hoi !!!

ik ben depressief , leuk he ? ik denk allemaal aan alle ellende in de wereld en kan er neits aan veranderen , ik voel me kut en draai bijna heel de dag Robert Long , met " jij en ik " , opzoek naar een soulmate die ik telkens gevonden waan.
het valt tot nu toe allemaal tegen , .
Op het GGZ zijn ze me al helemaal zat en willen ze me naar het kentron hebben en hebben ze thuiszorg voor me geregeld zodat ik mijn afwas nog doe en niet altijd laat staan. Het scheeld ook wat spinnen rag enzo , ik doe zelf al geen boodschappen meer omdat ik daar eigenlijk niets meer omgeef
Ik vind het gewoon een te grote stap om met een lijstje van fairfood naar de winkel tegaan , al mijn ideeën liggen op hun kont en mijn aquarium verdampt iedere dag een beetje , al mijn vissen zijn dood en mijn bonzai boompjes staan er verdort en deprimeerend bij , een tijd lang geleden zag ik alles nog zitten maar nu moet ik naar een activiteiten centrum waar mensen bezig gehouden worden.
ik kan mijn studie waarschijlijk wel vergeten ... ze helpen me daar niet mee en het ontbreekt mij nu aan initinatief .
Iemand hier op fok had eens iets aangeraden waar ik toen een folder van heb aangevraagd , zo een brochure ofzo , maar ik zoek toch echt een baan als wereld leider en daar voldeed die opleiding niet aan .
Nogsteeds weet ik niet of ik grootsheid waan heb en of iemand mijn blogs leest , ik ben lang in zo "een staat" geweest dat ik neit kon bloggen , dat kan je ook zien als je op mijn website kijkt.
er zijn weer mensen in mijn omgeving dood gegaan . zelfmoorden , daar wordt ik ook niet vrolijker van
ik voel mezelf schuldig want ik wil eignelijk wel in ieder leven het verschil maken .
Wil een held zijn maar daar hebben ze dus ook geen cursussen voor en ik zal dus altijd wel een terugdeinzend vluchtend figuur blijven die alleen verbaal zichzelf op de cruciale nodige momenten weet te verderdigen
gelukkig zijn er nog mensen waar ik omgeef en die mij mogen en ik ben best gelukkig met de mensen om mij heen en wil iemand verwennen met een brief naar
hart van nederland , !! Weet alleen nog niet of ik de publicitiet aandurf.
ik ben ook mee gevraagd door iemand naar de stad en ben sinds lange tijd weer samen met iemand gaan stappen , misschien wordt ik in een andere vriendengroep opgenomen waar ik mijzelf beter kan ontplooien .
Eerder ging ik om met 20 jarige en gebruikte ik vaak drugs en maakte ik me schuldig aan een soortvan "vlucht salon-idealisme , "
Vandaag de dag wacht mij een nieuwe vriendschap met mensen van een wat hogere leeftijd en misschien is dat beter ook . Ben alleen een beetje bang dat ze ook van dag tot dag leven
Al eerder merkte ik op dat de gesprekken altijd naar de minder interressante dingen van het leven neigden te gaan dus zie het realistisch in als ik zeg dat ik niet mijn ideale vriendengroep en of soulmates ga vinden... Dat is al best moeilijk geweest voor me .
Op fok veraderd echt zwaar weinig niemand neemt de moeite alles op te zoeken over mij en wie dat wel doet klaagt over verspilde tijd .;-)
Mijn familie is een redelijk gemiddelde familie alleen dan van een wat rijkere afkomst dan normaal gezien .
We zijn naar mijn idee niet de ideale familie en ik ken mijn achter neefjes en nichtjes niet en ik speel weinig met de kinderen waar mijn ouders op passen . ik kan me moeilijk uiten omdat ik eigenelijk wil praten over het leven en de kinderen een doel in hun leven geven waar ze nog niet klaar voor zijn
Ben bang dat de moeder daar niet blij mee is
met mijn andere familie in brazilie heb ik bijna geen band meer mee ....
De laatste brief die ik van ze heb gelezen ging over probleem met ziekenhuizen en afschriften en was dus eigenlijk een vraag om hulp.
ja ik heb 2 families , ik ben namelijk geadopteerd .
ondertussen zit ik in de clienten commissie van de GGZ en heb nog niets bereikt waarover ik naar Brazilië kan schrijven .
Met mijn broer gaat het goed al zit hij wel in het leger , dat is zijn keus en hij wilt mij niet om zich heen bij zijn vrienden omdat ik alleen maar passifistische praat zou uitslaan
Ook wordt ik soms gek van het idee dat hij sterft voor een doel waar hij niet achter staat , maar daar hoefde ik me geen zorgen over te maken ....
ik luister minder hip hop al heb ik nu weer immortal techniek opstaan .
ik heb al 3 weken neit gebruikt ( Coke Xtc Speed Mdma poeder en weed ) en voel me redelijk fit al wil ik mijn ouwe ambitie : "capoeira " nog niet oppakken , misschien komt dat nog .
Op de GGZ vonden ze het een goed idee dat ik er mee doorging
Maar ik ben al bijna 30 , ik ben 27 . Dat houd in dat ik dus nog 3 jaar heb voor ik begin af te takelen en ik weet niet of ik ooit de mastersdegree bereik , ik heb het ook al 5 jaar niet meer gedaan omdat ik toen psychisch niet in orde was en dat ik ontmoedig was .
De GGZ vond destijds dat ik geen toekomst in capoeira had een paar jaar geleden ( ze konden me niet helpen aan de financiering van de trein rijzen die er voor nodig waren ) en nu blijkt dat je goed mee kan komen in de wereld van de randgroep jongeren, als je ze kan leren dansen. Dus...is het toch weer zo dat ik een kans misgelopen ben en ik al capoeira leeraar had moeten zijn . Natuurlijk moet ik niet alles afschuiven op de GGZ en ben ik zelf ook fout bezig geweest...
Misschien had ik dan mijn doel wel bereikt dat nog altijd :"een verschil maken is in de wereld en gewoon voor mijn eigen familie zorgen "is .
Gelukkig ben ik wel erkent als visionair door een "colega" , dat vond ik wel fijn , en ik ga hem vragen of hij mijn concept wilt lezen . ( daar staat mijn visie in het klein beschreven )
We hadden ook nog een plan om iets op te zetten dat eventueel wel een succes kan worden .
Eigenlijk moet ik nu al terug zijn op de GGZ maar ik ga niet of later , ik wil even van me laten horen...
ik ben geen held dat mag je gerust weten , en galant en nobel ben ik volgens mij ook niet .
of ik bijzonder ben ? dat voel ik me wel omdat er een topic over me geopend is , daarom doe ik de moeite om hier een blog van de te maken, dan hoef ik het ook neit meer op mijn website te doen .
ik blijf achter mijn standpunten staan die de meer geinterresseerde lezer wel weet als het goed is
ik kan er alleen nu niets mee .
Daarvoor heb ik toch wat meer nodig dan een aai over mijn bol wat ik dagelijks krijg....
Het is echt frustreerende om met een visie rond te lopen die nog onvoledig is en wel richting geeft maar geen houvast geeft in deze tijd .
Iedereen denkt anders op deze wereld lijkt wel en ik voel me een eenling , ben ook bang dat dat altijd zo zo zal blijven en wacht nog steeds op die
eene ziel die zegt dat hij of zij verbijsterd staat van de invals hoeken die ik uitdraag...
Het is nog wel zo dat ik moeite heb met onderscheid maken tussen
gedachtes
denkbeelden
"wandelende lelies"
schijnspelen in het leven...
wat ik liever zou doen , dat houd ik maar voor mezelf want wie wil dit nou eigenlijk echt lezen...
Echt , ik ben niet veel anders dan de gemiddelde lezer hier, alleen uit ik me over veel dingen en durf dat weer sinds ik heb geacepteerd dat je gewoon af en toe onzinnige kritiek te horen krijgt en dat je het lot toch niet kan uitsluiten .
Wel wil ik even zeggen dat ik op mijn website een begin had gemaakt met een rij topics over muziek en dat ik mijzelf teleur gesteld heb door naar de GGZ te luisteren en hun adviezen te volgen.
Het was namelijk zo dat ik een vriend subonderwerpen heb laten maken voor reggea muziek en dat hij een mooi onderwerp koos , namelijk homo haat ...
op Gay.nl was daar een mooie colum over en ik wilde natuurlijk meteen iedere reggea artiest gaan registreren die ik vond en dacht natuurlijk in mijn manie achtige toxische psychose dat iedereen zich naadloos zou aansluiten in mijn gevecht tegen " de molen " en alle artiesten samen met me zou opsommen.
Nee dus , dat was niet het geval .. HELAAS
Uit preventie voor problemen met reggea luisteraars heb ik dat onderwerp laten varen en overgelaten aan het lot dat wel getard zal worden door de nodige actie groepen...
Ook op tweakers was mijn moralen verhaal wat je kan terug zoeken in mijn topics geen succes en loopt iedereen weer te zeuren over het beperken van vrijheid als je richtlijnen voor het leven wilt schrijven ( lijst van moralen ? )
Misschien ben ik eigenlijk gewoon 100 jaar te vroeg geboren denk ik wel eens , dat heeft ook iemand ooit tegen me gezegd ... Ik handel er soms ook naar door te doen ofdat de wereld al veel verder is ....
Al met al gaat het redelijk goed maar word ik steeds instabieler door het gepruts aan mijn plichten en rechten in de psychiatrie .
ook is mijn hele beeld van de wereld overhoop gegooid .
Wel heb ik de rapportage van het proces verbaal dat geschreven is, in het systeem van de computer van de GGZ kunnen toelichten van mijn kant .
Of ik er een trauma aan over heb gehouden weet ik niet maar ik weet nu wel dat ik nietig ben en dat de politie makkelijk weg kan komen met dingen die ze doen en dat het GGZ niet zomaar zich achter je schaart én dat je kan praten als brugman zonder resultaat te boeken tegen psychiaters en psychologen
Er is verder niet echt iets in mijn leven gebeurd dat ik nog graag met iemand wil delen
Ik weet alleen dat ik mijn idealen kwijtraak en dat ik mezelf afvallig ben in het bijstaan van mijn menig .
Ook weet ik dat ik nooit perfect zal zijn Ik ben namelijk begonnen met mijn inperfecte kanten en handelingen te accepteren .
Sinds een poosje streef ik ook niet meer naar de perfecte mens te zijn en maak openlijk fouten en begin wat meer te leven ofdat het niet zoveel meer uitmaakt wat je doet of zegt !
Ik pas me dus redelijk aan aan de maatschappij en begin wat onoverdachter te worden zoals dat bij de meeste mensen gaat als ik dat zo hard op mag zeggen .
Ik heb geleerd planten te knippen en weer "leven te nemen" . Dat vond ik moeilijk , Vroeger dacht ik dat het zonde was om planten te vernielen en deed ik dat uit principe niet maar nu weer wel.
Toch heb ik nog mijn momenten dat ik een brain fart moet laten en zo kent iedereen me nu ..
Wat ik van jullie wil weten is waarom jullie dit toch allemaal lezen en waarom we anno 2008 nogsteeds zo achterlopen als je kijkt naar hoe dat het allemaal zou kunnen zijn....
kwor der een beetje moe van allemaal , ik kan zo nog een heel boek schrijven maar heb er maling aan gekregen. Het is niet aan mij iemand te overtuigen maar het is aan anderen om zelf hun weg in het bestaan te vinden en die in te vullen met wat goed is , ik kan niemand bijsturen en moet mij bekommeren om mijn eigen vriendenkring , famlie en leven.
Je kan er ook helemaal niets aandoen als iemand om je heen ineens zelfmoord pleegd , dat is nou eenmaal zo.
Oja , ik ben opgehouden met muziek te draaien dat me verblijt en me laat geloven dat ik de wereld moet redden.... muziek doet me nu nog alleen maar iets als het over mij geschreven wordt en het voor mij gemaakt is . En aangezien dat ik dat wel uit mijn kop kan zetten weet ik dat ik die iluzie in iedergeval armer ben en dat dat verspilde moeite was .
van mijn fouten kunnen anderen ook leren ...
Ondertussen blijf ik onvermoeibaar doorwerken aan mijn concept
Bedankt voor het lezen allemaal
PS: je mag je ook wel voorstellen als je iets over me wilt zeggen , laten we het vooral klein en gezellig houden 
[ Bericht 1% gewijzigd door tinoz op 10-04-2008 00:33:56 ]