Hoezo geen discussie waarde? Je schrijft "anti-monotheistische clubjes" maar ik ben zelf toch ook een monotheist ?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:54 schreef Triggershot het volgende:
Renaissance breekt pas echt door als jij eens kapt met je onzin topics. WFL is niet bedoelt voor anti monotheïsme clubjes.
[..]
![]()
ok.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:00 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoezo geen discussie waarde? Je schrijft "anti-monotheistische clubjes" maar ik ben zelf toch ook een monotheist ?
Betekent dat je mijn topic De anti-joodse, christ. en islamitische God vs "de monotheis weer open gooit ?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[je schrijft "geen discussie waarde" en "anti-monotheistische onzin" maar ik ben zelf toch ook een monotheist?]]
ok.
Sleutel kwijt!quote:Op zondag 27 mei 2007 19:07 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Betekent dat je mijn topic De anti-joodse, christ. en islamitische God vs "de monotheis weer open gooit ?
Vertel eens waarom is mijn topic tegen de policy. Het heeft in elk geval discussiewaarde. Ook dankzij jou die mij als aanhanger van de anti-joodse, christelijke en islamitische God "anti-monotheistisch" verwijt te zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:22 schreef Akkersloot het volgende:
Edit: Ga ergens anders frustreren.
on my wayquote:Op maandag 28 mei 2007 12:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Bewijzen dat God niet bestaat, deel 5
Alstublieftt?
Er loopt al een Dawkins topic waar je naar hartelust met citaten kunt strooien. In Bewijzen dat God niet bestaat, deel 5 is het plaatsen van een enkel citaat, zonder verdere onderbouwing of toevoeging nou niet bepaald een constructieve bijdrage aan de discussiequote:Op maandag 28 mei 2007 12:52 schreef Plasterk het volgende:
[..]
waarom mag ik dawkins niet aanhalen?
soms heb je aan een citaat voldoendequote:Op maandag 28 mei 2007 12:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
Er loopt al een Dawkins topic waar je naar hartelust met citaten kunt strooien. In Bewijzen dat God niet bestaat, deel 5 is het plaatsen van een enkel citaat, zonder verdere onderbouwing of toevoeging nou niet bepaald een constructieve bijdrage aan de discussie
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:55 schreef Plasterk het volgende:
[..]
soms heb je aan een citaat voldoende
quote:
Open er een topic over.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom het topic van Akkersloot dicht is. Ik vind het een prima topic. Ik vind het belangrijk dat men weet dat religieus zijn méér is dan een bepaalde politieke-sociale stroming aanhangen, ookal zou ik nooit durven beweren mij los te kunnen maken van de traditie die in mij doorwerkt.
Niets mis met onderwerp, maar desbetreffend OP voldoet niet aan het beleid - wat overigens ook terug te lezen is en je vraag onnodig maakt. - zie jij er wel potentie in op een manier dat strookt met wfl beleid, open er één zou ik zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat kan ik zelf wel bedenken. Mijn post begon met 'ik snap niet dat...', zie je?
Wat wil je nu? Wil je er een topic over, begin er één.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:26 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het antwoord is dus: de OP voldoet niet aan het beleid. Welk deel van het beleid? Ja, nu loop ik te zaniken, maar nogal wiedes als er geen normale antwoorden worden gegeven.
"Discussiewaarde" (gebrek aan, neem ik aan) klintk me trouwens heel anders in de oren dan "OP voldoet niet aan beleid".
Daar is al antwoord opgegeven, namelijk dat het met Akkersloot is besproken. Succes met je eventuele topic.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Je ziet toch wat ik wil? Ik wil een antwoord op mijn vraag. Door te verwijzen naar de FAQ geef je geen antwoord op mijn vraag welk deel van het beleid de post niet aan voldoet.
Slaat echt nergens op, ik mag de evolutietheorie er toch wel bij halen. Bovendien, zo ontzettend offtopic was t niet. Ik wil hier in de volle breedte kunnen discussieren. En ja goh, daar wordt soms de evolutietheorie bijgehaald.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:16 schreef Triggershot het volgende:
Hoi, is het nu onderhand klaar met evolutie? Terug ontopic
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar is al antwoord opgegeven, namelijk dat het met Akkersloot is besproken. Succes met je eventuele topic.
Zolang (vele) gelovigen God onvervreembaar zien als De Schepper van Hemel en Aarde, is het natuurlijk gekunseld de evolutietheorie er categorisch buiten te houden.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op, ik mag de evolutietheorie er toch wel bij halen. Bovendien, zo ontzettend offtopic was t niet. Ik wil hier in de volle breedte kunnen discussieren. En ja goh, daar wordt soms de evolutietheorie bijgehaald.
Dat ik de betreffende reacties liet staan, was vooral omdat ik op dat moment actief deelnam aan de discussie en ik niet zou willen dat een edit gezien wordt als een poging om de discussie naar m'n hand te zetten ofzo.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:10 schreef Masterix het volgende:
[..]
Zolang (vele) gelovigen God onvervreembaar zien als De Schepper van Hemel en Aarde, is het natuurlijk gekunseld de evolutietheorie er categorisch buiten te houden.
Lijkt me logisch...
God, zo leerde mijn dominee mij vroeger, manifesteert zich in Zijn Schepping en de Bijbel.
Het goddelijke van de schepping is daarom evenzeer on-topic als de authoriteit en oorsprong van de bijbel. Natuurlijk hoeft de hele discussie uit de andere genoemde threads niet geheel opnieuw gevoerd te worden in elk topic maar mensen moeten wel de kans krijgen vrij te praten over het bestaan van God als Schepper.
Terecht dus dat de hautaine teringdwerg [dwergenmaat smiley][afbeelding] [/dwergenmaat smiley] dergelijke reacties wel laat staan.
ik had 'm simpelweg niet gezienquote:Op maandag 28 mei 2007 17:53 schreef buachaille het volgende:
Wat ik me afvraag is of een dergelijke post Leuke gezellig kerk + kerkdienst.... was blijven staan als het over de islam of moskee was gegaan.
Ik denk het niet namelijk en de vraag die ik mezelf stel is waarom de mod's van WFL hem wel laten staan.
Dat is een bijkomende, heel goede reden inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat ik de betreffende reacties liet staan, was vooral omdat ik op dat moment actief deelnam aan de discussie en ik niet zou willen dat een edit gezien wordt als een poging om de discussie naar m'n hand te zetten ofzo.
Idd, niet gezien, bedankt voor het melden.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:53 schreef buachaille het volgende:
Wat ik me afvraag is of een dergelijke post Leuke gezellig kerk + kerkdienst.... was blijven staan als het over de islam of moskee was gegaan.
Ik denk het niet namelijk en de vraag die ik mezelf stel is waarom de mod's van WFL hem wel laten staan.
Verzin een TT, and its yours.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:28 schreef Invictus_ het volgende:
OI trigger; d'r deed zelfs een mod mee met de discussie. Verander dan de TT en gooi hem weer open.
Modereren; prima. Een lopende discussie afkappen door kortzichtigheid: stupide.
Er is een reden waarom filters zijn ingesteld. En geldigheid en diepgang rondom evolutie is geen 'L' topic. Topic liep succesvol 5 delen op levensbeschouwelijk niveau en daarom wordt Evolutie verhinderd, ook door dat er gebruik van filters wordt gemaakt.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op, ik mag de evolutietheorie er toch wel bij halen. Bovendien, zo ontzettend offtopic was t niet. Ik wil hier in de volle breedte kunnen discussieren. En ja goh, daar wordt soms de evolutietheorie bijgehaald.
Kan jij niet terug naar je kleuterforum.quote:
Wat wil je nog meer, je hebt je kans gehad van TL.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Kan jij niet terug naar je kleuterforum.
Hij heeft mijn topic gewoon onterecht gesloten. Oh nee. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer, je hebt je kans gehad van TL.
Dus als 2 modjes je topic sluiten, mag het niet meer?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hij heeft mijn topic gewoon onterecht gesloten. Oh nee. Dat kan natuurlijk niet.![]()
De anti-joodse, -christelijke en -islamitische God is gewoon iets wat vooral jou niet aan staat ("je anti-monotheistische clubjes").
kun je nu niet gewoon nokken met je gejank? Je opent een topic, dat wordt gesloten. Je vraagt om uitleg, je krijgt uitleg, je opent een nieuw topic en dat leidt weer helemaal nergens heen. Topic dicht dus.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hij heeft mijn topic gewoon onterecht gesloten. Oh nee. Dat kan natuurlijk niet.![]()
De anti-joodse, -christelijke en -islamitische God is gewoon iets wat vooral jou niet aan staat ("je anti-monotheistische clubjes").
Jij vraagt mij een andere monotheistische godsdienst te noemen op straffe van sluiting van mijn topic. Waarom ? Die vraag is helemaal niet relevant. Ik heb het alleen over een anti-joodse, -christelijke en islamitische God.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
kun je nu niet gewoon nokken met je gejank? Je opent een topic, dat wordt gesloten. Je vraagt om uitleg, je krijgt uitleg, je opent een nieuw topic en dat leidt weer helemaal nergens heen. Topic dicht dus.
Teamlead hoeft niet overstag te gaan met mijn bevindingen. Ik heb duidelijk aangetoont dat de mod eerst iets totaal irrelevant vind ("en nu?") maar dan ineens wel een antwoord eist op straffe van een slotje. Hij kliert dus maar wat.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:27 schreef zoalshetis het volgende:
áls er in een subforum gepost mag worden over bevindingen van religie. dan is het hier wel natuurlijk. maar hoe vaak moet iemand hetzelfde topic openen, voordat anderen overstag moeten gaan met de bevindigen van de topicopener?
je hebt helemaal niets aangetoondquote:Op maandag 28 mei 2007 21:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Teamlead hoeft niet overstag te gaan met mijn bevindingen. Ik heb duidelijk aangetoont dat de mod eerst iets totaal irrelevant vind ("en nu?") maar dan ineens wel een antwoord eist op straffe van een slotje. Hij kliert dus maar wat.
Verder heb ik hem al geantwoord dat ik helemaal geen monotheistische religie claim. Ik heb het alleen maar op het geloof in een God die niet van het jodendom, christendom of islam is.
Gezien hoe jij er een punt van maakt dat de joodse God, christelijke God en islamitische God de zelfde zouden zijn en jij mij verweet "anti-monotheistisch" te zijn, sluit jij een discussie met een andersdenkende toch wel gemakkelijk uit.quote:
Wie maakt er nou een punt van?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Gezien hoe jij er een punt van maakt dat de joodse God, christelijke God en islamitische God de zelfde zouden zijn en jij mij verweet "anti-monotheistisch" te zijn, sluit jij een discussie met een andersdenkende toch wel gemakkelijk uit.
Wat voor discussie waarde heeft het? Buiten louter promotie van je frustraties?quote:Erger jij je ook zo aan de uitdrukking "de monotheistische godsdiensten" waarmee stevast het jodendom, christendom en islam wordt bedoeld en gewoon vergeten wordt dat er ook veel mensen in één God geloven maar geen jood, christen of moslim zijn.
Vandaar de officiele presentatie van de anti-joodse, christelijke en islamitische God.
Ha ha ha ha. Waarom is het nu weer "islambashen". Had ik het niet over de anti-joodse en anti-christelijke god. Iemand kan toch gewoon geloven in een God die niet de God van het jodendom, christendom of islam is. Maar ben je dan al op je islamofiele teentjes getrapt. Geef maar toe dat jij degene bent die maar wat rondzwamt ("nu en?" en "geef eens antwoord").quote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef teamlead het volgende:
je hebt helemaal niets aangetoondJe opent een topic met een "waardeloze OP[/b]", [b]"waarover niet te discussieren valt", het topic krijgt een kans ((met de voor de mods nooit vervelende persoonlijke aanvallen door l-v, haushofer en doffy)) en die kans grijp je niet, maar je blijft lekker vaag rondzwammen over een god waar je vervolgens geen andere eigenschap aan kunt toedichten dan dat hij "anti-islam" zou zijn. En islam-bashen doe je maar lekker ergens anders
.
En deze discussie is wmb nu dan dus ook klaar
Er is een verschil tussen frustraties hier verwerken of hier frustraties oplopen.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:52 schreef Triggershot het volgende:
Wat voor discussie waarde heeft het? Buiten louter promotie van je frustraties?
Toch heb ik het beste met je voor.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen frustraties hier verwerken of hier frustraties oplopen.
tis klaar nu. Neem een lollie en ga ergens anders uithuilenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen frustraties hier verwerken of hier frustraties oplopen.
Ik ben immers nog altijd van mening dat het grootste forum van Nederland zich aan fatsoensregels moet houden en dus geen topics met als "geen discussiewaarde" en "we hebben hem per mail antwoord gegeven" mag sluiten.
Je bent te partijdig om moderator te zijn. Het monotheisme is een te belangrijke pijler voor jouw godsdienst. Een pijler die in een klap onder uit wordt gehaald met het geloof in een anti-joodse, christelijke en islamitische god. Zoals ook Teamlead. Eerst zeuren met "nu en?" en dan er ineens een breekpunt van maken.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch heb ik het beste met je voor.
Heb je nog een reactie op mijn reactie op "islam bashen doe je maar ergens anders". Tellen joden en christenen dan niet mee. Ik had het toch immers over de anti-joodse, christelijke en islamitische god ?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis klaar nu. Neem een lollie en ga ergens anders uithuilen
Ja, maar niemand was goed genoeg voor jou, Haushofer, Doffy, Alicey, Ik, TL, misschien moeten we maar heel WFL naar jouw beleid wijzigen, lijkt het je wat?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:58 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je bent te partijdig om moderator te zijn. Het monotheisme is een te belangrijke pijler voor jouw godsdienst. Een pijler die in een klap onder uit wordt gehaald met het geloof in een anti-joodse, christelijke en islamitische god. Zoals ook Teamlead. Eerst zeuren met "nu en?" en dan er ineens een breekpunt van maken.
klaar.. finito, done, fertig... pick onequote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Heb je nog een reactie op mijn reactie op "islam bashen doe je maar ergens anders". Tellen joden en christenen dan niet mee. Ik had het toch immers over de anti-joodse, christelijke en islamitische god ?
Geen antwoord dus.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
klaar.. finito, done, fertig... pick one
sorry, beetje zwak TL, met jou kennis over goddienst had je deze zeker kunnen beantwoorden.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
klaar.. finito, done, fertig... pick one
ja hoor.. alleen was elk antwoord in de ogen van Akkersloot alleen maar meer voer voor discussie gewordenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:33 schreef Plasterk het volgende:
[..]
sorry, beetje zwak TL, met jou kennis over goddienst had je deze zeker kunnen beantwoorden.
daarom zitten we toch op een discussieforumquote:ja hoor.. alleen was elk antwoord in de ogen van Akkersloot alleen maar meer voer voor discussie geworden
Nog meer wensen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
donder dan meteen alle topics weg, daar staan misschien meer woorden in, maar die slaan net zo min ergens op.
Een forum waar men op een normale manier over wetenschap en filosofie kan spreken, zonder een aantal moderators die door hun beperkte intelligentie de boel net zo goed verzieken als de mensen die per ongeluk buiten ONZ klikken.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Een forum waar men op een normale manier over wetenschap en filosofie kan spreken, zonder een aantal moderators die door hun beperkte intelligentie de boel net zo goed verzieken als de mensen die per ongeluk buiten ONZ klikken.
Als jij het ook doet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je mond, als je nergens op wil gaan.
TL voelt zich gewoon op zijn pik getrapt als er gesproken wordt over geloof in een God die niet joods, christelijk of islamitisch is. Misschien is hij dat ook als er gesproken wordt over geloof in reincarnatie. Geloof in reincarnatie is immers anti-joods, anti-christelijk en anti-islamitisch. Vooral dat laatste doet het hem he.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:33 schreef Plasterk het volgende:
[..]
sorry, beetje zwak TL, met jou kennis over goddienst had je deze zeker kunnen beantwoorden.
(als reactie op mijn topic "de anti-joodse, anti-christelijke en anti-islamtische God vs "de monotheische godsdiensten).quote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef teamlead het volgende:
En islam-bashen doe je maar lekker ergens anders.
al open je een topic over elke Hindu-god die je kunt verzinnen of elke Heilige Eik die een of andere Indianenstam wil aanbidden, het zal me een rotzorg zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
TL voelt zich gewoon op zijn pik getrapt als er gesproken wordt over geloof in een God die niet joods, christelijk of islamitisch is. Misschien is hij dat ook als er gesproken wordt over geloof in reincarnatie. Geloof in reincarnatie is immers anti-joods, anti-christelijk en anti-islamitisch. Vooral dat laatste doet het hem he.
[..]
(als reactie op mijn topic "de anti-joodse, anti-christelijke en anti-islamtische God vs "de monotheische godsdiensten).
Excuseer? Ik mag niet zeggen dat hier zo dom geluld wordt dat je niet eens een inhoudelijke reactie kan geven, omdat er simpelweg niets wordt gezegd waar je op kan reageren...?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:55 schreef Triggershot het volgende:
Edit: genoeg zo weer.
Wat een onzin. Waarom niet? Je kan bijzonder veel zeggen over de mogelijkheid van een monotheïstisch godsbesef naast de al bestaande godsdiensten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
al open je een topic over elke Hindu-god die je kunt verzinnen of elke Heilige Eik die een of andere Indianenstam wil aanbidden, het zal me een rotzorg zijn. Waar ik niet op zit te wachten is een topic waarin a) een stelling neergegooid wordt waar niet over valt te discussieren en b) vervolgens alleen maar wat islam- en ander gebash plaatsvindt
niet met de OP die je nu zo hartstochtelijk probeert te verdedigen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waarom niet? Je kan bijzonder veel zeggen over de mogelijkheid van een monotheïstisch godsbesef naast de al bestaande godsdiensten.
Dan kun je het topic toch net zo goed ff doorsturen in plaats van te sluiten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:26 schreef Triggershot het volgende:
Het gaat er om dat je hulp wilt voor je huiswerk, terwijl WFL een discussieforum is.
Probeer het een in SES
Idd raak ik ook de reracties niet kwijt. Zat best goede tips tussen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan kun je het topic toch net zo goed ff doorsturen in plaats van te sluiten?
moet ik weer naar het topic, weer opene, door doorsture enzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan kun je het topic toch net zo goed ff doorsturen in plaats van te sluiten?
niets..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:33 schreef Autodidact het volgende:
Stelling: De mens evolueert al jaren niet meer
Wat heeft god hiermee te maken?
En wat als daar Reptilians zou staan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:38 schreef Triggershot het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het net op het grens. Vrij weinig inhoudelijk met creationisme te maken, en zeker niet bewezen onwetenschappelijk. Zolang 'God' inbreng blijft beperkt tot zo een reactie, ok.
Wat er ook zou staan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En wat als daar Reptilians zou staan?
welke post bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat heeft dit met evolutie te maken?
Weg KBquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat heeft dit met evolutie te maken?
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef SpecialK het volgende:
Wegens klachten over dit uiterst storende topic ben ik gedwongen er een slotje op te gooien. Sorry mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |