Ik was om 2 uur online.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:04 schreef wonderer het volgende:
Niks juist. Sommige mensen nemen niet de moeite en dat is irritant als je een brainwave hebt om twee uur 's nachts als er niemand online is.
Het ging over het algemeenquote:
Dan kun je tenminste nuttige tips geven!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef wonderer het volgende:
Ik klik soms niet eens topics open die me interessant lijken als er meer dan twee pagina's zijn. Dan moet ik eerst alles lezen
Ik lees vrijwel altijd terug.
Ik vind het meestal wel leuk om mensen voor de gek te houden, alleen niet iedereen snapt mijn gevoel voor humor, dus moet ik het uit gaan leggen. Ach, ze mogen denken wat ze willen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
Ik wel, dom overkomen is een van mijn grootste angsten
Dat weet ik, maar toch...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:13 schreef wonderer het volgende:
Op zich niet zo'n slechte strategie: -je hoort hem praten, wat prettig is; -je toont interesse in hem, wat mannen leuk schijnen te vinden; -je hoeft je niet erg druk te maken om wat hij vertelt, want je weet het toch al, en kan die tijd dus mooi gebruiken om je te verlustigen aan zijn voorkomen
Ik klaag niet, ja over mezelf zo'n beetje, dat ik onbewust dom doe.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
Ja, mannen zijn graag superieur aan vrouwen. En vrouwen spelen daar zo handig op in dat het een tweede natuur wordt: "Oh, dat snap ik niet hoor *giechelgiechel*. Ik ben echt blond!"![]()
![]()
Ga dan ook niet klagen als ie je als minderwaardig ziet
Dat wist ik wel..quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het ook niet specifiek over jou hoor. Ik had nu voornamelijk die dozen van "Beauty and the geek" in mijn hoofd.
ja, zoals een vriendin/collega van m'n zus in GBquote:Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
Ja, mannen zijn graag superieur aan vrouwen. En vrouwen spelen daar zo handig op in dat het een tweede natuur wordt: "Oh, dat snap ik niet hoor *giechelgiechel*. Ik ben echt blond!"![]()
![]()
Ga dan ook niet klagen als ie je als minderwaardig ziet
mijn humor is vrij lastig uit te leggen. Ik lig dubbel van scheetgeluiden maken met je mond op andermans lichaam, maar alleen als mijn vent het doet... Intelligente humor doet het bij mij ook wel goed (van die slimme woordgrapjes enzo, a la Herman Finkers), en inktzwarte humor ook wel. Absurde humor ligt er een beetje aan, sommige dingen van Monty Python zijn tof en andere uberdom.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:36 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dat wist ik wel..
En dat is dan weer een typisch staaltje van mijn domme humor. Het is zo erg dat mijn vriend(we zijn 7 en half jaar smaen) zde helft van de tijd niet eens doorheeft dat ik een grapje maak. Dus twijfel ik eraan of het eigenlijk wel grappig is.
En jij, wat vind jij grappig?
Ik merk wel dat camp nog het vaakst 'smaakgevoelig' is.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
Absurde humor ligt er een beetje aan, sommige dingen van Monty Python zijn tof en andere uberdom.
Ik vind Monthy Python eigenlijk altijd wel goed, sowieso droge Engelse humor, maar niet te dom, alleen schijten en slaan ofzo, daar kan ik de humor niet van inzen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
mijn humor is vrij lastig uit te leggen. Ik lig dubbel van scheetgeluiden maken met je mond op andermans lichaam, maar alleen als mijn vent het doet... Intelligente humor doet het bij mij ook wel goed (van die slimme woordgrapjes enzo, a la Herman Finkers), en inktzwarte humor ook wel. Absurde humor ligt er een beetje aan, sommige dingen van Monty Python zijn tof en andere uberdom.
Mja, lastig uitleggen dus. Zelfspot kan ik ook wel om lachen meestal.
Da's dan weer wat lastig( al is pijpen, al je er over nadenkt ook wel erg komisch!)quote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef wonderer het volgende:
Tijdje terug schoot ik in de lach tijdens het pijpen, precies op het moment dat ie klaarkwam
Nou, net was ik hem ook weer vergetenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
Ze staan al tijden boven de quick reply hier maar ik zie ze alsnog over het hoofd...
Hij vond het nogal lekker, zo te horen dus eigenlijk was het een compliment, maar dat geluidquote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Da's dan weer wat lastig( al is pijpen, al je er over nadenkt ook wel erg komisch!)
Door het bed zakken doet het ook altijd wel goed..
Ik wilde het erbij zetten, maar was bang dat dat dan weer iets te vrijpostig zou zijn.quote:
Ik wou net zeggen..quote:Op maandag 7 mei 2007 19:37 schreef wonderer het volgende:
Zolang hier geen tommies posten, kan het bestIs Maedel echt ziek in bed?
Oh da's wel liefquote:Op maandag 7 mei 2007 19:58 schreef wonderer het volgende:
Ja, beterschap! We (ik in ieder geval) missen je!
Wat is dat(of ja, niet wat natuurlijk, wie enzo)quote:
Dat ben ikquote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Wat is dat(of ja, niet wat natuurlijk, wie enzo)
Ooooohhh, ja, twas een beetje ongelukkige woordkeus van me, sorryquote:
Neu, valt wel mee hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ooooohhh, ja, twas een beetje ongelukkige woordkeus van me, sorry![]()
Moeten jullie tommies maar vaker het lesbeau topic bezoekenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen..
gaathet
hier
nou
alweer
over
pijpen?
*gaat bed opzoeken...
Is die nog open dan, hier is de grootste om 22:00 uur dicht!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:26 schreef wonderer het volgende:
Maar ik ga even keisnel naar de supermarkt want over een half uur is de was alweer klaar en dan wil ik weer thuis zijn
Wondje woont in de Statesquote:Op maandag 7 mei 2007 22:32 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Is die nog open dan, hier is de grootste om 22:00 uur dicht!
En wat zit jij nog te wassen om tien uur 'savonds!
Na het opruimen van de keuken doe ik echt niks meer!
Maarre, slaap lekker alvast, ik ga zo onder de wol, morgen moet ik weer op tijd op.
En dat wonderer, doe je nou net niet, dom overkomenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
Ik wel, dom overkomen is een van mijn grootste angsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |