abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 mei 2007 @ 14:14:58 #151
177166 noemmemaarjuanita
want zo heet ik niet
pi_49569066
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:22 schreef SlimShady het volgende:

[..]

grootheidswaanzin?
Nee, een beginnersfout...

Mensen die voor het eerst een forum beginnen hebben vaak de neiging om te denken :
"Als ik gewoon een hoop secties aanmaak is er voor iedereen wel wat !".

Wat ze vergeten is dat het zonder users gewoon een grote verwarrende zooi is.
Een forum begint klein, en pas als het een te grote zooi wordt (met te veel gebruikers en topics) ga je het onderverdelen in meerdere secties.

Tinoz heeft dit blijkbaar nog niet helemaal door.
Spiritualiteit is voor mensen zonder geld.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:00:11 #152
151199 tinoz
Alter Reality
pi_49661117
nee ik houd me niet aan wat de regels zijn mensen passen zich maar aan het forum aan , het forum is een bron van ideeen en de user is daar gedeeltelijk ondergeschikt aan en als hij of zij er boven staat dan mag ie zijn eigen onderwerp toevoegen dacht ik zo ... ik gebruikt het foru bewust anders , ik wil neit dat er over onzinnige zaken wordt gepraat voorzover ik zelf zinnig ben .

maar moet nu gaan , < mag ik kennelijk hier niet zeggen

dus discussieer maar een eind raak , beter bekijk je ales nog eens goed , ik heb mijn twijfels over de CM dat zou niet kunnen omdat het ongeinterreseerd zou overkomen als je alles op zou schrijven en het is kennelijk zo dat dat te veel tijd kost .

er is ook geen personeel voor , dat is alleen met rechtzaken .... ik zla het idee wel eens hier posten
Save Us From Fashion !
pi_49662632
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:22 schreef SlimShady het volgende:

[..]

grootheidswaanzin?
Veel werk!
pi_49662849
Je gaat lekker, maar bent er nog niet helemaal. Ik vond je verhaal op
http://tinoz.com/phpbb/phpBB2/viewtopic.php?t=2492&sid=9ef72435cb38eb189611aaa29217d4ed

leuk om te lezen..

Ik krijg ook wel eens mooie schriften van mijn patienten.

Ik vroeg me af welk subtype van schizofrenie je hebt? Het gedesorganiseerde type of paranoid?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:46:23 #155
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_49663575
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik vroeg me af welk subtype van schizofrenie je hebt? Het gedesorganiseerde type of paranoid?
Mag ik een gokje wagen?

Je vergeet er trouwens 2 maar die lijken me niet van toepassing.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_49663861
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

Vind het eerder vaag iets weg hebben van BG..
wtf
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:36:41 #157
151199 tinoz
Alter Reality
pi_49681400
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Je gaat lekker, maar bent er nog niet helemaal. Ik vond je verhaal op
http://tinoz.com/phpbb/phpBB2/viewtopic.php?t=2492&sid=9ef72435cb38eb189611aaa29217d4ed

leuk om te lezen..

Ik krijg ook wel eens mooie schriften van mijn patienten.

ik heb iets gemist , "jouw patienten"?

en wat IS en subtype ? zover ben ik nog niet in het zorg boek , het zorg boek is trouwens mijn enige informatie die ik heb over schizofrenie en dat ligt niet hier dus ik kan het niet lezen...
Save Us From Fashion !
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:04:56 #158
177166 noemmemaarjuanita
want zo heet ik niet
pi_49682566
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef tinoz het volgende:
nee ik houd me niet aan wat de regels zijn mensen passen zich maar aan het forum aan
Ah, dan zal dat de reden zijn waarom jouw forum zo ontzettend veel gebruikers heeft !
De activiteit spat van je forum af, ik hoop dat je servers het houden !
quote:
het forum is een bron van ideeen en de user is daar gedeeltelijk ondergeschikt aan
Een forum is niks zonder users.
De users zijn een bron van ideeen, het forum hoort daaraan ondergeschikt te zijn.
Je kunt wel eigenwijs gaan doen, maar dan blijf je in je eentje tegen jezelf lullen op een leeg forum.
quote:
ik gebruikt het foru bewust anders , ik wil neit dat er over onzinnige zaken wordt gepraat voorzover ik zelf zinnig ben .
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:28:52 #159
151199 tinoz
Alter Reality
pi_49683495
moet ik een nieuw forum maken dan ? het schiet toch niet op denk ik , wat stel jij dan voor als index voor een forum ?
Save Us From Fashion !
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:36:53 #160
177166 noemmemaarjuanita
want zo heet ik niet
pi_49683808
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:28 schreef tinoz het volgende:
moet ik een nieuw forum maken dan ? het schiet toch niet op denk ik , wat stel jij dan voor als index voor een forum ?
Een forum begint gewoon met een "general" sectie - de hoofdsectie.
That's it.
Laat mensen daar maar in posten.

Als het een zooitje wordt, of er wordt teveel gepost, ga je eens nadenken wat nou de belangrijkste dingen zijn waarover gepost wordt.
En dan splits je 't dus in die groepen - maar dus NIET in 30 groepen, maar een stuk of 2 of 3.
Pas als dat weer uit de hand loopt ga je verder splitsen.

Het punt hiervan is dat de gebruikers die je hebt, posten in dezelfde area.
Dat betekent dat als ze naar die area toe gaan, zo ook automatisch posts van andere mensen zien en zich betrokken voelen.

Als er 300 secties zijn, en ieder post in z'n eigen sectie, ziet niemand iets van elkaar - en komt er geen wisselwerking tussen de users.

Ik weet dat het naar voelt om een klein forumpje te beginnen met maar 1 sectie..
Ik heb zelf ook ooit de fout gemaakt om 50 secties aan te maken, en vervolgens achterover te gaan leunen : "Zo, laat nou de users maar komen !"
Maar zo werkt het dus niet

Een forum met 50 secties die ieder 1 post hebben ziet er leeg uit, en mensen komen niet terug naar een leeg forum.
Een forum met 1 sectie met 50 posts erin ziet er redelijk actief uit.
Kwestie van perceptie
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:40:28 #161
151199 tinoz
Alter Reality
pi_49683930
dus omdat mensen geen moeite doen om last posts te bekijken moet ik mijn hele forum opnieuw beginnen ?
Save Us From Fashion !
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:42:22 #162
177166 noemmemaarjuanita
want zo heet ik niet
pi_49683995
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:40 schreef tinoz het volgende:
dus omdat mensen geen moeite doen om last posts te bekijken moet ik mijn hele forum opnieuw beginnen ?
Je moet niks, en ik weet niet of mensen geen moeite doen om lasts posts te bekijken, want ik weet niet of er uberhaupt veel mensen op je forum komen
Ik vertel je alleen mijn eigen ervaringen en tips zoals ik ze destijds zelf ook heb gekregen van mensen die ervaring hadden met het opzetten van fora.
Wat je ermee doet moet je helemaal zelf weten

En je kunt wel zeggen "ik wil dat users zich zo en zo gedragen",
maar zo werkt het simpelweg niet.
Mensen hebben een korte aandachtsspanne (en al helemaal op internet), dus je moet elk truukje gebruiken om ze bij de les te houden.
Mits je natuurlijk users wilt hebben op je forum, anders kun je vrolijk alles negeren en met jezelf blijven ping-pong-posten

[ Bericht 11% gewijzigd door noemmemaarjuanita op 23-05-2007 13:48:23 ]
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:53:06 #163
151199 tinoz
Alter Reality
pi_49686807
Ik heb al eens gevraagd wat ik moest doen, ik ga het nu helemaal anders aanpakken denk ik maar ik wijk van het algemene idee af niet omdat ik speciaal wil zijn maar omdat ik het constructief wil houden , misschien moet ik het anders doen ik weet het niet , mensen moeten toch uiteindelijk niet komen om te lulln maar voor de ideeën op het forum Hoe krijg ik mijn forum zo bezocht als dit forum ?
Save Us From Fashion !
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:54:57 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51609950
Tinoz?... waar zit je tegenwoordig?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_51610701
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef Re het volgende:
Tinoz?... waar zit je tegenwoordig?
Gesloten?
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:18:59 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51610854
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Gesloten?
ik zou het niet weten, ik ben wel benieuwd of hij danwel in relapse of in remission zit...
  donderdag 19 juli 2007 @ 01:31:24 #167
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51614338
Ik denk het wel..
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 19 juli 2007 @ 18:20:05 #168
151199 tinoz
Alter Reality
pi_51633643
hee allemaal hallo , leuk dat jullie nog iets van je laten horen , valt me weer goed mee , op het moment zit ik op een open afdeling waar ik therapieen mag volgen , ik ben bij de clientenraad gegaan hier al is die nog in oprichting , ik wil veel doen maar weet niet goed waar ik moet beginnen .

Ik mis een beetje de ondersteunden gestrucureerde begeleiding die je verwacht bij een instelling zoals het GGZ , de afdeling is redelijk saai en ik heb soms moeite op te schieten met de mensen daar , ook vind ik het soms lastig dat ik extra neit zelf gekozen sociale contacten opgedrongen heb gekregen die ik nu moet onderhouden wat ook wel wat van me vraagd , ik maak wel dingen mee dat is wel weer iets , maar bepaalde dingen wil je niet mee maken .

als je op wiki pedia .nl zoekt naar amphetamine zal je lezen dat ik niet de enige ben wat ik eerst wel dag die amfetamine ziet als een genees middel voor de bijwerkingen van risperdal , het probleem nu is dat ik er gewend aan begin te raken en nu al voor de 2de dag een lijntje neem ( een kleintje ) om weer een beetje mezelf te kunnen zijn wat aardig lukt .
Als dat echter aan het uitwerk is krijg ik alle problemen weer op mijn dak en kan ik moeilijker of helemaal neit met mensen praten omdat ik telkens denk wat ze denken en nadenk over de dingen die er gebeurd zijn en ga doem denken , ook denk ik soms dwanggedachtes dan waarin ik met moeite kan realiseren dat deze gedachte neit van de wereld zijn . ik weet nu helemaal niet meer wat ik moet doen ,

mijn gesprek met de psychiater kwam er op neer dat ik waarschijnlijk GEEN andere medicatie krijg dan risperdal omdat er geen andere medicamenten zijn die vergelijkbara werken die je kan injecteren waarvan ze menen dat dat nodig is bij mij .

ik denk van mezelf eigenlijk ook dat als ik pillen meekrijg dat ik die neit ga nemen , ik heb problemen ok , maar dat heeft iedereen, die van mij sijn soms wel ingewikkelder en nemen de loop met mijn gedachte gang maar ik ben ook een diepe denker .

ik ben wel blij dat ik iemand heb ontmoet die filosofie studeerd . daar ga ik wat mee praten denk ik ... de begeiding is savonds niet in voor gesprekken maar overdag kan je een platonisch praatje kwijt waarin je als het moeilijk wordt doorgestuurd wordt naar je behandelaar die je dan met geluk eens in de week kan spreken en die je niet zelf mag kiezen.

deze behandelaar zei dat ze iets gelezen had van mijn site wat ik wel fijn vond en ik ga haar vragen om meer te lezen maar dan moet ik ook de stap zetten om meer te gaan schrijven en dat te schrijven waar ik van nature mee zit en niet de dingen die uit mijn toxische psychose komen .

Ik weet het verschil niet echt goed en ik weet ook niet of het een combinatie is of iets dergelijks .

Ik zou psychoeducatie krijgen en dat is voorgeschreven en in mijn behandelplan van mijn eerdere ( eerste van de drie afgelopen maanden) psychiater opgenomen maar ik denk dat daar ook niet veel van terecht gaat komen .

ik heb gesprekken gehad met de hulpverlener die dat organiseerd en die zei dat er een spreker zou komen die de mensen dan uitlegd over wat een psychose is en wat schizofreenie inhoud en iets dergelijks . ik ben natuurlijk weer van mening dat mensen eerst meoten weten wie ze voor zich hebben om te kunenn oordelen wat schizofreeenie voor iemand betekend .

maar ik kan er naast zitten en dat gaf ik vroeger nooit toe en dat doe ik nu wel

wat ik ook merk is dat de mensen op de afdeling niet echt bezig zijn met hoe het daar aan toe gaat , iedereen laat de behandeling maar het beloop en op wat klachten over de rookruimte en de tijd dat er neits te doen is na wordt er bijna niet over interne agelengenheden gesproken .

de clientenraad is dan ook zeker geen overvol orgaan en de clientenbus wordt ook zekers niet volgeprot , het prikbord van de clientenraad blijf leeeg op twee blaadjes van de clientenraad na waar mensen opgeroepen worden zich aan te melden .

tussen andere memon blaadjes en dergelijk is zijn er op andere plaatsen in de gang nog ander papieren te vinden met de inhoud van de clientenraad erop , je zou je kunnen inmengen met de uitgave van de GGZ in hun budget en je zou mede zeggen schap krijgen ...

als jullie het willen wil ik de precieze tekst wel eens meenemen en op internet zetten

ik heb gevraagd naar het budget van de inrichting daar en er was daar neits over te vertellen doordat er sprake was van herordening . Dat vond ik vreemd , maar dat zal dan wel aan mijn psychose liggen dat ik dat verdacht handig vind voor het ggz dat me dat liet weten via een "clietenraad ondersteunde dame"die altijd bij de clientenraad aan wezig is ( ZGA)

ook heb ik het hoofd geloof ik van het management over de richtlijnen geinformeerd en haar hierna gevraagd , ik heb haar gevraagd of zij me die kan leveren maar die "bestonden"niet eens .

mijn enige ( tot nu toe ) colega aldaar vertelde mij dat er ooit een opsteliing is gemaakt van hoe dat er met clienten om gegaan moet worden maar dat die ergens in een papier bak verdwenen is zoals dat met meerdere zaken gebeurd , en deze persoon zat geloof ik al 7 jaar in de raad .

dat vond ik erg vervelend om te horen en het werkte ook ontmoedigend

toch is er ee ntevredenheid onderzeok geweest maar ik vond dat dat meer een intervieuw zou meoten zijn geweest per persoon op de afdeling met van te voren bepsproken en opgestelde vragen wat niet zo was .

het was een enquete achtige brief waar niet iedereen iets van begreep , met de uitslag dat alles eignelijk wel in orde was .

het was een initinatief van de clienten raad maar ik vind dat de inspectie van de gezondheidzorg dit eignelijk allang had moeten doen , nog voor dat het fout gaat iedre keer wat dus op het GGZ vaak gebeurd ( vaker dan ergens anders lijkt me )

ik ben mijn competaar een beetje moe op het GGZ vooral omdat ik het niet overal kan delen en omdat ik neit weet hoe ik het moet brengen en vaak niet begrepen wordt .

ik heb wel vernomen dat je maar bijvoorbeeld 1 keer in de week een gesprek hebt met je behandelaar hebt omdat meerdere gesprekken niet goed zouden zijn en we hebben het gehad over informatie overdracht dat ik gelukkig uit mijn bloote hoofd nog kon aankaarte naan de rafel met de manager ..

ze was met een folder bezig vertelde ze , en ik zou nou van jullie ( het liefst mensen met ervaring in het GGZ ) nou wel eens willen weten wat jullie inden dat er in ieder geval in zo een forum moet staan ,

ik heb nog meer te vertellen maar ik zal het hierbij laten voor nu ... ff kijken wie dit al leest
Greetz ....

Tinoz

[ Bericht 0% gewijzigd door tinoz op 19-07-2007 18:32:20 ]
Save Us From Fashion !
  donderdag 19 juli 2007 @ 18:20:45 #169
151199 tinoz
Alter Reality
pi_51633653
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:18 schreef Re het volgende:

[..]

ik zou het niet weten, ik ben wel benieuwd of hij danwel in relapse of in remission zit...
wat is een relaps , en wat is een remission ?
Save Us From Fashion !
  donderdag 19 juli 2007 @ 18:25:45 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51633787
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 18:20 schreef tinoz het volgende:

[..]

wat is een relaps , en wat is een remission ?
Relaps is een terugval, remissie is het afwezig zijn van ziekteverschijnselen.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:11:30 #171
151199 tinoz
Alter Reality
pi_51635098
zoals je kan lezen zijn mijn problemen onderdrukt maar wel aanwezig ik haal mij zelf met amphetamine uit het herstel om de bijwerkingne tegen te gaan aangezien ik wel productief wil blijven , sommige of vele mensen vinden dit een junk smoes maar het helpt echt , je bent minder bezig met je problemen dan en kan overal beter over praten...
dus ik zit in een visueze circle , herstel... extace...geringe terugval , herstel, ... extace
Save Us From Fashion !
  zaterdag 21 juli 2007 @ 13:49:43 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51691389
Je klinkt iig een stuk duidelijker/helderder tinoz .
KuikenGuppy
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:11:23 #173
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_51691933
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:49 schreef Burdie het volgende:
Je klinkt iig een stuk duidelijker/helderder tinoz .
Dankzij de speed.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:36:01 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51692455
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 18:20 schreef tinoz het volgende:

ik heb nog meer te vertellen maar ik zal het hierbij laten voor nu ... ff kijken wie dit al leest
Greetz ....

Tinoz
Ik lees het zeker weten wel

je klinkt nog een beetje chaotisch maar goed te horen dat je bezig bent met allerlei interacties met hulpverleners en mede lotgenoten.

keep us posted
  maandag 23 juli 2007 @ 19:04:44 #175
151199 tinoz
Alter Reality
pi_51756544
nou het gaat nu helemaal niet goed , ik val buiten de groep lijkt wel , ik kan me er niet in aarden , ze zijn zo anders dan ik , ik snap niet waarom ze zo zijn , ik kan nu met een iemand praten maar ik ben redelijk ontzet door de dingen die mensen daar zeggen dat vind ik vervelend , misschien had ik het lot het lot moeten laten ooit , en me niet moeten verzetten , dan was misschien alles goed afgelopen , ik voel me nu of ik problemen heb gemaakt met de mensen die het voor het zeggen hebben door me te verzetten tegen het huidige systeem terwijl dat ons ook veiligheid bied .

ook heb ik het gevoel problemen te veroorzaken met mijn topics en de hulp die me geboden wordt , ik wil niemand het moeilijk maken eignelijk maar ik heb toch het gevoel dat dat gebeurd .
Save Us From Fashion !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')