Da's gewoon k*t voor je, ik snapte die logaritmen (Wis B ) nooit, alleen is dat maar een klein onderdeeltje van je examen, dat kun je nog rechttrekken met de rest, ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef Chowi het volgende:
Browny, ik heb vanmiddag bijna drie uur geleerd voor mijn economie.. Daarna heb ik een oefenexamen (van vorig jaar) gemaakt en nagekeken en ik had zóveel fouten.
Conclusie: ik ben er gewoon niet goed in. Ondanks dat ik een 4,4 mag halen voor dat examen denk ik nóg dat ik 't niet haal..
Mja, ik ben ontzettend slecht met cijfers. Vandaar ook dat ik meteen wiskunde heb laten vallen toen dat kon.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:02 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Da's gewoon k*t voor je, ik snapte die logaritmen (Wis B ) nooit, alleen is dat maar een klein onderdeeltje van je examen, dat kun je nog rechttrekken met de rest, ik zal voor je duimen.
Afscheid van een zeer geliefde collega. Dan mag datquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:05 schreef maedel het volgende:
Dus Dreamer heeft gewoon ordinair dronken zitten worden op een doordeweekse maandagavond?
Waar moet dat heen met die jeugd van tegenwoordig zeg![]()
Misschien val je daar nu wel over. Dat als je wiskunde had gedaan, dat je nu de cijfers van economie beter had gesnapt... ik weet in ieder geval wel dat ik een acht voor mijn examen WisA had omdat ik ook WisB hadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, ik ben ontzettend slecht met cijfers. Vandaar ook dat ik meteen wiskunde heb laten vallen toen dat kon.
Ah, oké, ja van mij mag het elke avond hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afscheid van een zeer geliefde collega. Dan mag dat
Wat heeft ze nu alweer zich liederlijk gedragen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:05 schreef maedel het volgende:
Dus Dreamer heeft gewoon ordinair dronken zitten worden op een doordeweekse maandagavond?
Ik heb er eerlijk gezegd nooit spijt van gehad dat ik dat vak heb laten vallen. Daarbij, als ik de wiskundeboeken van klasgenoten van me bekijk is het niet zoveel gedoe met cijfertjes. 't Gaat meer om logisch denken en dat gedoe. En dát kan ik ook wel. Maar niet bij economie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien val je daar nu wel over. Dat als je wiskunde had gedaan, dat je nu de cijfers van economie beter had gesnapt... ik weet in ieder geval wel dat ik een acht voor mijn examen WisA had omdat ik ook WisB had
Hm, ja. Dat moet je liggen. Nou ja, ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd nooit spijt van gehad dat ik dat vak heb laten vallen. Daarbij, als ik de wiskundeboeken van klasgenoten van me bekijk is het niet zoveel gedoe met cijfertjes. 't Gaat meer om logisch denken en dat gedoe. En dát kan ik ook wel. Maar niet bij economie..
Nou ja, een voordeel daaraan is natuurlijk wel dat je wiskunde hád. Ik kan bepaalde opleidingen niet eens doen. Niet dat ik dat erg vind, want de meeste opleidingen waarvoor je wiskunde nodig hebt, vind ik toch niet leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:13 schreef maedel het volgende:
Ach ik heb er in een ver verleden op de mavo met veel moeite een 4.3 uit weten te persen voor Wiskunde, en ik ben ook goed terecht gekomen
Thanks!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, ja. Dat moet je liggen. Nou ja, ik ga voor je duimen
Ik moet het zelfs nog gaan boodschappenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:00 schreef Chowi het volgende:
Smakelijk. Ik moet nog koken.
Ik ga maar eens ontbijt maken of zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik hoef alleen op te scheppen, da's handig met kouwe schotel.
Smakelijk trouwens.
Asperges natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:29 schreef maedel het volgende:
wat zal ik eens eten zeg....
Ja, eerlijk gezegd had ik gepland om hier naar de super te lopen ipv naar de boer te rijden. Daar had ik nou net effe geen zin in eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Asperges natuurlijk![]()
de koningin der groente, nu weer volop verkrijgbaar![]()
ik zag gisteren vanaf de boot zelf de bortjes met Spargel fahrte aan de maas in Noord Limburg staan
Ik wacht 's ochtend gewoon tot ik honger krijg voor ik ga eten. Nu dus. Al een uur. *ontbijten gaat*quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik eet meestal yoghurt, 'sochtends krijg ik vaak geen brood weg, valt denk ik te zwaar ofzo.
Kijk eens wat ik net vond, okee, slaat eigenlijk nergens op, maar ik vind hem best grappig.
link
Ja daarom was ik gisteren dus afwezigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd had ik gepland om hier naar de super te lopen ipv naar de boer te rijden. Daar had ik nou net effe geen zin in eigenlijk.
Op zich wel een goed idee.![]()
Zat jij op een boot op de Maas?
Wat had je het toch slecht gisterenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daarom was ik gisteren dus afwezig
had een gouden bruiloft
en het middag programma was varen op de maas
Echter doordat er vorige week een of andere onverlaat de sluisdeuren in Roermond gesloopt had was de route nu omgekeerd en ging het vanaf het Pitoresque Neer nu dus op richting Venlo door de sluis van Belfeld en weer terug
helaas door de gestaag vallende regen bleef het zonnedek dus gesloten en moest ik binnen in de salon m'n moezeltjes drinken![]()
No complains from this sidequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:52 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Wat had je het toch slecht gisteren![]()
Je moest toch binnen je moezel drinkenquote:
Is dat met dat eten aan boord van die boot?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daarom was ik gisteren dus afwezig
had een gouden bruiloft
en het middag programma was varen op de maas
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef wonderer het volgende:
Tante V is Dreamer.
Mogguh dames.
Vol. Laten we hier gezellig verder posten: [Lesbeau] #117 - Mogguh dames!
NEEEE, ik heb afsluiting gehad, niks gedronken !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:05 schreef maedel het volgende:
Wat zijn dat voor vreemde verhalen hier allemaal?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het teruglezen, ben nog niet bij jou en tante V beland. Leg jij intussen even uit wat er allemaal gebeurd is tijdens mijn afwezigheid? Ik ben de hele draad kwijt....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Ze hebben het echt fináál mis. Rare hallucinerende lesbo's
Nou dat was het alleen nog maar NOG leuker geweestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:55 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Je moest toch binnen je moezel drinken![]()
Okee, sorry, was erg flauw.
En vertel me dan nu maar eens waarom JIJ af zou moeten vallen?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef wonderer het volgende:
Beterschap Maedel. En nee, niet net gepijptEn ik spoel daarna sowieso altijd mijn mond. Hoor.
Zal ik deze in M S&G zetten?
Oh, ik moet ook nog dingen gaan ondernemen opeens?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je nu zegt op welke datum en tijd, en doe ik hier de kaarjes aan![]()
maar een gouden bruiloft is altijd een bejaardenevenementquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Is dat met dat eten aan boord van die boot?
Dat heb ik ooit gedaan, ook vanuit Neer. Keileuk was dat (wel een beetje en bejaardenevenement, maar dat mag de pret niet drukken).
blijkbaar wil dat wel eens helpen om op zulke momenten een kaars in een kandelaar te laten brandenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik moet ook nog dingen gaan ondernemen opeens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |