Idem!quote:Op zondag 10 juni 2007 19:32 schreef Riann het volgende:
16 juni alweer een halfjaar saampjes met mijn vriendje![]()
![]()
en nog steeds zo heeeeeeeeeel erg verliefd
![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen, pak het goed aan, en geef het tijd.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:25 schreef JeroenV het volgende:
Meldt...
Morgen een date. We vinden elkaar allebei erg leuk en dat weten we van elkaar, maar ik wil eigenlijk ook weer niet te snel gaan en het beetje spannend houden.
Dus weet niet echt goed hoe ik erin moet gaan en hoe t gaat eindigen.... Ben benieuwd..
Waarom te snel gehandeld?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, pak het goed aan, en geef het tijd.
Volgens mij heb ik deze week weereens veel te snel gehandeld![]()
![]()
Maar ach...t wordt toch zomer ofzo...
ach onzin uitkramen is ook zin, beter dan niets zeggen, dan ben je ook zo nietszeggendquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:23 schreef Logician het volgende:
[..]
ja maar ik doel meer op de onzin die ik dan ga uitkramen enzo...
En het is bij knikkende knietjes gebleven. Momenteel zelfs niet iets dat in de buurt komt van kriebels.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kreeg knikkende knieën van een SMS-je vanmiddag, of ik een lift wilde. Ja, natuurlijk!![]()
Ik was zenuwachtig joh, dat is ook een primeur voor mij.
....quote:
Wát is nou het voordeel?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef SRS-Engineering het volgende:
Ben ook verliefdgrote probleem is dat ze de vriendin is van een goede vriend ( 15 ) van me . En ik ben 17 en zei 14 dus jah
![]()
Grote voordeel is dat ze mij als een broer ziet![]()
Wat vinden jullie trouwens van dat leeftijdverschil ?
Dat is GEEN, ik herhaal GEEN voordeel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef SRS-Engineering het volgende:
Ben ook verliefdgrote probleem is dat ze de vriendin is van een goede vriend ( 15 ) van me . En ik ben 17 en zei 14 dus jah
![]()
Grote voordeel is dat ze mij als een broer ziet![]()
Wat vinden jullie trouwens van dat leeftijdverschil ?
Niet echt een serieuze site maar wat probeer je nou duidelijk te maken ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat is GEEN, ik herhaal GEEN voordeel.
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html, en dan naar beneden scrollen.
ik denk dat Christiaan bedoelde dat als iemand je asl grote broer ziet, dit geen voordeel is... Zou ik ook een beetje raar vinden...quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:09 schreef SRS-Engineering het volgende:
[..]
Niet echt een serieuze site maar wat probeer je nou duidelijk te maken ?
Kon het niet echt goed vinden![]()
Dat wist ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:42 schreef JDude het volgende:
173 dagen, om precies te zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |