Een forum waar men op een normale manier over wetenschap en filosofie kan spreken, zonder een aantal moderators die door hun beperkte intelligentie de boel net zo goed verzieken als de mensen die per ongeluk buiten ONZ klikken.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Een forum waar men op een normale manier over wetenschap en filosofie kan spreken, zonder een aantal moderators die door hun beperkte intelligentie de boel net zo goed verzieken als de mensen die per ongeluk buiten ONZ klikken.
Als jij het ook doet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je mond, als je nergens op wil gaan.
TL voelt zich gewoon op zijn pik getrapt als er gesproken wordt over geloof in een God die niet joods, christelijk of islamitisch is. Misschien is hij dat ook als er gesproken wordt over geloof in reincarnatie. Geloof in reincarnatie is immers anti-joods, anti-christelijk en anti-islamitisch. Vooral dat laatste doet het hem he.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:33 schreef Plasterk het volgende:
[..]
sorry, beetje zwak TL, met jou kennis over goddienst had je deze zeker kunnen beantwoorden.
(als reactie op mijn topic "de anti-joodse, anti-christelijke en anti-islamtische God vs "de monotheische godsdiensten).quote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef teamlead het volgende:
En islam-bashen doe je maar lekker ergens anders.
al open je een topic over elke Hindu-god die je kunt verzinnen of elke Heilige Eik die een of andere Indianenstam wil aanbidden, het zal me een rotzorg zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
TL voelt zich gewoon op zijn pik getrapt als er gesproken wordt over geloof in een God die niet joods, christelijk of islamitisch is. Misschien is hij dat ook als er gesproken wordt over geloof in reincarnatie. Geloof in reincarnatie is immers anti-joods, anti-christelijk en anti-islamitisch. Vooral dat laatste doet het hem he.
[..]
(als reactie op mijn topic "de anti-joodse, anti-christelijke en anti-islamtische God vs "de monotheische godsdiensten).
Excuseer? Ik mag niet zeggen dat hier zo dom geluld wordt dat je niet eens een inhoudelijke reactie kan geven, omdat er simpelweg niets wordt gezegd waar je op kan reageren...?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:55 schreef Triggershot het volgende:
Edit: genoeg zo weer.
Wat een onzin. Waarom niet? Je kan bijzonder veel zeggen over de mogelijkheid van een monotheïstisch godsbesef naast de al bestaande godsdiensten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
al open je een topic over elke Hindu-god die je kunt verzinnen of elke Heilige Eik die een of andere Indianenstam wil aanbidden, het zal me een rotzorg zijn. Waar ik niet op zit te wachten is een topic waarin a) een stelling neergegooid wordt waar niet over valt te discussieren en b) vervolgens alleen maar wat islam- en ander gebash plaatsvindt
niet met de OP die je nu zo hartstochtelijk probeert te verdedigen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waarom niet? Je kan bijzonder veel zeggen over de mogelijkheid van een monotheïstisch godsbesef naast de al bestaande godsdiensten.
Dan kun je het topic toch net zo goed ff doorsturen in plaats van te sluiten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:26 schreef Triggershot het volgende:
Het gaat er om dat je hulp wilt voor je huiswerk, terwijl WFL een discussieforum is.
Probeer het een in SES
Idd raak ik ook de reracties niet kwijt. Zat best goede tips tussen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan kun je het topic toch net zo goed ff doorsturen in plaats van te sluiten?
moet ik weer naar het topic, weer opene, door doorsture enzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan kun je het topic toch net zo goed ff doorsturen in plaats van te sluiten?
niets..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:33 schreef Autodidact het volgende:
Stelling: De mens evolueert al jaren niet meer
Wat heeft god hiermee te maken?
En wat als daar Reptilians zou staan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:38 schreef Triggershot het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het net op het grens. Vrij weinig inhoudelijk met creationisme te maken, en zeker niet bewezen onwetenschappelijk. Zolang 'God' inbreng blijft beperkt tot zo een reactie, ok.
Wat er ook zou staan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En wat als daar Reptilians zou staan?
welke post bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat heeft dit met evolutie te maken?
Weg KBquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat heeft dit met evolutie te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |