quote:
nou om te beginnen zal ik je eens vertellen waar ik me nou aan kan ergeren :
ik heb een gprs connectie en niet alle afbeeldingen worden juist weergegeven op mijn computer .... ik heb 1000 $ geïnvesteerd in mijn site en moet nu een beslissing maken over wie ik de opdracht ga geven een interactieve 3D wereldbol te gaan ontwikkelen ( dit is al 2-3 jaar een droompje van mij.)
Omdat ik nu niet thuis zit maar in een psychiatrische inrichting kan ik niet zomaar op internet komen , ik doe dit dus via GPRS. Dat heb ik uitgelegd aan de verpleging . Inmiddels ben ik ongeveer vanaf begin december al bezig met het zoeken naar mensen die me kunnen helpen met mijn site tegen betaling .Dát weten ze óók hier.
Toch willen ze dat ik thuis ga kijken , toen BB vandaag ariveerde dacht ik dat het eindelijk afgelopen was met de machts spelletjes van de verplegers , en zij eindelijk mij ging laten zien hoe het voorbeeld van mijn wereld bol er nou uitzag op een computer met normale weergave..
Toen gebeurde er iets vervelends, Linda zat achter haar computer en viel ineens BB en mij tijdens ons gesprek in de rede. Als ik van de ene hulpverlener soms iets vraag wat niet naar mijn zin wordt beantwoord, mag ik me niet tot een andere hulpverlener wenden, dus dacht ik , "als ik me nou op BB concentreer en met haar ga praten hoef ik niet bang te zijn dat een andere verpleger / verpleegster ons in de reden valt."
Ja , je raad het al , dat gebeurde dus wél .... Na luttele regels informatie uitgewisseld te hebben met de kers - verse BB, propte Linda, zich in eens zonder zich te generen tussen ons gesprek. Ik ga niet moeilijk meer doen om te zeggen wat ze allemaal zei maaar het kwam erop neer dat ik maar naar huis moest gaan om het daar te bekijken en sluw als ze was gebruikte ze nog de medische reden dat het wel eens goed kon zijn als ik eens even naar huis toe zou gaan na al die tijd dat ik hier vertoeft had .
BB poogde hierna niet meer mij te helpen en Linda zette haar zinnen door. Omdat ik niet geheel op mijn achterhoofd gevallen ben, en risperdal wel vervelend is, maar me toch nog net genoeg capaciteiten laat raadplegen in mijn hoofdje om tot een beredenering te komen , zag ik dat Linda in de invloedsfeer van J.T. verkeerde . Dat was me trouwens al eerder op gevallen want ze was in den beginne op het goede padje.
Ik kan alleen maar denken Who The Fuck Do You Think You Are ???? waarom kunnen mensen zoveel invloed uitoefenen op mij ? en waarom spelen ze zo met macht.... Ik voel de haat al door mijn anderen stromen en verzet me er tegen, wetende dat het ooit hierdoor een keer fout met de verpleging gaat , misschien niet in 2008 maar ooit wel, ooit als er een ander op hun padje komt en ze rijkelijk hun invloed en macht zullen gebruiken om die persoon tegen te werken.
Forgive them father , cause they don't know what they do ...
Er zijn natuurlijk ergere dingen in het leven , en misschien had VV wel gelijk en ben ik ook gewoon slechts cliënt en hebben cliënten wel nooit iets te zeggen gehad of zullen ze dat ook wel nooit hebben ...
ik weet het niet , ik maak me er alleen wel druk over .
En wat betrefd Linda ? zij heeft er gelegen bij mij.

zo nu rustig een sigaretje gaan roken en dan zien we wel verder ,
Tot zo ver ,
Tinoz reporting
PS:
Tinoz is gek en niet aansprakelijk voor de boven genoemde tekst of diens consequenties , de wereld spoort en Tinoz niet , denk hier dus niet te lang over na en ga maar door met je levenswijze zoals je die had alvorens je dit begon te lezen...
Saluta , Tinoz