quote:Op maandag 24 september 2007 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Aerts alweer geblesseerd.
Hier wil ik graag meneer Hadouir op wijzen dat het juist die Willem II supporters zijn die zijn loon die jaren heeft betaald hoe mager die ook was in zijn ogen. Zonder diezelfde supporters heeft hij ook niet van de hoog aangeschreven jeugdopleiding kunnen genieten want ook dat moet betaald worden.quote:BD: Supporters Willem II ondankbaar
maandag 24 sep 2007 07:13
Pagina 1 van 2
‘De beleidsbepalers van Willem II verdienden de fluitconcerten’.
In Engeland krijgen spelers die terugkeren voor een wedstrijd tegen hun oude club geregeld een staande ovatie. In Tilburg heerst een heel andere cultuur, zo moest Anouar Hadouir zaterdagavond ervaren. Met Roda JC op bezoek bij Willem II (1-0 zege voor de Tilburgse club) kreeg de Bosschenaar striemende fluitconcerten en een enkel spreekkoortje over zich heen. Al lokte hij dat zelf uit door te roepen dat Roda Jc twee klassen beter was. Het neemt niet weg dat Willem II slecht met zijn oud- spelers omgaat. Op een soortgelijke manier ontving het Tilburgse publiek enkele jaren geleden Joris Mathijsen toen die bij AZ getekend had. „De supporters van Willem II zijn heel ondankbaar”, reageerde Hadouir, die vorig seizoen een belangrijk aandeel leverde in het ontlopen van de nacompetitie.
„Die fluitconcerten zeggen meer over de fans. Ze kunnen het kennelijk niet hebben dat iemand zich financieel en sportief kan verbeteren.” Zowel Mathijsen als Hadouir haakte af nadat ze van Willem II een in hun ogen te magere aanbieding hadden gekregen. „Die fluitconcerten moeten dan ook niet op mij gericht zijn, maar op de beleidsbepa-lers”, oordeelde Hadouir. „Dat supporters zo reageren op jongens die door de club zijn opgeleid, is misschien wel een van de redenen dat spelers er zelden voor kiezen om later in hun carrière nog eens bij Willem II terug te keren. Ik heb overigens ook leuke reacties gehad. Laten we het er maar op houden dat dat de echte supporters van Willem II zijn.”
Meteen na aankomst in het stadion voerde Hadouir op het gras een lang gesprek met zijn trainer Raymond Atteveld. „Die peilde mijn gevoelens. Hij wilde weten wat ik ervan vond om terug te zijn in Tilburg. Je kon er ook van uit gaan dat de spelers me extra aan zouden pakken.” Dat viel wel mee. Hadouir kreeg zelf een paar minuten voor de rust geel toen hij een overtreding op Bobson beging. Met de 1-0 nederlaag was hij bijzonder teleurgesteld. Roda JC haalde volgens Hadouir geen moment het normale niveau en verzuimde ook zelf om initiatief te nemen. „Een wedstrijd waarin je niks weggeeft en niks creëert, hoort in een 0-0 gelijkspel te eindigen”, aldus Hadouir, die zijn directe tegenstander Kargbo zag scoren. „ Geloof me, zo’n goal maakt hij nooit meer. Ik misgun de spelers van Willem II de zege niet.”
(Bron: Brabants Dagblad)
Hij is bij ons begonnen. En deed het goed. Zo goed dat het Engelse Wolverhampton Wanderers hem van ons wilde kopen voor ik meen iets van 2.5 miljoen. Geld dat we ivm financiele perikelen goed konden gebruiken. Afijn de transfer was al zo goed als rond en Aerts werd medisch gekeurd. Maar hij weigerde een drugstest. Hierdoor zagen the Wolves af van een transfer. En toen bleek dat hij coke had gebruikt.quote:Op maandag 24 september 2007 14:50 schreef Herr_Munk het volgende:
@ TerroRobbie: Hekel aan Aerts of is hij ooit op een onprettige manier weg gegaan bij FCDB?
Graag zou ik erop willen wijzen dat meneer Hadouir in Tilburg het salaris van een jeugdspeler had en Willem II een spelletje heeft gespeeld rondom zijn transfer.quote:Op maandag 24 september 2007 15:00 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Hier wil ik graag meneer Hadouir op wijzen dat het juist die Willem II supporters zijn die zijn loon die jaren heeft betaald hoe mager die ook was in zijn ogen. Zonder diezelfde supporters heeft hij ook niet van de hoog aangeschreven jeugdopleiding kunnen genieten want ook dat moet betaald worden.
Met de nodige zelfreflectie had je jezelf nog kunnen redden door te zeggen het niet fair is wat je zei of je kon in het interview alleen op het bestuur afgeven, veel mensen kunnen dat nog beamen. Ik hoop dat hij zsm zijn benen breekt. (ook toen werd je loon doorbetaald Hadouir! De steunbetuigingen kwamen ook toen in grote getalen binnen )
Maar dat is een interne kwestie en ik denk dat er maar weinig mensen die Hadourir ongelijk geven dat hij ergens anders is gaan spelen waar hij meer kon verdienen. Ik denk dat supporters vooral reageren op zijn opmerking dat Roda "twee klassen beter is". Dat een speler dat vindt moet hij zelf weten, maar het komt een beetje lullig over bij de supporters van je oude club.quote:Op maandag 24 september 2007 15:26 schreef DarkShine het volgende:
Graag zou ik erop willen wijzen dat meneer Hadouir in Tilburg het salaris van een jeugdspeler had en Willem II een spelletje heeft gespeeld rondom zijn transfer.
Feit.quote:Op maandag 24 september 2007 16:21 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Maar dat is een interne kwestie en ik denk dat er maar weinig mensen die Hadourir ongelijk geven dat hij ergens anders is gaan spelen waar hij meer kon verdienen. Ik denk dat supporters vooral reageren op zijn opmerking dat Roda "twee klassen beter is". Dat een speler dat vindt moet hij zelf weten, maar het komt een beetje lullig over bij de supporters van je oude club.
Voetbalsupporters zijn hypocriet, ongeacht welke club.quote:Op maandag 24 september 2007 16:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Feit.
Maar is 't niet hypocriet dat ze de thuiswedstrijd ervoor nog op de banken staan voor diezelfde speler?
Toen had hij dat interview nog niet gegeven. Ik gunde hem ook best die transfer, want 110.000 per jaar is inderdaad een hongerloontje (ik zou er mijn bed ook niet voor uit komen). Nu hoop ik dat hij sterf aan balkanker, die gore stinkhond. Ik wil jullie over een tijdje nog wel horen als hij voor een paar centen meer vertrekt en alleen maar jankt over Roda.quote:Op maandag 24 september 2007 16:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Feit.
Maar is 't niet hypocriet dat ze de thuiswedstrijd ervoor nog op de banken staan voor diezelfde speler?
Ook een feit.quote:Op maandag 24 september 2007 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn hypocriet, ongeacht welke club.
Maar W2 heeft het spelletje ook niet net gespeeld.quote:Op maandag 24 september 2007 16:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Toen had hij dat interview nog niet gegeven. Ik gunde hem ook best die transfer, want 110.000 per jaar is inderdaad een hongerloontje (ik zou er mijn bed ook niet voor uit komen). Nu hoop ik dat hij sterf aan balkanker, die gore stinkhond. Ik wil jullie over een tijdje nog wel horen als hij voor een paar centen meer vertrekt en alleen maar jankt over Roda.
Zoals Barnet-Bee ook al zegt: toen had hij dat interview nog niet gegeven. Daarmee heeft hij veel kwaad bloed gezet.quote:Op maandag 24 september 2007 16:28 schreef DarkShine het volgende:
Feit.
Ik heb wel ergere interviews gelezenquote:Op maandag 24 september 2007 16:55 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Zoals Barnet-Bee ook al zegt: toen had hij dat interview nog niet gegeven. Daarmee heeft hij veel kwaad bloed gezet.
Ik ook, maar we hebben hier te maken met die-hard voetbalfans hè?quote:Op maandag 24 september 2007 16:59 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb wel ergere interviews gelezen
Al heeft hij gedeeltelijk gelijk in zijn interview. Roda heeft misschien een betere selectie maar 't is niet zo dat wij overal even winnen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:00 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ik ook, maar we hebben hier te maken met die-hard voetbalfans hè?
Oh... in dat geval hoop ik dat hij maar één been breekt.quote:Op maandag 24 september 2007 16:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar W2 heeft het spelletje ook niet net gespeeld.
Op zijn uitspraken over W2 is hij ook door Roda aangesproken.
Ik begrijp je punt zeker.quote:Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Oh... in dat geval hoop ik dat hij maar één been breekt.
Maar m'n beste DArkShine ik ben bang dat jij mijn stand niet begrijpt of wil begrijpen. Ik erger me aan het feit dat Hadouir een middelmatig clubje twee klassen beter noemt dan Willem II
Lees mijn vorige bericht eensquote:dat kwa niveau echt niet onder doet voor Roda ( heb het zaterdag er niet af gezien tenminste)
Ik ga niet over zijn W2 tijd oordelen.quote:Supporters die zijn complete opleiding vergoed hebben en zijn loon betaald hebben, gesteund hebben na zijn blessure opgelopen tegen ADO. Mag je niet op deze manier afvallen! Ben dan alleen gericht naar het bestuur als je een beetje fatsoen in je donder hebt.
`quote:
nee, dat heeft Wolverhampton gedaanquote:Op maandag 24 september 2007 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is bij ons begonnen. En deed het goed. Zo goed dat het Engelse Wolverhampton Wanderers hem van ons wilde kopen voor ik meen iets van 2.5 miljoen. Geld dat we ivm financiele perikelen goed konden gebruiken. Afijn de transfer was al zo goed als rond en Aerts werd medisch gekeurd. Maar hij weigerde een drugstest. Hierdoor zagen the Wolves af van een transfer. En toen bleek dat hij coke had gebruikt.
Hij heeft ons dus letterlijk en figuurlijk 2.5 miljoen door de neus geboord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |