Ik vind meets doodeng. Dodelijk eng.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:41 schreef Chowi het volgende:
[..],
. Je mag best een keer komen aaien, hoor!
Ja, maar wel de watjesPI, voor de mensen die niet zo goed kunnen kiezen.quote:
Schijnbaar een scène met Spidey in vol licht, met flinke hobbelquote:
Ja, dat weet ik inmiddels. Dat is wel jammer, want je lijkt me juist zo tof om te meeten!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind meets doodeng. Dodelijk eng.
Ja. Voor besluiteloze newbies die tevens denken dat PI's in het geheel niet van belang zijn. Hoe kúnnen ze.quote:[..]
Ja, maar wel de watjesPI, voor de mensen die niet zo goed kunnen kiezen.
Zal ik eens wat zeggen, ik heb altijd het plan om meer te meeten als ik studeer. In verband met gratis reizen enzo. Dus wellicht, in de toekomstquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik inmiddels. Dat is wel jammer, want je lijkt me juist zo tof om te meeten!
Och. Ik denk dat niemand op FOK! begonnen is als quasi-oldbie die weet wat alles inhoudt en altijd met PI's post. Dat zou volslagen treurig zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was ook ooit zo.Werkelijkwaar. In den beginne. Toen ik nog vooral Pim Pam Pet met plaatjes deed.
Ah, in dat geval houden we contact.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik eens wat zeggen, ik heb altijd het plan om meer te meeten als ik studeer. In verband met gratis reizen enzo. Dus wellicht, in de toekomst.
Ja, maar ik wil het niet over mijn examens hebben. Dat brengt me in de stress.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, in dat geval houden we contact.. Zit je in je examenjaar?
21 mei is je eerste examen zeker?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het niet over mijn examens hebben. Dat brengt me in de stress.
Ah, maar dat zal geen groot probleem vormen, toch? Ik heb ook examens dit jaar, maar het erge is juist dat ik me helemáál niet druk maak.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee 16. Nederlands.
Ja ik vergeet die dingen eigenlijk ook altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:36 schreef maedel het volgende:
ik vergeet die pi's altijd. En ik ben eigenlijk geen newbie...
Ik heb hier nog steeds een post-it met "Stroekie, history, topic checken" op mijn monitor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik vergeet die dingen eigenlijk ook altijd![]()
Ik heb autoPI.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:36 schreef maedel het volgende:
ik vergeet die pi's altijd. En ik ben eigenlijk geen newbie...
ik zou bij god niet meer weten waar dat dan over zou moeten gaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb hier nog steeds een post-it met "Stroekie, history, topic checken" op mijn monitor.
Van best wel heel lang geleden, nog steeds niet gedaan.
omdat ze nu natuurlijk wel zeer benadrukt wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:12 schreef Chowi het volgende:
Valt me wel op dat iedereen nu ineens wél PI's gebruikt.
Nou, dat stelde ook geen reet voor.quote:
Ja, dat dacht ik dus ook altijd, maar het schijnt een issue te zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:28 schreef wonderer het volgende:
Ik gebruik nooit PI's. Nutteloos gezeik. Je kunt toch gewoon met smilies je post verduidelijken?
Sjoewie, sinds wanneer wil jij je voordoen als lesbeau?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:33 schreef Chowi het volgende:
Schop!
aaaah,quote:Op zondag 6 mei 2007 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een beetje brakkig.
JAquote:Op zondag 6 mei 2007 01:28 schreef wonderer het volgende:
Ik gebruik nooit PI's. Nutteloos gezeik. Je kunt toch gewoon met smilies je post verduidelijken?
Oh ja, je was uitgegaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een beetje brakkig.
Ik doe mij niet voor als lesbeau, ik bén niet eens lesbeau. Maar ik vind het hier leuk.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sjoewie, sinds wanneer wil jij je voordoen als lesbeau?
Und waarom?
Neuken dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doe mij niet voor als lesbeau, ik bén niet eens lesbeau. Maar ik vind het hier leuk..
Niet per sé.quote:
.Hm? Doorgekrast?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:38 schreef Sebasser het volgende:
Mijn avatar staat trouwens verkeerd in de OP, iemand heeft hem doorgekrast.
Ik had in het begin geen zin, maar het werd heel gezellig en het eindigde in ruzie. niet met mij hoor, maar tussen twee vrienden. Achterbakse gedoetjes.quote:
Ruzies vind ik jammer. Altijd als er ruzie is ben ik de eerste die vertrekt. Misschien is dat wel mijn fout.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had in het begin geen zin, maar het werd heel gezellig en het eindigde in ruzie. niet met mij hoor, maar tussen twee vrienden. Achterbakse gedoetjes.
Al met al dus reuze interessant.
Ah. Een vriendin SMS'te me gisteren ook heel vrolijk dat ze op één avond met drie jongens gezoend had ofzo (wat eigenlijk niets voor haar is), waarvan één mijn ex is.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, we waren al bijna thuis. Maar het was achterbaks, want een meisje had met een jongen gezoend, en die jongen vind haar leuk. En dat weet ze. Maar nu ging ze met iemand anders zoenen omdat ze niks met die andere wil. Ofzo. Achterbaks. Niemand vind haar meer aardig. Het is niet de eerste keer dat ze stom doet.
Die heb ik weggeschoren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey Blinky, hoest met die ouwe brompot van je?
Gelukkig heb ik geen exquote:Op zondag 6 mei 2007 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah. Een vriendin SMS'te me gisteren ook heel vrolijk dat ze op één avond met drie jongens gezoend had ofzo (wat eigenlijk niets voor haar is), waarvan één mijn ex is.
Yay, leuk, zo'n SMS'je!
Dramatisch. Ik herken dat wel een beetje. Ik weet ook dat ik om dat te verhelpen meer mijn gelijken moet vinden. Misschien jij ook?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen ex. Maar op zich is het wel een beetje zuur als je uitgaat en iedereen loopt een beetje te kleffen met elkaar en vreemden (vooral dansen enzo), en op die momenten voel ik me een beetje alleen. Ook gisteravond, ik fietsemet twee anderen die het goedmet elkaar kunnen vinden. En op een gegeven moment maakten ze duidelijk dat ze ergens een moment alleen wilde zijn. Met andere woorden, ik was echt het derde wiel aan de wagen. Ik fietste alleen naar huis, en bedacht me dat het misschien wel altijd zo zou zijn. Dat ik altijd alleen naar huis zou moeten fietsen.
Nou, niet per se. Mensen die qua interesses en denkwijze meer op je lijken enzo. Ik weet niet hoe dat nu is?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelijken? Als in andere homo's?
Hm. In dat geval is je veronderstelling van daarnet misschien toch niet zo'n slecht idee.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan het allemaal heel goed met ze vinden hoor, alleen op dat soort momenten wordt me even duidelijk gemaakt dat ik geen hetero ben, en in die wereld ook min of meer alleen ben.
Ze zijn aardig, dat wel, maar ze zijn zo met elkaar. En ik ben er een beetje bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |