Mompelt iets over salaris Pierre van Hooijdonkquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:42 schreef Superheld het volgende:
Besturen kunnen ze daar ook al zo goed, zie ik.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:57 schreef Herr_Munk het volgende:
Waarschijnlijk was de reactie van Superheld een sarcastische reactie dat het er ook sneu aan toe gaat in Breda.
Ga naar :quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:31 schreef nuldertien.net het volgende:
JaZie ik maar hoe moet je hem weizigen !
Dat Boutahar geen penalty's meer moet nemen en dat onze verdediging minder belabberd lijkt te zijn dan iedereen dacht en dat we een grijze muis worden deze competitie (aka geen nacompetitie maar ook geen verrassing/sensaties).quote:Op zondag 2 september 2007 20:19 schreef Herr_Munk het volgende:
tja 2-0 verliezen verdedigend nog niet eens zo slecht van afbrengen maar de kansen niet benutten..... zal ik de conclusie maken of vat iedereen hem al?
kom op man. Twente is niet meer wat het vroeger was. Op elke positie hebben hun een betere speler staan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:09 schreef nuldertien.net het volgende:
Tegen Twente gaan we zeker winne, de niieuwe aankopen hebben nu kunnen wennen en nu gaat Willem II gewoon vlammen!
Onzin, AZ zet toch geen pistool op het hoofd van de directie van Willem II?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:08 schreef toma het volgende:
[..]
het is gewoon klote dat ze geen een goede speler vast kunnen houden. Zolang er iemand uberhaupt een goede wedstrijd speelt gaat ie naar AZ. Die club maakt WillemII gewoon kapot.
Overleven, ik denk dat we prima in de lage middenmoot mee kunnen draaien!quote:Op maandag 10 september 2007 14:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
4 punten uit de komende 2 wedstrijd en ik ben erg tevreden. Tot aan de winterstop is het overleven, daarna kunnen we met gerichte aankopen de weg naar boven inzetten.
Niet dusquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:09 schreef nuldertien.net het volgende:
Tegen Twente gaan we zeker winne, de niieuwe aankopen hebben nu kunnen wennen en nu gaat Willem II gewoon vlammen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |