quote:
Dat weten we toch..quote:
ik mis nog zonnetraaltje in de opsommingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bent u dat?
Ik ben DR34M3R, ofwel dromenmevrouw, ofwel knuffeltommy![]()
![]()
Alles. Behalve je pincode, want ik denk niet dat je je bankpasje erbij zult gevenquote:
en nu,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
Een of andere eikel hier heeft Livemessenger van de pc geknikkerd
Hm. Ik heb de oude messenger er ook nog op staan. Dat heeft hij niet geweten. Laat het daar maar even bij. De ***quote:
Wat voor harde muziek?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:25 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik ben JamesBrowny (vrouw), heb alweer 7 1/2 jaar een vriend en ik houd van flauwe grapjes, mango's, cavia's(en allerlei andere dieren ook trouwens) en harde muziek.
Ik houd niet van asperges en me haasten.
Ik heb er veel die ik mooi vind, allerlei soorten en matenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:32 schreef JamesBrowny het volgende:
Als ik thuis ben maakt het niet zoveel uit, meestal radio,(en dan volume hoog)dan heb ik geen zin in te hard(nou ja, soms, als je het nog begrijpt.) als ik op een festival ben ofzo Peter Pan, dat soort dingen, lekker in de pit!
Ik moet zeggen dat ik Racoon live vond tegenvallen(misschien dag niet, kan ook nog)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb er veel die ik mooi vind, allerlei soorten en maten
Racoon, Snow Patrol, Van Velzen, Metallica, Queen, Live, Creed...
Even wat namen uit de losse pols.
Neuh. Frans Bauer niet. Ik moet toegeven dat ik een enkel nr van Jan Smit wel leuk vind...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:48 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Racoon live vond tegenvallen(misschien dag niet, kan ook nog)
Maar verder, ik houd echt van vanalles, Harrie Jekkers(ik hou van mij, briljant!!)Robbie Williams, Metallica, Peter Pan Speedrock, Genesis, Gorillaz, Gnarls Barkley, noem maar op, alleen van Frans Bouer enzo kan ik niet genieten. Da's echt niet mijn muziek.
Die zijn best goed, maar ken je Harrie Jekkers? Die schrijft geweldige teksten(is cabaretier)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
Maar de betere nederlandstalige zijn toch wel van A&dM denk ik..
Kaatje is niet mijn favoriet, maar dit is echt een mooi nr. Kreeg het een tijdje geleden van een goede vriend.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef JamesBrowny het volgende:
Goede tekst ja, ik geloof niet dat ik het ken.
Mijn vriend heeft een hekel aan Karin Bloemen, dus zo gauw hij haar naam hoort, of haar ziet op tv, gaat ie af(ja ik weet, flauw)
Hier schijnt hij ook bijna afgelopen te zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:11 schreef wonderer het volgende:
Nou, de lente zet nog niet echt door hier.
Het is een manier van communiceren van hem. Muziek. Hij weet voor elke situatie wel een geschikt nr volgens mij.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:14 schreef JamesBrowny het volgende:
Geen goede herinneringen?
Heul wel, hoi.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja Sebas en ik zouden wat gaan doen, nu kan ie niet meer......
edoch daar zat dan wel een paar dagen vertraging inquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Horen?
dat is geen probleem..
Enkel nog dat ik het wel nog heb gelezen.
Dat is heel goed, muziek maakt emoties los (kan dan he) waarvan je niet eens wist dat je ze had.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is een manier van communiceren van hem. Muziek. Hij weet voor elke situatie wel een geschikt nr volgens mij.
paar?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
edoch daar zat dan wel een paar dagen vertraging in
Mooie tekstquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dat is heel goed, muziek maakt emoties los (kan dan he) waarvan je niet eens wist dat je ze had.
Deze paste heel goed bij iemand die ik ken...(Alanis Morissette, perfect)
...
Was dat je duim of...quote:
wat is er met mijn duim?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Was dat je duim of...
En ff voor de lurker denk ik.. Hoi tante V
moet ik nu weer gaan bedenken wat voor alternatieve betekenis je aan die afkorting hebt gegeven?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
fipo
Er stak iets omhoog boven je postquote:
Af en toe best lekker, ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooie tekstIk ken het nummer wel.
En ja, ik heb een complete jank-cd aangelegd inmiddels..
Niet vreemd. Vaak zijn geluiden, geuren o.i.d. de sterkste middelen om een emotie te triggeren..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Af en toe best lekker, ja.
Ik had trouwens afgelopen week zoiets raars, ik ben het wel gewend om ziekenauto's te horen, dat gebeurt hier best vaak, nu kwam er een langs toen ik naar mijn werk fietste en ik moest huilen, dat heb ik nooit, ik vond het zo vreemd van mezelf![]()
Weet ik, maar dan nog, ik heb dat nooit eerder gehad, en daarna heb ik ook nog een paar ambulances gezien...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet vreemd. Vaak zijn geluiden, geuren o.i.d. de sterkste middelen om een emotie te triggeren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |