waar herken ik dat toch van ..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Verliefd zijn is het mooiste wat er is... maar tegelijkertijd de angst dat het stukgaat... waarom ben ik zo moeilijk, zo was ik vroeger nooit
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Deze keer doe ik het rustig aan.. Kriebels, nee, dat nog niet.. Maar oh, wat denk ik veel aan hem
Ja dat eigenlijk....goed verwoord voor mij!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Deze keer doe ik het rustig aan.. Kriebels, nee, dat nog niet.. Maar oh, wat denk ik veel aan hem
Dat heb ik ook. Alleen denk ik veel aan haar en ik weet nog steeds niet hoe zij over mij denkt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
quote:
Wat jij zegt, het is zo lastigquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:37 schreef Aryon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alleen denk ik veel aan haar en ik weet nog steeds niet hoe zij over mij denkt.Het is zeker een leuk meisje, maar ik weet niet of een relatie gaat werken.
Super joh!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:07 schreef Burdie het volgende:
flieft zijn is zoooo leuk!.
Hij is zo leuk.
Ik kan echt uren naar 'm kijken, zo slecht voor m'n nachtrust.
Uhhuhquote:
maak een move, dan weet je of het een kans maaktquote:Op maandag 16 juli 2007 15:31 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee of het totaal verloren is of dat er een kans inzit.
![]()
![]()
Het liefst zou ik mijn armen om haar heen slaan , haar een kusje op haar voorhoofd geven en zeggen hoe lief ze is en hoe mooi ik haar vind en dan smane langs het strand lopen en zulks![]()
Ze is cute.
![]()
Dat wordt wat lastig. Ze woont hier een paar honderd kilometer vandaan en heel misschien zie ik haar over twee weken weer.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
maak een move, dan weet je of het een kans maakt. Wie niet waagt, niet wint
Mijn vriendin gaat woensdag ook 4 weken op vakantiequote:Op maandag 16 juli 2007 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aaaaahhhh!!
Ik heb haar al 6 dagen niet gezien! En ik moet nog bijna 12 dagen.![]()
Ik droom iedere nacht over haar, en schrik dan wakker, en zoek als een bezetene naar haar naast me. Maar ze is er niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |