een certificaat ipv van richtlijnen , ik ben al een eindje opweg met het bekijken van hoe dat dat chtgedoe in mekaar steekt maar nog neit echt ver , ik wil er meer van weten en vind dat het beter geregeld moet worden , ik ben er een concept over aan het schrijven en daar ga ik misschien vanavond weer aan verder maar dat duurd allemaal een tijdje , ik weet ook niet hoe ik de navigatie in het geheel maak en nu staat alles nog een beetje door elkaar , wat ik erg irritant vind ..
er zijn richtlijnen maar die zijn redelijk vaag en kort , lees maar :
http://www.chatinfo.nl/richtlijnen.htmwat ik weet is dat die chatsites , in iedergeval TMF en chatten.nl niet waterdicht zijn .
nu zal je natuurlijk wel gaan zeggen dat het nooit water dicht zijn maar dat is neits denk ik .
het kan tenimiste zo goed zijn dat je er veilig kan chatten en dat ontbreekt nog vaak vind ik
met een GOED en DUIDELIJK en UITGEBREID certificaat wil ik bereiken dat mensen weten wanneer ze veilig chatten en wanneer niet , je zou hem gewoon kunnen integreren met browsers , dat je een melding krijgt dat "deze site niet aan het certificaat voldoet"
ik wil alleen weten wie er mee wilt werken en ik denk dat ik bij iemand die voor comunicatie gestudeerd heeft het beste terecht kan ....
de politiek klonk ongeinterreseerd in iedergeval en als ik weer mijn telefoon kan gebruiken ga ik weer wat rondbellen , wellicht vind ik eindelijk iemand