wel een berg ongeschoren schaamhaar![]()
Dat kun je shaken. Maar vier gewoon je eigen feestje, veel gezelliger.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, wil graag aftellen wanneer het pokeren EINDELIJK is afgelopen![]()
Daarna wordt het drankverbod opgeheven en krijgen we weer eens een feestje![]()
![]()
(hoop ik...)
Zo kunnen we met eigen ogen zien dat we helemaal niets missen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |