Zou hij zijn opgenomen? Geef een teken van leven! Ook in een opname kliniek kan je fokken!quote:vandaag is het zover , er staat politie aan mijn deur , 4 man en 2 mensen van het GGZ ... voor meer info check mijn pagina , ik weet niet of ik nou eigenlijk wel mijn medicatie wil nemen , dit is mijn laatste bericht
dinsdag 17 aprilquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Van wanneer was dat bericht eigenlijk?
Zijn lapo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:18 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vorige week ook even zijn lapo gecheckt.
Ik hoop uiteraard dat het goed gaat met tinoz.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:22 schreef RiLo het volgende:
Met een dwangbuis aan kan je niet typen...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:43 schreef skippy22 het volgende:
Mischien is het wel een kloon
Godallemachtig, wat een ongelofelijk wazig verhaal. Ik hoop dat die gedwongen opname hem goed doet en hij zijn denkpatroon weer een beetje op orde krijgt.quote:
dat is idd een soort catch 22quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:27 schreef milagro het volgende:
Als je zijn site bekijkt, hè..... mijn god, wat gaat er veel in zijn kop om, je verdwaalt in je eigen hoofd, de rem er compleet af.
laten we idd maar hopen dat hij opgenomen is, al vraag ik me af, hè, zoiets is toch enkel met medicijnen (voor het leven) te 'stabiliseren' enigzins , maar je krijgt dan toch het idee, dat die stabiliteit helemaal niet dat is wat ze willen ergens, zo'n mat gevoel zonder ups en downs, om dan toch weer die medicijnen te laten voor wat ze zijn.
De meeste schizofrenen kunnen zich vaak nog best aardig presenteren, maar zijn onderliggend vol achterdocht en angst. Of, wat ook vaak voorkomt zijn grootheidswanen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef hollander172 het volgende:
Tinoz zou toch mensen inseinen voor het geval dat hij zou "verdwijnen"?
Ik heb overigens nooit begrepen waarom er een VM was, kan iemand dat toelichten? Zo raar vond ik hem nou ook weer niet, ik kom weleens vreemdere figuren tegen.![]()
Wat nou als iemand daar zelf prima mee kan leven en geen last voor zichzelf of zijn omgeving is?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:59 schreef KonnieKipke het volgende:
De meeste schizofrenen kunnen zich vaak nog best aardig presenteren, maar zijn onderliggend vol achterdocht en angst. Of, wat ook vaak voorkomt zijn grootheidswanen.
Als je geen gevaar bent voor jezelf en/of anderen wordt je ook niet gedwongen behandeldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat nou als iemand daar zelf prima mee kan leven en geen last voor zichzelf of zijn omgeving is?
Wat nou als de enigen die er moeite mee hebben bijv. je ouders zijn.
Moet je zo iemand dan maar onder dwang opnemen en behandelen?
Ik vond Tinoz behoorlijk verward en meer niet, maar goed, je kan op een internetforum natuurlijk nooit inschatten hoe gevaarlijk iemand voor zichzelf is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:59 schreef Ymke het volgende:
Als je geen gevaar bent voor jezelf en/of anderen wordt je ook niet gedwongen behandeld
Je kan ook een gevaar zijn voor jezelf als je jezelf verwaarloosd, niet eet edquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond Tinoz behoorlijk verward en meer niet, maar goed, je kan op een internetforum natuurlijk nooit inschatten hoe gevaarlijk iemand voor zichzelf is.
mja, op een van zijn laatste dagen hier op het forum sprak hij over zichzelf van kant maken en de boel in de fik te steken als hij "opgepakt" zou worden, dat noem ik niet "verward"quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond Tinoz behoorlijk verward en meer niet, maar goed, je kan op een internetforum natuurlijk nooit inschatten hoe gevaarlijk iemand voor zichzelf is.
Ik heb blijkbaar niet alles meegekregen. Spijtig dat te horen, ik hoop maar dat het nu beter met hem gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:11 schreef Re het volgende:
mja, op een van zijn laatste dagen hier op het forum sprak hij over zichzelf van kant maken en de boel in de fik te steken als hij "opgepakt" zou worden, dat noem ik niet "verward"
tinoz weigerde zijn medicatie (een 2-wekelijkse risperdal injectie)
Sowieso is het vrij moeilijk om verplichte medicatie te krijgen. Ze zijn daar erg terughoudend is, dus lijkt me duidelijk datTinoz helaas flink de weg kwijt was.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:11 schreef Re het volgende:
[..]
mja, op een van zijn laatste dagen hier op het forum sprak hij over zichzelf van kant maken en de boel in de fik te steken als hij "opgepakt" zou worden, dat noem ik niet "verward"
tinoz weigerde zijn medicatie (een 2-wekelijkse risperdal injectie)
Zo wazig is het verhaal toch niet? Ik heb het geduld niet alles te lezen, maar het komt erop neer dat hij vindt dat mensen zoals hij niet geaccepteerd worden door de 'gevestigde orde' en er wat meer gedaan zou moeten worden om zulke mensen te accepteren zoals ze zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:37 schreef RiLo het volgende:
[..]
Godallemachtig, wat een ongelofelijk wazig verhaal. Ik hoop dat die gedwongen opname hem goed doet en hij zijn denkpatroon weer een beetje op orde krijgt.
Bedoel je 'Laatste bezoek' in z'n profiel? Je kunt er niet vanuit gaan dat dat klopt hoor.quote:
Ik vermoed dat Tinoz nog wat andere dingetjes denkt, die hij hier niet vertelt. Ben wel benieuwd wat het gevaarscriterium bij hem is geweest.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Zo wazig is het verhaal toch niet? Ik heb het geduld niet alles te lezen, maar het komt erop neer dat hij vindt dat mensen zoals hij niet geaccepteerd worden door de 'gevestigde orde' en er wat meer gedaan zou moeten worden om zulke mensen te accepteren zoals ze zijn.
Of dit ook werkelijk mogelijk is (al helemaal in zijn geval), is natuurlijk een tweede...
Het ging mij ook alleen om het stuk wat ik achter de link tegenkwam.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Tinoz nog wat andere dingetjes denkt, die hij hier niet vertelt. Ben wel benieuwd wat het gevaarscriterium bij hem is geweest.
Niet dyslectisch genoeg.quote:
Bovenste is een lemmingquote:Op maandag 7 mei 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat Tinoz terug is
Ok help, wtf is er gaande?
Ok help, wtf is er gaande?
Ja, 2 topics.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:29 schreef Re het volgende:
tinozvindpost
Nu je het zegt ...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef Alicey het volgende:
Vind het eerder vaag iets weg hebben van BG..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |