Neucqen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
ow, en ik ben niet dronken. hooguit lichtelijk aangeschoten
Kom maar langs. Houd wel rekening met een ziekelijk jaloerse echtgenoot die ieder moment thuis kan komenquote:
Nou dan doen we gewoon telepatisch contact houden via dit topicquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
Stroek, je was er wel!
Nu moet je een heel weekend zonder me... O wacht, misschien ben ik er morgenochtend wel ff..
Oh ik dacht juist met inscheken uitgeschotenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
ow, en ik ben niet dronken. hooguit lichtelijk aangeschoten
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:39 schreef wonderer het volgende:
TVP
Je bent echt drokne huh?quote:
en je hebt je gewoon niks aangetrokken van onze verhuizing vanuit ONZ naar GCquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef Blinky het volgende:
Lang geleden dat ik hier heb gekeken.
Ff kijken of er nog bekenden zijn. Wonderer ken ik nog
Dat viel me pas op toen je het zeiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je hebt je gewoon niks aangetrokken van onze verhuizing vanuit ONZ naar GC![]()
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Aan dat ingenieuze fitnessmachine van jullie ?
dankje!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja welkom op deze nieuwe verse zaterdag![]()
Hey Blinky, hoest met die ouwe brompot van jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:27 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat viel me pas op toen je het zei![]()
Maareeh
http://maikeinamerika.web-log.nl/ ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef wonderer het volgende:
Zo. Iedereen die me raar vindt graag even mijn blog lezen
Ondanks dat ik de helft al wist, mij maakt het niet uit wie of wat je bent zolang je jezelf maar blijftquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef wonderer het volgende:
Ja, die.quote:
ehhh. ja, dat was ik wel jaquote:
Heeft je ziekelijk jaloerse echtgenoot geen moiete met FOK! dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kom maar langs. Houd wel rekening met een ziekelijk jaloerse echtgenoot die ieder moment thuis kan komen
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:08 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Heeft je ziekelijk jaloerse echtgenoot geen moiete met FOK! dan?
Goeiemorgen trouwens!
Ik heb dat ook niet verteld nee, hij vindt dat echt helemaal niks(die mensen lullen alleen maar over sex en proberen je het bed in te krijgen en je moet daar niet intrappen...Dat soort dingen, ook vindt hij dat ik de tijd die ik doorbreng achter de comp beter aan het huishouden kan besteden...)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:24 schreef DR34M3R het volgende:
serieus?
Ik ga daar ver in hoor. Mijn echte msn account kent hij ook niet. Niet dat dat wat uitmaakt, want hij heeft messenger toch van de pc gegooid gister, nadat hij er een paar dagen geleden achter kwam dat ik nog steeds af en toe msn met een collega van me, die ik in onze gezamelijke account had laten staan..
Is bovenstaande nog een beetje leesbaar?
Ik verwijder alles(waarvan ik weet dat het kan dan, zal best iets missen, maar dat weet hij dan ook niet)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:32 schreef DR34M3R het volgende:
Je verwijdert ook de geschiedenis en je loginnaam?
Ik heb wel eens geroepen hier dat ik zou willen dat ik ook lesbeau was. Dat zou een hoop ellende schelen lijkt me zo. Alhoewel, ik ken ook wel hele lieve mannen, maar ja, die zijn natuurlijk óf bezet, óf homo
Oh jeetje, da's niet goed hoor....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:32 schreef DR34M3R het volgende:
Je verwijdert ook de geschiedenis en je loginnaam?
Ja, ik word dus echt heel nerveus van dat soort verhalen. Ik moet er niet aan denken dat mijn vrouw dat deed. Of ik dat bij haar deed.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef wonderer het volgende:
Vrouwen kunnen toch ook net zo jaloers zijn? Heb genoeg topics gelezen in R&P van jaloerse vriendinnen die MSN history gaan nalezen en zijn internetgeschiedenis doorpluizen en daar dan kwaad van worden.
Hier sluit ik me volledig bij aan!!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, goed stuk op je weblog. Goed, fijn, goed. Al heb ik je nooit raar gevonden. Ik ken je alleen als wonderer. En zo ben je volgens mij ook gewoon.
Beterschap!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:18 schreef Sebasser het volgende:
Ik ben doodziek zowat.
Koorts, keiharde maagkrampen, daar weer te warm, daar weer te koud, en hoofdpijn.
und nogwelmeer.
Ik ga weer in bed liggen, dag kinders.
Thanks (de rest ook). Ik had wel verwacht dat jullie zo zouden reageren ja, maar er zijn meer die mijn blog lezen (ook mensen van wie ik het niet verwacht hadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, goed stuk op je weblog. Goed, fijn, goed. Al heb ik je nooit raar gevonden. Ik ken je alleen als wonderer. En zo ben je volgens mij ook gewoon.
Dat is altijd lastig, ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Thanks (de rest ook). Ik had wel verwacht dat jullie zo zouden reageren ja, maar er zijn meer die mijn blog lezen (ook mensen van wie ik het niet verwacht had).
Ik zie alleen een beetje op tegen de reactie van mijn ouders.
Ik ken mijn oom ook een beetje. Alleen zou ik dus niet weten waarom hij hem ook naar mij stuurde. Ik sta niet eens in de recipients, moet dus een bcc zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens had ik het mailtje ook gelezen. Maar mijn niuewsgierigheid draait me nog ooit de kop om, denk ik.
Wat betekend POT eik?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:28 schreef wonderer het volgende:Wie zijn hier dan NIET welkom?
Trollen, flamers, pubers die hier alleen komen op keihard POT te roepen, je kunt zelf vast nog wel wat voorbeelden verzinnen.Houd het gewoon gezellig. En bedenk wel dat een enkele post betekent dat het topic voor eeuwig in je MyAT staat![]()
I wouldn't put it past him, eerlijk gezegd.quote:
Erihik.quote:
Ha! Ik heb je gelikt... eh... gelakt... *ahum*... gelukt... lokt!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:20 schreef Chowi het volgende:
Even een crosspost uit US. Als ik daar reageer, weet ik zeker dat het op slowchat uitloopt..
[..]
Erihik.!!1
Wonderer!quote:
Je hebt me gelikt...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ha! Ik heb je gelikt... eh... gelakt... *ahum*... gelukt... lokt!
Je ziet er wel gelikt uit.quote:
Dank u!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:24 schreef wonderer het volgende:
Whiner. Want het werkwoord is "to whine".
In de figuurlijke vorm, mag ik hopen.quote:
Thanks! Voor de "vóór-foto", kijk even in mijn fotoboek.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
Krulmuts!
Ik weet niet hoe je er eerst uitzag maar het staat je goed hoor
Gefriseerde pruikquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:24 schreef Chowi het volgende:
Erik! Wonderer! Anyone! Beoordeel mijn nieuwe coupe..
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gefriseerde pruik! (Da's luxe woordkeuze voor krullend haar). Tof. Zekerste weten.
Ah, daar heb je een gevoelige snaar te pakken. Ik ben vrij onzeker over mijn kin. (Wat suf eigenlijk,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, Chowi, je hebt zo'n leuk kinnetje.
Dat is quasi-bewust. Ik wilde snel zijn, en het notitiepapiertje paste bij mijn post. En ik had geen zin om er eentje in te editen. Ik heb namelijk een beetje een hekel aan posts editen. Mijn eigen posts, welteverstaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:36 schreef Chowi het volgende:
Je vergat je PI, trouwens.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij zet er zo. parmantig. Het geeft je gezicht leuk vorm. Als een hartje. Ik zou je er wel even zo liefkozen over willen aaien. Zachtjes vastpakken. Liefkozend enzo. Lief lief!
Hm. En ik vergeet nog wel eens dat [quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is quasi-bewust. Ik wilde snel zijn, en het notitiepapiertje paste bij mijn post. En ik had geen zin om er eentje in te editen. Ik heb namelijk een beetje een hekel aan posts editen. Mijn eigen posts, welteverstaan.
Woeiii. Have fun.quote:
Ik vind meets doodeng. Dodelijk eng.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:41 schreef Chowi het volgende:
[..],
. Je mag best een keer komen aaien, hoor!
Ja, maar wel de watjesPI, voor de mensen die niet zo goed kunnen kiezen.quote:
Schijnbaar een scčne met Spidey in vol licht, met flinke hobbelquote:
Ja, dat weet ik inmiddels. Dat is wel jammer, want je lijkt me juist zo tof om te meeten!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind meets doodeng. Dodelijk eng.
Ja. Voor besluiteloze newbies die tevens denken dat PI's in het geheel niet van belang zijn. Hoe kśnnen ze.quote:[..]
Ja, maar wel de watjesPI, voor de mensen die niet zo goed kunnen kiezen.
Zal ik eens wat zeggen, ik heb altijd het plan om meer te meeten als ik studeer. In verband met gratis reizen enzo. Dus wellicht, in de toekomstquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik inmiddels. Dat is wel jammer, want je lijkt me juist zo tof om te meeten!
Och. Ik denk dat niemand op FOK! begonnen is als quasi-oldbie die weet wat alles inhoudt en altijd met PI's post. Dat zou volslagen treurig zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was ook ooit zo.Werkelijkwaar. In den beginne. Toen ik nog vooral Pim Pam Pet met plaatjes deed.
Ah, in dat geval houden we contact.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik eens wat zeggen, ik heb altijd het plan om meer te meeten als ik studeer. In verband met gratis reizen enzo. Dus wellicht, in de toekomst.
Ja, maar ik wil het niet over mijn examens hebben. Dat brengt me in de stress.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, in dat geval houden we contact.. Zit je in je examenjaar?
21 mei is je eerste examen zeker?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het niet over mijn examens hebben. Dat brengt me in de stress.
Ah, maar dat zal geen groot probleem vormen, toch? Ik heb ook examens dit jaar, maar het erge is juist dat ik me helemįįl niet druk maak.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee 16. Nederlands.
Ja ik vergeet die dingen eigenlijk ook altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:36 schreef maedel het volgende:
ik vergeet die pi's altijd. En ik ben eigenlijk geen newbie...
Ik heb hier nog steeds een post-it met "Stroekie, history, topic checken" op mijn monitor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik vergeet die dingen eigenlijk ook altijd![]()
Ik heb autoPI.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:36 schreef maedel het volgende:
ik vergeet die pi's altijd. En ik ben eigenlijk geen newbie...
ik zou bij god niet meer weten waar dat dan over zou moeten gaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb hier nog steeds een post-it met "Stroekie, history, topic checken" op mijn monitor.
Van best wel heel lang geleden, nog steeds niet gedaan.
omdat ze nu natuurlijk wel zeer benadrukt wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:12 schreef Chowi het volgende:
Valt me wel op dat iedereen nu ineens wél PI's gebruikt.
Nou, dat stelde ook geen reet voor.quote:
Ja, dat dacht ik dus ook altijd, maar het schijnt een issue te zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:28 schreef wonderer het volgende:
Ik gebruik nooit PI's. Nutteloos gezeik. Je kunt toch gewoon met smilies je post verduidelijken?
Sjoewie, sinds wanneer wil jij je voordoen als lesbeau?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:33 schreef Chowi het volgende:
Schop!
aaaah,quote:Op zondag 6 mei 2007 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een beetje brakkig.
JAquote:Op zondag 6 mei 2007 01:28 schreef wonderer het volgende:
Ik gebruik nooit PI's. Nutteloos gezeik. Je kunt toch gewoon met smilies je post verduidelijken?
Oh ja, je was uitgegaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een beetje brakkig.
Ik doe mij niet voor als lesbeau, ik bén niet eens lesbeau. Maar ik vind het hier leuk.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sjoewie, sinds wanneer wil jij je voordoen als lesbeau?
Und waarom?
Neuken dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doe mij niet voor als lesbeau, ik bén niet eens lesbeau. Maar ik vind het hier leuk..
Niet per sé.quote:
Hm? Doorgekrast?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:38 schreef Sebasser het volgende:
Mijn avatar staat trouwens verkeerd in de OP, iemand heeft hem doorgekrast.
Ik had in het begin geen zin, maar het werd heel gezellig en het eindigde in ruzie. niet met mij hoor, maar tussen twee vrienden. Achterbakse gedoetjes.quote:
Ruzies vind ik jammer. Altijd als er ruzie is ben ik de eerste die vertrekt. Misschien is dat wel mijn fout.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had in het begin geen zin, maar het werd heel gezellig en het eindigde in ruzie. niet met mij hoor, maar tussen twee vrienden. Achterbakse gedoetjes.
Al met al dus reuze interessant.
Ah. Een vriendin SMS'te me gisteren ook heel vrolijk dat ze op één avond met drie jongens gezoend had ofzo (wat eigenlijk niets voor haar is), waarvan één mijn ex is.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, we waren al bijna thuis. Maar het was achterbaks, want een meisje had met een jongen gezoend, en die jongen vind haar leuk. En dat weet ze. Maar nu ging ze met iemand anders zoenen omdat ze niks met die andere wil. Ofzo. Achterbaks. Niemand vind haar meer aardig. Het is niet de eerste keer dat ze stom doet.
Die heb ik weggeschoren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey Blinky, hoest met die ouwe brompot van je?
Gelukkig heb ik geen exquote:Op zondag 6 mei 2007 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah. Een vriendin SMS'te me gisteren ook heel vrolijk dat ze op één avond met drie jongens gezoend had ofzo (wat eigenlijk niets voor haar is), waarvan één mijn ex is.
Yay, leuk, zo'n SMS'je!
Dramatisch. Ik herken dat wel een beetje. Ik weet ook dat ik om dat te verhelpen meer mijn gelijken moet vinden. Misschien jij ook?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen ex. Maar op zich is het wel een beetje zuur als je uitgaat en iedereen loopt een beetje te kleffen met elkaar en vreemden (vooral dansen enzo), en op die momenten voel ik me een beetje alleen. Ook gisteravond, ik fietsemet twee anderen die het goedmet elkaar kunnen vinden. En op een gegeven moment maakten ze duidelijk dat ze ergens een moment alleen wilde zijn. Met andere woorden, ik was echt het derde wiel aan de wagen. Ik fietste alleen naar huis, en bedacht me dat het misschien wel altijd zo zou zijn. Dat ik altijd alleen naar huis zou moeten fietsen.
Nou, niet per se. Mensen die qua interesses en denkwijze meer op je lijken enzo. Ik weet niet hoe dat nu is?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelijken? Als in andere homo's?
Hm. In dat geval is je veronderstelling van daarnet misschien toch niet zo'n slecht idee.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan het allemaal heel goed met ze vinden hoor, alleen op dat soort momenten wordt me even duidelijk gemaakt dat ik geen hetero ben, en in die wereld ook min of meer alleen ben.
Ze zijn aardig, dat wel, maar ze zijn zo met elkaar. En ik ben er een beetje bij.
Eensch. Een gaybar is voor jou ook niet de juiste oplossing, want dan weet je al bijna zeker dat je niet zult vinden wat je zoekt. Volgens mķj.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat weet ik, alleen ben ik niet zo goed in nieuwe contacten maken. Het zou veeeeel makkelijker zijn als mensen in mijn omgeving opeens homo zijn en mij overal in betrekken. Want ik heb wel een goede vriend die homo is, maar die heeft zijn eigen wereldje, waar ik niet echt in thuis hoor.
Ik ben er een keer geweest, en ik voelde me niet op mijn gemak. Daar staat het vol met van die modepopjes en zelfverzekerde mensen en mooie mensen (althans, zo lijkt het). En zo ben ik totaal nietquote:Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eensch. Een gaybar is voor jou ook niet de juiste oplossing, want dan weet je al bijna zeker dat je niet zult vinden wat je zoekt. Volgens mķj.
That makes two of us.quote:Maar dit is vrij moeilijk voor me, omdat ik totaal geen ervaring heb met dit soort situaties..
Ja, maar je kunt toch niet zitten wachten tot iemand je alles op een zilveren plaat aan komt reiken?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens weet ik ook niet of ik me beter voel tussen homo's, want volgens mij ben ik dan nog degene die alleen is. Ik ben niet zo'n waaghals. Zelfs al vind ik iemand leuk, dan zou ik er nooit op af kunnen stappen. Dat durf ik niet.
(Overigens sorry voor de emo-uitbarsting.)
Ja, dat weet ik ook wel allemaal. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan op dat soort momenten. maar ik ben gewoon bang voor alles wat er fout kan gaan. Mijn hoofd is ingesteld op het slechtste, ik zie altijd alle negatieve dingen ergens van. En dat blokkeert mijn positieve kijk. Als ik iemand leuk vind dat denk ik alleen maar aan de dingen die fout kunnen gaan. Die tot mislukking leiden. En als ik daaraan denk, dan ben ik bang dat ik me nog slechter ga voelen dan daarvoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch niet zitten wachten tot iemand je alles op een zilveren plaat aan komt reiken?. Je moet je op dat soort momenten gewoon een afweging maken hoe belangrijk het [ooit] niet alleen zijn voor je is.
Zolang je maar van de scheermesjes afblijft.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens weet ik ook niet of ik me beter voel tussen homo's, want volgens mij ben ik dan nog degene die alleen is. Ik ben niet zo'n waaghals. Zelfs al vind ik iemand leuk, dan zou ik er nooit op af kunnen stappen. Dat durf ik niet.
(Overigens sorry voor de emo-uitbarsting.)
Och, volgens mij is dat niet anders dan normaal. Het gaat erom hoe makkelijk je je over die negatieve kijk heen zet en gewoon je verstand op nul zet en erop af loopt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel allemaal. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan op dat soort momenten. maar ik ben gewoon bang voor alles wat er fout kan gaan. Mijn hoofd is ingesteld op het slechtste, ik zie altijd alle negatieve dingen ergens van. En dat blokkeert mijn positieve kijk. Als ik iemand leuk vind dat denk ik alleen maar aan de dingen die fout kunnen gaan. Die tot mislukking leiden. En als ik daaraan denk, dan ben ik bang dat ik me nog slechter ga voelen dan daarvoor.
Ik ben inderdaad niet zo snel lichamelijk, en ik denk dat dat heel erg samenhangt met mijn zelfbeeld.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zolang je maar van de scheermesjes afblijft.
Het komt wel goed, hoewel jij misschien gewoon niet het type bent dat makkelijk "lichamelijk" wordt met anderen. Aan de andere kant kun je je ook afvragen hoe 'bevredigend' die vluchtige contacten zijn voor de mensen met wie je bent.
Ja, daar denk ik ook al aan. Al is het idee dat je daar niemand kent nog steeds doodeng en zie ik er enorm tegenop.quote:Ik denk dat je als je eenmaal gaat studeren je wel beter op je plek gaat voelen. Ik kon toen eindelijk mezelf zijn (voor zover mogelijk), omdat je in essentie opnieuw kan beginnen. Iedereen die je nu kent, kent je van heel jong (denk ik?) waardoor als je in je puberteit eindelijk uitvindt wie je eigenlijk bent, je je daar niet echt naar kan gedragen, omdat ze dat waarschijnlijk niet accepteren. Als je gaat studeren kun je je meteen vanaf dag een profileren zoals je wil.
Dus nog even de tanden op elkaar voor de laatste loodjes.
Ik kan me er niet overheen zettenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och, volgens mij is dat niet anders dan normaal. Het gaat erom hoe makkelijk je je over die negatieve kijk heen zet en gewoon je verstand op nul zet en erop af loopt.
Dat is ook eng. Ik zweette peentjes en wilde me ziekmelden op de kennismakingsdag. Maar uiteindelijk heb ik mezelf niet laten onderdrukken en daar ben ik wel blij mee.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daar denk ik ook al aan. Al is het idee dat je daar niemand kent nog steeds doodeng en zie ik er enorm tegenop.
Dat kun je lerenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan me er niet overheen zetten. Dat is mijn probleem. Ik heb niet zo'n instelling van Fuck it, ik doe het gewoon.
Maar dat is eng.quote:
Angsten zijn er om te overwinnen.quote:
Ach, er komt vast wel af en toe een mazzeltje op je pad, maar inderdaad, als je die dingen voorbij laat gaan, gebeurt er ook niks.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, er ligt vast wel ergens iets leuks. Het zure is alleen dat ik toch echt degene ben die dat moet grijpen. Vanzelf komt het ook niet naar me toe.
Het is vééls te vroeg!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 06:29 schreef DR34M3R het volgende:
*koffie vast aanzet voor de ochtendploeg*
Goedemorgen lieverds
Suiker of melk erbij?quote:Op maandag 7 mei 2007 08:19 schreef maedel het volgende:
haaai
ik heb een dagje vrij genomen![]()
*koffie dankbaar aanpakt
een zoetje graagquote:
Veel plezier stroekiequote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Stroekie het volgende:
Zo nog vlug even een kan verse koffie hier neerzetten en even naar jullie zwaien![]()
Ik ben er nu vandoor om een gouden bruiloft te gaan vieren
tot morgen![]()
Ik heb een uber week gehad.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goedemorgen! Allemaal een goed weekend gehad?
tenzij jij hier door de brievenbus hebt zitten hoesten denk ik van niet neequote:Op maandag 7 mei 2007 13:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik van de week ookal, ik heb jou toch niet besmet he?![]()
In je koffiequote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef maedel het volgende:
[..]
tenzij jij hier door de brievenbus hebt zitten hoesten denk ik van niet nee
Dankzij jullie ben ik er nu eindelijk wat een PI is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik inmiddels. Dat is wel jammer, want je lijkt me juist zo tof om te meeten!
[..]
Ja. Voor besluiteloze newbies die tevens denken dat PI's in het geheel niet van belang zijn. Hoe kśnnen ze.
Ik heb het gelezen, al vond ik je niet raar(nu nog steeds niet) Ik vind het wel duidelijk beschreven, al blijft het best moeilijk denk ik, ook voor jou, want wat zullen ze nog vaak mevrouw tegen je zeggen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef wonderer het volgende:
Ach, ik laat me overhalen(tis al best vaak tegen me gezegd, maar iedereen was zo vervelend om niet uit te leggen wat het nou was, nu weet ik het tenminste!Dit vind ik een hele goeie trouwens!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef wonderer het volgende:
*stug zonder PI's blijft werken*
Hé! Dat doe ik ook regelmatig.quote:
Brainwavequote:Op maandag 7 mei 2007 17:04 schreef wonderer het volgende:
Niks juist. Sommige mensen nemen niet de moeite en dat is irritant als je een brainwave hebt om twee uur 's nachts als er niemand online is.
Terug lezen is beter dan trug lezen denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat's mis met trug lezen? Zo blijf je toch op de hoogte
Ik was om 2 uur online.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:04 schreef wonderer het volgende:
Niks juist. Sommige mensen nemen niet de moeite en dat is irritant als je een brainwave hebt om twee uur 's nachts als er niemand online is.
Het ging over het algemeenquote:
Dan kun je tenminste nuttige tips geven!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef wonderer het volgende:
Ik klik soms niet eens topics open die me interessant lijken als er meer dan twee pagina's zijn. Dan moet ik eerst alles lezen
Ik lees vrijwel altijd terug.
Ik vind het meestal wel leuk om mensen voor de gek te houden, alleen niet iedereen snapt mijn gevoel voor humor, dus moet ik het uit gaan leggen. Ach, ze mogen denken wat ze willen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
Ik wel, dom overkomen is een van mijn grootste angsten
Dat weet ik, maar toch...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:13 schreef wonderer het volgende:
Op zich niet zo'n slechte strategie: -je hoort hem praten, wat prettig is; -je toont interesse in hem, wat mannen leuk schijnen te vinden; -je hoeft je niet erg druk te maken om wat hij vertelt, want je weet het toch al, en kan die tijd dus mooi gebruiken om je te verlustigen aan zijn voorkomen
Ik klaag niet, ja over mezelf zo'n beetje, dat ik onbewust dom doe.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
Ja, mannen zijn graag superieur aan vrouwen. En vrouwen spelen daar zo handig op in dat het een tweede natuur wordt: "Oh, dat snap ik niet hoor *giechelgiechel*. Ik ben echt blond!"![]()
![]()
Ga dan ook niet klagen als ie je als minderwaardig ziet
Dat wist ik wel..quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het ook niet specifiek over jou hoor. Ik had nu voornamelijk die dozen van "Beauty and the geek" in mijn hoofd.
ja, zoals een vriendin/collega van m'n zus in GBquote:Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
Ja, mannen zijn graag superieur aan vrouwen. En vrouwen spelen daar zo handig op in dat het een tweede natuur wordt: "Oh, dat snap ik niet hoor *giechelgiechel*. Ik ben echt blond!"![]()
![]()
Ga dan ook niet klagen als ie je als minderwaardig ziet
mijn humor is vrij lastig uit te leggen. Ik lig dubbel van scheetgeluiden maken met je mond op andermans lichaam, maar alleen als mijn vent het doet... Intelligente humor doet het bij mij ook wel goed (van die slimme woordgrapjes enzo, a la Herman Finkers), en inktzwarte humor ook wel. Absurde humor ligt er een beetje aan, sommige dingen van Monty Python zijn tof en andere uberdom.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:36 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dat wist ik wel..
En dat is dan weer een typisch staaltje van mijn domme humor. Het is zo erg dat mijn vriend(we zijn 7 en half jaar smaen) zde helft van de tijd niet eens doorheeft dat ik een grapje maak. Dus twijfel ik eraan of het eigenlijk wel grappig is.
En jij, wat vind jij grappig?
Ik merk wel dat camp nog het vaakst 'smaakgevoelig' is.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
Absurde humor ligt er een beetje aan, sommige dingen van Monty Python zijn tof en andere uberdom.
Ik vind Monthy Python eigenlijk altijd wel goed, sowieso droge Engelse humor, maar niet te dom, alleen schijten en slaan ofzo, daar kan ik de humor niet van inzen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
mijn humor is vrij lastig uit te leggen. Ik lig dubbel van scheetgeluiden maken met je mond op andermans lichaam, maar alleen als mijn vent het doet... Intelligente humor doet het bij mij ook wel goed (van die slimme woordgrapjes enzo, a la Herman Finkers), en inktzwarte humor ook wel. Absurde humor ligt er een beetje aan, sommige dingen van Monty Python zijn tof en andere uberdom.
Mja, lastig uitleggen dus. Zelfspot kan ik ook wel om lachen meestal.
Da's dan weer wat lastig( al is pijpen, al je er over nadenkt ook wel erg komisch!)quote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef wonderer het volgende:
Tijdje terug schoot ik in de lach tijdens het pijpen, precies op het moment dat ie klaarkwam
Nou, net was ik hem ook weer vergetenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
Ze staan al tijden boven de quick reply hier maar ik zie ze alsnog over het hoofd...
Hij vond het nogal lekker, zo te horen dus eigenlijk was het een compliment, maar dat geluidquote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Da's dan weer wat lastig( al is pijpen, al je er over nadenkt ook wel erg komisch!)
Door het bed zakken doet het ook altijd wel goed..
Ik wilde het erbij zetten, maar was bang dat dat dan weer iets te vrijpostig zou zijn.quote:
Ik wou net zeggen..quote:Op maandag 7 mei 2007 19:37 schreef wonderer het volgende:
Zolang hier geen tommies posten, kan het bestIs Maedel echt ziek in bed?
Oh da's wel liefquote:Op maandag 7 mei 2007 19:58 schreef wonderer het volgende:
Ja, beterschap! We (ik in ieder geval) missen je!
Wat is dat(of ja, niet wat natuurlijk, wie enzo)quote:
Dat ben ikquote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Wat is dat(of ja, niet wat natuurlijk, wie enzo)
Ooooohhh, ja, twas een beetje ongelukkige woordkeus van me, sorryquote:
Neu, valt wel mee hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ooooohhh, ja, twas een beetje ongelukkige woordkeus van me, sorry![]()
Moeten jullie tommies maar vaker het lesbeau topic bezoekenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen..
gaathet
hier
nou
alweer
over
pijpen?
*gaat bed opzoeken...
Is die nog open dan, hier is de grootste om 22:00 uur dicht!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:26 schreef wonderer het volgende:
Maar ik ga even keisnel naar de supermarkt want over een half uur is de was alweer klaar en dan wil ik weer thuis zijn
Wondje woont in de Statesquote:Op maandag 7 mei 2007 22:32 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Is die nog open dan, hier is de grootste om 22:00 uur dicht!
En wat zit jij nog te wassen om tien uur 'savonds!
Na het opruimen van de keuken doe ik echt niks meer!
Maarre, slaap lekker alvast, ik ga zo onder de wol, morgen moet ik weer op tijd op.
En dat wonderer, doe je nou net niet, dom overkomenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
Ik wel, dom overkomen is een van mijn grootste angsten
Okee, sorry.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wondje woont in de States
dus 't is daar een stuk of wat uurtjes vroeger dan hier
en ze hebben daar 24/7 winkels
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef wonderer het volgende:
Beterschap Maedel. En nee, niet net gepijptEn ik spoel daarna sowieso altijd mijn mond. Hoor.
Zal ik deze in M S&G zetten?
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Okee, sorry.
Ik kom nu dus wel dom over.
Praat dan ook gewoon Engels!![]()
Hallo!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]volgens mij hadden wij nog niet kennis gemaakt ofwel??
,
.
Nou ja voorstellen is wat anders als kennismaken. Maar hoe ben je hier dan in dit topic verzeildquote:Op maandag 7 mei 2007 22:44 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Hallo!
Ik had me wel al ergens voorgesteld geloof ik...Nou ja, in elk geval min of meer.![]()
Ik ben JamesBrowny![]()
Goh, dat was hier alweer een topic geleden zeg!
Omdat ik heel goed opletquote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En dat wonderer, doe je nou net niet, dom overkomen![]()
.
Je had mijn blog toch gelezen? "Maike in Amerika" laat geen belletje rinkelen?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Okee, sorry.
Ik kom nu dus wel dom over.
Praat dan ook gewoon Engels!![]()
Goed zo,quote:Op maandag 7 mei 2007 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik heel goed oplet
Wow, ik heb het gehaald, de was is nog niet eens klaar!
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef JamesBrowny het volgende:
Je hebt gelijk, maar goed, je weet nu in elk geval dat ik van mango's houd, heel belangrijk!
Ik vind het hier wel gezellig, en ik lees altijd in topics die me leuk lijken.
Ik moet even de piepers in de oven doen, bedenk ik me. Voor het avondeten (het is hier vijf uur).quote:Op maandag 7 mei 2007 23:05 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Goed zo,en omdat je in Amerika woont, is het nog geen bedtijd!
Voor mij wel, maar heb geen zin.![]()
Ik ben een doos, en ontzettend moe, en ik ben een doos....quote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je had mijn blog toch gelezen? "Maike in Amerika" laat geen belletje rinkelen?
Ik houd wel van perzikjes.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik denk eerder dat het houden van perzikjes een belangrijk punt is in het lesbeau topic.
Ja, dit vind ik dan weer eng, je moet me niet laten schrikken, dadelijk krijg ik nachtmerries!quote:
Ohja, ik was vergeten dat dit topic uit ONZ is weggehaaldquote:Op maandag 7 mei 2007 23:08 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik houd wel van perzikjes.
Ik ben nu zo moe dat ik me afvraag of ik er serieus op in moet gaan, ik moet echt nodig gaan slapen!
Typetje uit Saturday Night Live. Ubergrappig. Iedereen (man en vrouw maar vooral man want dat is hilarischquote:
Ligt aan mij hoor...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ohja, ik was vergeten dat dit topic uit ONZ is weggehaald![]()
Heb je ffquote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
Wat moet je dan allemaal nog doen?
Mja das waar, maar voor de zoveelste keer loopt de chaos mijn leven weer in, daarom twijfel ik ook zo over volgend jaar. Ik bedoel als ik bij 24 lesuren en twee avonden in de week jongerenwerk al in de to-do-dingen verzuip............quote:Op maandag 7 mei 2007 23:44 schreef wonderer het volgende:
Booooooooooooring. Dan is dit topic veel leuker
Organiseren kost altijd veel tijd omdat je iedereen achter de vodden moet zitten. Heel irritant.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mja das waar, maar voor de zoveelste keer loopt de chaos mijn leven weer in, daarom twijfel ik ook zo over volgend jaar. Ik bedoel als ik bij 24 lesuren en twee avonden in de week jongerenwerk al in de to-do-dingen verzuip............
Mannenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
Grappig.. toen ik in de supermarkt was, kreeg ik een telefoontje van Brad, hij zou rond 5:15 klaar zijn met werken, of ie nog langs de supermarkt moest. Het is intussen 6 uur en hij is nog niet thuis
Nou, daar heb ik zeer weinig last van, onze organisatie is niet top down opgebouwd, dus dat wat ik moet doen zijn alleen mijn eigen dingetjes. Het is meer dat ik altijd met mezelf vastloop, ik heb een dag van 48 uur nodig ofzo om niet vast te lopen........... Terwijl ik dingen vooruit blijf schuiven enzo................. Ik heb echt ff pauze nodig, maar juist in vakanties komt niks van de dingen die ik wil/moet doen....quote:Op maandag 7 mei 2007 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Organiseren kost altijd veel tijd omdat je iedereen achter de vodden moet zitten. Heel irritant.
Ik ben net zo erg hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 23:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mannen. Je wilt niet weten hoe erg Eduard in dit soort dingen is
Dat voorspelt veel goedsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Wat moet ze teruglezen dan?
Nou ja, dat lezen we morgen wel.
We gaan nu op stap
Mijn foto.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Wat moet ze teruglezen dan?
Nou ja, dat lezen we morgen wel.
We gaan nu op stap
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
(van die slimme woordgrapjes enzo, a la Herman Finkers),
geen idee, maar blijkbaar liep het hier weer uit de klauwen bij mijn afwezigheid gisterenquote:
Die is al weer een tijdje voorbijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, maar blijkbaar liep het hier weer uit de klauwen bij mijn afwezigheid gisteren![]()
ik geloof dat ik toch nog maar eens moet gaan teruglezen voordat bepaalde personen hier weer komen posten ten teken dat hun werkdag alweer gepasseerd is![]()
Heb je niet goed geleerd of ben je gewoon niet goed in economie?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Chowi het volgende:
Ik ga vast zakken voor economie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |