Hij heeft er alle reden toe! Dan mag de kerel kwaliteiten hebben. Hij en zijn famailie hebben er geen geheim vna gemaakt zich niet thuis te voelen in Nederland. Kortom dat gaat morren! Dat Willem II het toch weer voor elkaar heeft gekregen zeg, het zag er nog zo leuk uit!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:14 schreef toma het volgende:
[..]
doe er maar lacherig over. Hij heeft er wel persoonlijk voor gezorgd dat WillemII afgelopen seizoen geen nacompetitie speelde.
AZ heeft gewoon een abonnement spelers kopen bij jullie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:27 schreef toma het volgende:
spelers die de laatste jaren van WII naar AZ zijn gegaan:
[..]
volgens mij ben ik er nog een paar vergeten, maar dit loopt echt de spuigaten uit.
En wij Remmen niet voor Dirk Scheringa.!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
AZ heeft gewoon een abonnement spelers kopen bij jullie.
-offtopic-quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:32 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
En wij Remmen niet voor Dirk Scheringa.!![]()
Valt wel mee. Groot nadeel is dat hij behalve afmaken voor de rest niet veel kan (bal vasthouden, assist, iemand vrij zetten)...quote:
altijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:35 schreef toma het volgende:
[..]
-offtopic-
kan ik jou misschien blijmaken met een avater?
Het zal ook niet voor weinig gegaan zijn hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:39 schreef Blawh het volgende:
Maar heren, laat Willem 2 ook niet te makkelijk spelers gaan? Van Hadouir kan ik begrijpen omdat hij anders gratis de deur uit zou lopen, maar El Hamdaoui had toch nog een langer contract?
ja dat is juist het probleem.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:39 schreef Blawh het volgende:
Maar heren, laat Willem 2 ook niet te makkelijk spelers gaan? Van Hadouir kan ik begrijpen omdat hij anders gratis de deur uit zou lopen, maar El Hamdaoui had toch nog een langer contract?
Dat is waar, maar je kan nu niet echt een goede vervanger halen. Als je de poot stijf had gehouden dan had je hem na dit seizoen kunnen verkopen voor veel geld en een goede vervanger kunnen halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:41 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Het zal ook niet voor weinig gegaan zijn he![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:36 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
altijd![]()
Overigen keer Christiano terug naar Willem II, hopelijk heeft ie geleerd van El Hamdaoui![]()
Dat hadden er minstens 4 moeten zijn.quote:El Hamdaoui: vijf jaar AZ
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - Niet Afonso Alves, maar Mounir el Hamdaoui (23) versterkt de gelederen van AZ. De Marokkaanse aanvaller van Willem II zette zijn handtekening onder een contract voor vijf jaar, gelijk nadat de transfer van Alves afketste.
Mounir El Hamdaoui
AZ wedde op twee paarden tegelijk en dat bleek een goede strategie. El Hamdaoui – eerder actief voor Excelsior, Tottenham Hotspur en Derby County – baarde vorig seizoen opzien, maar liep een zware knieblessure op. Daarvan is hij inmiddels hersteld. Willem II incasseert bijna drie miljoen euro voor de Rotterdammer.
dan mogen ze wel opschieten de transfermarkt is nog 1,5 uur open.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:22 schreef Venga het volgende:
Wat 1 transfer al niet kan doen he.
Als Kone bij PSV blijft heeft Roda wss geen geld om Hadouir te kopen, PSV kan Koevermans dan nooit halen en dus had AZ dan geen behoefte gehad aan El Hamdaoui.
Overigens zou Douglas (ex-Utrecht) de vervanger worden van Hadouir
dat heeft net als Mabel zeker zelf verandertquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
De wiki van Douglas meld al dat ie naar Willem II komt
De kans is groot ja , ergens anders zie ik het namelijk nog niet staan nee ... nog 1 uur en 21 min.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:33 schreef toma het volgende:
[..]
dat heeft net als Mabel zeker zelf verandert
Roda heeft geen geld van de Koné transfer uitgegeven...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:22 schreef Venga het volgende:
Wat 1 transfer al niet kan doen he.
Als Kone bij PSV blijft heeft Roda wss geen geld om Hadouir te kopen, PSV kan Koevermans dan nooit halen en dus had AZ dan geen behoefte gehad aan El Hamdaoui.
Overigens zou Douglas (ex-Utrecht) de vervanger worden van Hadouir
dezelfde Douglas die bij Utrecht speelde?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:39 schreef existenz het volgende:
Willem II bereikt overeenstemming met Darl Douglas
1/9/2007 - Indien Darl Douglas door de medische keuring komt, speelt de aanvallend ingestelde middenvelder dit seizoen in het Rood-Wit-Blauw van Willem II. Darl Douglas is afkomstig van het Portugese >>
Ook officieel bevestigd nu door Willem II
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |