Da's gewoon k*t voor je, ik snapte die logaritmen (Wis B ) nooit, alleen is dat maar een klein onderdeeltje van je examen, dat kun je nog rechttrekken met de rest, ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef Chowi het volgende:
Browny, ik heb vanmiddag bijna drie uur geleerd voor mijn economie.. Daarna heb ik een oefenexamen (van vorig jaar) gemaakt en nagekeken en ik had zóveel fouten.
Conclusie: ik ben er gewoon niet goed in. Ondanks dat ik een 4,4 mag halen voor dat examen denk ik nóg dat ik 't niet haal..
Mja, ik ben ontzettend slecht met cijfers. Vandaar ook dat ik meteen wiskunde heb laten vallen toen dat kon.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:02 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Da's gewoon k*t voor je, ik snapte die logaritmen (Wis B ) nooit, alleen is dat maar een klein onderdeeltje van je examen, dat kun je nog rechttrekken met de rest, ik zal voor je duimen.
Afscheid van een zeer geliefde collega. Dan mag datquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:05 schreef maedel het volgende:
Dus Dreamer heeft gewoon ordinair dronken zitten worden op een doordeweekse maandagavond?
Waar moet dat heen met die jeugd van tegenwoordig zeg![]()
Misschien val je daar nu wel over. Dat als je wiskunde had gedaan, dat je nu de cijfers van economie beter had gesnapt... ik weet in ieder geval wel dat ik een acht voor mijn examen WisA had omdat ik ook WisB hadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, ik ben ontzettend slecht met cijfers. Vandaar ook dat ik meteen wiskunde heb laten vallen toen dat kon.
Ah, oké, ja van mij mag het elke avond hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afscheid van een zeer geliefde collega. Dan mag dat
Wat heeft ze nu alweer zich liederlijk gedragen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:05 schreef maedel het volgende:
Dus Dreamer heeft gewoon ordinair dronken zitten worden op een doordeweekse maandagavond?
Waar moet dat heen met die jeugd van tegenwoordig zeg![]()
Ik heb er eerlijk gezegd nooit spijt van gehad dat ik dat vak heb laten vallen. Daarbij, als ik de wiskundeboeken van klasgenoten van me bekijk is het niet zoveel gedoe met cijfertjes. 't Gaat meer om logisch denken en dat gedoe. En dát kan ik ook wel. Maar niet bij economie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien val je daar nu wel over. Dat als je wiskunde had gedaan, dat je nu de cijfers van economie beter had gesnapt... ik weet in ieder geval wel dat ik een acht voor mijn examen WisA had omdat ik ook WisB had
Hm, ja. Dat moet je liggen. Nou ja, ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd nooit spijt van gehad dat ik dat vak heb laten vallen. Daarbij, als ik de wiskundeboeken van klasgenoten van me bekijk is het niet zoveel gedoe met cijfertjes. 't Gaat meer om logisch denken en dat gedoe. En dát kan ik ook wel. Maar niet bij economie..
Nou ja, een voordeel daaraan is natuurlijk wel dat je wiskunde hád. Ik kan bepaalde opleidingen niet eens doen. Niet dat ik dat erg vind, want de meeste opleidingen waarvoor je wiskunde nodig hebt, vind ik toch niet leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:13 schreef maedel het volgende:
Ach ik heb er in een ver verleden op de mavo met veel moeite een 4.3 uit weten te persen voor Wiskunde, en ik ben ook goed terecht gekomen
Thanks!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, ja. Dat moet je liggen. Nou ja, ik ga voor je duimen
Ik moet het zelfs nog gaan boodschappenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:00 schreef Chowi het volgende:
Smakelijk. Ik moet nog koken.
Ik ga maar eens ontbijt maken of zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik hoef alleen op te scheppen, da's handig met kouwe schotel.
Smakelijk trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |