Skypen met mijn moeder dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:46 schreef DR34M3R het volgende:
hey wonderer, waar was je al die tijd?
Ligt eraan waarom je je ergert denk ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:47 schreef wonderer het volgende:
Is het erg als je je moeder een half jaar niet gezien/gesproken hebt (alleen MSN) en je ergert je als je gaat skypen?
Ze bleef maar naast de microfoon praten zodat ik haar niet kon volgen, en gewoon wat dan die domme ignorante dingen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt eraan waarom je je ergert denk ik.
En iemand heeft haar wel uitgelegd hoe het wel moet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze bleef maar naast de microfoon praten zodat ik haar niet kon volgen, en gewoon wat dan die domme ignorante dingen.
Ik erger me vaak aan mijn vader, die is een beetje overemotioneel af en toe en daar kan ik niet goed tegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze bleef maar naast de microfoon praten zodat ik haar niet kon volgen, en gewoon wat dan die domme ignorante dingen.
Ik heb iets van drie keer gezegd "praat IN de microfoon, anders kan ik je niet horen"...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En iemand heeft haar wel uitgelegd hoe het wel moet?
TMM of de andere Dick?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:57 schreef wonderer het volgende:
Maar goed, ik skypte alleen maar zodat ik zeker wist dat het allemaal werkte, want Dick mailde dat ie ook eindelijk Skype had en aan hem erger ik me niet
Jah.quote:
huh?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:11 schreef wonderer het volgende:
Men. Zo erg ben ik nog niet eens...
Na een half glas ben zelfs ik niet zo hyperquote:
Ik kan ook niet tegen drank, woensdag een ouzo op, was ik al aangeschoten...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:11 schreef wonderer het volgende:
Men. Zo erg ben ik nog niet eens...
0.3 ltr denk ik... was de fles leegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Na een half glas ben zelfs ik niet zo hyper
zullen we duetje doen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:12 schreef Sebasser het volgende:
TRalala.
Da's een biertje!(nou ja, ik weet niet wat je gedronken hebt, maar het is net zoveel als een flesje bier)quote:
Ik word altijd heel knuffelig... Handig als je ruzie hebt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk ben ik nooit hyper als ik gedronken had. Alleen geil en ik val snel om.
Ik wilde zeggen dat ik ook geil werd en dat ik blij was dat ik niet de enige vrouw ben die dat heeft...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk ben ik nooit hyper als ik gedronken had. Alleen geil en ik val snel om.
ff checken.. tiburon.. 14,7 prom.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:14 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Da's een biertje!(nou ja, ik weet niet wat je gedronken hebt, maar het is net zoveel als een flesje bier)
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:15 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik ook geil werd en dat ik blij was dat ik niet de enige vrouw ben die dat heeft...
Maar die vlieger gaat niet op.
dag dromenmevrouwquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:20 schreef DR34M3R het volgende:
Ik moet gaan. Dat gallemaal, fijn weekend![]()
![]()
en tante V, jij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |