quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:00 schreef brainster het volgende:![]()
![]()
Gisteren was ze hier, heledag leuke dingen gedaan met haar
quote:
En weer verder!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:09 schreef RobbieT het volgende:
Ben ik weer eens verliefd..
Kan het gewoon niet...(En dat wist ik van te voren)..
![]()
Waarom overkomt mij zoiets altijd![]()
Dus ze is een manwijf, lekker dan...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:12 schreef katerwater het volgende:
Ik ben ook vliefd![]()
Ze lijkt op mij! En ze vindt mij leuk! She's perfect![]()
Dit wou ik effe meedelen...
![]()
HEROES!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef BloodyLotte het volgende:
![]()
Mijn vriendje voorziet mij van een grote bult afleveringen Grey's Anatomy en Heroes en dat is één van de vele redenen waarom ik hier mijn verliefdheid meld. En hij zingt grappig.
als die gedronken heeft is het ook meestal erg grappigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef BloodyLotte het volgende:
![]()
Mijn vriendje voorziet mij van een grote bult afleveringen Grey's Anatomy en Heroes en dat is één van de vele redenen waarom ik hier mijn verliefdheid meld. En hij zingt grappig.
Vaak wel jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:32 schreef Logician het volgende:
bleh... mannen zijn stom..
niet allemaal en niet altijd...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:32 schreef Logician het volgende:
Stoned ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:15 schreef wouter10 het volgende:
[..]
als die gedronken heeft is het ook meestal erg grappig
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:15 schreef liiszle het volgende:
Ahhww Bij elk smsje, Elke keer dat ik m zie, elke keer dat ik m spreek raak ik verliefder
heerlijk weer eens die kriebels in je buik enzo
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:32 schreef Logician het volgende:
True. Schopje R&P?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef Logician het volgende:
mja.. denk niet dat dit het topic is voor dit probleem..
Klopt. Voel je vrij om een topic te openen though, desnoods onder een kloon.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef Logician het volgende:
mja.. denk niet dat dit het topic is voor dit probleem..
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Klopt. Voel je vrij om een topic te openen though, desnoods onder een kloon.
En anders zijn er nog altijd pm, msn en irc-functies.
Halve discussie verwijderd, overigens.
Heel erg leuk gedichtje, Maraatje!! Beschrijft redelijk goed hoe ik me voel op het momentquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:07 schreef Maraatje het volgende:
De vlinders vliegen in mijn buik
Mijn hoofd slaat op hol
Mijn hartje is sneller aan het kloppen
en de verliefdheid stroomt door mijn aders
Nooit gedacht dat ik zo gelukkig zijn kon
In perfecte balans en harmonie
Het is kort geleden dat het begon
Hoewel ik mijn hele leven samen met hem al zie
Want de vlinders zijn aan het vliegen
en mijn hoofd slaat op hol
Mijn hart slaat steeds een slag over
en de liefde stroomt door mijn lijf
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:02 schreef Burdie het volgende:
Tellen hele kleine ietsiepietsie-minikriebeltjes, zo klein dat ze elk moment weg zouden kunnen gaan, ook?
Zolang hij maar dichterbij komt, hoef jij toch niets te doenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:16 schreef Logician het volgende:
Er is iemand die ik stiekem wel heel erg leuk vind die steeds dichtbij begint te komen, ik baal er alleen ontzettend dat ik zo verdomd verlegen ben![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:12 schreef Dhr_JJ het volgende:
[..]
Zolang hij maar dichterbij komt, hoef jij toch niets te doen![]()
Idem!quote:Op zondag 10 juni 2007 19:32 schreef Riann het volgende:
16 juni alweer een halfjaar saampjes met mijn vriendje![]()
![]()
en nog steeds zo heeeeeeeeeel erg verliefd
![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen, pak het goed aan, en geef het tijd.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:25 schreef JeroenV het volgende:
Meldt...
Morgen een date. We vinden elkaar allebei erg leuk en dat weten we van elkaar, maar ik wil eigenlijk ook weer niet te snel gaan en het beetje spannend houden.
Dus weet niet echt goed hoe ik erin moet gaan en hoe t gaat eindigen.... Ben benieuwd..
Waarom te snel gehandeld?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, pak het goed aan, en geef het tijd.
Volgens mij heb ik deze week weereens veel te snel gehandeld![]()
![]()
Maar ach...t wordt toch zomer ofzo...
ach onzin uitkramen is ook zin, beter dan niets zeggen, dan ben je ook zo nietszeggendquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:23 schreef Logician het volgende:
[..]
ja maar ik doel meer op de onzin die ik dan ga uitkramen enzo...
En het is bij knikkende knietjes gebleven. Momenteel zelfs niet iets dat in de buurt komt van kriebels.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kreeg knikkende knieën van een SMS-je vanmiddag, of ik een lift wilde. Ja, natuurlijk!![]()
Ik was zenuwachtig joh, dat is ook een primeur voor mij.
....quote:
Wát is nou het voordeel?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef SRS-Engineering het volgende:
Ben ook verliefdgrote probleem is dat ze de vriendin is van een goede vriend ( 15 ) van me . En ik ben 17 en zei 14 dus jah
![]()
Grote voordeel is dat ze mij als een broer ziet![]()
Wat vinden jullie trouwens van dat leeftijdverschil ?
Dat is GEEN, ik herhaal GEEN voordeel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef SRS-Engineering het volgende:
Ben ook verliefdgrote probleem is dat ze de vriendin is van een goede vriend ( 15 ) van me . En ik ben 17 en zei 14 dus jah
![]()
Grote voordeel is dat ze mij als een broer ziet![]()
Wat vinden jullie trouwens van dat leeftijdverschil ?
Niet echt een serieuze site maar wat probeer je nou duidelijk te maken ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat is GEEN, ik herhaal GEEN voordeel.
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html, en dan naar beneden scrollen.
ik denk dat Christiaan bedoelde dat als iemand je asl grote broer ziet, dit geen voordeel is... Zou ik ook een beetje raar vinden...quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:09 schreef SRS-Engineering het volgende:
[..]
Niet echt een serieuze site maar wat probeer je nou duidelijk te maken ?
Kon het niet echt goed vinden![]()
Dat wist ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:42 schreef JDude het volgende:
173 dagen, om precies te zijn.
quote:
Oestersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:32 schreef Logician het volgende:
[..]helaas... ik voel me soms net een oester
Mijn gok is dat daar wel een goede reden voor was: ik denk dat als het goed zat dat je dan niet was dichtgeklapt....quote:
true hij is zooooooooo lief, maar gewoon te verschillend... een te lieve man werkt niet bij mij ofzo,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Mijn gok is dat daar wel een goede reden voor was: ik denk dat als het goed zat dat je dan niet was dichtgeklapt....
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Het is inmiddels al weer![]()
![]()
We hadden het heel leuk samen, maar het werkte niet. Volgens mij ligt het er gewoon aan dat ik telkens in dit topic post. Volgende keer hou ik het lekker stil.
Ach tja..quote:
Ik dus ook.. En na een tijd gaat het meestal wel weer aardig, al is goede vrienden zijn meestal uitgesloten.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:07 schreef Houniet het volgende:
ik heb daar ook altijd moeite mee, daarom zie ik ze dan ook niet meer
Scheelt dat ze wel aangegeven heeft dat ze nu in ieder geval niks wilt, ookal hield ze een hele kleine kier open voor de toekomst. Ik vraag me echter af of ik dat wel zie zitten. Als ik er echt over nadenk weet ik dat het nu kansloos is, dus hopen zou alleen maar zonde voor mezelf zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:15 schreef Houniet het volgende:
gewoon nergens vanuit gaan, kan het ook niet tegenvallen. dat deed ik juist wel, dan ga je harder op je bek
Hij is zo verlegen...quote:
Nee, juist niet... Kan wel lief zijn, maar over het algemeen hou ik meer van de mensen die uren vol kunnen kletsen en bomen nog aan het praten krijgenquote:
Fuck, volgens mij ben ik op jou verliefd hehe. Ik heb nl. precies hetzelfde met een meisje... ik weet bijna zeker dat ze me ook leuk vindt, maar ik sla compleet dicht/durf geen actie te ondernemen. (zo ben ik normaal nooit...)quote:Op zondag 24 juni 2007 12:42 schreef BettyR het volgende:
[..]
Hij is zo verlegen...
En ik ook wel een beetje, geloof ik.
aaaaahwwwwquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:42 schreef liiszle het volgende:
nou, dan nog maar een keertje meldden hoe leuk ik m vind
zo lief, zo leuk, zo schattig
iedere keer ga ik m weer een stukje leuker vinden..![]()
Ze komt nu zondag al langsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:54 schreef Martijn85 het volgende:
Zaterdag om 2 uur afgesproken in Utrecht hebben we even door de stad gelopen, op terrasje gezeten en gescholen voor de regen
Daarna even wat gegeten en naar de bios geweest.
Toen zijn we om 9 uur teruggelopen naar Utrecht CS hebben daar nog even ijsje gehaald en op bankje gezeten, dat werd al snel liggen voor de volgende 2.5 uur![]()
Na die 2.5 uur ging haar laatste trein daar heb ik haar op gezet en nog even gezoend maar toen gingen de deuren al dicht
Nu moet ik weer 2 weken wachten voordat ik haar weer zie en dat is best een kutgevoel
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:35 schreef Lakai het volgende:
ik ben denk ik fliefd!!
maar helemaal 100% weet ik nog niet....en ze is nu 3 weken op vakantie
we hebben ook pas een date gehad....
maar na de vakantie gaan we zeker weer wat afspreken
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:12 schreef katerwater het volgende:
Ik ben ook vliefd![]()
Ze lijkt op mij! En ze vindt mij leuk! She's perfect![]()
Dit wou ik effe meedelen...
![]()
Dude, wij zitten in hetzelfde schuitje......quote:Op zondag 1 juli 2007 23:01 schreef RealZeus het volgende:
knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
Je bent je valiumpje weer vergeten schat.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:47 schreef -XX- het volgende:
Zomergevoelens, zomergevoelens?
Waar blijft die fokking zomer.![]()
Helemaal naar uitgekeken om te zonnen op het strand kijkend naar hete mannen met bezwete torso's, lekker motor rijden, lekker van de zomervogels, bijen en wespen genieten.![]()
MAAR NEEEEE...De zon moet zonodig weer zijn vriendje herfst voor laten gaan.......DOH
Die troep blief ik niet!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:53 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Je bent je valiumpje weer vergeten schat.
Ja jochie, duik er meteen bovenop. Dat gaat zéker werken!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:02 schreef Grimm het volgende:
Ik ben wel erg blij dat iemand weer vrijgezel is.....telt dat ook?
Hoax!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef DrazTic het volgende:
ruim 1,5 jaar en ik wordt steeds verliefder![]()
quote:
Herkenbaar.. !quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:04 schreef n8 het volgende:
Het maakt me soms zooo onzeker....
.... Wat the hell ziet hij in mij? En: is dit allemaal echt?
waar herken ik dat toch van ..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Verliefd zijn is het mooiste wat er is... maar tegelijkertijd de angst dat het stukgaat... waarom ben ik zo moeilijk, zo was ik vroeger nooit
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Deze keer doe ik het rustig aan.. Kriebels, nee, dat nog niet.. Maar oh, wat denk ik veel aan hem
Ja dat eigenlijk....goed verwoord voor mij!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Deze keer doe ik het rustig aan.. Kriebels, nee, dat nog niet.. Maar oh, wat denk ik veel aan hem
Dat heb ik ook. Alleen denk ik veel aan haar en ik weet nog steeds niet hoe zij over mij denkt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
quote:
Wat jij zegt, het is zo lastigquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:37 schreef Aryon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alleen denk ik veel aan haar en ik weet nog steeds niet hoe zij over mij denkt.Het is zeker een leuk meisje, maar ik weet niet of een relatie gaat werken.
Super joh!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:07 schreef Burdie het volgende:
flieft zijn is zoooo leuk!.
Hij is zo leuk.
Ik kan echt uren naar 'm kijken, zo slecht voor m'n nachtrust.
Uhhuhquote:
maak een move, dan weet je of het een kans maaktquote:Op maandag 16 juli 2007 15:31 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee of het totaal verloren is of dat er een kans inzit.
![]()
![]()
Het liefst zou ik mijn armen om haar heen slaan , haar een kusje op haar voorhoofd geven en zeggen hoe lief ze is en hoe mooi ik haar vind en dan smane langs het strand lopen en zulks![]()
Ze is cute.
![]()
Dat wordt wat lastig. Ze woont hier een paar honderd kilometer vandaan en heel misschien zie ik haar over twee weken weer.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
maak een move, dan weet je of het een kans maakt. Wie niet waagt, niet wint
Mijn vriendin gaat woensdag ook 4 weken op vakantiequote:Op maandag 16 juli 2007 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aaaaahhhh!!
Ik heb haar al 6 dagen niet gezien! En ik moet nog bijna 12 dagen.![]()
Ik droom iedere nacht over haar, en schrik dan wakker, en zoek als een bezetene naar haar naast me. Maar ze is er niet.![]()
Balen zeg. Enig idee wat je er aan gaat doen? Haar bellen? Mailen?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:42 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat woensdag ook 4 weken op vakantie
Gaan 4 kutweken worden aangezien ik gister nog bij d'r geweest ben en d'r nu alweer mis
Ik heb het vooral de dag erna heel erg. Maar daarna gaat het welquote:Op maandag 16 juli 2007 16:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, in theorie wel. Maar dan mis ik hem wel enorm.
Zal d'r wel gaan sms'en, als d'r Vodafone prepaid het tenminste doet in Frankrijk.... Of bellen als ik d'r stem weer ff wil horenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen zeg. Enig idee wat je er aan gaat doen? Haar bellen? Mailen?
Wij sturen elkaar iedere dag een sms'je met hoe het is, en wat we hebben gedaan. Het helpt best goed moet ik zeggen.
Men, als dat al lang isquote:Op maandag 16 juli 2007 16:43 schreef Sylvana het volgende:
Nouja, als het echt moet dan zullen we elkaar wel langer niet kunnen zien, maar zolang het kan proberen we toch wel elkaar zoveel te zien dat er niet meer dan 3 dagen tussen zitIn het begin van onze relatie gebeurde het wel dat we elkaar alleen in het weekend zagen, maar dat is toch wel erg lang zonder elkaar dan hoor.
hmjah...quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:40 schreef Sylvana het volgende:
Ik mis mn vriend ook al meteen weer als hij weg is hoor.
Ik vind dat engquote:Op maandag 16 juli 2007 16:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, in theorie wel. Maar dan mis ik hem wel enorm.
Heb ook precies hetzelfde, zijn woont in Bunnik en ik in Haarlem en ik werk ook de hele week. Dus toen we net hadden hebben we het weekend daarop weer afgesproken maar dat hielden we allebei niet vol dus hebben we die woensdag daarvoor ook maar afgesprokenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:43 schreef Sylvana het volgende:
Nouja, als het echt moet dan zullen we elkaar wel langer niet kunnen zien, maar zolang het kan proberen we toch wel elkaar zoveel te zien dat er niet meer dan 3 dagen tussen zitIn het begin van onze relatie gebeurde het wel dat we elkaar alleen in het weekend zagen, maar dat is toch wel erg lang zonder elkaar dan hoor.
uh huh, en benauwend ookquote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat eng.
Ik hou ontzettend van m'n vriend en zie hem ook ontzettend graag, maar het is niet zo dat de dagen dat ik hem niet zie ik wegkwijn van het missen. Ik zie hem ook wel weinig, volgens standaard begrippen denk ik. Maar goed, gezien de afstand en onze drukke bezigheden zien we elkaar meestal 1 of 2 keer in de week. Vaker lukt niet, en volgens mij vinden we het allebei prima zo. Maar goed, we spreken elkaar dagelijks veel via MSN en telefoon, dus dat helpt natuurlijk ook wel.
Nu mis ik 'm wel erg trouwens, omdat hij al anderhalve week op vakantie is en ik hem afgezien van een paar smsjes niet gesproken heb. Donderdag zie ik 'm weer, in Parijs.
Uhm, je kunt toch best iemand missen zonder gelijk helemaal weg te kwijnen? Ik heb ook gewoon mn eigen dingen hoor, maar dan kan ik tussendoor toch nog best ff aan hem denken en hem missen? Het is echt net zo dat ik de hele dag zielig achter mn computer zit te wachten tot hij mailt ofzo hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat eng.
Ik hou ontzettend van m'n vriend en zie hem ook ontzettend graag, maar het is niet zo dat de dagen dat ik hem niet zie ik wegkwijn van het missen. Ik zie hem ook wel weinig, volgens standaard begrippen denk ik. Maar goed, gezien de afstand en onze drukke bezigheden zien we elkaar meestal 1 of 2 keer in de week. Vaker lukt niet, en volgens mij vinden we het allebei prima zo. Maar goed, we spreken elkaar dagelijks veel via MSN en telefoon, dus dat helpt natuurlijk ook wel.
Nu mis ik 'm wel erg trouwens, omdat hij al anderhalve week op vakantie is en ik hem afgezien van een paar smsjes niet gesproken heb. Donderdag zie ik 'm weer, in Parijs.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Heb ook precies hetzelfde, zijn woont in Bunnik en ik in Haarlem en ik werk ook de hele week. Dus toen we net hadden hebben we het weekend daarop weer afgesproken maar dat hielden we allebei niet vol dus hebben we die woensdag daarvoor ook maar afgesproken
Sindsdien red ik een week echt niet zonder haar te zien (hebben nu pas 2 weken maargoed)
2 weken verkering en haar dan meteen 4 weken niet zien is toch wel een beetje een verkeerde verhouding vind ik
Denk dat dat wel ontzettend belangrijk is ja. In die periode zagen wij elkaar ook op ieder vrij momentquote:Op maandag 16 juli 2007 16:57 schreef Sylvana het volgende:
Maarja, we hebben ook pas net een paar maanden, zijn nog stapelverliefd, denkt dat het ook wel makkelijker wordt om elkaar langer niet te zien als je al een wat langere relatie hebt, al zal het nooit helemaal makkelijk worden natuurlijk.
niet zo op de details letten hoorquote:
Ja, precies, dus dat is gewoon heel anders dan wanneer je al een langere relatie hebtquote:Op maandag 16 juli 2007 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk dat dat wel ontzettend belangrijk is ja. In die periode zagen wij elkaar ook op ieder vrij moment.
Ja, maar dat is een heel andere situatie dan wanneer je gewoon allebei thuis bent natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef Ripley het volgende:
Mijn liefje reist momenteel al een half jaar door australie. Daar kan ik me heel druk om gaan maken, maar dat is zonde van de energie. Dus leef ik lekker mijn leventje hier en doe leuke dingen. En kijk uit naar het moment dat we elkaar wel weer zien. En dan zien we wel weer
Een week
Ja. maar hier thuis ben ik ook vrij druk. Dus ook toen ik in het begin van een relatie van 5 jaar zat zagen we elkaar ook maar 1 keer per week of zo. En dat maakte het extra leuk - kon je er naar uitkijken en dingen beleven die je dan later weer met hem kon delen. Een relatie daarna heb ik dat niet gedaan - heb er nu nog spijt van.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een heel andere situatie dan wanneer je gewoon allebei thuis bent natuurlijk
Tja, maar dat doen wij ook niet hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. maar hier thuis ben ik ook vrij druk. Dus ook toen ik in het begin van een relatie van 5 jaar zat zagen we elkaar ook maar 1 keer per week of zo. En dat maakte het extra leuk - kon je er naar uitkijken en dingen beleven die je dan later weer met hem kon delen. Een relatie daarna heb ik dat niet gedaan - heb er nu nog spijt van.
Ik wil nooit meer iemand die benauwd op mijn lip gaat zitten
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een heel andere situatie dan wanneer je gewoon allebei thuis bent natuurlijk
doe ff normaal graagquote:Op maandag 16 juli 2007 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
half jaar pop, denk dat jij dan al lang krassend in een goot had gelegen
Het klonk alsof die drie dagen al een half drama waren. En dat vond ik ietwat overtrokkenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, maar dat doen wij ook niet hoor
Ik vind het benauwend als je elkaar elke dag ziet en totaal geen tijd meer hebt voor je eigen dingen en dat is bij ons dus totaal niet zo, want 1 avond en in het weekend is vrij normaal als je een relatie hebt ( iig in mijn omgeving)
Die 3 dagen is geen drama, dat overleef ik echt wel hoor, gebeurt wel vaker, maar het is wel veel voor ons doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het klonk alsof die drie dagen al een half drama waren. En dat vond ik ietwat overtrokken
Let's keep some prospective people
Ik heb het idee dat er ontzettend veel stelletjes zijn (niemand hier specifiek) die geforceerd constant bij elkaar zijn 'omdat het nou eenmaal zo hoort als je smoorverliefd bent' en zich zorgen gaan maken als dat niet goed werkt. Dingen als verveling sluipen er dan in, en hup, relatie uit. Dat terwijl de frequentie van elkaar zien en de hoeveelheid tijd die je samen doorbrengt absoluut niet bepalend is voor een goede relatie.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. maar hier thuis ben ik ook vrij druk. Dus ook toen ik in het begin van een relatie van 5 jaar zat zagen we elkaar ook maar 1 keer per week of zo. En dat maakte het extra leuk - kon je er naar uitkijken en dingen beleven die je dan later weer met hem kon delen. Een relatie daarna heb ik dat niet gedaan - heb er nu nog spijt van.
Ik wil nooit meer iemand die benauwd op mijn lip gaat zitten
wat zij zei dusquote:Op maandag 16 juli 2007 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het klonk alsof die drie dagen al een half drama waren. En dat vond ik ietwat overtrokken
Let's keep some prospective people
Wat jij nu zegt is ook eng, vind ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, we spreken elkaar dagelijks veel via MSN en telefoon, dus dat helpt natuurlijk ook wel.
Ik kwijn ook niet weg dan, ga gewoon m'n dingetjes doen die ik altijd doe. Het leven gaat net zo door nu ik een relatie heb, dan daarvoorquote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou ontzettend van m'n vriend en zie hem ook ontzettend graag, maar het is niet zo dat de dagen dat ik hem niet zie ik wegkwijn van het missen.
Het ene perspectief is het andere niet. En das maar goed ook. Toch blijf ik het eng vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geeft niet. Daarnaast denk ik dat 'veel' subjectief is.
Ik vind het ook veel hoor, ik stuur mn vriend 2-3 smsjes op een dag ( 1 voor hij naar zijn werk gaat en 1-2 in zn pauze) en 2-3 mailtjes ( als hij uit zijn werk komt, soms na het eten, en voor het slapen. Dus dan is veel bellen en msnen wel een stuk meer contact hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Het ene perspectief is het andere niet. En das maar goed ook. Toch blijf ik het eng vinden.![]()
Nouja, ik vind dit eerlijk gezegd ook veel. Wanneer ik in een relatie zit, hoef ik echt niet elke dag contact te hebben. Ik ben erg gesteld op mijn vrijheid en privacy, eigen ding, eigen tijd etc. Iedere dag elkaar "geforceerd" even spreken, via welk medium dan ook, vind ik nogal benauwend eigenlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind het ook veel hoor, ik stuur mn vriend 2-3 smsjes op een dag ( 1 voor hij naar zijn werk gaat en 1-2 in zn pauze) en 2-3 mailtjes ( als hij uit zijn werk komt, soms na het eten, en voor het slapen. Dus dan is veel bellen en msnen wel een stuk meer contact hebben.
Dit is geen geforceerd contact hoor, maar doen we omdat we gewoon erg geinteresseerd zijn in wat we doen en hoe het gaat enzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, ik vind dit eerlijk gezegd ook veel. Wanneer ik in een relatie zit, hoef ik echt niet elke dag contact te hebben. Ik ben erg gesteld op mijn vrijheid en privacy, eigen ding, eigen tijd etc. Iedere dag elkaar "geforceerd" even spreken, via welk medium dan ook, vind ik nogal benauwend eigenlijk.
nee das tof....quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:31 schreef rene29 het volgende:
Ben al drie jaar getrouwd, en nog steeds verliefd.
Is dat vreemd??
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:31 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee of het totaal verloren is of dat er een kans inzit.
![]()
![]()
Het liefst zou ik mijn armen om haar heen slaan , haar een kusje op haar voorhoofd geven en zeggen hoe lief ze is en hoe mooi ik haar vind en dan smane langs het strand lopen en zulks![]()
Ze is cute.
![]()
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat.quote:
Dit is het wél verliefdheidstopic.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:02 schreef jewelsophie het volgende:
gisteren lekker zitten kussen met een vriend. Was heerlijk... maar moet nu zorgen dat ik niet verliefd word he... niet makkelijk, maar 't moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |