Ik dus ook.. En na een tijd gaat het meestal wel weer aardig, al is goede vrienden zijn meestal uitgesloten.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:07 schreef Houniet het volgende:
ik heb daar ook altijd moeite mee, daarom zie ik ze dan ook niet meer
Scheelt dat ze wel aangegeven heeft dat ze nu in ieder geval niks wilt, ookal hield ze een hele kleine kier open voor de toekomst. Ik vraag me echter af of ik dat wel zie zitten. Als ik er echt over nadenk weet ik dat het nu kansloos is, dus hopen zou alleen maar zonde voor mezelf zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:15 schreef Houniet het volgende:
gewoon nergens vanuit gaan, kan het ook niet tegenvallen. dat deed ik juist wel, dan ga je harder op je bek
Hij is zo verlegen...quote:
Nee, juist niet... Kan wel lief zijn, maar over het algemeen hou ik meer van de mensen die uren vol kunnen kletsen en bomen nog aan het praten krijgenquote:
Fuck, volgens mij ben ik op jou verliefd hehe. Ik heb nl. precies hetzelfde met een meisje... ik weet bijna zeker dat ze me ook leuk vindt, maar ik sla compleet dicht/durf geen actie te ondernemen. (zo ben ik normaal nooit...)quote:Op zondag 24 juni 2007 12:42 schreef BettyR het volgende:
[..]
Hij is zo verlegen...
En ik ook wel een beetje, geloof ik.
aaaaahwwwwquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:42 schreef liiszle het volgende:
nou, dan nog maar een keertje meldden hoe leuk ik m vind
zo lief, zo leuk, zo schattig
iedere keer ga ik m weer een stukje leuker vinden..![]()
Ze komt nu zondag al langsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:54 schreef Martijn85 het volgende:
Zaterdag om 2 uur afgesproken in Utrecht hebben we even door de stad gelopen, op terrasje gezeten en gescholen voor de regen
Daarna even wat gegeten en naar de bios geweest.
Toen zijn we om 9 uur teruggelopen naar Utrecht CS hebben daar nog even ijsje gehaald en op bankje gezeten, dat werd al snel liggen voor de volgende 2.5 uur![]()
Na die 2.5 uur ging haar laatste trein daar heb ik haar op gezet en nog even gezoend maar toen gingen de deuren al dicht
Nu moet ik weer 2 weken wachten voordat ik haar weer zie en dat is best een kutgevoel
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:35 schreef Lakai het volgende:
ik ben denk ik fliefd!!
maar helemaal 100% weet ik nog niet....en ze is nu 3 weken op vakantie
we hebben ook pas een date gehad....
maar na de vakantie gaan we zeker weer wat afspreken
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:12 schreef katerwater het volgende:
Ik ben ook vliefd![]()
Ze lijkt op mij! En ze vindt mij leuk! She's perfect![]()
Dit wou ik effe meedelen...
![]()
Dude, wij zitten in hetzelfde schuitje......quote:Op zondag 1 juli 2007 23:01 schreef RealZeus het volgende:
knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
Je bent je valiumpje weer vergeten schat.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:47 schreef -XX- het volgende:
Zomergevoelens, zomergevoelens?
Waar blijft die fokking zomer.![]()
Helemaal naar uitgekeken om te zonnen op het strand kijkend naar hete mannen met bezwete torso's, lekker motor rijden, lekker van de zomervogels, bijen en wespen genieten.![]()
MAAR NEEEEE...De zon moet zonodig weer zijn vriendje herfst voor laten gaan.......DOH
Die troep blief ik niet!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:53 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Je bent je valiumpje weer vergeten schat.
Ja jochie, duik er meteen bovenop. Dat gaat zéker werken!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:02 schreef Grimm het volgende:
Ik ben wel erg blij dat iemand weer vrijgezel is.....telt dat ook?
Hoax!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef DrazTic het volgende:
ruim 1,5 jaar en ik wordt steeds verliefder![]()
quote:
Herkenbaar.. !quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:04 schreef n8 het volgende:
Het maakt me soms zooo onzeker....
.... Wat the hell ziet hij in mij? En: is dit allemaal echt?
waar herken ik dat toch van ..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Verliefd zijn is het mooiste wat er is... maar tegelijkertijd de angst dat het stukgaat... waarom ben ik zo moeilijk, zo was ik vroeger nooit
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Deze keer doe ik het rustig aan.. Kriebels, nee, dat nog niet.. Maar oh, wat denk ik veel aan hem
Ja dat eigenlijk....goed verwoord voor mij!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Deze keer doe ik het rustig aan.. Kriebels, nee, dat nog niet.. Maar oh, wat denk ik veel aan hem
Dat heb ik ook. Alleen denk ik veel aan haar en ik weet nog steeds niet hoe zij over mij denkt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
quote:
Wat jij zegt, het is zo lastigquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:37 schreef Aryon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alleen denk ik veel aan haar en ik weet nog steeds niet hoe zij over mij denkt.Het is zeker een leuk meisje, maar ik weet niet of een relatie gaat werken.
Super joh!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:07 schreef Burdie het volgende:
flieft zijn is zoooo leuk!.
Hij is zo leuk.
Ik kan echt uren naar 'm kijken, zo slecht voor m'n nachtrust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |