Okee, sorry.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wondje woont in de States
dus 't is daar een stuk of wat uurtjes vroeger dan hier
en ze hebben daar 24/7 winkels
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef wonderer het volgende:
Beterschap Maedel. En nee, niet net gepijptEn ik spoel daarna sowieso altijd mijn mond. Hoor.
Zal ik deze in M S&G zetten?
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Okee, sorry.
Ik kom nu dus wel dom over.
Praat dan ook gewoon Engels!![]()
Hallo!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]volgens mij hadden wij nog niet kennis gemaakt ofwel??
,
.
Nou ja voorstellen is wat anders als kennismaken. Maar hoe ben je hier dan in dit topic verzeildquote:Op maandag 7 mei 2007 22:44 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Hallo!
Ik had me wel al ergens voorgesteld geloof ik...Nou ja, in elk geval min of meer.![]()
Ik ben JamesBrowny![]()
Goh, dat was hier alweer een topic geleden zeg!
Omdat ik heel goed opletquote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En dat wonderer, doe je nou net niet, dom overkomen![]()
.
Je had mijn blog toch gelezen? "Maike in Amerika" laat geen belletje rinkelen?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Okee, sorry.
Ik kom nu dus wel dom over.
Praat dan ook gewoon Engels!![]()
Goed zo,quote:Op maandag 7 mei 2007 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik heel goed oplet
Wow, ik heb het gehaald, de was is nog niet eens klaar!
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef JamesBrowny het volgende:
Je hebt gelijk, maar goed, je weet nu in elk geval dat ik van mango's houd, heel belangrijk!
Ik vind het hier wel gezellig, en ik lees altijd in topics die me leuk lijken.
Ik moet even de piepers in de oven doen, bedenk ik me. Voor het avondeten (het is hier vijf uur).quote:Op maandag 7 mei 2007 23:05 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Goed zo,en omdat je in Amerika woont, is het nog geen bedtijd!
Voor mij wel, maar heb geen zin.![]()
Ik ben een doos, en ontzettend moe, en ik ben een doos....quote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je had mijn blog toch gelezen? "Maike in Amerika" laat geen belletje rinkelen?
Ik houd wel van perzikjes.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik denk eerder dat het houden van perzikjes een belangrijk punt is in het lesbeau topic.
Ja, dit vind ik dan weer eng, je moet me niet laten schrikken, dadelijk krijg ik nachtmerries!quote:
Ohja, ik was vergeten dat dit topic uit ONZ is weggehaaldquote:Op maandag 7 mei 2007 23:08 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik houd wel van perzikjes.
Ik ben nu zo moe dat ik me afvraag of ik er serieus op in moet gaan, ik moet echt nodig gaan slapen!
Typetje uit Saturday Night Live. Ubergrappig. Iedereen (man en vrouw maar vooral man want dat is hilarischquote:
Ligt aan mij hoor...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ohja, ik was vergeten dat dit topic uit ONZ is weggehaald![]()
Heb je ffquote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
Wat moet je dan allemaal nog doen?
Mja das waar, maar voor de zoveelste keer loopt de chaos mijn leven weer in, daarom twijfel ik ook zo over volgend jaar. Ik bedoel als ik bij 24 lesuren en twee avonden in de week jongerenwerk al in de to-do-dingen verzuip............quote:Op maandag 7 mei 2007 23:44 schreef wonderer het volgende:
Booooooooooooring. Dan is dit topic veel leuker
Organiseren kost altijd veel tijd omdat je iedereen achter de vodden moet zitten. Heel irritant.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mja das waar, maar voor de zoveelste keer loopt de chaos mijn leven weer in, daarom twijfel ik ook zo over volgend jaar. Ik bedoel als ik bij 24 lesuren en twee avonden in de week jongerenwerk al in de to-do-dingen verzuip............
Mannenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
Grappig.. toen ik in de supermarkt was, kreeg ik een telefoontje van Brad, hij zou rond 5:15 klaar zijn met werken, of ie nog langs de supermarkt moest. Het is intussen 6 uur en hij is nog niet thuis
Nou, daar heb ik zeer weinig last van, onze organisatie is niet top down opgebouwd, dus dat wat ik moet doen zijn alleen mijn eigen dingetjes. Het is meer dat ik altijd met mezelf vastloop, ik heb een dag van 48 uur nodig ofzo om niet vast te lopen........... Terwijl ik dingen vooruit blijf schuiven enzo................. Ik heb echt ff pauze nodig, maar juist in vakanties komt niks van de dingen die ik wil/moet doen....quote:Op maandag 7 mei 2007 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Organiseren kost altijd veel tijd omdat je iedereen achter de vodden moet zitten. Heel irritant.
Ik ben net zo erg hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 23:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mannen. Je wilt niet weten hoe erg Eduard in dit soort dingen is
Dat voorspelt veel goedsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Wat moet ze teruglezen dan?
Nou ja, dat lezen we morgen wel.
We gaan nu op stap
Mijn foto.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Wat moet ze teruglezen dan?
Nou ja, dat lezen we morgen wel.
We gaan nu op stap
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
(van die slimme woordgrapjes enzo, a la Herman Finkers),
geen idee, maar blijkbaar liep het hier weer uit de klauwen bij mijn afwezigheid gisterenquote:
Die is al weer een tijdje voorbijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, maar blijkbaar liep het hier weer uit de klauwen bij mijn afwezigheid gisteren![]()
ik geloof dat ik toch nog maar eens moet gaan teruglezen voordat bepaalde personen hier weer komen posten ten teken dat hun werkdag alweer gepasseerd is![]()
Heb je niet goed geleerd of ben je gewoon niet goed in economie?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Chowi het volgende:
Ik ga vast zakken voor economie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |