oekie oekie oe , shabbedie dooo diedeldie doo , shegge legge loo la tri troe traa,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:45 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
tinoz, de buizerd is geland op het aardappelschip.
Ik herhaal, de buizerd is geland op het aardappelschip !
18 765 2363 626625 011-01-1011010001101 1972
pagina 4
ik weet al niet eens wie je bent hoor , en ik weet nog niet of ik een boek ga schrijven en je staat nog niet tussen mijn interressante personen in mijn lijstje waaraan ik aan het werken ben , dus don't worryquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:54 schreef Kreator het volgende:
Hey Tinoz,
Groetjes,
Krea.
P.s. als je een journalist/schrijver bent die dit onder een pseudoniem op een forum plempt om te zien hoe er gereageerd wordt: Ik wil niet genoemd worden in het boek. Dan weet je dat.
Uhh... Volgens mij zit jij wel goed daar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:26 schreef tinoz het volgende:
[..]
oekie oekie oe , shabbedie dooo diedeldie doo , shegge legge loo la tri troe traa,
de inkvis is oost indisch doof geworden, en heeft het anker gelicht van het aardappel schip , de vliegende vis heeft de vuurvlieg opgegeten !
o even terug te komen op paragraaf 78 ,Merde , dat is vervelend , laten we de wortel gaan vangen .... waarschijnlijk is hij niet ver en kunnen we hem nog slachten voor het volle maan is .
PS : operation gaylord is uitgesteld
Jij staat wel hoog in mijn lijst van interessante personen, dus ik hoop dat we nog lang van je aanwezigheid mogen genieten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:28 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik weet al niet eens wie je bent hoor , en ik weet nog niet of ik een boek ga schrijven en je staat nog niet tussen mijn interressante personen in mijn lijstje waaraan ik aan het werken ben , dus don't worry
Je moet niks, je bespaart jezelf wel een hoop hoon en gesodemieter als je niet roept dat je een of ander ruimtewezen bent.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:52 schreef tinoz het volgende:
ik zeg al niets meer trouwens , gentirio is iets dat ik ga vergeten denk ik . ik ben gewoon ziek in mijn kop en mijn ideologieën komen allemaal voort uit mijn ziekte beeld , ik moet gewoon onverschillig zijn net zoals de rest van de wereld , als je dood gaat ga je dood en je moet gewoon leven en vergeten worden , dat is hoe het moet toch ?![]()
waar gaat dat eigenlijk over?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:32 schreef tinoz het volgende:
ze hebben mijn topic over gentirio nog niet gelezen trouwens , mss maar goed ook denk ik zo ..
quote:'Schizofrenie' : '' Wat je meemaakt is bij vlagen ook fascinerend, ondanks alle gevaren. Misschien voel je je uitverkoren. Je begrijpt dingen die niemand anders begrijpt. Je hebt inzichten die de wereld kunnen veranderen. Je krijgt misschien positieve boodschappen, bijvoorbeeld dat de Verlosser binnenkort op de aarde terugkeert. Je kent oplossingen voor problemen waar mensen al eeuwen mee worstelen. En je leeft! Je voelt het bloed misschien wel letterlijk door je aderen stromen.''
Hup op naar je behandelaar en dat gewoon vertellen. Verder valt uit je schrijfwijze wel te halen dat je tenminste een stuk helderder schrijft. Wat bedoel je met concentratie moeilijkheden, waar blijkt dat uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:30 schreef tinoz het volgende:
ik geloof(de) niet dat ik schizofreen was (ben) en weigerder mijn medicatie en nu heb ik het gekregen en nu zou het beter met me moeten gaan maar ik heb alleen maar meer angsten en ik kan me moeilijker concentreren...
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:52 schreef tinoz het volgende:
dat stadium ben ik al voorbij ik mag binnenkort weer voledig vrij zijn
grootheidswaanzin?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:07 schreef Zinkie het volgende:
Het tinoz groot forum heb je op .com :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |