Eensch. Een gaybar is voor jou ook niet de juiste oplossing, want dan weet je al bijna zeker dat je niet zult vinden wat je zoekt. Volgens míj.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat weet ik, alleen ben ik niet zo goed in nieuwe contacten maken. Het zou veeeeel makkelijker zijn als mensen in mijn omgeving opeens homo zijn en mij overal in betrekken. Want ik heb wel een goede vriend die homo is, maar die heeft zijn eigen wereldje, waar ik niet echt in thuis hoor.
Ik ben er een keer geweest, en ik voelde me niet op mijn gemak. Daar staat het vol met van die modepopjes en zelfverzekerde mensen en mooie mensen (althans, zo lijkt het). En zo ben ik totaal nietquote:Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eensch. Een gaybar is voor jou ook niet de juiste oplossing, want dan weet je al bijna zeker dat je niet zult vinden wat je zoekt. Volgens míj.
That makes two of us.quote:Maar dit is vrij moeilijk voor me, omdat ik totaal geen ervaring heb met dit soort situaties..
Ja, maar je kunt toch niet zitten wachten tot iemand je alles op een zilveren plaat aan komt reiken?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens weet ik ook niet of ik me beter voel tussen homo's, want volgens mij ben ik dan nog degene die alleen is. Ik ben niet zo'n waaghals. Zelfs al vind ik iemand leuk, dan zou ik er nooit op af kunnen stappen. Dat durf ik niet.
(Overigens sorry voor de emo-uitbarsting.)
Ja, dat weet ik ook wel allemaal. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan op dat soort momenten. maar ik ben gewoon bang voor alles wat er fout kan gaan. Mijn hoofd is ingesteld op het slechtste, ik zie altijd alle negatieve dingen ergens van. En dat blokkeert mijn positieve kijk. Als ik iemand leuk vind dat denk ik alleen maar aan de dingen die fout kunnen gaan. Die tot mislukking leiden. En als ik daaraan denk, dan ben ik bang dat ik me nog slechter ga voelen dan daarvoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch niet zitten wachten tot iemand je alles op een zilveren plaat aan komt reiken?. Je moet je op dat soort momenten gewoon een afweging maken hoe belangrijk het [ooit] niet alleen zijn voor je is.
Zolang je maar van de scheermesjes afblijft.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens weet ik ook niet of ik me beter voel tussen homo's, want volgens mij ben ik dan nog degene die alleen is. Ik ben niet zo'n waaghals. Zelfs al vind ik iemand leuk, dan zou ik er nooit op af kunnen stappen. Dat durf ik niet.
(Overigens sorry voor de emo-uitbarsting.)
Och, volgens mij is dat niet anders dan normaal. Het gaat erom hoe makkelijk je je over die negatieve kijk heen zet en gewoon je verstand op nul zet en erop af loopt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel allemaal. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan op dat soort momenten. maar ik ben gewoon bang voor alles wat er fout kan gaan. Mijn hoofd is ingesteld op het slechtste, ik zie altijd alle negatieve dingen ergens van. En dat blokkeert mijn positieve kijk. Als ik iemand leuk vind dat denk ik alleen maar aan de dingen die fout kunnen gaan. Die tot mislukking leiden. En als ik daaraan denk, dan ben ik bang dat ik me nog slechter ga voelen dan daarvoor.
Ik ben inderdaad niet zo snel lichamelijk, en ik denk dat dat heel erg samenhangt met mijn zelfbeeld.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zolang je maar van de scheermesjes afblijft.
Het komt wel goed, hoewel jij misschien gewoon niet het type bent dat makkelijk "lichamelijk" wordt met anderen. Aan de andere kant kun je je ook afvragen hoe 'bevredigend' die vluchtige contacten zijn voor de mensen met wie je bent.
Ja, daar denk ik ook al aan. Al is het idee dat je daar niemand kent nog steeds doodeng en zie ik er enorm tegenop.quote:Ik denk dat je als je eenmaal gaat studeren je wel beter op je plek gaat voelen. Ik kon toen eindelijk mezelf zijn (voor zover mogelijk), omdat je in essentie opnieuw kan beginnen. Iedereen die je nu kent, kent je van heel jong (denk ik?) waardoor als je in je puberteit eindelijk uitvindt wie je eigenlijk bent, je je daar niet echt naar kan gedragen, omdat ze dat waarschijnlijk niet accepteren. Als je gaat studeren kun je je meteen vanaf dag een profileren zoals je wil.
Dus nog even de tanden op elkaar voor de laatste loodjes.
Ik kan me er niet overheen zettenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och, volgens mij is dat niet anders dan normaal. Het gaat erom hoe makkelijk je je over die negatieve kijk heen zet en gewoon je verstand op nul zet en erop af loopt.
Dat is ook eng. Ik zweette peentjes en wilde me ziekmelden op de kennismakingsdag. Maar uiteindelijk heb ik mezelf niet laten onderdrukken en daar ben ik wel blij mee.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daar denk ik ook al aan. Al is het idee dat je daar niemand kent nog steeds doodeng en zie ik er enorm tegenop.
Dat kun je lerenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan me er niet overheen zetten. Dat is mijn probleem. Ik heb niet zo'n instelling van Fuck it, ik doe het gewoon.
Maar dat is eng.quote:
Angsten zijn er om te overwinnen.quote:
Ach, er komt vast wel af en toe een mazzeltje op je pad, maar inderdaad, als je die dingen voorbij laat gaan, gebeurt er ook niks.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, er ligt vast wel ergens iets leuks. Het zure is alleen dat ik toch echt degene ben die dat moet grijpen. Vanzelf komt het ook niet naar me toe.
Het is vééls te vroeg!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 06:29 schreef DR34M3R het volgende:
*koffie vast aanzet voor de ochtendploeg*
Goedemorgen lieverds
Suiker of melk erbij?quote:Op maandag 7 mei 2007 08:19 schreef maedel het volgende:
haaai
ik heb een dagje vrij genomen![]()
*koffie dankbaar aanpakt
een zoetje graagquote:
Veel plezier stroekiequote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Stroekie het volgende:
Zo nog vlug even een kan verse koffie hier neerzetten en even naar jullie zwaien![]()
Ik ben er nu vandoor om een gouden bruiloft te gaan vieren
tot morgen![]()
Ik heb een uber week gehad.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goedemorgen! Allemaal een goed weekend gehad?
tenzij jij hier door de brievenbus hebt zitten hoesten denk ik van niet neequote:Op maandag 7 mei 2007 13:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik van de week ookal, ik heb jou toch niet besmet he?![]()
In je koffiequote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef maedel het volgende:
[..]
tenzij jij hier door de brievenbus hebt zitten hoesten denk ik van niet nee
Dankzij jullie ben ik er nu eindelijk wat een PI is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik inmiddels. Dat is wel jammer, want je lijkt me juist zo tof om te meeten!
[..]
Ja. Voor besluiteloze newbies die tevens denken dat PI's in het geheel niet van belang zijn. Hoe kúnnen ze.
Ik heb het gelezen, al vond ik je niet raar(nu nog steeds niet) Ik vind het wel duidelijk beschreven, al blijft het best moeilijk denk ik, ook voor jou, want wat zullen ze nog vaak mevrouw tegen je zeggen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef wonderer het volgende:
Zo. Iedereen die me raar vindt graag even mijn blog lezen
Ach, ik laat me overhalen(tis al best vaak tegen me gezegd, maar iedereen was zo vervelend om niet uit te leggen wat het nou was, nu weet ik het tenminste!Dit vind ik een hele goeie trouwens!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef wonderer het volgende:
*stug zonder PI's blijft werken*
Hé! Dat doe ik ook regelmatig.quote:
Brainwavequote:Op maandag 7 mei 2007 17:04 schreef wonderer het volgende:
Niks juist. Sommige mensen nemen niet de moeite en dat is irritant als je een brainwave hebt om twee uur 's nachts als er niemand online is.
Terug lezen is beter dan trug lezen denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat's mis met trug lezen? Zo blijf je toch op de hoogte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |