abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52865027
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:42 schreef Superheld het volgende:
Besturen kunnen ze daar ook al zo goed, zie ik.
Mompelt iets over salaris Pierre van Hooijdonk
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52865418
Waarschijnlijk was de reactie van Superheld een sarcastische reactie dat het er ook sneu aan toe gaat in Breda.
pi_52865655
Financieel gezien is het natuurlijk perfect wat Willem II gedaan heeft, sportief gezien hebben we nu minder zekerheid, maar nog steeds een selectie die tussen plek 10 en 14 zonder veel moeite zou moeten kunnen eindigen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52866044
Mits de overige spitsen fit blijven en een leuke aankoop in de winterstop, kunnen ze naar mijn idee net boven de streep blijven.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_52866162
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:57 schreef Herr_Munk het volgende:
Waarschijnlijk was de reactie van Superheld een sarcastische reactie dat het er ook sneu aan toe gaat in Breda.

Daarom ook het woordje 'ook' in mijn zin.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_52867680
Hoe langer ik erover nadenk hoe kwader ik wordt, vooral omdat ik net echt enthousiast word van de vervangers. Goed Cristiano is redelijk doeltreffend, maar die Douglas vind ik zo'n prutser. Dat Hadouir weg zou gaan wisten we al een maand geleden en dan komen die honden op het laatste moment aan met zo'n aankoop. Schijnbaar komt ook nog die gast van Standard (is nu clubloos), maar dan nog. Enige wat het zou kunnen verzachten is als blijkt dat er daadwerkelijk 6 miljoen voor El Hamdaoui is neergelegd.
pi_52868114
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:39 schreef MaxPower het volgende:
Eén die nu bij AZ speelt?
Nee, dat niet. Dat was pas smeuïg geweest
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_52877899
en weer verloren. Maar wel goed gespeeld de 2e helft
pi_52877992
Knap Geen afgang !!!!!!!!!!
pi_52878051
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:28 schreef nuldertien.net het volgende:
Knap Geen afgang !!!!!!!!!!

ik heb een avater voor je kerel
pi_52878097
Ja Zie ik maar hoe moet je hem weizigen !
pi_52878174
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:31 schreef nuldertien.net het volgende:
Ja Zie ik maar hoe moet je hem weizigen !
Ga naar :
1. Wijzig Profiel
2. Vul bij Webicon dit in http://i8.tinypic.com/67g79l4.png
3. Vul onderaan je wachtwoord in
4. Klik op Wijzigen.
pi_52878229
Aha, dankje jongen Past ook prima bij mij forum/site
pi_52884694
Ik vreesde het ergste, maar wat ik van de samenvatting heb gezien viel het eigenlijk best wel mee, zelfs zonder onze nieuwe aanwinsten... Maar ik ben toch wel benieuwd wat het was geworden als we onze knuffelallochtonen hadden gehouden...
pi_52887023
Ik heb echt maar 1 minuut gezien van de samenvatting, op het moment dat Lucius Boutahar onderuit haalt. Mooi balletje van Poepon hoor
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_52898763
tja 2-0 verliezen verdedigend nog niet eens zo slecht van afbrengen maar de kansen niet benutten..... zal ik de conclusie maken of vat iedereen hem al?
pi_52898818
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:19 schreef Herr_Munk het volgende:
tja 2-0 verliezen verdedigend nog niet eens zo slecht van afbrengen maar de kansen niet benutten..... zal ik de conclusie maken of vat iedereen hem al?
Dat Boutahar geen penalty's meer moet nemen en dat onze verdediging minder belabberd lijkt te zijn dan iedereen dacht en dat we een grijze muis worden deze competitie (aka geen nacompetitie maar ook geen verrassing/sensaties).
pi_52899534
HOpelijk wel ja, dat we rond de 12e plek eindigen en dan volgend jaar verrassen
pi_53031890
Tegen Twente gaan we zeker winne, de niieuwe aankopen hebben nu kunnen wennen en nu gaat Willem II gewoon vlammen!
pi_53051019
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:09 schreef nuldertien.net het volgende:
Tegen Twente gaan we zeker winne, de niieuwe aankopen hebben nu kunnen wennen en nu gaat Willem II gewoon vlammen!
kom op man. Twente is niet meer wat het vroeger was. Op elke positie hebben hun een betere speler staan.
pi_53072949
4 punten uit de komende 2 wedstrijd en ik ben erg tevreden. Tot aan de winterstop is het overleven, daarna kunnen we met gerichte aankopen de weg naar boven inzetten.
pi_53073521
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:08 schreef toma het volgende:

[..]

het is gewoon klote dat ze geen een goede speler vast kunnen houden. Zolang er iemand uberhaupt een goede wedstrijd speelt gaat ie naar AZ. Die club maakt WillemII gewoon kapot.
Onzin, AZ zet toch geen pistool op het hoofd van de directie van Willem II?
Ze moeten niets, ze tonen interesse en Willem II roept:" DEAL"

Alleen had Willem II misschien hun timing moeten aanpassen waardoor ze het geld ook meteen in een nieuwe spits hadden kunnen halen.

Dus kom niet aan dat AZ Willem II kapot maakt...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53076086
Ik hoor jullie aller voorzitter nog huilen dat die grote en gemene Ajax van Perez moet afblijven en dat het sowieso geen stijl is om een speler het hoofd op hol te brengen voor de oh zo belangrijke thuiswedstrijd in de beker tegen MVV. Ondertussen was die stumpert al openlijk aan het flirten met Dembele terwijl Willem II vocht tegen degradatie. Heel de handels wijze van AZ en dat voorzittertje van AZ begint ons, supporters van Willem II, de keel uit te hangen. Je kunt Willem II niet kwalijk nemen dat ze een transfersom tussen de 6 á 8 miljoen accepteren. Dit is waarschijnlijk de grootste transactie die de club ooit had en als de situatie niet zo kut was, had ik in mijn broek gepist van het lachen om het rendement wat er is opgebracht ( EL Hamdaoui is gekocht van Tottenham voor 2 miljoen en technisch gezien na 7 wedstrijden weer verkocht voor 6-8 miljoen). Maar denk absoluut niet dat wij ons bestuur een hand boven het hoofd houden. Ik die zijn inmiddels voor alles uitgemaakt wat god verboden heeft.
pi_53127924
quote:
Op maandag 10 september 2007 14:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
4 punten uit de komende 2 wedstrijd en ik ben erg tevreden. Tot aan de winterstop is het overleven, daarna kunnen we met gerichte aankopen de weg naar boven inzetten.
Overleven, ik denk dat we prima in de lage middenmoot mee kunnen draaien!

Ik heb trouwens m'n kaartjes voor twente binenn
pi_53252083
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:09 schreef nuldertien.net het volgende:
Niet dus
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')