Zou hij zijn opgenomen? Geef een teken van leven! Ook in een opname kliniek kan je fokken!quote:vandaag is het zover , er staat politie aan mijn deur , 4 man en 2 mensen van het GGZ ... voor meer info check mijn pagina , ik weet niet of ik nou eigenlijk wel mijn medicatie wil nemen , dit is mijn laatste bericht
dinsdag 17 aprilquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Van wanneer was dat bericht eigenlijk?
Zijn lapo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:18 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vorige week ook even zijn lapo gecheckt.
Ik hoop uiteraard dat het goed gaat met tinoz.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:22 schreef RiLo het volgende:
Met een dwangbuis aan kan je niet typen...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:43 schreef skippy22 het volgende:
Mischien is het wel een kloon
Godallemachtig, wat een ongelofelijk wazig verhaal. Ik hoop dat die gedwongen opname hem goed doet en hij zijn denkpatroon weer een beetje op orde krijgt.quote:
dat is idd een soort catch 22quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:27 schreef milagro het volgende:
Als je zijn site bekijkt, hè..... mijn god, wat gaat er veel in zijn kop om, je verdwaalt in je eigen hoofd, de rem er compleet af.
laten we idd maar hopen dat hij opgenomen is, al vraag ik me af, hè, zoiets is toch enkel met medicijnen (voor het leven) te 'stabiliseren' enigzins , maar je krijgt dan toch het idee, dat die stabiliteit helemaal niet dat is wat ze willen ergens, zo'n mat gevoel zonder ups en downs, om dan toch weer die medicijnen te laten voor wat ze zijn.
De meeste schizofrenen kunnen zich vaak nog best aardig presenteren, maar zijn onderliggend vol achterdocht en angst. Of, wat ook vaak voorkomt zijn grootheidswanen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef hollander172 het volgende:
Tinoz zou toch mensen inseinen voor het geval dat hij zou "verdwijnen"?
Ik heb overigens nooit begrepen waarom er een VM was, kan iemand dat toelichten? Zo raar vond ik hem nou ook weer niet, ik kom weleens vreemdere figuren tegen.![]()
Wat nou als iemand daar zelf prima mee kan leven en geen last voor zichzelf of zijn omgeving is?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:59 schreef KonnieKipke het volgende:
De meeste schizofrenen kunnen zich vaak nog best aardig presenteren, maar zijn onderliggend vol achterdocht en angst. Of, wat ook vaak voorkomt zijn grootheidswanen.
Als je geen gevaar bent voor jezelf en/of anderen wordt je ook niet gedwongen behandeldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat nou als iemand daar zelf prima mee kan leven en geen last voor zichzelf of zijn omgeving is?
Wat nou als de enigen die er moeite mee hebben bijv. je ouders zijn.
Moet je zo iemand dan maar onder dwang opnemen en behandelen?
Ik vond Tinoz behoorlijk verward en meer niet, maar goed, je kan op een internetforum natuurlijk nooit inschatten hoe gevaarlijk iemand voor zichzelf is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:59 schreef Ymke het volgende:
Als je geen gevaar bent voor jezelf en/of anderen wordt je ook niet gedwongen behandeld
Je kan ook een gevaar zijn voor jezelf als je jezelf verwaarloosd, niet eet edquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond Tinoz behoorlijk verward en meer niet, maar goed, je kan op een internetforum natuurlijk nooit inschatten hoe gevaarlijk iemand voor zichzelf is.
mja, op een van zijn laatste dagen hier op het forum sprak hij over zichzelf van kant maken en de boel in de fik te steken als hij "opgepakt" zou worden, dat noem ik niet "verward"quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond Tinoz behoorlijk verward en meer niet, maar goed, je kan op een internetforum natuurlijk nooit inschatten hoe gevaarlijk iemand voor zichzelf is.
Ik heb blijkbaar niet alles meegekregen. Spijtig dat te horen, ik hoop maar dat het nu beter met hem gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:11 schreef Re het volgende:
mja, op een van zijn laatste dagen hier op het forum sprak hij over zichzelf van kant maken en de boel in de fik te steken als hij "opgepakt" zou worden, dat noem ik niet "verward"
tinoz weigerde zijn medicatie (een 2-wekelijkse risperdal injectie)
Sowieso is het vrij moeilijk om verplichte medicatie te krijgen. Ze zijn daar erg terughoudend is, dus lijkt me duidelijk datTinoz helaas flink de weg kwijt was.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:11 schreef Re het volgende:
[..]
mja, op een van zijn laatste dagen hier op het forum sprak hij over zichzelf van kant maken en de boel in de fik te steken als hij "opgepakt" zou worden, dat noem ik niet "verward"
Zo wazig is het verhaal toch niet? Ik heb het geduld niet alles te lezen, maar het komt erop neer dat hij vindt dat mensen zoals hij niet geaccepteerd worden door de 'gevestigde orde' en er wat meer gedaan zou moeten worden om zulke mensen te accepteren zoals ze zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:37 schreef RiLo het volgende:
[..]
Godallemachtig, wat een ongelofelijk wazig verhaal. Ik hoop dat die gedwongen opname hem goed doet en hij zijn denkpatroon weer een beetje op orde krijgt.
Bedoel je 'Laatste bezoek' in z'n profiel? Je kunt er niet vanuit gaan dat dat klopt hoor.quote:
Ik vermoed dat Tinoz nog wat andere dingetjes denkt, die hij hier niet vertelt. Ben wel benieuwd wat het gevaarscriterium bij hem is geweest.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Zo wazig is het verhaal toch niet? Ik heb het geduld niet alles te lezen, maar het komt erop neer dat hij vindt dat mensen zoals hij niet geaccepteerd worden door de 'gevestigde orde' en er wat meer gedaan zou moeten worden om zulke mensen te accepteren zoals ze zijn.
Of dit ook werkelijk mogelijk is (al helemaal in zijn geval), is natuurlijk een tweede...
Het ging mij ook alleen om het stuk wat ik achter de link tegenkwam.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Tinoz nog wat andere dingetjes denkt, die hij hier niet vertelt. Ben wel benieuwd wat het gevaarscriterium bij hem is geweest.
Niet dyslectisch genoeg.quote:
Bovenste is een lemmingquote:Op maandag 7 mei 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat Tinoz terug is
Ok help, wtf is er gaande?
Ok help, wtf is er gaande?
Ja, 2 topics.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:29 schreef Re het volgende:
tinozvindpost
Nu je het zegt ...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef Alicey het volgende:
Vind het eerder vaag iets weg hebben van BG..
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:25 schreef n8 het volgende:
lol tinoz, onvergetelijk!!
Ik mis zijn topics![]()
They made me laugh!! a lot!!
Op doktersvoorschrift?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:27 schreef tinoz het volgende:
ik heb lekker speed gesnoven in de klniek , je kan er ook meteen praten over je haicunaties enzo als je dan gaat halucinere , best handig !
nou , ik moet mijn reactie elders geloof ik herzienquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef tinoz het volgende:
nou nee dat weer niet , ik had natuurlijk ook om ritalin kunnen vragen maar achte die kans klein en wil wel een beetje uit mijn dak gaan want weetje hoe saai het daar kan zijn ?
WAS ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:28 schreef Syytön het volgende:
Wat een persoon was dat. Hoop dat die gast ooit nog als een normaal mens kan functioneren.![]()
Tja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef tinoz het volgende:
nou nee dat weer niet , ik had natuurlijk ook om ritalin kunnen vragen maar achte die kans klein en wil wel een beetje uit mijn dak gaan want weetje hoe saai het daar kan zijn ?
ik ben vrij , ik ga nu een stuk schrijven hoe ik geblokkeerd word door MK - Ultra, dat gaat goed lukken want ik ben zeeeeer helderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:04 schreef nietzman het volgende:
Als 'ie daadwerkelijk vast zit wens ik 'm alle sterkte toe, ik denk dat het een zeer verstandige is en hoop dat meneer een beetje helder weer naar buiten komt.
therapie stelt geen hol voor man, en van die medicatie merk ik niet echt iets , ze doen soms echt maar wat , het enige waar het tegen helpt is dat ik mij druk maakte over gevoelens van andere mensen en mijn morele beslissingen en daden etc....quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tja.
Maar nu, Tinoz? Je bent thuis, maar ik neem aan dat de therapie en het medicijngebruik gewoon doorgaat?
weet je , ik kom terug op dat medicatie neits doet , ik dacht eerst dat de GGZ een anti revolutionaire instelling was en dat de overheid zo mij ongeloofwaardig willde maken. Ik dacht dat ik in een kasplantje omgetoverd zou worden op de duur maar dat is neit zo , ze hebben echt het beste met je voor alleen ze nemen te weinig tijd o de medicatie af te stemmen , nu ik eindelijk verhoging heb zie ik in dat de staat echt daadwerkelijk vrij is en dat er helemaal neit zoveel te zeieken valt als ik dacht van te voren...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:27 schreef milagro het volgende:
Als je zijn site bekijkt, hè..... mijn god, wat gaat er veel in zijn kop om, je verdwaalt in je eigen hoofd, de rem er compleet af.
laten we idd maar hopen dat hij opgenomen is, al vraag ik me af, hè, zoiets is toch enkel met medicijnen (voor het leven) te 'stabiliseren' enigzins , maar je krijgt dan toch het idee, dat die stabiliteit helemaal niet dat is wat ze willen ergens, zo'n mat gevoel zonder ups en downs, om dan toch weer die medicijnen te laten voor wat ze zijn.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef hollander172 het volgende:
Tinoz zou toch mensen inseinen voor het geval dat hij zou "verdwijnen"?
Ik heb overigens nooit begrepen waarom er een VM was, kan iemand dat toelichten? Zo raar vond ik hem nou ook weer niet, ik kom weleens vreemdere figuren tegen.![]()
jij lijkt mijn vader wel...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef k_i_m het volgende:
Hij zegt onderaan alle wartaal; als het je iets kan bommen bel me dan : [insert tel.nr.]
Bel hem eens op!.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als je geen gevaar bent voor jezelf en/of anderen wordt je ook niet gedwongen behandeld
ja ja dat weet ik maar dat hebben vrienden uit mijn kop gepraat , daar denk ik nu ook niet aan en de clientenbond van amsterdam heeft me ook geholpen , en ik steek ook niets in de fik , ik moet nog een passend plan verzinnen maar eerst tot rust komen want waar je allemaal mee geconfronteerd wordt in de psychiatrie is toch geen kattepisquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:11 schreef Re het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2007 09:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Zo wazig is het verhaal toch niet? Ik heb het geduld niet alles te lezen, maar het komt erop neer dat hij vindt dat mensen zoals hij niet geaccepteerd worden door de 'gevestigde orde' en er wat meer gedaan zou moeten worden om zulke mensen te accepteren zoals ze zijn.
Of dit ook werkelijk mogelijk is (al helemaal in zijn geval), is natuurlijk een tweede...
Dat kan ik je wel vertellen , als ik omsla in een psychose denk ik dat ik met andere mensen aan het praten ben dan de mensen waarmee ik aan het praten ben en dan laat ik dat neit echt merken maar zou ik zomaar ineens iemand zijn nek kunnen breken omdat ik denk dat hij me dood wil maken , verder acht ik veel scenarios mogelijk en dat komt allemaal voort uit mijn losse realitetis moraal, ik ben daar neit echt stabiel in en dat nomen ze schizofreen en onbehandelbaar buiten medicatie dus daar meot ik het maar mee doenquote:Op zondag 6 mei 2007 11:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Tinoz nog wat andere dingetjes denkt, die hij hier niet vertelt. Ben wel benieuwd wat het gevaarscriterium bij hem is geweest.
ja ok ALS ik doorsla dan DENK ik soms dingen maar DOEN , nou nee dat denk ik niet , dus wat ik eerder zei dat zou ik dus niet echt DOEN denk ik .... tis alleen de gedachte , ik bedoel wat zou jij doen als je ineens tussen mensen stond die een complot tegen je aan het vormen waren en waar je verborgen boodschappen in hun spreken ondekt die gecodeerd zijn en betekenene dat ze je gaan van kant maken of iets met je familie gaan doen ?quote:Op zondag 6 mei 2007 11:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Het ging mij ook alleen om het stuk wat ik achter de link tegenkwam.![]()
Als zijn stukjes zo lees denk ik dat hij eerder een gevaar voor anderen is dan voor zichzelf...![]()
Ja sorry, maar dat is, zeker in een mindere periode, toch echt een kenmerk van jouw posting stijl.quote:
zeker niet, maar voor omstanders zoals ik die maar beperkt mee kunnen kijken in jouw "keuken" is het toch best moeilijk om iets van machteloos toe te moeten kijken (althans zo ervaar ik dat een beetje)quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:52 schreef tinoz het volgende:
[..]
ja ja dat weet ik maar dat hebben vrienden uit mijn kop gepraat , daar denk ik nu ook niet aan en de clientenbond van amsterdam heeft me ook geholpen , en ik steek ook niets in de fik , ik moet nog een passend plan verzinnen maar eerst tot rust komen want waar je allemaal mee geconfronteerd wordt in de psychiatrie is toch geen kattepis
Maar je snapt zelf ook wel dat andere mensen het/jou doodeng vinden,quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:52 schreef tinoz het volgende:
[..]
ja ja dat weet ik maar dat hebben vrienden uit mijn kop gepraat , daar denk ik nu ook niet aan en de clientenbond van amsterdam heeft me ook geholpen , en ik steek ook niets in de fik , ik moet nog een passend plan verzinnen maar eerst tot rust komen want waar je allemaal mee geconfronteerd wordt in de psychiatrie is toch geen kattepis
welneequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
Maar je snapt zelf ook wel dat andere mensen het/jou doodeng vinden,
omdat ze denken dat jij elk moment weer iets raars in je hoofd kan halen en kunt ontploffen ?
(de boel in de fik steken, een bom fabriceren, whatever)
En jij denkt nu vast dat je dat heus niet zult doen - maar hop, over 2 weken heb je weer iets anders in je kop,
denk je dat 'ze' je komen halen en doe je andere mensen echt iets aan.
Wat ik zelf nou niet snap is dat je op zo'n moment dan niet denkt "hee, dit heb ik al eerder meegemaakt, laat ik even dimmen, het is niet zo'n goed plan om andere mensen dingen aan te doen".
Hoe kun je dat weten als je zelf al aangeeft dat je zo nu en dan helemaal toetertje waus wordt....?quote:
Nou, als ik dit lees :quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:13 schreef tinoz het volgende:
[..]
welnee![]()
edit >>> uhhh .... op zo een moment --- WELK MOMENT --- ? ik bhen nog nooit iemand iets aangedaan ik heb nu bezoek dus sreek je later
Zoiets dus... doodeng.quote:Dat kan ik je wel vertellen , als ik omsla in een psychose denk ik dat ik met andere mensen aan het praten ben dan de mensen waarmee ik aan het praten ben en dan laat ik dat neit echt merken maar zou ik zomaar ineens iemand zijn nek kunnen breken omdat ik denk dat hij me dood wil maken
Dat snap ik maar waarom is die opgelegd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:45 schreef tinoz het volgende:
[..]
thanks .... die VM was als stok achter de deur dat ik mijn medicatie bleef nemen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:43 schreef n8 het volgende:
je posts zijn in ieder geval een stuk begrijpelijker geworden!!
Welcome back
Bij veel schizofrenen met een slecht ontwikkeld ziektebesef, is er wel een soort van iets; "hey, ik ben niet helemaal zo als anderen", en als ze dan wat psychotisch worden is de mogelijkheid tot zelfreflectie ineens weg. Dan worden ze vaak geleid door hun waandenkbeelden, en ontbreekt de realiteitstoetsing.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
Wat ik zelf nou niet snap is dat je op zo'n moment dan niet denkt "hee, dit heb ik al eerder meegemaakt, laat ik even dimmen, het is niet zo'n goed plan om andere mensen dingen aan te doen".
Mooi planquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:18 schreef KonnieKipke het volgende:
Misschien kunnen we een signaleringsplan maken voor Tinoz in dit topic; dat als zijn teksten weer onbegrijpelijk worden en het besef iets te hebben weer naar de achtergrond verdwijnt, we hem verwijzen naar zijn ambulant behandelaar
Hier spreek je jezelf weer tegen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:21 schreef KonnieKipke het volgende:
en als ze dan wat psychotisch worden is de mogelijkheid tot zelfreflectie ineens weg. Dan worden ze vaak geleid door hun waandenkbeelden, en ontbreekt de realiteitstoetsing.
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:29 schreef k_i_m het volgende:
Heeft iemand hem nou al gebeld? Zijn telefoonnummer staat ergens onderaan zijn website.
Daar gaat 95% van de users.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:14 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
![]()
Misschien zouden meer mensen maar eens naar een kliniek moeten vanwege schrijffouten.
98% van alle schizofrenen zitten in een sociaal isolement. Schizofrenen zijn niet gewelddadig. Er is geen correlatie tussen de mate van isolatie en gewelddadigheid. Sommige schizofrenen hebben gewoon last van een psychose waarin de angst zo groot wordt, of waarin een bepaalde waan voorkomt die een bepaalde mate van geweld noodzakelijk maakt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mooi planmaar...........
[..]
Hier spreek je jezelf weer tegen.
Ik ben verre van een expert maar ik krijg de indruk dat psychoses e.d. meestal voorkomen bij patienten die in een sociaal isolement zitten, zeker degenen waarbij het zich uit in geweldadige acties.
Hoe zie jij dat?
Dat is vaak niet de oorzaak van een psychose Ze raken daardoor wel in een sociaal isolementquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mooi planmaar...........
[..]
Hier spreek je jezelf weer tegen.
Ik ben verre van een expert maar ik krijg de indruk dat psychoses e.d. meestal voorkomen bij patienten die in een sociaal isolement zitten, zeker degenen waarbij het zich uit in geweldadige acties.
Hoe zie jij dat?
Owhquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Re het volgende:
termen als relapse en remission opzoeken, daar kun je nog wat van leren
valt allemaal wel mee , want als je verder leest zie je ook dat ik zoiets alleen denk en niet zal doen.... ik heb al moeite met dingen kapot maken ook als het moet omdat ik denk dat ik mensen pijn doe terwijl ik dat niet door heb...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:32 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
Nou, als ik dit lees :
[..]
Zoiets dus... doodeng.
ja nog wel , maar ik biets nog een sigaretje en pak alles inquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed van je Tinoz! Je klinkt inderdaad een stuk helderder, alleen al het feit dat je onderkent dat je psychoses hebt is heel goed! Zo zie je maar wat een invloed een simpele verhoging van de dosering heeft.
Ik las in je topic in GC dat je soms naar huis mag, betekent dat dat je wel grotendeels nog op de kliniek zit?
dat doe maar es.. laterssquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:01 schreef tinoz het volgende:
[..]
ja nog wel , maar ik biets nog een sigaretje en pak alles in
later
hoiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:22 schreef tinoz het volgende:
thanks ik ben er weer ff , niet te moeiijk doen want daar wor ik moe van , kan nu even niet te ingewikkeld denken merk ik ....
nou niet echt , ik mag tot 22 00 wegblijven nu ... kan dus niet veel doen en heb ook geen geld nu ...quote:
volgens de mensen die werken in de inrichting waar ik nu moet verblijven ben ik psychotisch en toen ik vroeg waarop ze dat baseren zeiden ze dat te zien was aan mijn forum , omdat ik slecht over instanties schrijf enzo , daarom verklaren ze mij psychotisch .quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef soylent het volgende:
http://www.tinoz.com/ voor zijn eigen site met her en der wat verhalen verborgen
ik schrijf niet over instanties , ik heb alleen maar topics aangemaakt voor mensen zodat ze hun verhaal moeten doen , maar als je dan psychotisch wordt verklaard zou ik het ook neit doen als ik die mensen was , misschien is het daarom wel dat er niemand gebruikt van maaktquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:17 schreef Aneurism het volgende:
Vind dat ze eigenlijk wel een goed punt hebben, het is niet dat je over instanties schrijft... maar hoe je erover schrijft... Maar je bent wederom behandelwijzes aan het in twijfel trekken tinoz. Of denk je inmiddels weer dat er niets mis met je is?
Je printer installeren op je telefoon?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:21 schreef tinoz het volgende:
ik ben nu bezig mijn printer op mijn telefoon te instaleren , dan kan ik gewoon mijn topics enzo printen in de inrichting , dan heb ik ze opgeslagen en kunnen ze daar ook meteen lezen , lijkt me wel handig ....
Maar er gingen hele complottheorieen achter schuil.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef tinoz het volgende:
[..]
volgens de mensen die werken in de inrichting waar ik nu moet verblijven ben ik psychotisch en toen ik vroeg waarop ze dat baseren zeiden ze dat te zien was aan mijn forum , omdat ik slecht over instanties schrijf enzo , daarom verklaren ze mij psychotisch .
ik vind dat echt eigenaardig , ik heb gevraagd of ze dat zwart op wit wilde zetten maar dan zijn ze natuurlijk niet thuis![]()
o dat wist ik niet , vertel eens ....quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar er gingen hele complottheorieen achter schuil.
is gelukt trouwens , ik heb ook geprint en ga nog wat printen , ik type het daar op mijn telefoon en dan zet i het op internet en daarna print ik het uit en lever ik het daar inquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:16 schreef Joepster99 het volgende:
[..]
Je printer installeren op je telefoon?
ik denk niet dat dat gaat lukken hoor tinoz.
oekie oekie oe , shabbedie dooo diedeldie doo , shegge legge loo la tri troe traa,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:45 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
tinoz, de buizerd is geland op het aardappelschip.
Ik herhaal, de buizerd is geland op het aardappelschip !
18 765 2363 626625 011-01-1011010001101 1972
pagina 4
ik weet al niet eens wie je bent hoor , en ik weet nog niet of ik een boek ga schrijven en je staat nog niet tussen mijn interressante personen in mijn lijstje waaraan ik aan het werken ben , dus don't worryquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:54 schreef Kreator het volgende:
Hey Tinoz,
Groetjes,
Krea.
P.s. als je een journalist/schrijver bent die dit onder een pseudoniem op een forum plempt om te zien hoe er gereageerd wordt: Ik wil niet genoemd worden in het boek. Dan weet je dat.
Uhh... Volgens mij zit jij wel goed daar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:26 schreef tinoz het volgende:
[..]
oekie oekie oe , shabbedie dooo diedeldie doo , shegge legge loo la tri troe traa,
de inkvis is oost indisch doof geworden, en heeft het anker gelicht van het aardappel schip , de vliegende vis heeft de vuurvlieg opgegeten !
o even terug te komen op paragraaf 78 ,Merde , dat is vervelend , laten we de wortel gaan vangen .... waarschijnlijk is hij niet ver en kunnen we hem nog slachten voor het volle maan is .
PS : operation gaylord is uitgesteld
Jij staat wel hoog in mijn lijst van interessante personen, dus ik hoop dat we nog lang van je aanwezigheid mogen genieten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:28 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik weet al niet eens wie je bent hoor , en ik weet nog niet of ik een boek ga schrijven en je staat nog niet tussen mijn interressante personen in mijn lijstje waaraan ik aan het werken ben , dus don't worry
Je moet niks, je bespaart jezelf wel een hoop hoon en gesodemieter als je niet roept dat je een of ander ruimtewezen bent.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:52 schreef tinoz het volgende:
ik zeg al niets meer trouwens , gentirio is iets dat ik ga vergeten denk ik . ik ben gewoon ziek in mijn kop en mijn ideologieën komen allemaal voort uit mijn ziekte beeld , ik moet gewoon onverschillig zijn net zoals de rest van de wereld , als je dood gaat ga je dood en je moet gewoon leven en vergeten worden , dat is hoe het moet toch ?![]()
waar gaat dat eigenlijk over?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:32 schreef tinoz het volgende:
ze hebben mijn topic over gentirio nog niet gelezen trouwens , mss maar goed ook denk ik zo ..
quote:'Schizofrenie' : '' Wat je meemaakt is bij vlagen ook fascinerend, ondanks alle gevaren. Misschien voel je je uitverkoren. Je begrijpt dingen die niemand anders begrijpt. Je hebt inzichten die de wereld kunnen veranderen. Je krijgt misschien positieve boodschappen, bijvoorbeeld dat de Verlosser binnenkort op de aarde terugkeert. Je kent oplossingen voor problemen waar mensen al eeuwen mee worstelen. En je leeft! Je voelt het bloed misschien wel letterlijk door je aderen stromen.''
Hup op naar je behandelaar en dat gewoon vertellen. Verder valt uit je schrijfwijze wel te halen dat je tenminste een stuk helderder schrijft. Wat bedoel je met concentratie moeilijkheden, waar blijkt dat uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:30 schreef tinoz het volgende:
ik geloof(de) niet dat ik schizofreen was (ben) en weigerder mijn medicatie en nu heb ik het gekregen en nu zou het beter met me moeten gaan maar ik heb alleen maar meer angsten en ik kan me moeilijker concentreren...
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:52 schreef tinoz het volgende:
dat stadium ben ik al voorbij ik mag binnenkort weer voledig vrij zijn
grootheidswaanzin?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:07 schreef Zinkie het volgende:
Het tinoz groot forum heb je op .com :|
Nee, een beginnersfout...quote:
Mag ik een gokje wagen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik vroeg me af welk subtype van schizofrenie je hebt? Het gedesorganiseerde type of paranoid?
wtfquote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind het eerder vaag iets weg hebben van BG..
ik heb iets gemist , "jouw patienten"?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Je gaat lekker, maar bent er nog niet helemaal. Ik vond je verhaal op
http://tinoz.com/phpbb/phpBB2/viewtopic.php?t=2492&sid=9ef72435cb38eb189611aaa29217d4ed
leuk om te lezen..
Ik krijg ook wel eens mooie schriften van mijn patienten.
Ik vroeg me af welk subtype van schizofrenie je hebt? Het gedesorganiseerde type of paranoid?
Ah, dan zal dat de reden zijn waarom jouw forum zo ontzettend veel gebruikers heeft !quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef tinoz het volgende:
nee ik houd me niet aan wat de regels zijn mensen passen zich maar aan het forum aan
Een forum is niks zonder users.quote:het forum is een bron van ideeen en de user is daar gedeeltelijk ondergeschikt aan
quote:ik gebruikt het foru bewust anders , ik wil neit dat er over onzinnige zaken wordt gepraat voorzover ik zelf zinnig ben .
Een forum begint gewoon met een "general" sectie - de hoofdsectie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:28 schreef tinoz het volgende:
moet ik een nieuw forum maken dan ? het schiet toch niet op denk ik , wat stel jij dan voor als index voor een forum ?
Je moet niks, en ik weet niet of mensen geen moeite doen om lasts posts te bekijken, want ik weet niet of er uberhaupt veel mensen op je forum komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:40 schreef tinoz het volgende:
dus omdat mensen geen moeite doen om last posts te bekijken moet ik mijn hele forum opnieuw beginnen ?
Gesloten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef Re het volgende:
Tinoz?... waar zit je tegenwoordig?
ik zou het niet weten, ik ben wel benieuwd of hij danwel in relapse of in remission zit...quote:
wat is een relaps , en wat is een remission ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:18 schreef Re het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, ik ben wel benieuwd of hij danwel in relapse of in remission zit...
Relaps is een terugval, remissie is het afwezig zijn van ziekteverschijnselen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:20 schreef tinoz het volgende:
[..]
wat is een relaps , en wat is een remission ?
Dankzij de speed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:49 schreef Burdie het volgende:
Je klinkt iig een stuk duidelijker/helderder tinoz.
Ik lees het zeker weten welquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:20 schreef tinoz het volgende:
ik heb nog meer te vertellen maar ik zal het hierbij laten voor nu ... ff kijken wie dit al leest
Greetz ....
Tinoz
Inderdaad en ook dat je leert je eigen aandeel in interacties te zien Tinoz. Gaat de goede kant op hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef Re het volgende:
Ik denk juist dat die realisatie dat je mogelijk problemen hebt veroorzaakt door je te verzetten iets is wat je positief moet benaderen. Het is een indicatie van herstel in mijn ogen.
Vond het ook wat nep Mischien is het wel een kut kloonquote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Chr0nicle het volgende:
In je andere topic zeg je mijns inziens wel een aantal dingen die je minder geloofwaardig maken, maar het kan ook zijn dat ik je te serieus neem en het iets met je medicatie te maken heeft
Overigens moet je je niet te druk maken over dat "buiten de groep vallen". Sowieso is niet iedereen even sociaal, daarnaast zijn ze misschien nog wel een stuk gekker dan jouErbij horen is wel het laatste wat je wil in zo een instelling. En tja.. dat je je niet teveel van anderen aan moet trekken zul je ook wel vaker hebben gehoord, en ik zal je heel eerlijk zeggen ik doe dat ook nog zelf wel best veel dus een eerlijk antwoord van hoe dit te negeren kan ik je niet geven
Het is vooral jezelf brainwashen, alleen denken aan leuke dingen en de vervelende dingen verbannen is waar het eigenlijk op neer komt. Klinkt twisted maar om gelukkig te zijn moet je jezelf tegenwoordig helaas -soort van- voor de gek houden.
Als het wel zo is dan is het een verdomd goeie met heel veel geduld!quote:
als internet guru ken je google ook welquote:Op donderdag 13 september 2007 20:19 schreef tinoz het volgende:
clozapine ken ik niet , geen idee wat dat is .....
Verspilt ?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:33 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb zojuist ongeveer 10 minuten van m'n kostbare tijd verspild door dit topic helemaal te lezen.
M.
ik heb het niet gezienquote:Op donderdag 10 april 2008 16:47 schreef Burdie het volgende:
Klinkt leuk, dat capoeira (al moest ik googlen om er achter te komen wat het is). Is dat niet hetzelfde als wat Sophie Hillebrands ooit heeft gedaan in het programma Try Before You Die?
Die visie kan je vinden op mijn forum als je geregistreerd bentquote:Op zaterdag 12 april 2008 09:58 schreef Biancavia het volgende:
Wat is precies die visie van jou, Tinoz? Staat dat nog ergens op een weblog ofzo?
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:58 schreef tinoz het volgende:
er is veel meer te vertellen maar eerst wil ik ff checken of jullie nog iets van me willen weten
Leg deze eens uit als je wil?quote:Op het moment ben ik gefrustreerd omdat de wereld gewoon gek is....
nou om te beginnen zal ik je eens vertellen waar ik me nou aan kan ergeren :quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:49 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk!![]()
[..]
Leg deze eens uit als je wil?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:06 schreef EvilMarc het volgende:
tvp voor consequenties bovenstaande verhaal
Wtfquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:06 schreef tinoz het volgende:
[..]
hee, er is niets gebeurt hoor voor zover ik dat weet ;-)
ik ben nu bezig met mijn website en wilde jullie vragen of jullie misschien een leuk logo voor me weten , waar mijn website overgaat weten jullie als het goed is al dus nu vraag ik of jullie een logo kunne tekenen, maken etc.
Moet ik dit bij vraag en aanbod zetten of staat het hier wel goed ?
ik heb hier een paar voorbeelden :
[ afbeelding ]
ik vind het maar niets... ik wil iets mooiers en pakenders
ik zit weer aan de risperdal !quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:11 schreef Re het volgende:
ja een design forum hebben we niet meer en hier vind je denk ik weinig response... ik vind logo 3 wel tof!, je zou het ff in DIG kunnen vragen of in GC
Nog steeds aan de Haldol?
beter... haldol is echt een paardenmiddel... hebben ze ooit al invega geopperd?quote:
dat heeft de voorzitter van de cliëntenraad me vaker vertelt , maar ik weet niet wat het bij paarden zou moeten uithalenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:21 schreef Re het volgende:
[..]
beter... haldol is echt een paardenmiddel... hebben ze ooit al invega geopperd?
das dan handig want ik heb een sukje over kangeroe in de planning staan , je weet toch wat ze met Kangeroes doen he ?quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:37 schreef tinoz het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op man , waarom moeeten jullie altijd zo een onzin lullen , ik ben makkelijk op de kast te jagen maar dit soort dingen blijven me jaren achtervolgen dus bied maar snel je excuses aan
Zenuwpatientquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:23 schreef tinoz het volgende:
[..]
das dan handig want ik heb een sukje over kangeroe in de planning staan , je weet toch wat ze met Kangeroes doen he ?
Laat ook maar gewoon. Overigens heb ik jaaaaaren gedacht dat het kangaroes was in plaats van kangoeroes.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:37 schreef tinoz het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op man , waarom moeeten jullie altijd zo een onzin lullen , ik ben makkelijk op de kast te jagen maar dit soort dingen blijven me jaren achtervolgen dus bied maar snel je excuses aan
Kan-ge-roesquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Laat ook maar gewoon. Overigens heb ik jaaaaaren gedacht dat het kangaroes was in plaats van kangoeroes..
Rustig aan Tinoz. Relativeren, relativeren.......quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:37 schreef tinoz het volgende:
[..]
Nou nu eigenlijk al niet meer , echt , ik voel me best fijn, ow .... ik ben mijn ochtend medicatie vergeten te nemenquote:
Nee infeite draait het om Utopia en onze weg daarheen , en aangezien ik meen een redelijk eind te zijn met mijn concept, probeer ik er zoveel mogelijk mensen bij te betrekken omdat ik niet in mijn eentje in utopia wil leven en het alleen ook niet kan verwezelijken.quote:
Utopia? En dat is iets waar wij allemaal naar toe moeten streven?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:45 schreef tinoz het volgende:
[..]
Nee infeite draait het om Utopia en onze weg daarheen , en aangezien ik meen een redelijk eind te zijn met mijn concept, probeer ik er zoveel mogelijk mensen bij te betrekken omdat ik niet in mijn eentje in utopia wil leven en het alleen ook niet kan verwezelijken.
In mijn ethische prioriteiten lijstje staan mijn idealen hoog maar dat houd neit in dat alles om mij draaid
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef tinoz het volgende:
das niet zo fijn , al moet ik wel zeggen dat ik redelijk blij ben mijn visie van de wereld uit te mogen werken zonder er voor opgehange te worden ofzo , ik geloof nog wel in 1 doel, het is alleen mijn privé visie die ik wil delen en anderen vertellen vrij weinig over hun eigen visie , al lijken ze die soms niet te hebben
Fear and Loathing in las vegas vult je avond anders ook best redelijk heur.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:32 schreef ikJur het volgende:
je site doet t niet meer. had een tijd geleden van alles bekenen ( ook beetje url hacking) vond em wel tof. Een soort kijkje in jouw hoofd.
"The Rum Diaries" komt er aan, waarin Johnny Depp weer Hunter S. Thompson speelt !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:33 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Fear and Loathing in las vegas vult je avond anders ook best redelijk heur.
Acid Housequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:33 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Fear and Loathing in las vegas vult je avond anders ook best redelijk heur.
Moedig hem nog lekker aan ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:43 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Succes in ieder geval met je website
Ja, vergelijkbaar met omstanders die een persoon in een brandend gebouw op 10 hoog aanmoedigen met: "Springen! Springen!" terwijl de brandweer nog niet eens gearriveerd is...quote:
zou het dan toch waarzijn dat internet drugs is en we gewoon trippen dat we achter de computer zitten , o ,.... das wel vaag , dat zou betekenen dat niemand dit kan lezne en ik denk dat dit gebeurd of dat we in een vaag telepatisch staium van de geest zitten waar we kunnen praten ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:23 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ja, vergelijkbaar met omstanders die een persoon in een brandend gebouw op 10 hoog aanmoedigen met: "Springen! Springen!" terwijl de brandweer nog niet eens gearriveerd is...
Zoiets doe je gewoon niet...![]()
dat kan er eigenlijk altijd maar 1tje zijn , tenzij je rijk ben dan of over-verzekerdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Tinoz, in welke inrichting heb je gezeten?
Hmmmm nabij Arnhem toevallig? Woon daar zo'n 10 kilometer vandaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:09 schreef tinoz het volgende:
[..]
dat kan er eigenlijk altijd maar 1tje zijn , tenzij je rijk ben dan of over-verzekerd
Nee idd, die wil je daar niet over de vloer hebben. Valt ook zo op!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:00 schreef tinoz het volgende:
nee , ik zit in een inrichting vsn de GGZ en meer ga ik er niet van zeggen anders krijg ik mss nog allemaal van die vage fokkers op bezoek :s
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:00 schreef tinoz het volgende:
nee , ik zit in een inrichting vsn de GGZ en meer ga ik er niet van zeggen anders krijg ik mss nog allemaal van die vage fokkers op bezoek :s
Die kerel zit in een wereld waar hij eigenlijk uitgetrokken moet worden (soms is dat onmogelijk jammer genoeg) want veel zoden zet dat ook niet aan de dijk, dan moet je hem natuurlijk niet gaan aanmoedigen om er vooral toch in te blijven d.m.v. een site. Maargoed, je bedoelt het goed zie ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:48 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Huh? Wtf ik bedoelde dit positief.
Ik denk wel dat ze vaak het beste met je voor hebben hoor. Het vergt best wel wat inzet om werkzaam te zijn in deze sector lijkt me. Voor de keiharde cash doen ze het niet, daar zijn makkelijker baantjes voor te vinden. Je weet toch dat paranoide zijn (die schijn wek je hier soms wel hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:00 schreef tinoz het volgende:
ik ben neit gek , ik heb ze al vertelt dat ik dit niet ga volhouden , ze moeten gewoon beter hun best doen
Als jij zo boos blijft op de mensen om je heen zul je altijd een kutleven blijven houden Tinoz. Het is natuurlijk niet voor niks dat je het opjezelf niet red. Als ik het me goed herinner had je een behoorlijke puinzooi van je leven gemaakt, is de rest dan zo gek?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:42 schreef tinoz het volgende:
nee , het is nogal makkelijk iemand te vertelen : " ja, sorry hoor maar je bent gewoon schizofreen dus je hebt een symptoom , daar gaan we verder neit op in , het hoort bij je., en nu stop ik dit gesprek!"
Ze moeten me gehoorzamen die onderdanen , cliënt is koning toch ! Wil jij zeggen dat jij het normaal vind dat je persoonlijke begeleider geen enkele intresse in je bezigheeden toont of heeft en er ook niet over wenst te praten ? Vind jij het normaal dat het normaal is dat zelfs als je 2 begeleiders hebt de tweede begeleider weigert 3 regels van je website te lezen ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Als jij zo boos blijft op de mensen om je heen zul je altijd een kutleven blijven houden Tinoz. Het is natuurlijk niet voor niks dat je het opjezelf niet red. Als ik het me goed herinner had je een behoorlijke puinzooi van je leven gemaakt, is de rest dan zo gek?
Als je er geen puinzooi van gemaakt hebt waarom zit je dan nou in 'n inrichting? Is echt niet gemeen bedoeld ofzo, ik weet gewoon dat je in Nederland (en zeker via de GGZ) gewoon niet zo gauw in 'n gesloten inrichting terecht komt en al helemaal niet voor de rest van je leven zoals 't hier wel lijkt. (of dat goed of slecht is laat ik in 't midden trouwens)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:16 schreef tinoz het volgende:
Ik had helemaal geen puinzooi van mijn leven gemaakt, het ging echt best goed in het begin hoor
Uit eigen perspectief: Het kan me geen barst schelen als een cliënt een zooitje van zijn leven maakt. Ik vind het alleen wel vervelend voor die persoon als ie eindigt in een kraakpandje ergens in een stad, waar hij tot zijn 60e doorleeft en dan stilletjes sterft aan een OD/een of andere enge ziekte. Echter, die persoon heeft het grotendeels toch echt zelf in de hand. Maar dan zal ie toch echt wel open moeten staan voor wat anderen zeggen. Dat is stap 1 in het verwerkingsproces.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:32 schreef tinoz het volgende:
[..]
Ze moeten me gehoorzamen die onderdanen , cliënt is koning toch ! Wil jij zeggen dat jij het normaal vind dat je persoonlijke begeleider geen enkele intresse in je bezigheeden toont of heeft en er ook niet over wenst te praten ? Vind jij het normaal dat het normaal is dat zelfs als je 2 begeleiders hebt de tweede begeleider weigert 3 regels van je website te lezen ?
ze spelen spelletjes op de computer en zitten gewoon open en bloot te hyven ... ze doen niet veel aan nascholing of iets in die richting , ze hebben weinig teit en zoeken niets voor je uit .
ik krijg er allemaal rare neigingen van hoor
Kortom, je gedraagt je als een teringlijer, vraagt 100x hetzelfde (en vaak over hetzelfde vage minuscuul kut dingetje waar niemand 1 fuck van begrijpt) wat men zat is en je houding ook en door deze houding neemt niemand meer je serieus. JA!... dat klinkt als de tinoz die ik op fok heb leren kennen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:42 schreef tinoz het volgende:
nee , het is nogal makkelijk iemand te vertelen : " ja, sorry hoor maar je bent gewoon schizofreen dus je hebt een symptoom , daar gaan we verder neit op in , het hoort bij je., en nu stop ik dit gesprek!"
succes hoor!quote:Op zondag 18 januari 2009 07:41 schreef tinoz het volgende:
hee goeie morgen allemaal, vandaag heb ik een gesprek met Raponsje, ik zou de eerste zijn die een gesprek mocht hebben dus ga ik haar vertel hoe ik me voel, mss gaan ze dan weer anders met me om ....
toedeloe !
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:32 schreef tinoz het volgende:
ik heb Raponsje nog niet gesproken , ik kan haar neit vinden , ze is ergens op de afdeling zei mijn Pb-er maar ik kan haar neit vinden....
Heidie en Steven verstopte zich regelmatig voor me, die gingen altijd rennen als ik ze gesignaleerd hadquote:Op maandag 19 januari 2009 19:19 schreef Aneurism het volgende:
[..]Het ultieme moment van sneuheid: Als je professionele hulp zich voor je verstopt.
Is ze wel echt?
Oh dear god...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:32 schreef tinoz het volgende:
[..]
Heidie en Steven verstopte zich regelmatig voor me, die gingen altijd rennen als ik ze gesignaleerd had
voor zover ik me herinner bestaat ze echt
Maar je had toch al een website ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:38 schreef tinoz het volgende:
“Pillendief” smeert pillen aan ;-)
Vandaag had ik een gesprek met de Pillendief , hij aanhoorde mij over mijn vraag.
De vraag die ik had luidde alsvolgt
: “Kan het GGZ mij helpen bij het vinden van iemand die me kan begeleiden met het veilig uiten van mijn mening op het internet door middel van mijn website ?”
Door deze vraag is mijn medicatie met 2 Mg verhoogt,
Tot zo ver ,
Tinoz reporting ;-)
neen, in feite is het zeer logisch om te verwachten van de huidige wetenschappen dat ze ieder creatief brein classificeren als zijnde paranoia wanneer het onbegane wegen bewandelt in de cyber wereld ,of in ieder geval , met pionierende zienswijze , preventieve maatregelen wilt inschakelen ...quote:
hmmmmm.,... , tja , wat ik had was een website die bedoelt was voor mensen die toegewijd waren aan een ideale wereld verbetering.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar je had toch al een website ?
En je ventileert je mening toch al op internet ?
Flinterdun lijntje maar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef _Led_ het volgende:
Er zit een verschilletje tussen creatief en zo gek als een deur he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |