abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:49:13 #1
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49013443
den ouden , christiano en edwin hermans vertrekken bij willem II
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:49:45 #2
160770 Yestuuur
Rex Gentium
pi_49013461
het is Cristiano kakkerlak
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
pi_49013472
Plakt er es een mooie OP in
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_49013482
Jammer van Cristiano. Was wel goede speler, zeker voor Willem II. Hopen op fatsoenlijke vervanger.
pi_49013485
Willem II heeft besloten de aflopende contracten van Geert den Ouden en Edwin Hermans niet te verlengen. Cristiano heeft Willem II laten weten vanwege familiale redenen terug te keren naar Zwitserland. Den Ouden en Hermans die beiden één seizoen bij de Tricolores onder contract stonden, speelden respectievelijk 19 en 12 officiële wedstrijden in het Rood-Wit-Blauw. Cristiano dos Santos Rodrigues werd sinds de winterstop gehuurd van het Zwitserse FC Basel, de club waar hij een doorlopend contract heeft.

De aanvaller produceerde in 13 officiële optredens 5 treffers voor Willem II.

Willem II is bereid mee te werken aan de verhuur van international Niels Vorthoren (18) en Ken van Mierlo (19). De bedoeling hiervan is dat zij zich eventueel elders verder ontwikkelen om vervolgens terug te keren in de A-selectie van Willem II.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_49013519
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef existenz het volgende:
Plakt er es een mooie OP in
En een leukere titel .
pi_49013543
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef Cerubo het volgende:
Jammer van Cristiano. Was wel goede speler, zeker voor Willem II. Hopen op fatsoenlijke vervanger.
Santi Kolk
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:53:48 #8
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49013616
Jesper Heesters in het 1e!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_49016233
Jammer dat Cristiano vertrekt. Aardige gast is dat.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_49016586
Door het slechte codeerwerk van FOK, tik ik hem maar opnieuw:

Van de 3 missen we er 2 echt niet...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:14:01 #11
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49017120
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:54 schreef bladibladibla het volgende:
Jammer dat Cristiano vertrekt. Aardige gast is dat.
Goede spits wel, prive redenen hmm..
pi_49018087
ik had al een tijdje terug gelezen dat zijn gezin Nederland totaal niet bevalt. dus was voor mij geen verassing.
pi_49032290
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef existenz het volgende:
Willem II heeft besloten de aflopende contracten van Geert den Ouden en Edwin Hermans niet te verlengen. Cristiano heeft Willem II laten weten vanwege familiale redenen terug te keren naar Zwitserland. Den Ouden en Hermans die beiden één seizoen bij de Tricolores onder contract stonden, speelden respectievelijk 19 en 12 officiële wedstrijden in het Rood-Wit-Blauw. Cristiano dos Santos Rodrigues werd sinds de winterstop gehuurd van het Zwitserse FC Basel, de club waar hij een doorlopend contract heeft.

De aanvaller produceerde in 13 officiële optredens 5 treffers voor Willem II.

Willem II is bereid mee te werken aan de verhuur van international Niels Vorthoren (18) en Ken van Mierlo (19). De bedoeling hiervan is dat zij zich eventueel elders verder ontwikkelen om vervolgens terug te keren in de A-selectie van Willem II.
Niels Vorthoren, leuke speler is dat. Denk dat die bij een eerste divisie club als TOP Oss best lekker zou kunnen draaien. Benieuwd wie hem oppikt. En anders speelt hij over twee jaar weer bij Kozakken Boys, met een hoop familie. Ook gezellig!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49091107
Onze op's worden er wel steeds beter op

Den Ouden weg is erg goed, gast speelde niets klaar. Hermans was aardig voor de selectieopvulling. Hij kostte amper iets en vond ik niet eens zo dramatisch toen hij speelde. Cristiano was qua prijs-kwaliteit misschien een iets te groot risico. Zijn verlies kunnen we volgend jaar opvangen met de veel betere El Hamdaoui. Hij een Poepon lijkt me een goede combinatie. Nu nog Aerts aantrekken en ik ben tevreden.

Nac schijnt trouwens interesse te hebben in Bobson. Ik weet dat hij niet geliefd is in Tilburg, maar persoonlijk zou ik het erg jammer vinden. Tot aan het moment dat van Basten hem opriep en dit seizoen heeft hij het aardig gedaan. Waarschijnlijk zal Kolkka wel zijn vervanger worden dan.
pi_49101672
Tja NAC is in alles geintresseerd. Als Willem II heeft een speler heeft gespot blijkt ook NAC hem te willen hebben.
pi_49102171
Hadden ze dat ook maar bij Kerekes gedaan
pi_49102250
Roel van Heemert in het eerste!
pi_49104598
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hadden ze dat ook maar bij Kerekes gedaan
Kerekes raken ze volgens mij nooit meer kwijt... Die man presteert niet eens meer in het derde elftal, heb ik van horen zeggen.
pi_49104795
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
den ouden , christiano en edwin hermans vertrekken bij willem II
Allemaal de schuld van Dirk S.!
pi_49104828
Hij gaat volgend jaar weer terug naar Debrecen. Zijn contract was namelijk afgelopen. Dit is echt de grootste miskoop (kijkend naar de prijs-kwaliteit verhouding) die we ooit hebben gedaan. Aangeraden door Istvan Szeker, ook een van onze grootste miskopen ooit. Hopelijk leren we ervan en halen we niet meer van die spelers die amper gescout zijn en goedkoop lijken. Destijds waren we namelijk ook geïnteresseerd in ene Afonso Alves, die was alleen net iets duurder dan Kerekes, maar had zoveel meer opgeleverd.
pi_49109929
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hij gaat volgend jaar weer terug naar Debrecen. Zijn contract was namelijk afgelopen. Dit is echt de grootste miskoop (kijkend naar de prijs-kwaliteit verhouding) die we ooit hebben gedaan. Aangeraden door Istvan Szeker, ook een van onze grootste miskopen ooit. Hopelijk leren we ervan en halen we niet meer van die spelers die amper gescout zijn en goedkoop lijken. Destijds waren we namelijk ook geïnteresseerd in ene Afonso Alves, die was alleen net iets duurder dan Kerekes, maar had zoveel meer opgeleverd.
Die had dan volgend seizoen bij AZ gespeeld
pi_49110489
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Allemaal de schuld van Dirk S.!
pi_49110788
Ik lachte me gister weer kapot om die $cheringa te zien afdruipen toen Ajax de cup won
met de toepasselijke spandoeken.
quote:
HISTORIE IS NIET TE KOOP
quote:
LIEVER DOOR DE DRANK HEEL VER HEEN
DAN 29-04-2007 OP M'N BEEN
  maandag 7 mei 2007 @ 19:15:44 #24
176521 Grulez
rasgroninger
pi_49111969
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef toma het volgende:
Ik lachte me gister weer kapot om die $cheringa te zien afdruipen toen Ajax de cup won
met de toepasselijke spandoeken.
[..]

[..]
Die onderste quote is wel mooi.
pi_49124247
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:26 schreef existenz het volgende:

[..]

Die had dan volgend seizoen bij AZ gespeeld
Uiteraard voor een zacht prijsje
pi_49132055
quote:
'Willem II geeft Vermeer kans op debuut'

8/5/2007 8 :32

Kenneth Vermeer heeft voor komend seizoen onderdak gevonden bij Willem II, meldt De Telegraaf. De 21-jarige keeper van Ajax wilde per se verhuurd worden, omdat hij in Amsterdam nauwelijks kans op speeltijd heeft.
Bij Willem II zal Vermeer de concurrentiestrijd aan moeten gaan met Björn Sengier, die afgelopen seizoen 23 keer het doel verdedigde. De van Feyenoord gehuurde Maikel Aerts en reservekeeper Peter Zois staan voor een vertrek uit Tilburg.

Vermeer verlengde zijn contract bij Ajax onlangs tot medio 2010. De doelman, die deel uit maakte van de selectie van Jong Oranje, wacht nog steeds op zijn debuut in het betaalde voetbal. Bij Ajax moet hij Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar voor zich dulden.
Van de ene kant is het mooi, want het is een goede keeper. Toch had ik liever Aerts gezien, heeft meer ervaring en op gehuurde spelers kun je niet verderbouwen .
pi_49133568
eindelijk

ik schreeuwde al een paar jaar dat ze hem moesten huren.
Goede keus
pi_49149951
Tja ik moet bekennen dat ik met een transfer van Aerts gelukkiger zou worden. Maar goed Vermeer zit inderdaad niet voor niets bij Jong Nederland waar hij nog steeds de voorkeur krijgt boven Waterman.

Nu maar hopen dat dat hij niet gaat "Choke-en" zoals "het talent" Jelle Ten Rouwelaar bij PSV deed.
pi_49154811
Er is overigens nog geen officiele bevestiging van Willem II over Vermeer....
pi_49176450
Dat verklaard het bericht op vi.nl dat Willem II nog altijd achter Aerts aan zit.
pi_49379915
Van mij mag Aerts blijven, zeer goede keeper en om nou die Vermeer als reserve keeper te hebben is wel erg grote luxe, eerder een goede speler kopen dacht ik
pi_49383712
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:32 schreef nuldertien.net het volgende:
Van mij mag Aerts blijven, zeer goede keeper en om nou die Vermeer als reserve keeper te hebben is wel erg grote luxe, eerder een goede speler kopen dacht ik
Het lijkt erop dat Vermeer op het moment voor de zekerheid is aangetrokken en dat ze Aerts een goedkoper contract willen aanbieden ivm zijn blessure. Daarnaast zal Vermeer ook veel speeltijd in het 2e krijgen, dat had hij ook niet echt bij Ajax...
pi_49424847
Rydell Poepon verdedigt ook het komende seizoen het rood-wit-blauw van Willem II. De aanvaller wordt voor één seizoen gehuurd van Ajax. Poepon (19), die sinds januari 2007 al uitkomt voor de Tricolores maar vanwege een blessure het slot van de competitie moest missen, liet in negen wedstrijden een goede indruk achter.

Willem II is verheugd met het vertrouwen van de Amsterdamse club, die de jeugdinternational in de gelegenheid stelt zich verder te ontwikkelen op het hoogste niveau in Tilburg.
pi_49424976
goed nieuws.
Gaat dat van Vermeer nog door?
pi_49426751
de trainer heeft liever een keeper met ervaring.
In de vorm van Aerts
pi_49502462
quote:
BD: Vermeer komt, Aerts hoopt
vrijdag 18 mei 2007

Eigenlijk is dit geen nieuw nieuws maar toch valt het te lezen in het Brabants Dagblad van vandaag. Vermeer wordt gehuurd en willem II wil verder met Aerts.

Willem II maakt vandaag of begin volgende week bekend dat doelman Kenneth Ver­meer voor een seizoen gehuurd is van Ajax. Beide partijen zijn ak­koord. De keeper moet alleen nog maar formeel zijn handtekening zetten onder de huurverbintenis. Dat zeggen bronnen binnen de Amsterdamse club.Daarnaast wil Willem II nog steeds doelman Maikel Aerts over­nemen van Feyenoord. De Tilburg­se club heeft de keeper uit Best een meerjarig contract aangebo­den. Aerts denkt dat hij er met Willem II wel uitkomt. Of de transactie doorgaat, hangt af van de medewerking van Feyenoord. Daar staat de keeper nog twee jaar onder contract.

Toch vindt Willem II het noodza­kelijk met Vermeer nog een nieu­we keeper aan te trekken. De Til­burgse club gaat er - op basis van verklaringen van medici - van uit dat Aerts niet voor het begin van het nieuwe seizoen fit zal zijn. Ver­meer kreeg van Willem II de toe­zegging dat hij de eerste maanden eerste doelman zal zijn. Dat is ook een uitdrukkelijke voorwaarde die Ajax aan de huurovereenkomst stelde. Vermeer moet in de eredivi­sie ervaring op gaan doen.

Maikel Aerts scheurde een paar maanden geleden de biceps in zijn rechterarm. Die is inmiddels weer operatief aangehecht. Maar vol­gens medici kan het nog wel enige maanden duren voor Aerts weer geheel hersteld is.

De keeper, die graag bij Willem II blijft, denkt daar anders over. Hij heeft hoop dat hij nog voor het be­gin van de competitie op 17 augus­tus weer helemaal fit is. „ Artsen baseren zich bij hun prognoses op het genezingsproces bij normale mensen. Maar ik ben een getraind sportman. Ik ben vlugger terug dan iedereen denkt.”

Willem II, dat eerder Rydell Poe­pon opnieuw huurde van Ajax, is in gesprek met Anouar Hadouir over het openbreken van zijn con­tract. De verbintenis van de Bos­sche voetballer loopt eind volgend seizoen af. Over het verloop van de onderhandelingen mocht Ha­douir geen mededeling doen. De Tilburgse club moet verder nog op zoek naar een spits nu Cristia­no heeft aangegeven te zullen ver­trekken. Iwan Redan staat niet te springen om terug te keren naar Willem II. „ Gezien alles wat er ge­beurd is, lijkt me dat niet de meest ideale oplossing”, zegt zijn zaak­waarnemer Edward Burleson. „ Maar als er zich geen club meldt, dan dient hij zijn contract uit.”
pi_49502542
Dan heeft Willem II wel twee goede keepers moet ik zeggen . Hoop ook dat ze nog een goede spits kunnen aantrekken.
pi_49502930
Heel goed nieuws dit. Twee goede keepers hebben we dan. Hadouir die velengt zou ook heel mooi zijn en Redan pleite is natuurlijk een erg mooie opruiming.
pi_49509178
De gastspeler Ramos schijnt het goed gedaan te hebben voor zover je goed kunt presteren tegen een amateur club natuurlijk...
pi_49528923
Die videowalls die komen is ook wel leuk natuurlijk .
pi_49565935
Kolkka misschien naar Nac :-(
pi_49566109
Ik hoef 'm ook niet bij Willem II eigenlijk...
pi_49568269
Ik ook niet (alleen als Bobson zou vertrekken), maar naar Nac is toch wel zuur. Een van de mannen die ons Europees votebal heeft bezorgd had ik dan liever bij NEC gezien.
pi_49573942
Ik zei toch: Nac wil alles hebben...
pi_49630193
quote:
Willem II heeft de afgelopen weken onderhandeld met Anouar Hadouir en hem een aanmerkelijk verbeterde aanbieding gedaan teneinde zijn op 30 juni 2008 aflopende contract met minimaal twee jaar te verlengen. Helaas zijn Hadouir en Willem II niet tot een overeenstemming gekomen, waardoor het contract van de aanvaller na volgend seizoen afloopt
Zullen we ome Dirk alvast opbellen dat we hier wat leuks voor noppes hebben rond lopen?
pi_49630424
Nee, die moet eerst meer laten zien voordat hij daar echt naar toe kan.... Speelt momenteel niet de sterren van de hemel. Twente/Utrecht dat is een club waar ik hem eerder naar toe zie gaan.
pi_49633575
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:30 schreef existenz het volgende:
Nee, die moet eerst meer laten zien voordat hij daar echt naar toe kan.... Speelt momenteel niet de sterren van de hemel. Twente/Utrecht dat is een club waar ik hem eerder naar toe zie gaan.
utrecht heeft Kruys en Caluwe al.
pi_49634376
Hij mag best lekker dicht bij huis komen ballen.
pi_49674760
Zijn de nieuwe stoeltjes al besteld ?
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_49674907
Nouja, anders wordt het stadion ff gemold bij een interland
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:26:58 #51
176521 Grulez
rasgroninger
pi_49674935
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:19 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Zullen we ome Dirk alvast opbellen dat we hier wat leuks voor noppes hebben rond lopen?
Ik ben altijd wel 'fan' geweest van Anouar Hadouir. Er zit volgens mij aardig wat potentieel in, maar de echte doorbraak laat nog op zich wachten.
pi_49677874
Wat een chaos gisteren!

NAC-fans lijken opeens schattige kleine jongetjes...
pi_49681243
hehe Lijst Smolders gaat die losgeslagen idioot van een Vreeman goed aanpakken.

in de Live score topic van die wedstrijd hielden al verschillende mensen hun hart vast en somde de vorige incidenten moeiteloos op. Maar die lul de behanger van een Vreeman zag er geen kwaad in. Dat hij toch lekker weer opflikkert naar Zaandam.
pi_49681566
Wat me wel opviel bij de berichtgeving van Tien was dat ze deden alsof er totaal geen beveiliging aanwezig was, terwijl ik in al die tijd dat ik bij Willem II kom nog nooit zo veel stewards en professionele beveiligers heb gezien, zelfs niet bij risicowedstrijden zoals tegen NAC dit seizoen.
pi_49689353
Dat blijkt dat Willem II de werk goed heeft gedaan. Echter de chef van de politie diensten hier in Tilburg, onze aller burgemeenster Vreeman, vond meer dan 70 agenten niet nodig. Toen hij speurde dat het mis ging wilde hij er wel 30 extra bij hebben.. de fuck up....
pi_49689709
De gemeente had moeten nadenken en gewoon uit voorzorg de ME moeten inschakelen. Dat doen ze te pas en te onpas bij wedstrijden.

Wel mooi dat de KNVB de schade vergoed: dat geld kan dan weer mooi gebruikt worden om een spelersalaris te betalen.

Krijgt Willem II er eigenlijk geld voor om hun stadion beschikbaar te stellen voor een dergelijke interland?
pi_49705640
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef bladibladibla het volgende:
De gemeente had moeten nadenken en gewoon uit voorzorg de ME moeten inschakelen. Dat doen ze te pas en te onpas bij wedstrijden.

Wel mooi dat de KNVB de schade vergoed: dat geld kan dan weer mooi gebruikt worden om een spelersalaris te betalen.

Krijgt Willem II er eigenlijk geld voor om hun stadion beschikbaar te stellen voor een dergelijke interland?
200mtr verderop! is gewoon een politiebureau inclusief cellen en een ME lokatie....
pi_51464920
*schop*

Vanavond 1e wedstrijd .
pi_51465526
Hopelijk verslaan we de Tilburgse Selectie :-p
pi_51466228

Ik vind dat shirt best mooi . Had stuk slechter verwacht van Masita .
pi_51466405
Alleen lopen de strepen niet echt mooi door, al heeft dat misschien ook wel wat.
pi_51466430
Aerts #1 en Vermeer #16, maar Vermeer zou toch eerste doelman zijn?
pi_51466503
Vermeer is de 1e keeper totdat Aerts herstelt is van zijn blessure. Daarna moeten ze gaan concurreren, maar Aerts is in principe 1e keeper.
pi_51472826
10-1
  zaterdag 14 juli 2007 @ 22:02:48 #65
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51472907
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef Cerubo het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind dat shirt best mooi . Had stuk slechter verwacht van Masita .
Hahah mooi Masita, dat hadden wij vroeger ook bij mijn amateurcluppie. Roda JC heeft daar volgens mij ook nog in gespeeld. Deze shirts zijn trouwens best mooi idd.
pi_51476707
We hebben Martha overgenomen. Wazige aankoop.
pi_51476923
Ja ach als reserve, koste niet veel wat ik begrepen heb. Alle posities dubbel bezet is wel mooi . Hopelijk blijven Hadouir en Bobson nog, dan hebben we een mooi elftal vind ik.
pi_51479112
Vast erg goedkoop gehaald en is een wisselspeler... Prima dan toch?
pi_51480441
doet El Hamdaoui al meteen mee aan het begin vh seizoen?
pi_51482708
quote:
Op zondag 15 juli 2007 01:17 schreef existenz het volgende:
Vast erg goedkoop gehaald en is een wisselspeler... Prima dan toch?
Ik zie liever een jeugdspeler op die plaats. Ik kan me niet voorstellen dat het 2e zo matig is dat ze geen fatsoenlijke centrale verdediger hebben.
pi_51489845
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Demouge
Dat ie beter mag spelen dan die aap van een paar jaar geleden... Die zakte echt zwaar door het ijs. Ben zijn naam alleen vergeten...
pi_51490036
Dan weet ik het ook niet???...
pi_51490070
Mourad! Speelde bij DB erg goed, maar zakte bij Willem II in de ere divisie compleet door het ijs.
pi_51490113
Enige wapenfeit; dat doelpunt tegen Nac.
pi_51503583
Demouge lijkt me idd een goede speler, hoop dat ie het waar kan maken .
pi_51606720
1-1 tegen Steau, mooi resultaat !
pi_51607050
We worden kampioen, we worden kampioen
pi_51611484
Dat was vantevoren toch al de verwachting .
pi_51612542
wie scoorde er?
pi_51612646
Nieuwendaal.

Waarom is Willem II doorgestreep in je sig
pi_51612676
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Cerubo het volgende:
Nieuwendaal.

Omdat we niet pro Ajax waren, maar pro PSV
pi_51612762
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Cerubo het volgende:
Nieuwendaal.

ik heb t helemaal gehad met willemII na de laatste wedstrijd. Heb ook geen seizoenskaart meer voor komend seizoen
pi_51612936
Ah, ik dan weer wel . Nee, maar kan het enigszins wel begrijpen, maar toch ligt het meer aan Ajax dan aan Willem II .
pi_51613188
ja dat klopt ook. Maar vooral t gedrag van de WillemII supporters die verschrikkelijk anti-Ajax waren deed me de das om. Ik ben simpelweg gewoon meer Ajacied dan WillemII supporter. Het is niet dat ik niks meer om WillemII geef maar ik heb gewoon geen zin om nog tussen dat kut publiek te staan.
pi_51613219
Ajax supporters en club mogen namelijk wel minderwaardig doen over Willem II, maar als ze kei hard terug gepakt kunnen worden, dan mag dat ineens niet meer .

Beetje zielig toma...
pi_51613334
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:33 schreef existenz het volgende:
Ajax supporters en club mogen namelijk wel minderwaardig doen over Willem II, maar als ze kei hard terug gepakt kunnen worden, dan mag dat ineens niet meer .

Beetje zielig toma...
vind je? Als Ajacied zijnde midden tussen duizenden WillemII supporters staan terwijl je op dat moment door één doelpunt geen kampioen word kan gebeuren. Maar dat ze dan ook nog eens 'boeren, boeren!' schreeuwen en juichen alsof ze kampioen zijn geworden terwijl ze met 0-2 hebben verloren; dat is pas zielig
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:39:55 #88
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51613376
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:38 schreef toma het volgende:
. Maar dat ze dan ook nog eens 'boeren, boeren!' schreeuwen en juichen alsof ze kampioen zijn geworden terwijl ze met 0-2 hebben verloren; dat is pas zielig
Brabantse broederschap , dit was je wsl bij zowat elke Brabantse club overkomen denk ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51613455
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:39 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Brabantse broederschap , dit was je wsl bij zowat elke Brabantse club overkomen denk ik.
Het is bij ook bij de wedstrijd van AZ gebeurd. Ook AZ blies hoog van de toren dat ze er wel even overheen zouden rennen... Er is geen enkele club te vinden waar dit niet gebeurd zou zijn. Bovendien doet de hele randstad altijd minachtend over al die boeren in het zuiden (En dan bedoelen ze niet alleen PSV)... Wordt het een keer zelf geroepen, dan is het weer niet goed, want dan gaat het wel ineens om PSV.

Ja zo is de #18 ook kampioen als we het omdraaien
pi_51613456
Als het psv was die hier moest voetballen en een goal te kort kwam had het publiek waarschijnlijk joden geroepen... hoort bij het spel.
pi_51613491
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:38 schreef toma het volgende:

[..]

vind je? Als Ajacied zijnde midden tussen duizenden WillemII supporters staan terwijl je op dat moment door één doelpunt geen kampioen word kan gebeuren. Maar dat ze dan ook nog eens 'boeren, boeren!' schreeuwen en juichen alsof ze kampioen zijn geworden terwijl ze met 0-2 hebben verloren; dat is pas zielig
De uitspraken voor de wedstrijd van geheel Ajax blijven de kroon spannen en actie = reactie. Het is inmiddels ook wel duidelijk dat Ajax kampioen was geworden als ze de uitspraken niet hadden gedaan.... Willem II spelers en staf hebben aangegeven dat ze nu tenminste nog ergens om speelde en anders hoogstwaarschijnlijk veel tammer waren geweest....
pi_51613495
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:43 schreef Herr_Munk het volgende:
Als het psv was die hier moest voetballen en een goal te kort kwam had het publiek waarschijnlijk joden geroepen... hoort bij het spel.
misschien wel. best triest eigenlijk. Daarom ga ik liever naar een club waar ik wel van hou.
pi_51613536
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:45 schreef toma het volgende:

[..]

misschien wel. best triest eigenlijk. Daarom ga ik liever naar een club waar ik wel van hou.
Alleen doet die club exact hetzelfde.
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:55:08 #94
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51613724
Struisvogelpolitiek noemen ze dat.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51613784
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:46 schreef existenz het volgende:

[..]

Alleen doet die club exact hetzelfde.
achja, ben toch meer voor Ajax dan voor WillemII. En schreeuw liever Joden dan Boeren. Ik zal wel altijd nog naar westrijden gaan van WIllemII misschien dat ik ooit nog eens een seizoenskaart koop maar dat zit er komende tijd sowiezo niet in.
  donderdag 19 juli 2007 @ 04:35:03 #96
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_51616081
Vanwaar die omslag toma?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_51625516
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:45 schreef toma het volgende:

[..]

Hoort bij het spel bedoel ik in de zin van dat supporters elkaar uitdagen. En zoals iemand eerder vertelde wordt dat wel overal gedaan.

Maar ben je het met me eens dat je, laten we zeggen in jou geval, gecharmeerd bent van de club, de kleuren misschien wel de voetballers en op de laatste plaats supporter bent van de supporters?
pi_51632687
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:44 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Hoort bij het spel bedoel ik in de zin van dat supporters elkaar uitdagen. En zoals iemand eerder vertelde wordt dat wel overal gedaan.

Maar ben je het met me eens dat je, laten we zeggen in jou geval, gecharmeerd bent van de club, de kleuren misschien wel de voetballers en op de laatste plaats supporter bent van de supporters?
juist. Daarom kijk ik liever een samenvatting van WillemII ipv dat ik tussen de supporters ga staan. Ik ken er verschrikkelijk veel van en er zitten ook een hoop vrienden van me tussen maar ik zou 100 keer liever naar de ArenA gaan. Het is niet zo dat ik niet meer gecharmeerd ben van de club ofzo integendeel zelfs ik ben steeds meer van de club gaan houden de laatste jaren.
pi_51632748
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 04:35 schreef reem het volgende:
Vanwaar die omslag toma?
ik zat er al een tijdje aan te denken. Ook vanwege privé omstandigheden dat ik veel minder tijd heb om er heen te gaan. Maar dit was echt de druppel die de emmer deed over lopen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:04:05 #100
14509 reem
pi_51636841
ok, claro .

Iemand die al voorspellingen durft te doen over de plaats waar we volgend jaar gaan eindigen? En iemand enig idee of de NL voetbalcompetitie ook in Argentinië te volgen is, want ik woon nu niet in Nederland...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_51647559
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:04 schreef reem het volgende:
ok, claro .

Iemand die al voorspellingen durft te doen over de plaats waar we volgend jaar gaan eindigen? En iemand enig idee of de NL voetbalcompetitie ook in Argentinië te volgen is, want ik woon nu niet in Nederland...
jezus, woon je in Argentinië
dan moet je hier ff een foto achterlaten

maar je kunt denk ik op de speeldag zelf Radio1 'langs de lijn' streamen om t zo live te volgen. Misschien op de site van RTL8 de herhalingen bekijken.
pi_51648500
Plaats: 10 - 15 denk ik . Hoop eerste rijtje , maar wordt lastig. Zie Willem II niet in degradatiegevaar komen met deze selectie.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 04:20:02 #103
14509 reem
pi_51649798
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 00:57 schreef toma het volgende:

[..]

jezus, woon je in Argentinië
Ik woon sinds een maand in Buenos Aires ja

Ik zie in dat album al een foto van een Willem II er in t stadion van Boca, snel even een tegenhanger laten maken met mijzelf in El Monumental, stadion van River Plate...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_51651485
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 04:20 schreef reem het volgende:

[..]

Ik woon sinds een maand in Buenos Aires ja

Ik zie in dat album al een foto van een Willem II er in t stadion van Boca, snel even een tegenhanger laten maken met mijzelf in El Monumental, stadion van River Plate...
wel met een WII-sjaal, shirt of vlag he
  vrijdag 20 juli 2007 @ 14:40:11 #105
14509 reem
pi_51661617
Ik heb mn shirt mee
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_51702755
Helaas, verloren van Zulte Waregem . Achja, tis maar een oefenwedstrijd
pi_51704401
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:09 schreef Cerubo het volgende:
Helaas, verloren van Zulte Waregem
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51872770
Jeej, dubbele cijfers 10-0
pi_51876879
En belangrijker nog.... El Hamdaoui weer terug!
pi_51878768
10-0: we worden kampioen, we worden kampioen
pi_51890033
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 04:15 schreef Herr_Munk het volgende:
En belangrijker nog.... El Hamdaoui weer terug!
Ja, die gaat wel belangrijk worden denk ik
pi_51890503
Wat vonden jullie nou, puur voetballend gezien, van Redan ?
Brett Holman
pi_51890936
Zeer matig. In principe een goede afmaker als er een voetballend sterke speler (zoals Dembele) naast hem staat, maar als hij het alleen moet doen zie je zijn tekortkomingen. Ik weet niet of NEC met 2 of 3 spitsen wil spelen, maar voor een 3 spitsen-systeem is het een waardeloze spits.
pi_51891031
In de nacompetitie van 2006 was die wel de held volgens mij . Voor de rest heeft ie er weinig van gebakken bij Willem II.
pi_51893092
Eind 2006 leefde hij op. Waarom? omdat Zwamborn toen met 4-4-2 gingen spelen en niet zomaar 4-4-2 maar ook nog eens een super talent als Dembele naast hem. Het jaar erna heeft hij niet veel potten kunnen breken.

Willem II zocht en zoekt volgens mij nog altijd een type á la Bombarda. Balvasthouden, kontje erin, draaien, schieten. Redan is dat duidelijk niet.
pi_51893254
Hmm NEC gaat zoals het er nu naar uit ziet 4-4-2 spelen, met vd Beukering of Lens naast hem eventueel.. hij is mij eigenlijk nooit opgevallen bij jullie vandaar dat ik benieuwd was..
Brett Holman
pi_51910317
Gaat iemand woensdag naar Willem II - Real Valladolid?
pi_51911563
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 16:30 schreef Cerubo het volgende:
In de nacompetitie van 2006 was die wel de held volgens mij
Volgens mij was elke Willem II-er die er voor zorgde dat de bal over de middellijn kwam toen al een held

Ben er woensdag niet bij, ben op vakantie.
pi_51912225
Wellicht dat ik woendag kom kijken.
pi_51918801
Ik ga woensdag in ieder geval.
pi_51919381
1-1 tegen Top Oss . Achja, oefenduel he .
pi_51920444
Ik ga misschien
pi_51920843
Ik wilde ook eerst gaan maar nu kreeg ik te horen dat ik naar een kijkavond voor kamer moet , hopelijk kan ik die nog verplaatsen dan... Anders zie ik het wel op de open dag .
pi_52161221
Volgende week vrijdag de eerste competitiewedstrijd . Heerenveen gaat eraan, zeker zonder Alves .
pi_52166288
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Cerubo het volgende:
Volgende week vrijdag de eerste competitiewedstrijd . Heerenveen gaat eraan, zeker zonder Alves .
en zonder Nilsson.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_52414945
quote:
Willem II verbaasd over artikel in Brabants Dagblad

15/8/2007

Met grote verbazing heeft Willem II vandaag kennis genomen van het artikel in het Brabants Dagblad betreffende Anouar Hadouir en Kevin Bobson.

Willem II heeft het afgelopen seizoen lang moeten wachten met het doen van een aanbieding aan Anouar Hadouir. De reden hiervoor was de onzekerheid over het behoud van het eredivisieschap. Anouar Hadouir en zijn zaakwaarnemers waren hiervan op de hoogte. Op 15 mei hebben Marc van Hintum en Louis Laros namens Anouar Hadouir en Pieter-Jan Wassing en Andries Jonker namens Willem II onderhandeld over een nieuwe, aanmerkelijk verbeterde verbintenis, passend bij een speler met de inbreng van Anouar Hadouir. Hierover is op 15 mei geen akkoord bereikt, waarna er niet meer is onderhandeld.

In juni heeft Roda JC zich bij Willem II gemeld voor Anouar Hadouir. Willem II heeft een marktconforme vraagprijs genoemd; Willem II moet immers een (minimaal) gelijkwaardige vervanger aantrekken. Roda JC wenst tot dusver niet aan deze vraagprijs te voldoen en dus speelt Anouar Hadouir vooralsnog bij Willem II. Overigens stelt Hadouir zich zeer professioneel op en is de relatie tussen hem, de technische staf en zijn medespelers uitstekend. Willem II verbaast zich over het feit dat zowel Roda JC als de zaakwaarnemers van Hadouir via de pers over deze situatie communiceren.

Tevens verbaast Willem II zich zeer over de uitlatingen van diezelfde zaakwaarnemers betreffende Kevin Bobson. Bobson heeft Willem II inmiddels diverse keren bevestigd dat hij open staat voor contractverlenging, maar dat hij ook open staat voor een sportieve en/of financiële verbetering. Derhalve vraagt Willem II zich af waarom de zaakwaarnemers van Kevin Bobson regelmatig via de pers communiceren dat Kevin Bobson Willem II per se wil verlaten.

Tenslotte betreurt Willem II het zeer dat het Brabants Dagblad voor de zoveelste keer een artikel betreffende Willem II publiceert, zonder ook maar één vertegenwoordiger van de club om de lezing van Willem II te vragen.
pi_52473251
Het eerste puntje is binnen.
Lelijke @@p!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:52:20 #128
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52473390
Denk dat we Hadiour in de winter wel overnemen en dan voor een lager bedrag danwat nu geboden is...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52473696
Pas één wedstrijd gespeeld en nu al een punt? Het moet niet veel gekker worden...

pi_52474096
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:52 schreef DarkShine het volgende:
Denk dat we Hadiour in de winter wel overnemen en dan voor een lager bedrag danwat nu geboden is...
Lager is niet mogelijk
pi_52474773
Stel dat ze El Hamdaoui deze week verkopen aan Feyenoord... Hoeveel officiële duels in Willem II 1 heeft ie dan gespeeld? Hooguit vijf? Zou toch wel sneu zijn als je een dergelijke speler dan al zo snel kwijt bent en er amper van hebt kunnen profiteren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52474794
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:08 schreef methodmich het volgende:
Stel dat ze El Hamdaoui deze week verkopen aan Feyenoord... Hoeveel officiële duels in Willem II 1 heeft ie dan gespeeld? Hooguit vijf? Zou toch wel sneu zijn als je een dergelijke speler dan al zo snel kwijt bent en er amper van hebt kunnen profiteren.
5 inderdaad, maar Hamadaoui kunnen ze veel geld voor vragen. Die heeft nog een contract voor 3 seizoenen.
pi_52485248
Of Hadiour of El Hamadaoui vertrekt. Ik vermoed dat ze Hadiour als nog laten vertrekken. El Hamadaoui is aan het einde van dit seizoen meer waard dan nu, aangezien hij dan weer helemaal fit zou moeten zijn), bovendien heeft die nog een doorlopend contract voor 2 jaar. Hadiour kan na dit seizoen gratis weg, maar ja 250.000 is nu niet bepaald een hoog bedrag voor een speler als hij.... En ze moeten wel een goede vervanger kunnen vinden voor hem (en voor dat bedrag lukt dat niet).

Beide laten gaan betekent weer eindigen in de degradatiezone.
pi_52486921
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:58 schreef existenz het volgende:
Of Hadiour of El Hamadaoui vertrekt. Ik vermoed dat ze Hadiour als nog laten vertrekken. El Hamadaoui is aan het einde van dit seizoen meer waard dan nu, aangezien hij dan weer helemaal fit zou moeten zijn), bovendien heeft die nog een doorlopend contract voor 2 jaar. Hadiour kan na dit seizoen gratis weg, maar ja 250.000 is nu niet bepaald een hoog bedrag voor een speler als hij.... En ze moeten wel een goede vervanger kunnen vinden voor hem (en voor dat bedrag lukt dat niet).

Beide laten gaan betekent weer eindigen in de degradatiezone.
Voor El Hamdaoui zal de vet betaald moeten worden anders blijft ie. Hadouir zie ik ook nog wel vertrekken helemaal nadat hij gister vanaf de bank moest starten.
pi_52636857
quote:
Brown geen versterking voor Willem II

Ideye Brown heeft geen contract in de wacht kunnen slepen bij Willem II. De Nigeriaanse jeugdinternational trainde de afgelopen dagen mee in Tilburg.

De zaakwaarnemer van Brown had de Brabanders erop aangedrongen om de kwaliteiten van zijn pupil te beoordelen. Het feit dat de belangenbehartiger goed aangeschreven staat, deed de Tilburgers instemmen met zijn verzoek.

Daarnaast ontbraken er vanwege het internationale speelschema enkele spelers deze week op de training. Desondanks zag de technische staf geen versterking in de Nigeriaan.
pi_52640340
Laat die Hadouir verdomme eens onze kant opkomen!
pi_52646532
laat genoeg centen verdomme eens onze kant opkomen!
pi_52666023
Hup Willem II!
pi_52694225
Als ze die voorsprong nou eens gewoon vast hadden kunnen houden.

Ik kwam wel een flink aantal pissige mensen tegen zaterdagavond om en nabij het centrum.
Lelijke @@p!
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:03:16 #140
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52694416
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:31 schreef Herr_Munk het volgende:
laat genoeg centen verdomme eens onze kant opkomen!
Meer dan een half miljoen voor een speler met een veredeld jeugdcontract wat nog 1 jaar loopt is meer dan genoeg.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52694615
wat een marokkanenelftal heeftl willem II zeg
welke marokkanenlover is daar verantwoordelijk voor
pi_52694777
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:12 schreef Fiskus het volgende:
wat een marokkanenelftal heeftl willem II zeg
welke marokkanenlover is daar verantwoordelijk voor
Dirk Scheringa
Lelijke @@p!
pi_52696225
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:03 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Meer dan een half miljoen voor een speler met een veredeld jeugdcontract wat nog 1 jaar loopt is meer dan genoeg.
nee hoor, want de vraagprijs is 750.000.

en eh.... bevalt dat niet, nou zoek vooral verder.
pi_52696466
Het feit dat ze hem willen hebben, mag toch wel iets zeggen over zijn kwaliteiten. Daar hangt dan ook een prijskaartje aan.

Overigens is Willem II wat dat betreft de laatste jaren wel de Lidl van de eredivisie geweest. Veel goede spelers zijn voor weinig geld vertrokken.
Lelijke @@p!
pi_52698083
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Het feit dat ze hem willen hebben, mag toch wel iets zeggen over zijn kwaliteiten. Daar hangt dan ook een prijskaartje aan.

Overigens is Willem II wat dat betreft de laatste jaren wel de Lidl van de eredivisie geweest. Veel goede spelers zijn voor weinig geld vertrokken.
En ook Hamadiou kan nog vertrekken. Een van beide kan de komende dagen nog vertrekken. De ander blijft dan automatisch... Als ze geen van beide gaan is de kans groot dat Hadiour tijdens de winterstop als nog verkocht wordt voor een lager bedrag...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:28:38 #146
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52837861
Schijnbaar toch gesprek over Hadiour vanmiddag...
Planning:
-
pi_52838179
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:28 schreef DarkShine het volgende:
Schijnbaar toch gesprek over Hadiour vanmiddag...
Roda lijkt niet meer te willen bieden ookal hebben ze nu meer geld.
El Hamdaoui lijkt nu misschien naar AZ te gaan (het zal toch niet).
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:11:59 #148
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52839102
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:40 schreef toma het volgende:

[..]

Roda lijkt niet meer te willen bieden ookal hebben ze nu meer geld.
El Hamdaoui lijkt nu misschien naar AZ te gaan (het zal toch niet).
Logisch toch. Zoals eerder gezegd, Hadouir is een van de slechts verdienende spelers en heeft een aflopend contract. Waarom zouden we dan meer dan een half miljoen betalen, doen we dat lacht men zich rot in Tilburg.
Planning:
-
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:30:20 #149
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52843560
En bedankt!
Planning:
-
pi_52843668
toch jammer dat ie weg is. Redelijke speler misschien niet goed genoeg om Ramzi op te volgen bij Roda maar hij pikt toch soms zn goaltjes mee.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:27:53 #151
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52845216
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:34 schreef toma het volgende:
toch jammer dat ie weg is. Redelijke speler misschien niet goed genoeg om Ramzi op te volgen bij Roda maar hij pikt toch soms zn goaltjes mee.
Vorig jaar hadden we alleen Ramzi. Nu dus Hadouir, Lamah &Tiote. Verder hebben we Janssen die we hiervoor gehaald hebben, maar nu nog ervaring moet opdoen.
Planning:
-
pi_52846799
Ik ben hier dus echt woedend over! Willem II krijgt het weer voor elkaar om een belangrijke speler weg te laten gaan een paar uur voor de transfer deadline! Straks staan we weer 17e en worden we weer opgescheept met paniek aankopen!

Darkshine: Geen non-argumenten over de duur van het contract en het loon. Alles is waard wat de koper er voor betaald.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:33:30 #153
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52847096
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:23 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik ben hier dus echt woedend over! Willem II krijgt het weer voor elkaar om een belangrijke speler weg te laten gaan een paar uur voor de transfer deadline! Straks staan we weer 17e en worden we weer opgescheept met paniek aankopen!

Darkshine: Geen non-argumenten over de duur van het contract en het loon. Alles is waard wat de koper er voor betaald.
Non-argumenten?

Als alles waard is wat je ervoor betaald vraag ik me af of jullie seizoenskaart al aan de Jup. League prijzen is aangepast.
Planning:
-
pi_52852003
quote:
El Hamdaoui vertrekt naar AZ Bron: AD

Nadat de pogingen van AZ om Afonso Alves vast te leggen stranden, hebben de Alkmaarders zich gemeld bij Willem voor Mounir El Hamdaoui. En met succes, de 23-jarige spits zet binnen enkele uren zijn signatuur onder een meerjarig contract bij AZ, zo meldt het AD.

El Hamdaoui kwam het afgelopen seizoen door een afgescheurde kruisband niet in actie. 'Back in action' maakte hij een dermate goede indruk dat hij enkele topclubs achter zich aan kreeg. AZ bleek het slagvaardigst.

Voor Willem II zal deze klap dubbel zo hard aankomen aangezien de Tilburgers vandaag ook al Anouar Hadouir aan Roda JC verloren en de club slechts enkele uren heeft voor het verstrijken van de transferdeadline.

Eerder deze dag kwamen AZ en Heerenveen er niet uit over Alves, Heerenveen vroeg de absolute hoofdprijs, twintig miljoen euro, voor de topschutter. Dit was voor AZ te gortig. Alves blijft nu zeker tot de winterstop in Heerenveen.
het zal toch niet he.
pi_52852066
Zat/zit er dik in nu Alves niet naar Alkmaar komt, bij AZ hebben ze al gezegd dat hij hun 2de keus was/is
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:36:52 #156
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52852153
Succes in Sittard komend seizoen.
Planning:
-
pi_52852164
quote:
El Hamdaoui nieuwe spits AZ
Geschreven door Bart Kruyt op vrijdag, 31 augustus om 20:28

Nadat AZ te horen kreeg dat Afonso Alves bij Heerenveen blijft heeft de club snel gehandeld. De Alkmaarders werden het vanavond eens met Willem II over de transfer van Mounir El Hamdaoui, die zojuist een meerjarig contract ondertekende bij de Noord-Hollanders. Dit meldt het Algemeen Dagblad zojuist.

Zodoende heeft AZ-coach Louis van Gaal vlak voor het verstrijken van de transfermarkt toch nog zijn gewenste aankoop binnen. Met de komst van El Hamdaoui beschikt de oefenmeester nu over vier spitsen, te weten El Hamdaoui, Ari, Moussa Dembélé en Graziano Pellè.

El Hamdaoui stond tevens in de belangstelling van Feyenoord. De havenclub wilde hem graag terug naar Rotterdam halen, de stad waar de technicus zijn loopbaan begon. In vier seizoenen tijd speelde hij 73 wedstrijden voor Exelsior, voordat Tottenham Hotspur hem haalde. In Engeland bleef een doorbraak uit; AZ is echter bereid om de Nederlandse Marokkaan een nieuwe kans te geven.

De transfer van de sterspeler van de Tilburgers betekent een nieuwe domper voor Willem II-trainer Dennis van Wijk. De Amsterdamse oefenmeester zag eerder al Anouar Hadouir naar Roda JC verkassen en ziet nu ook dat El Hamdaoui een andere weg inslaat. De Tricolores haalden daar vandaag geen nieuwe spelers voor terug.
voetbalzone meldt het nu ook.
GODVER; Wat een kut beleid!!
GELD IN JE PORTEMONNAIE, DAAR WIN JE GEEN WEDSTRIJD MEE!

WAN BELEID!
pi_52852378
Voetbalzone is niet echt een kwaliteitssite en erg goed in kopieren van anderen (net als fok). En verders meldt geen enkele site het... Dus momenteel is daar nog niets van waar dus.
pi_52852420
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:44 schreef existenz het volgende:
Voetbalzone is niet echt een kwaliteitssite en erg goed in kopieren van anderen (net als fok). En verders meldt geen enkele site het... Dus momenteel is daar nog niets van waar dus.
Algemeen Dagblad ook onbetrouwbaar?
pi_52852654
Cristiano dos Santos Rodrigues (26) keert terug bij Willem II. De aanvaller die deze zomer vanwege privéredenen terugkeerde naar Zwitserland, kiest er alsnog voor zijn voetballoopbaan in ... »
pi_52852655
Louis van Gaal die de komst van El Hamdaoui voor de camera's van RTL7 niet ontkend met een brede lach er achteraan zei ook genoeg.
El Hamdaoui die met het B-team vandaag meetraint bij het partijtje omdat hij er morgen toch niet meer bij is naar eigen zeggen.
Kortom: El Hamdaoui naar AZ met zekerheid

Kijken wie de opvolger(s) worden van El Hamdaoui en Hadouir.
pi_52852693
Het is nog nergens officieel bevestigd, maar dat Cristiano komt zegt genoeg...
pi_52852747
En Redan is terug in de selectie blijkbaar..
pi_52852816
Ik vind het echt verschrikkelijk dat ALWEER AZ een speler van WillemII koopt. Waarom dan? Hebben ze zogenaamd een goede relatie met WillemII of hoe zit dat?
pi_52852826
Zuur boys. Voor hetzelfde geld hadden de posts over wanbeleid in het Heerenveentopic gestaan. Sterkte.
pi_52852931
Ach wanbeleid ...
Je koopt El Hamdaoui voor 1 miljoen en nog geen 10 competitiewedstrijden gespeeld en je verkoopt hem voor vele miljoenen.
Het is alleen zuur dat het op het laatste moment allemaal gebeurd, kijken hoe het met het schaduwelftal is waar elke club het altijd over heeft
pi_52852966
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:06 schreef Venga het volgende:
Ach wanbeleid ...
Je koopt El Hamdaoui voor 1 miljoen en nog geen 10 competitiewedstrijden gespeeld en je verkoopt hem voor vele miljoenen.
Het is alleen zuur dat het op het laatste moment allemaal gebeurd, kijken hoe het met het schaduwelftal is waar elke club het altijd over heeft
het is gewoon klote dat ze geen een goede speler vast kunnen houden. Zolang er iemand uberhaupt een goede wedstrijd speelt gaat ie naar AZ. Die club maakt WillemII gewoon kapot.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:11:31 #168
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52853050
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:08 schreef toma het volgende:

[..]

het is gewoon klote dat ze geen een goede speler vast kunnen houden. Zolang er iemand uberhaupt een goede wedstrijd speelt gaat ie naar AZ. Die club maakt WillemII gewoon kapot.
AZ NV

Stadionweg 1, 1812 AZ Alkmaar
Postbus 1010, 1810 KA, Alkmaar
072 547 8000
072 547 8080
info@az.nl

AZ Jeugdopleiding
Sportcomplex Willem II

Goirleseweg 34
5026 PC Tilburg
Planning:
-
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:13:04 #169
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52853100
Jullie krijgen Cristiano terug.
Planning:
-
pi_52853140
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:13 schreef DarkShine het volgende:
Jullie krijgen Cristiano terug.
doe er maar lacherig over. Hij heeft er wel persoonlijk voor gezorgd dat WillemII afgelopen seizoen geen nacompetitie speelde.
pi_52853154
quote:

[..]

Ze hadden gvd de poot stijf moeten houden. AZ
pi_52853168
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:14 schreef toma het volgende:

[..]

doe er maar lacherig over. Hij heeft er wel persoonlijk voor gezorgd dat WillemII afgelopen seizoen geen nacompetitie speelde.
Blijft een prutser.
pi_52853231
El Hamdoui naar AZ
Echt een ramp man, laatste dag en dan 2 sleutelspelers kwijtraken !
pi_52853437
spelers die de laatste jaren van WII naar AZ zijn gegaan:
quote:
1. Jaliens
2. Landzaat
3. Mathijsen
4. Sektioui
5. Mathijssen
6. Agustien
7. Dembélé
8. El Hamdaoui
volgens mij ben ik er nog een paar vergeten, maar dit loopt echt de spuigaten uit.
pi_52853475
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:27 schreef toma het volgende:
[..]

volgens mij ben ik er nog een paar vergeten, maar dit loopt echt de spuigaten uit.
Inderdaad, met dit team zouden we nu kampioen kunenn worden
pi_52853512
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:14 schreef toma het volgende:

[..]

Hij heeft er alle reden toe! Dan mag de kerel kwaliteiten hebben. Hij en zijn famailie hebben er geen geheim vna gemaakt zich niet thuis te voelen in Nederland. Kortom dat gaat morren! Dat Willem II het toch weer voor elkaar heeft gekregen zeg, het zag er nog zo leuk uit!
pi_52853535
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:27 schreef toma het volgende:
[..]

AZ heeft gewoon een abonnement spelers kopen bij jullie.
pi_52853580
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:30 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

AZ heeft gewoon een abonnement spelers kopen bij jullie.
En wij Remmen niet voor Dirk Scheringa.!
pi_52853666
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:32 schreef nuldertien.net het volgende:

[..]

En wij Remmen niet voor Dirk Scheringa.!
-offtopic-
kan ik jou misschien blijmaken met een avater?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:36:17 #180
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52853689
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

Blijft een prutser.
Valt wel mee. Groot nadeel is dat hij behalve afmaken voor de rest niet veel kan (bal vasthouden, assist, iemand vrij zetten)...
Planning:
-
pi_52853694
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:35 schreef toma het volgende:

[..]

-offtopic-
kan ik jou misschien blijmaken met een avater?
altijd

Overigen keer Christiano terug naar Willem II, hopelijk heeft ie geleerd van El Hamdaoui
pi_52853769
Maar heren, laat Willem 2 ook niet te makkelijk spelers gaan? Van Hadouir kan ik begrijpen omdat hij anders gratis de deur uit zou lopen, maar El Hamdaoui had toch nog een langer contract?
pi_52853833
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:39 schreef Blawh het volgende:
Maar heren, laat Willem 2 ook niet te makkelijk spelers gaan? Van Hadouir kan ik begrijpen omdat hij anders gratis de deur uit zou lopen, maar El Hamdaoui had toch nog een langer contract?
Het zal ook niet voor weinig gegaan zijn he
pi_52853866
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:39 schreef Blawh het volgende:
ja dat is juist het probleem.
pi_52853883
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:41 schreef nuldertien.net het volgende:

[..]

Het zal ook niet voor weinig gegaan zijn he
Dat is waar, maar je kan nu niet echt een goede vervanger halen. Als je de poot stijf had gehouden dan had je hem na dit seizoen kunnen verkopen voor veel geld en een goede vervanger kunnen halen.
pi_52854205
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:36 schreef nuldertien.net het volgende:

[..]

altijd

Overigen keer Christiano terug naar Willem II, hopelijk heeft ie geleerd van El Hamdaoui
pi_52854519
quote:
El Hamdaoui: vijf jaar AZ
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - Niet Afonso Alves, maar Mounir el Hamdaoui (23) versterkt de gelederen van AZ. De Marokkaanse aanvaller van Willem II zette zijn handtekening onder een contract voor vijf jaar, gelijk nadat de transfer van Alves afketste.
Mounir El Hamdaoui
AZ wedde op twee paarden tegelijk en dat bleek een goede strategie. El Hamdaoui – eerder actief voor Excelsior, Tottenham Hotspur en Derby County – baarde vorig seizoen opzien, maar liep een zware knieblessure op. Daarvan is hij inmiddels hersteld. Willem II incasseert bijna drie miljoen euro voor de Rotterdammer.
Dat hadden er minstens 4 moeten zijn.
pi_52854995
Wat 1 transfer al niet kan doen he.
Als Kone bij PSV blijft heeft Roda wss geen geld om Hadouir te kopen, PSV kan Koevermans dan nooit halen en dus had AZ dan geen behoefte gehad aan El Hamdaoui.

Overigens zou Douglas (ex-Utrecht) de vervanger worden van Hadouir
pi_52855141
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:22 schreef Venga het volgende:
Als Kone bij PSV blijft heeft Roda wss geen geld om Hadouir te kopen, PSV kan Koevermans dan nooit halen en dus had AZ dan geen behoefte gehad aan El Hamdaoui.

dan mogen ze wel opschieten de transfermarkt is nog 1,5 uur open.
pi_52855229
De wiki van Douglas meld al dat ie naar Willem II komt
pi_52855304
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
De wiki van Douglas meld al dat ie naar Willem II komt
dat heeft net als Mabel zeker zelf verandert
pi_52855456
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:33 schreef toma het volgende:

[..]

dat heeft net als Mabel zeker zelf verandert
De kans is groot ja , ergens anders zie ik het namelijk nog niet staan nee ... nog 1 uur en 21 min.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:01:15 #193
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52856080
quote:

Roda heeft geen geld van de Koné transfer uitgegeven...
Planning:
-
pi_52856126
Douglas zou wel een leuke vervanger zijn .
pi_52856413

pi_52857003
Waarom nu net AZ, vuile honden.
pi_52857638
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:12 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Ik kan die 3 echt niet uitstaan. Dirk, Marcel en Louis uiteraard.
pi_52857657
Je kunt zeggen wat je wil van AZ, maar dit keer hebben ze zeer netjes gehandeld. Dat er 3 miljoen ipv 4 miljoen is betaald ligt eerder aan Willem II dan aan AZ...
pi_52858630
Willem II bereikt overeenstemming met Darl Douglas
1/9/2007 - Indien Darl Douglas door de medische keuring komt, speelt de aanvallend ingestelde middenvelder dit seizoen in het Rood-Wit-Blauw van Willem II. Darl Douglas is afkomstig van het Portugese >>

Ook officieel bevestigd nu door Willem II
pi_52858717
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:39 schreef existenz het volgende:
Willem II bereikt overeenstemming met Darl Douglas
1/9/2007 - Indien Darl Douglas door de medische keuring komt, speelt de aanvallend ingestelde middenvelder dit seizoen in het Rood-Wit-Blauw van Willem II. Darl Douglas is afkomstig van het Portugese >>

Ook officieel bevestigd nu door Willem II
dezelfde Douglas die bij Utrecht speelde?
pi_52858747
yup:

Indien Darl Douglas door de medische keuring komt, speelt de aanvallend ingestelde middenvelder dit seizoen in het Rood-Wit-Blauw van Willem II. Darl Douglas is afkomstig van het Portugese Marítimo Funchal.

Douglas (27), die bij Willem II de plaats in de selectie inneemt van Anouar Hadouir, doorliep de jeugdopleiding van Ajax. Na RBC Roosendaal, Haarlem, Heracles Almelo en FC Utrecht, maakte hij halverwege het seizoen 2006-2007 de overstap naar het Portugese Marítimo Funchal.

Technisch manager Andries Jonker: ‘Darl is een speler die zich heeft bewezen op eredivisie niveau en erg graag voor Willem II wil spelen. Helaas lukt dat nog niet komend weekend.’ Voor het duel van Willem II tegen Feyenoord op zaterdagavond 1 september is Douglas nog niet speelgerechtigd.
pi_52858770
Maar Feyenoord gaan we nu dus zeker verliezen, maar goed. Tegen het huidige Feyenoord hebben we uberhaubt weinig in te brengen. Die spelen erg goed atm...
pi_52859419
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:44 schreef existenz het volgende:
Maar Feyenoord gaan we nu dus zeker verliezen, maar goed. Tegen het huidige Feyenoord hebben we uberhaubt weinig in te brengen. Die spelen erg goed atm...
stunten zit er vast niet in alhoewel het wel leuk zou zijn.
  zaterdag 1 september 2007 @ 01:33:02 #204
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52859841
quote:

Het begon allemaal bij de Amsterdammers die verloren in Praag.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 september 2007 @ 01:35:46 #205
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52859882
Ik denk gewoon dat Willem 2 in de nacompetitie beland.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52859980
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 01:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Het begon allemaal bij de Amsterdammers die verloren in Praag.
Hoezo dat dan? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 1 september 2007 @ 01:44:40 #207
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52860062
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 01:40 schreef RayMania het volgende:
Hoezo dat dan? .
Doordat de Amsterdammers zich niet plaatsten voor het miljoenenbal werd PSV verzekerd van extra inkomsten. Hierdoor was PSV in staat om Koevermans te kopen. Vervolgens moest AZ op zoek naar een vervanger en klopte bij Willem II aan voor El Hamdaoui.
pi_52860088
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 01:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Doordat de Amsterdammers zich niet plaatsten voor het miljoenenbal werd PSV verzekerd van extra inkomsten. Hierdoor was PSV in staat om Koevermans te kopen. Vervolgens moest AZ op zoek naar een vervanger en klopte bij Willem II aan voor El Hamdaoui.
Allemaal met voorbedachten rade van Ajax. De competitie daardoor een beetje meer tegenstand geven voor de Amsterdammers .
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 september 2007 @ 01:47:36 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52860109
Willem 2 is wel atijd een goed medicijn voor Ajax
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52862319
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 01:47 schreef borisz het volgende:
Willem 2 is wel atijd een goed medicijn voor Ajax
Behalve in de wedstrijden die er echt toe doen, dan zakt Ajax tegen Willem II door het ijs
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:16:00 #211
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52862738
quote:
Roda haalt Hadouir alsnog binnen

Roda JC heeft zich twaalf uur voor het sluiten van de transfermarkt alsnog versterkt met Anouar Hadouir. De Kerkraadse club kwam gisteren tot overeenstemming met Willem II over de transfersom voor de middenvelder, waarvoor ook Feyenoord zich afgelopen maandag had gemeld in Tilburg.

Dat beide clubs alsnog om de tafel gingen, had zeer waarschijnlijk te maken met het afhaken van Feyenoord. De Rotterdammers hadden zich, net als in een eerder stadium Sparta, ook gemeld voor Hadouir, maar lieten donderdagavond weten te kiezen voor de Koreaan Chon-soo Lee. Daarop besloot Willem II alsnog contact te zoeken met Roda. Hoewel alle partijen zwijgen over de uiteindelijk prijs voor Hadouir, zou Willem II uiteindelijk akkoord zijn gegaan met de vijf ton, het uiterste bod van Roda.

Hadouir zelf was gisteren in Tilburg om enkele zaken bij Willem II af te handelen. ,,Je houdt altijd hoop dat het rond komt, maar eerlijk gezegd had ik het niet meer verwacht”, aldus de 24-jarige middenvelder, die eind juni al met Roda overeenstemming had bereikt over een vierjarig contract. Trainer Raymond Atteveld toonde zich tevreden met de komst van de 24- jarige Bosschenaar.

Bron: LD
Vijf ton dus.
Planning:
-
pi_52862771
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:16 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Vijf ton dus.
Volgens de Pravda van Limburg Onze Pravda zegt 750.000, het zal dus wel rond de 600.000 liggen.

Ik denk dat we ons wel weer kunnen opmaken voor een jaartje degradatievoetval. Als het team intact was gebleven had zelfs het linkerrijtje erin gezeten, als ik afga op de wedstrijd tegen Sparta. Erg zuur dit en de zoveelste keer dat het bestuur ons op het verkeerde been zet (nee, er zijn geen aanbiedingen voor El Hamdaoui).
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:38:49 #213
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52862981
Dat je 1 speler laat gaan tot daar aan toe, maar de 2 beste spelers van je selectie op dezelfde dag verkopen en er bar weinig voor terug halen...

Kan me de Tilburgse woede wel voorstellen.
Planning:
-
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:14:46 #214
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52863449
Ook leuk voor Boutahar dit, die had toch gezegd dat de ambities, hadouir en el Hamdaoui redenen waren voor Willem II te kiezen?
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:24:30 #215
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52863591
Hoeveel heeft Willem II nou ontvangen van AZ voor El Hamdaoui?
pi_52863625
Kleine 3m.
pi_52863704
zijn die stickers 'ik rem niet voor...' nog te bestellen? (zie de column van Hugo Borst waarom...)
pi_52863808
Ik heb ooit een niet nader te noemen Willem II-spelersvrouw zien lopen met zo'n sticker
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:38:36 #219
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52863843
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:31 schreef MaxPower het volgende:
zijn die stickers 'ik rem niet voor...' nog te bestellen? (zie de column van Hugo Borst waarom...)
Ik rem niet voor pieren zijn al een jaar of 10 niet meer te bestellen
Planning:
-
pi_52863855
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:36 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb ooit een niet nader te noemen Willem II-spelersvrouw zien lopen met zo'n sticker
Eén die nu bij AZ speelt?
pi_52863905
Besturen kunnen ze daar ook al zo goed, zie ik.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_52864009
Hadouir verkopen kan ik wel begrijpen, alleen vangen ze er nu wel erg weinig voor. Mounir kun je zo'n kans niet ontnemen. Willem II mag nog blij zijn dat Cristiano en Douglas nog zo snel aan de selectie toegevoegd konden worden, anders was het nog meer armoe troef. Als collectief is er nu wel meer werk te doen.
That's all folks!
pi_52864224
quote:

[..]

treffend geformuleerd.
Lelijke @@p!
pi_52864251
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Hadouir verkopen kan ik wel begrijpen, alleen vangen ze er nu wel erg weinig voor. Mounir kun je zo'n kans niet ontnemen. Willem II mag nog blij zijn dat Cristiano en Douglas nog zo snel aan de selectie toegevoegd konden worden, anders was het nog meer armoe troef. Als collectief is er nu wel meer werk te doen.
Eigenlijk van de zotte dat je vlak voor de 3e competitiewedstrijd moet gaan proberen een nieuw elftal in elkaar te draaien.
Lelijke @@p!
pi_52865006
Ik denk ook dat heel veel Willem II supporters er meer vrede mee hebben gehad als dat een maand geleden gebeurd was.
pi_52865027
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:42 schreef Superheld het volgende:
Besturen kunnen ze daar ook al zo goed, zie ik.
Mompelt iets over salaris Pierre van Hooijdonk
pi_52865418
Waarschijnlijk was de reactie van Superheld een sarcastische reactie dat het er ook sneu aan toe gaat in Breda.
pi_52865655
Financieel gezien is het natuurlijk perfect wat Willem II gedaan heeft, sportief gezien hebben we nu minder zekerheid, maar nog steeds een selectie die tussen plek 10 en 14 zonder veel moeite zou moeten kunnen eindigen.
pi_52866044
Mits de overige spitsen fit blijven en een leuke aankoop in de winterstop, kunnen ze naar mijn idee net boven de streep blijven.
Lelijke @@p!
pi_52866162
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:57 schreef Herr_Munk het volgende:
Waarschijnlijk was de reactie van Superheld een sarcastische reactie dat het er ook sneu aan toe gaat in Breda.

Daarom ook het woordje 'ook' in mijn zin.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_52867680
Hoe langer ik erover nadenk hoe kwader ik wordt, vooral omdat ik net echt enthousiast word van de vervangers. Goed Cristiano is redelijk doeltreffend, maar die Douglas vind ik zo'n prutser. Dat Hadouir weg zou gaan wisten we al een maand geleden en dan komen die honden op het laatste moment aan met zo'n aankoop. Schijnbaar komt ook nog die gast van Standard (is nu clubloos), maar dan nog. Enige wat het zou kunnen verzachten is als blijkt dat er daadwerkelijk 6 miljoen voor El Hamdaoui is neergelegd.
pi_52868114
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:39 schreef MaxPower het volgende:
Eén die nu bij AZ speelt?
Nee, dat niet. Dat was pas smeuïg geweest
pi_52877899
en weer verloren. Maar wel goed gespeeld de 2e helft
pi_52877992
Knap Geen afgang !!!!!!!!!!
pi_52878051
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:28 schreef nuldertien.net het volgende:
Knap Geen afgang !!!!!!!!!!

ik heb een avater voor je kerel
pi_52878097
Ja Zie ik maar hoe moet je hem weizigen !
pi_52878174
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:31 schreef nuldertien.net het volgende:
Ja Zie ik maar hoe moet je hem weizigen !
Ga naar :
1. Wijzig Profiel
2. Vul bij Webicon dit in http://i8.tinypic.com/67g79l4.png
3. Vul onderaan je wachtwoord in
4. Klik op Wijzigen.
pi_52878229
Aha, dankje jongen Past ook prima bij mij forum/site
pi_52884694
Ik vreesde het ergste, maar wat ik van de samenvatting heb gezien viel het eigenlijk best wel mee, zelfs zonder onze nieuwe aanwinsten... Maar ik ben toch wel benieuwd wat het was geworden als we onze knuffelallochtonen hadden gehouden...
pi_52887023
Ik heb echt maar 1 minuut gezien van de samenvatting, op het moment dat Lucius Boutahar onderuit haalt. Mooi balletje van Poepon hoor
pi_52898763
tja 2-0 verliezen verdedigend nog niet eens zo slecht van afbrengen maar de kansen niet benutten..... zal ik de conclusie maken of vat iedereen hem al?
pi_52898818
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:19 schreef Herr_Munk het volgende:
tja 2-0 verliezen verdedigend nog niet eens zo slecht van afbrengen maar de kansen niet benutten..... zal ik de conclusie maken of vat iedereen hem al?
Dat Boutahar geen penalty's meer moet nemen en dat onze verdediging minder belabberd lijkt te zijn dan iedereen dacht en dat we een grijze muis worden deze competitie (aka geen nacompetitie maar ook geen verrassing/sensaties).
pi_52899534
HOpelijk wel ja, dat we rond de 12e plek eindigen en dan volgend jaar verrassen
pi_53031890
Tegen Twente gaan we zeker winne, de niieuwe aankopen hebben nu kunnen wennen en nu gaat Willem II gewoon vlammen!
pi_53051019
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:09 schreef nuldertien.net het volgende:
Tegen Twente gaan we zeker winne, de niieuwe aankopen hebben nu kunnen wennen en nu gaat Willem II gewoon vlammen!
kom op man. Twente is niet meer wat het vroeger was. Op elke positie hebben hun een betere speler staan.
pi_53072949
4 punten uit de komende 2 wedstrijd en ik ben erg tevreden. Tot aan de winterstop is het overleven, daarna kunnen we met gerichte aankopen de weg naar boven inzetten.
pi_53073521
quote:

[..]

Onzin, AZ zet toch geen pistool op het hoofd van de directie van Willem II?
Ze moeten niets, ze tonen interesse en Willem II roept:" DEAL"

Alleen had Willem II misschien hun timing moeten aanpassen waardoor ze het geld ook meteen in een nieuwe spits hadden kunnen halen.

Dus kom niet aan dat AZ Willem II kapot maakt...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53076086
Ik hoor jullie aller voorzitter nog huilen dat die grote en gemene Ajax van Perez moet afblijven en dat het sowieso geen stijl is om een speler het hoofd op hol te brengen voor de oh zo belangrijke thuiswedstrijd in de beker tegen MVV. Ondertussen was die stumpert al openlijk aan het flirten met Dembele terwijl Willem II vocht tegen degradatie. Heel de handels wijze van AZ en dat voorzittertje van AZ begint ons, supporters van Willem II, de keel uit te hangen. Je kunt Willem II niet kwalijk nemen dat ze een transfersom tussen de 6 á 8 miljoen accepteren. Dit is waarschijnlijk de grootste transactie die de club ooit had en als de situatie niet zo kut was, had ik in mijn broek gepist van het lachen om het rendement wat er is opgebracht ( EL Hamdaoui is gekocht van Tottenham voor 2 miljoen en technisch gezien na 7 wedstrijden weer verkocht voor 6-8 miljoen). Maar denk absoluut niet dat wij ons bestuur een hand boven het hoofd houden. Ik die zijn inmiddels voor alles uitgemaakt wat god verboden heeft.
pi_53127924
quote:
Op maandag 10 september 2007 14:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
4 punten uit de komende 2 wedstrijd en ik ben erg tevreden. Tot aan de winterstop is het overleven, daarna kunnen we met gerichte aankopen de weg naar boven inzetten.
Overleven, ik denk dat we prima in de lage middenmoot mee kunnen draaien!

Ik heb trouwens m'n kaartjes voor twente binenn
pi_53252083
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:09 schreef nuldertien.net het volgende:
Niet dus
Lelijke @@p!
pi_53252425
quote:
Op maandag 17 september 2007 19:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Niet dus
was ook wel voorspelbaar. We zullen de komende wedstrijden tegen NEC, NAC, VVV en Excelsior moeten winnen als we rond de 10e plaats willen komen te staan.
pi_53260526
Joehoe.... nu moeten jullie eens raden wie er weer is opgenomen en in de "not" lijst van de VI nababbel

Ach we moeten ergens goed in zijn moet het bestuur gedacht hebben.
pi_53366156
quote:
Aerts verdringt Vermeer weer uit doel

Maikel Aerts keert morgen terug onder de lat in het doel van Willem II. Dit maakt de Tilburgse club vrijdagmiddag middels het digitale thuis bekend.

Aerts maakt zijn rentree in het duel tegen Roda JC nadat hij in maart ernstig geblesseerd raakte aan een bovenarm. De doelman, die op dat moment door Willem II werd gehuurd van Feyenoord, moest een operatie ondergaan en kwam sindsdien niet meer in actie.

De Tilburgers lijfden de 31-jarige keeper desalniettemin definitief in, maar trokken ook Kenneth Vermeer aan. De huurling van Ajax was dusverre verzekerd van een basisplaats. Björn Sengier is de derde doelman in de Tilburgse selectie.
pi_53367078
yeah Vermeer is ok, maar niet atm wanneer we punten nodig hebben...
pi_53370950
had ook meer van Vermeer verwacht.

Leuk dat de Willem II supporters de wedstrijd tegen PSV boycotten maar het was leuker geweest als Willem II ook een combi wist te regelen voor PSVau supporters.
pi_53375385
Hope lijk vanavond eens winst, want anders zit je echt vast in die onderste regionen.
pi_53390903
Mooi resultaat!
Lelijke @@p!
pi_53391046
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Mooi resultaat!
Ze zaten er allemaal flink door heen.. Dat is wel wat minder. De selectie moet wel wat fitter zijn zo aan het einde. Gelukkig wisselde Van Wijk dit keer prima!
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:56:31 #259
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53391223
hoeveel is t geworden?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_53391305
1-0
  zaterdag 22 september 2007 @ 22:04:29 #261
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53391496

en we zwaaien met zn allen naar Al Hamdouououoi (of Hadouir..of hoe heet ie )
pi_53391704
Hadouir.

Op nu.nl een best uitgebreid stuk: http://www.nu.nl/news/124(...)ning_op_Roda_JC.html
Lelijke @@p!
  zondag 23 september 2007 @ 02:30:21 #263
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53397751
Slecht 1-0 Slechts.
Planning:
-
pi_53399972
quote:
Op zondag 23 september 2007 02:30 schreef DarkShine het volgende:
Slecht 1-0 Slechts.
Het zijn 3 punten, dat telt het meeste
pi_53400774
eindelijk maakt Kargbo een belangrijk doelpunt. Zo'n geweldige speler verdient t om zo'n doelpunt te maken
  zondag 23 september 2007 @ 11:25:25 #266
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53400801
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:23 schreef toma het volgende:
eindelijk maakt Kargbo een belangrijk doelpunt. Zo'n geweldige speler verdient t om zo'n doelpunt te maken
Het is dan wel dat onze keeper voor de 2de match op rij een enorme flater op een afstandsschot maakt.
Planning:
-
pi_53400828
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:25 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Het is dan wel dat onze keeper voor de 2de match op rij een enorme flater op een afstandsschot maakt.
denk niet dat veel andere keepers die bal wel zouden redden.
  zondag 23 september 2007 @ 11:32:37 #268
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53400927
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:26 schreef toma het volgende:

[..]

denk niet dat veel andere keepers die bal wel zouden redden.
Als die keepers zowat tegen de 1ste paal aanstaan zullen niet veel keepers hem bij de 2de tegenhouden nee

Maar wel een schitterende goal.
Planning:
-
pi_53401357
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:32 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als die keepers zowat tegen de 1ste paal aanstaan zullen niet veel keepers hem bij de 2de tegenhouden nee

Maar wel een schitterende goal.
Er zijn maar weinig keepers die die bal gehad zouden hebben. Vlak voor de goal zwaaide hij af (Keeper stond gewoon goed als hij dat niet had gedaan)... Daar heb je een erg lenige reflex keeper voor nodig (Soort Vermeer alleen dan met meer ervaring).
pi_53401905
Hehe, weer even lucht. Nu hopen op een stiekem puntje (of 3) in Nijmegen en het ziet er weer beter uit.
pi_53402350

Ontzettend mooi doelpunt van Kargbo
  maandag 24 september 2007 @ 00:10:27 #272
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53421224
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:23 schreef toma het volgende:
iemand een filmpje/?
pi_53423007
@Darkshine:

Vorig jaar bij jullie was het ook "maar" 2-1 en zat [sarcasme aan] Sengier wel overal goed bij [sarcasme uit]. Misschien is het een stukje karma....
  maandag 24 september 2007 @ 07:58:47 #274
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53423974
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:56 schreef existenz het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig keepers die die bal gehad zouden hebben. Vlak voor de goal zwaaide hij af (Keeper stond gewoon goed als hij dat niet had gedaan)... Daar heb je een erg lenige reflex keeper voor nodig (Soort Vermeer alleen dan met meer ervaring).
Heb de match via Planet gezien en de goal uit verschillende cameraposities maar blijf erbij dat deze houdbaar is.

Een schot van 35/40 meter moet een keeper gewoonweg hebben!
Planning:
-
  maandag 24 september 2007 @ 08:00:11 #275
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53423979
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:55 schreef Herr_Munk het volgende:
@Darkshine:

Vorig jaar bij jullie was het ook "maar" 2-1 en zat [sarcasme aan] Sengier wel overal goed bij [sarcasme uit]. Misschien is het een stukje karma....
Niemand zo erg als Kros van Sparta
Planning:
-
pi_53425261
En Aerts alweer geblesseerd.
pi_53429927
En dit keer de geruchten over een vertrek van Kargbo deze winter, door de technische staf zelf overigens! De staf vind hem zo goed spelen dat ze bang zijn hem te verliezen.

Grijp ik de gelegenheid aan om ook te zeggen dat Kargbo een blok staal is en Willem II veel aan heeft.
Ik roep dat al toen ik hem voor het eerst zag spelen tegen Ipswich Town.
pi_53430421
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Aerts alweer geblesseerd.
pi_53431222
Wie is die speler hier onderin? Die juicht geen eens na het doelpunt van Kargbo. Beetje vreemd .
pi_53432595
Er was net een korte corner genomen met Bobson en Messoudi. De speler is inderdaad Bobson omdat Messoudi na die corner naar het midden trekt.

Overigens is op jou clipje niet te zien dat hij juicht. op deze echter wel. Hij laat het doelpunt even bezinken.

( ik dacht al op jou clipje een armbeweging te zien dat zijn armen alsnog de lucht in gingen.

@ TerroRobbie: Hekel aan Aerts of is hij ooit op een onprettige manier weg gegaan bij FCDB?
pi_53432844
quote:
BD: Supporters Willem II ondankbaar
maandag 24 sep 2007 07:13
Pagina 1 van 2
‘De beleidsbepalers van Willem II verdienden de fluitconcerten’.

In Engeland krijgen spe­lers die terugkeren voor een wed­strijd tegen hun oude club gere­geld een staande ovatie. In Tilburg heerst een heel andere cultuur, zo moest Anouar Hadouir zaterdag­avond ervaren. Met Roda JC op be­zoek bij Willem II (1-0 zege voor de Tilburgse club) kreeg de Bos­schenaar striemende fluitconcer­ten en een enkel spreekkoortje over zich heen. Al lokte hij dat zelf uit door te roepen dat Roda Jc twee klassen beter was. Het neemt niet weg dat Willem II slecht met zijn oud- spelers om­gaat. Op een soortgelijke manier ontving het Tilburgse publiek en­kele jaren geleden Joris Mathijsen toen die bij AZ getekend had. „De supporters van Willem II zijn heel ondankbaar”, reageerde Hadouir, die vorig seizoen een belangrijk aandeel leverde in het ontlopen van de nacompetitie.

„Die fluitcon­certen zeggen meer over de fans. Ze kunnen het kennelijk niet heb­ben dat iemand zich financieel en sportief kan verbeteren.” Zowel Mathijsen als Hadouir haakte af na­dat ze van Willem II een in hun ogen te magere aanbieding had­den gekregen. „Die fluitconcerten moeten dan ook niet op mij ge­richt zijn, maar op de beleidsbepa-l­ers”, oordeelde Hadouir. „Dat sup­porters zo reageren op jongens die door de club zijn opgeleid, is mis­schien wel een van de redenen dat spelers er zelden voor kiezen om later in hun carrière nog eens bij Willem II terug te keren. Ik heb overigens ook leuke reacties gehad. Laten we het er maar op houden dat dat de echte supporters van Willem II zijn.”

Meteen na aankomst in het sta­dion voerde Hadouir op het gras een lang gesprek met zijn trainer Raymond Atteveld. „Die peilde mijn gevoelens. Hij wilde weten wat ik ervan vond om terug te zijn in Tilburg. Je kon er ook van uit gaan dat de spelers me extra aan zouden pakken.” Dat viel wel mee. Hadouir kreeg zelf een paar minu­ten voor de rust geel toen hij een overtreding op Bobson beging. Met de 1-0 nederlaag was hij bij­zonder teleurgesteld. Roda JC haal­de volgens Hadouir geen moment het normale niveau en verzuimde ook zelf om initiatief te nemen. „Een wedstrijd waarin je niks weg­geeft en niks creëert, hoort in een 0-0 gelijkspel te eindigen”, aldus Hadouir, die zijn directe tegenstan­der Kargbo zag scoren. „ Geloof me, zo’n goal maakt hij nooit meer. Ik misgun de spelers van Willem II de zege niet.”

(Bron: Brabants Dagblad)

Hier wil ik graag meneer Hadouir op wijzen dat het juist die Willem II supporters zijn die zijn loon die jaren heeft betaald hoe mager die ook was in zijn ogen. Zonder diezelfde supporters heeft hij ook niet van de hoog aangeschreven jeugdopleiding kunnen genieten want ook dat moet betaald worden.

Met de nodige zelfreflectie had je jezelf nog kunnen redden door te zeggen het niet fair is wat je zei of je kon in het interview alleen op het bestuur afgeven, veel mensen kunnen dat nog beamen. Ik hoop dat hij zsm zijn benen breekt. (ook toen werd je loon doorbetaald Hadouir! De steunbetuigingen kwamen ook toen in grote getalen binnen )
pi_53433142
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:50 schreef Herr_Munk het volgende:
@ TerroRobbie: Hekel aan Aerts of is hij ooit op een onprettige manier weg gegaan bij FCDB?
Hij is bij ons begonnen. En deed het goed. Zo goed dat het Engelse Wolverhampton Wanderers hem van ons wilde kopen voor ik meen iets van 2.5 miljoen. Geld dat we ivm financiele perikelen goed konden gebruiken. Afijn de transfer was al zo goed als rond en Aerts werd medisch gekeurd. Maar hij weigerde een drugstest. Hierdoor zagen the Wolves af van een transfer. En toen bleek dat hij coke had gebruikt.

Hij heeft ons dus letterlijk en figuurlijk 2.5 miljoen door de neus geboord.
pi_53433358
Dat gedoe dat coke slecht voor je is.........
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 24 september 2007 @ 15:26:58 #285
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53433450
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:00 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Hier wil ik graag meneer Hadouir op wijzen dat het juist die Willem II supporters zijn die zijn loon die jaren heeft betaald hoe mager die ook was in zijn ogen. Zonder diezelfde supporters heeft hij ook niet van de hoog aangeschreven jeugdopleiding kunnen genieten want ook dat moet betaald worden.

Met de nodige zelfreflectie had je jezelf nog kunnen redden door te zeggen het niet fair is wat je zei of je kon in het interview alleen op het bestuur afgeven, veel mensen kunnen dat nog beamen. Ik hoop dat hij zsm zijn benen breekt. (ook toen werd je loon doorbetaald Hadouir! De steunbetuigingen kwamen ook toen in grote getalen binnen )
Graag zou ik erop willen wijzen dat meneer Hadouir in Tilburg het salaris van een jeugdspeler had en Willem II een spelletje heeft gespeeld rondom zijn transfer.

Ook wil ik je graag erop wijzen dat jullie de thuiswedstrijd ervoor nog op de banken stonden voor hem.

Ik hoop dat jullie de vlaai lekker vonden, dit is immers het 'extra'tje' wat Roda betaald heeft (Willem II wou iets extra's op ons bod namelijk).
Planning:
-
pi_53434924
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:26 schreef DarkShine het volgende:
Graag zou ik erop willen wijzen dat meneer Hadouir in Tilburg het salaris van een jeugdspeler had en Willem II een spelletje heeft gespeeld rondom zijn transfer.
Maar dat is een interne kwestie en ik denk dat er maar weinig mensen die Hadourir ongelijk geven dat hij ergens anders is gaan spelen waar hij meer kon verdienen. Ik denk dat supporters vooral reageren op zijn opmerking dat Roda "twee klassen beter is". Dat een speler dat vindt moet hij zelf weten, maar het komt een beetje lullig over bij de supporters van je oude club.
  maandag 24 september 2007 @ 16:25:28 #287
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53435056
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is idd verdomd positief.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 24 september 2007 @ 16:28:50 #288
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53435168
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:21 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Maar dat is een interne kwestie en ik denk dat er maar weinig mensen die Hadourir ongelijk geven dat hij ergens anders is gaan spelen waar hij meer kon verdienen. Ik denk dat supporters vooral reageren op zijn opmerking dat Roda "twee klassen beter is". Dat een speler dat vindt moet hij zelf weten, maar het komt een beetje lullig over bij de supporters van je oude club.
Feit.

Maar is 't niet hypocriet dat ze de thuiswedstrijd ervoor nog op de banken staan voor diezelfde speler?
Planning:
-
  maandag 24 september 2007 @ 16:31:40 #289
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53435246
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:28 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Feit.

Maar is 't niet hypocriet dat ze de thuiswedstrijd ervoor nog op de banken staan voor diezelfde speler?
Voetbalsupporters zijn hypocriet, ongeacht welke club.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53435763
quote:

[..]

Feit.

Toen had hij dat interview nog niet gegeven. Ik gunde hem ook best die transfer, want 110.000 per jaar is inderdaad een hongerloontje (ik zou er mijn bed ook niet voor uit komen). Nu hoop ik dat hij sterf aan balkanker, die gore stinkhond. Ik wil jullie over een tijdje nog wel horen als hij voor een paar centen meer vertrekt en alleen maar jankt over Roda.
  maandag 24 september 2007 @ 16:53:10 #291
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53435858
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Voetbalsupporters zijn hypocriet, ongeacht welke club.
Ook een feit.

Maar dit is wel erg extreem.
Planning:
-
  maandag 24 september 2007 @ 16:54:50 #292
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53435904
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:50 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Toen had hij dat interview nog niet gegeven. Ik gunde hem ook best die transfer, want 110.000 per jaar is inderdaad een hongerloontje (ik zou er mijn bed ook niet voor uit komen). Nu hoop ik dat hij sterf aan balkanker, die gore stinkhond. Ik wil jullie over een tijdje nog wel horen als hij voor een paar centen meer vertrekt en alleen maar jankt over Roda.
Maar W2 heeft het spelletje ook niet net gespeeld.

Op zijn uitspraken over W2 is hij ook door Roda aangesproken.
Planning:
-
pi_53435909
quote:
Feit.

Zoals Barnet-Bee ook al zegt: toen had hij dat interview nog niet gegeven. Daarmee heeft hij veel kwaad bloed gezet.
  maandag 24 september 2007 @ 16:59:17 #294
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53435986
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:55 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Zoals Barnet-Bee ook al zegt: toen had hij dat interview nog niet gegeven. Daarmee heeft hij veel kwaad bloed gezet.
Ik heb wel ergere interviews gelezen
Planning:
-
pi_53436023
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:59 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb wel ergere interviews gelezen
Ik ook, maar we hebben hier te maken met die-hard voetbalfans hè?
  maandag 24 september 2007 @ 17:03:25 #296
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53436088
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:00 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Ik ook, maar we hebben hier te maken met die-hard voetbalfans hè?
Al heeft hij gedeeltelijk gelijk in zijn interview. Roda heeft misschien een betere selectie maar 't is niet zo dat wij overal even winnen.

Als wij geen inzet tonen krijg je dus zo'n afgrijselijk pot als zaterdag waarin de minst slechtste wint. Werkelijk niet om aan te zien dus!
Planning:
-
pi_53436218
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:54 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Maar W2 heeft het spelletje ook niet net gespeeld.

Op zijn uitspraken over W2 is hij ook door Roda aangesproken.
Oh... in dat geval hoop ik dat hij maar één been breekt.

Maar m'n beste DArkShine ik ben bang dat jij mijn stand niet begrijpt of wil begrijpen. Ik erger me aan het feit dat Hadouir een middelmatig clubje twee klassen beter noemt dan Willem II dat kwa niveau echt niet onder doet voor Roda ( heb het zaterdag er niet af gezien tenminste) Supporters die zijn complete opleiding vergoed hebben en zijn loon betaald hebben, gesteund hebben na zijn blessure opgelopen tegen ADO. Mag je niet op deze manier afvallen! Ben dan alleen gericht naar het bestuur als je een beetje fatsoen in je donder hebt.
  maandag 24 september 2007 @ 17:11:44 #298
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53436283
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Oh... in dat geval hoop ik dat hij maar één been breekt.

Maar m'n beste DArkShine ik ben bang dat jij mijn stand niet begrijpt of wil begrijpen. Ik erger me aan het feit dat Hadouir een middelmatig clubje twee klassen beter noemt dan Willem II
Ik begrijp je punt zeker.
quote:
dat kwa niveau echt niet onder doet voor Roda ( heb het zaterdag er niet af gezien tenminste)
Lees mijn vorige bericht eens
quote:
Supporters die zijn complete opleiding vergoed hebben en zijn loon betaald hebben, gesteund hebben na zijn blessure opgelopen tegen ADO. Mag je niet op deze manier afvallen! Ben dan alleen gericht naar het bestuur als je een beetje fatsoen in je donder hebt.
Ik ga niet over zijn W2 tijd oordelen.
Planning:
-
pi_53436348
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:11 schreef DarkShine het volgende:

Lees mijn vorige bericht eens
`

Zeg jongeman ik maak van mijn posts kunstwerkjes, ik zag je post nog niet staan.
(vertaling: Ik typ tergend langzaam )
  maandag 24 september 2007 @ 17:36:12 #300
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53436873
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hij is bij ons begonnen. En deed het goed. Zo goed dat het Engelse Wolverhampton Wanderers hem van ons wilde kopen voor ik meen iets van 2.5 miljoen. Geld dat we ivm financiele perikelen goed konden gebruiken. Afijn de transfer was al zo goed als rond en Aerts werd medisch gekeurd. Maar hij weigerde een drugstest. Hierdoor zagen the Wolves af van een transfer. En toen bleek dat hij coke had gebruikt.

Hij heeft ons dus letterlijk en figuurlijk 2.5 miljoen door de neus geboord.
nee, dat heeft Wolverhampton gedaan
  maandag 24 september 2007 @ 17:39:42 #301
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53436958
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:36 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

nee, dat heeft Wolverhampton gedaan
idd, ongelooflijk zeg! Onbegrijpelijk dat ze geen speler kopen die een schorsing aan zijn broek zou krijgen ivm cokegebruik, die balkanker van BarnetBee voor die Marokkaan mag ook op Aerts van toepassing zijn.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')