Ik ben er achter gekomen dat ik een meid van mn opleiding wel eigenlijk erg leuk vond. Daar kwam ik achter toen ik me voor het eerst van m'n leven zwaar jaloers was toen ik haar zag lopen met een andere jongen van mijn opleiding. Ik heb ff gesproken met die jongen maar er was nog weinig aan de hand, alleen elkaar beter leren kennen. Eigenlijk had ik geen zin in getouwtrek tussen hem en mij, met in het midden die meid, maar na een tijdje heb ik gewoon besloten:
"Boeiend, ze kan niet kiezen als er maar 1 keuze is!". Ik had tot nu toe nog nooit echt gevoelens gehad voor een meid
(ook niet voor jongens ... voor de grapjassen) dus ik wou d'r niet laten lopen zonder iets gedaan te hebben.
Het schooljaar is helaas voorbij dus ik kon het niet persoonlijk vragen dus ik heb haar maar een smsje gestuurd of ze iets leuks wou doen binnenkort. Ik heb nog nooit zo'n spanning gevoelt toen ik 't wegstuurde maar hield me niet tegen. Vanaf dat moment was het wachten echt onwijs kut. Als de telefoon ging denk je meteen aan haar natuurlijk, hopend op antwoord. Daardoor ook veel nadenken en zo af en toe kwamen de bekende vlinders ook tot leven. Maar na een bijna week nog steeds geen antwoord gekregen te hebben was mijn hoop toch wel een beetje weg, Ik heb haar nog een keer gesmst en deze keer met bevestiging aan op de telefoon ... maar toen bleek dat de smsjes helemaal niet aankwamen. Later kwam ik er achter dat ik een cijfer teveel had bij haar telefoonnummer (
Ze is Duits, dus netnummergezeik) maar zo had ze haar eigen telefoonnummer opgegeven ooit in de groep.
Ik heb haar maar een email gestuurd en na 3 dagen had ik ook geen antwoord. Maar toen eindelijk kreeg ik een leuk mailtje terug! De smsjes kwamen inderdaad niet aan en haar pc was kapot dus ze kon niet echt reageren nog, want ze was op een verjaardag van een vriendin. Ik zou snel een mailtje krijgen die wat langer was. En zo ja, vandaag heb ik die gekregen. Het lijkt haar ook leuk om iets te gaan doen en ik ben ook uitgenodigt op een feestje dat ze binnenkort gaat geven met haar 3 mede bewoonsters. Dit zegt nog vrij weinig, want we hadden tot nu toe sowieso opzich wel goed contact ... maar dan alleen op school. Ik vind het sowieso ontzettend leuk dat ik de kans krijg om d'r nu beter te leren kennen. Wie weet word het wat, wie weet wordt het niks of misschien verknal ik het zelf wel .... maar zo voor het eerst verliefd zijn is al leuk genoeg voorlopig
[ Bericht 9% gewijzigd door caradoc op 01-07-2007 05:10:20 ]