abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53252425
quote:
Op maandag 17 september 2007 19:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Niet dus
was ook wel voorspelbaar. We zullen de komende wedstrijden tegen NEC, NAC, VVV en Excelsior moeten winnen als we rond de 10e plaats willen komen te staan.
pi_53260526
Joehoe.... nu moeten jullie eens raden wie er weer is opgenomen en in de "not" lijst van de VI nababbel

Ach we moeten ergens goed in zijn moet het bestuur gedacht hebben.
pi_53366156
quote:
Aerts verdringt Vermeer weer uit doel

Maikel Aerts keert morgen terug onder de lat in het doel van Willem II. Dit maakt de Tilburgse club vrijdagmiddag middels het digitale thuis bekend.

Aerts maakt zijn rentree in het duel tegen Roda JC nadat hij in maart ernstig geblesseerd raakte aan een bovenarm. De doelman, die op dat moment door Willem II werd gehuurd van Feyenoord, moest een operatie ondergaan en kwam sindsdien niet meer in actie.

De Tilburgers lijfden de 31-jarige keeper desalniettemin definitief in, maar trokken ook Kenneth Vermeer aan. De huurling van Ajax was dusverre verzekerd van een basisplaats. Björn Sengier is de derde doelman in de Tilburgse selectie.
pi_53367078
yeah Vermeer is ok, maar niet atm wanneer we punten nodig hebben...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53370950
had ook meer van Vermeer verwacht.

Leuk dat de Willem II supporters de wedstrijd tegen PSV boycotten maar het was leuker geweest als Willem II ook een combi wist te regelen voor PSVau supporters.
pi_53375385
Hope lijk vanavond eens winst, want anders zit je echt vast in die onderste regionen.
pi_53390903
Mooi resultaat!
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_53391046
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Mooi resultaat!
Ze zaten er allemaal flink door heen.. Dat is wel wat minder. De selectie moet wel wat fitter zijn zo aan het einde. Gelukkig wisselde Van Wijk dit keer prima!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:56:31 #259
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53391223
hoeveel is t geworden?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_53391305
1-0
  zaterdag 22 september 2007 @ 22:04:29 #261
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53391496

en we zwaaien met zn allen naar Al Hamdouououoi (of Hadouir..of hoe heet ie )
pi_53391704
Hadouir.

Op nu.nl een best uitgebreid stuk: http://www.nu.nl/news/124(...)ning_op_Roda_JC.html
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  zondag 23 september 2007 @ 02:30:21 #263
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53397751
Slecht 1-0 Slechts.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53399972
quote:
Op zondag 23 september 2007 02:30 schreef DarkShine het volgende:
Slecht 1-0 Slechts.
Het zijn 3 punten, dat telt het meeste
pi_53400774
eindelijk maakt Kargbo een belangrijk doelpunt. Zo'n geweldige speler verdient t om zo'n doelpunt te maken
  zondag 23 september 2007 @ 11:25:25 #266
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53400801
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:23 schreef toma het volgende:
eindelijk maakt Kargbo een belangrijk doelpunt. Zo'n geweldige speler verdient t om zo'n doelpunt te maken
Het is dan wel dat onze keeper voor de 2de match op rij een enorme flater op een afstandsschot maakt.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53400828
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:25 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Het is dan wel dat onze keeper voor de 2de match op rij een enorme flater op een afstandsschot maakt.
denk niet dat veel andere keepers die bal wel zouden redden.
  zondag 23 september 2007 @ 11:32:37 #268
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53400927
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:26 schreef toma het volgende:

[..]

denk niet dat veel andere keepers die bal wel zouden redden.
Als die keepers zowat tegen de 1ste paal aanstaan zullen niet veel keepers hem bij de 2de tegenhouden nee

Maar wel een schitterende goal.
Planning:
-
pi_53401357
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:32 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als die keepers zowat tegen de 1ste paal aanstaan zullen niet veel keepers hem bij de 2de tegenhouden nee

Maar wel een schitterende goal.
Er zijn maar weinig keepers die die bal gehad zouden hebben. Vlak voor de goal zwaaide hij af (Keeper stond gewoon goed als hij dat niet had gedaan)... Daar heb je een erg lenige reflex keeper voor nodig (Soort Vermeer alleen dan met meer ervaring).
pi_53401905
Hehe, weer even lucht. Nu hopen op een stiekem puntje (of 3) in Nijmegen en het ziet er weer beter uit.
pi_53402350

Ontzettend mooi doelpunt van Kargbo
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  maandag 24 september 2007 @ 00:10:27 #272
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53421224
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:23 schreef toma het volgende:
iemand een filmpje/?
pi_53423007
@Darkshine:

Vorig jaar bij jullie was het ook "maar" 2-1 en zat [sarcasme aan] Sengier wel overal goed bij [sarcasme uit]. Misschien is het een stukje karma....
  maandag 24 september 2007 @ 07:58:47 #274
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53423974
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:56 schreef existenz het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig keepers die die bal gehad zouden hebben. Vlak voor de goal zwaaide hij af (Keeper stond gewoon goed als hij dat niet had gedaan)... Daar heb je een erg lenige reflex keeper voor nodig (Soort Vermeer alleen dan met meer ervaring).
Heb de match via Planet gezien en de goal uit verschillende cameraposities maar blijf erbij dat deze houdbaar is.

Een schot van 35/40 meter moet een keeper gewoonweg hebben!
Planning:
-
  maandag 24 september 2007 @ 08:00:11 #275
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53423979
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:55 schreef Herr_Munk het volgende:
@Darkshine:

Vorig jaar bij jullie was het ook "maar" 2-1 en zat [sarcasme aan] Sengier wel overal goed bij [sarcasme uit]. Misschien is het een stukje karma....
Niemand zo erg als Kros van Sparta
Planning:
-
pi_53425261
En Aerts alweer geblesseerd.
pi_53429927
En dit keer de geruchten over een vertrek van Kargbo deze winter, door de technische staf zelf overigens! De staf vind hem zo goed spelen dat ze bang zijn hem te verliezen.

Grijp ik de gelegenheid aan om ook te zeggen dat Kargbo een blok staal is en Willem II veel aan heeft.
Ik roep dat al toen ik hem voor het eerst zag spelen tegen Ipswich Town.
pi_53430421
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Aerts alweer geblesseerd.
pi_53431222
Wie is die speler hier onderin? Die juicht geen eens na het doelpunt van Kargbo. Beetje vreemd .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53432595
Er was net een korte corner genomen met Bobson en Messoudi. De speler is inderdaad Bobson omdat Messoudi na die corner naar het midden trekt.

Overigens is op jou clipje niet te zien dat hij juicht. op deze echter wel. Hij laat het doelpunt even bezinken.

( ik dacht al op jou clipje een armbeweging te zien dat zijn armen alsnog de lucht in gingen.

@ TerroRobbie: Hekel aan Aerts of is hij ooit op een onprettige manier weg gegaan bij FCDB?
pi_53432844
quote:
BD: Supporters Willem II ondankbaar
maandag 24 sep 2007 07:13
Pagina 1 van 2
‘De beleidsbepalers van Willem II verdienden de fluitconcerten’.

In Engeland krijgen spe­lers die terugkeren voor een wed­strijd tegen hun oude club gere­geld een staande ovatie. In Tilburg heerst een heel andere cultuur, zo moest Anouar Hadouir zaterdag­avond ervaren. Met Roda JC op be­zoek bij Willem II (1-0 zege voor de Tilburgse club) kreeg de Bos­schenaar striemende fluitconcer­ten en een enkel spreekkoortje over zich heen. Al lokte hij dat zelf uit door te roepen dat Roda Jc twee klassen beter was. Het neemt niet weg dat Willem II slecht met zijn oud- spelers om­gaat. Op een soortgelijke manier ontving het Tilburgse publiek en­kele jaren geleden Joris Mathijsen toen die bij AZ getekend had. „De supporters van Willem II zijn heel ondankbaar”, reageerde Hadouir, die vorig seizoen een belangrijk aandeel leverde in het ontlopen van de nacompetitie.

„Die fluitcon­certen zeggen meer over de fans. Ze kunnen het kennelijk niet heb­ben dat iemand zich financieel en sportief kan verbeteren.” Zowel Mathijsen als Hadouir haakte af na­dat ze van Willem II een in hun ogen te magere aanbieding had­den gekregen. „Die fluitconcerten moeten dan ook niet op mij ge­richt zijn, maar op de beleidsbepa-l­ers”, oordeelde Hadouir. „Dat sup­porters zo reageren op jongens die door de club zijn opgeleid, is mis­schien wel een van de redenen dat spelers er zelden voor kiezen om later in hun carrière nog eens bij Willem II terug te keren. Ik heb overigens ook leuke reacties gehad. Laten we het er maar op houden dat dat de echte supporters van Willem II zijn.”

Meteen na aankomst in het sta­dion voerde Hadouir op het gras een lang gesprek met zijn trainer Raymond Atteveld. „Die peilde mijn gevoelens. Hij wilde weten wat ik ervan vond om terug te zijn in Tilburg. Je kon er ook van uit gaan dat de spelers me extra aan zouden pakken.” Dat viel wel mee. Hadouir kreeg zelf een paar minu­ten voor de rust geel toen hij een overtreding op Bobson beging. Met de 1-0 nederlaag was hij bij­zonder teleurgesteld. Roda JC haal­de volgens Hadouir geen moment het normale niveau en verzuimde ook zelf om initiatief te nemen. „Een wedstrijd waarin je niks weg­geeft en niks creëert, hoort in een 0-0 gelijkspel te eindigen”, aldus Hadouir, die zijn directe tegenstan­der Kargbo zag scoren. „ Geloof me, zo’n goal maakt hij nooit meer. Ik misgun de spelers van Willem II de zege niet.”

(Bron: Brabants Dagblad)

Hier wil ik graag meneer Hadouir op wijzen dat het juist die Willem II supporters zijn die zijn loon die jaren heeft betaald hoe mager die ook was in zijn ogen. Zonder diezelfde supporters heeft hij ook niet van de hoog aangeschreven jeugdopleiding kunnen genieten want ook dat moet betaald worden.

Met de nodige zelfreflectie had je jezelf nog kunnen redden door te zeggen het niet fair is wat je zei of je kon in het interview alleen op het bestuur afgeven, veel mensen kunnen dat nog beamen. Ik hoop dat hij zsm zijn benen breekt. (ook toen werd je loon doorbetaald Hadouir! De steunbetuigingen kwamen ook toen in grote getalen binnen )
pi_53433142
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:50 schreef Herr_Munk het volgende:
@ TerroRobbie: Hekel aan Aerts of is hij ooit op een onprettige manier weg gegaan bij FCDB?
Hij is bij ons begonnen. En deed het goed. Zo goed dat het Engelse Wolverhampton Wanderers hem van ons wilde kopen voor ik meen iets van 2.5 miljoen. Geld dat we ivm financiele perikelen goed konden gebruiken. Afijn de transfer was al zo goed als rond en Aerts werd medisch gekeurd. Maar hij weigerde een drugstest. Hierdoor zagen the Wolves af van een transfer. En toen bleek dat hij coke had gebruikt.

Hij heeft ons dus letterlijk en figuurlijk 2.5 miljoen door de neus geboord.
pi_53433358
Dat gedoe dat coke slecht voor je is.........
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 24 september 2007 @ 15:26:58 #285
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53433450
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:00 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Hier wil ik graag meneer Hadouir op wijzen dat het juist die Willem II supporters zijn die zijn loon die jaren heeft betaald hoe mager die ook was in zijn ogen. Zonder diezelfde supporters heeft hij ook niet van de hoog aangeschreven jeugdopleiding kunnen genieten want ook dat moet betaald worden.

Met de nodige zelfreflectie had je jezelf nog kunnen redden door te zeggen het niet fair is wat je zei of je kon in het interview alleen op het bestuur afgeven, veel mensen kunnen dat nog beamen. Ik hoop dat hij zsm zijn benen breekt. (ook toen werd je loon doorbetaald Hadouir! De steunbetuigingen kwamen ook toen in grote getalen binnen )
Graag zou ik erop willen wijzen dat meneer Hadouir in Tilburg het salaris van een jeugdspeler had en Willem II een spelletje heeft gespeeld rondom zijn transfer.

Ook wil ik je graag erop wijzen dat jullie de thuiswedstrijd ervoor nog op de banken stonden voor hem.

Ik hoop dat jullie de vlaai lekker vonden, dit is immers het 'extra'tje' wat Roda betaald heeft (Willem II wou iets extra's op ons bod namelijk).
Planning:
-
pi_53434924
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:26 schreef DarkShine het volgende:
Graag zou ik erop willen wijzen dat meneer Hadouir in Tilburg het salaris van een jeugdspeler had en Willem II een spelletje heeft gespeeld rondom zijn transfer.
Maar dat is een interne kwestie en ik denk dat er maar weinig mensen die Hadourir ongelijk geven dat hij ergens anders is gaan spelen waar hij meer kon verdienen. Ik denk dat supporters vooral reageren op zijn opmerking dat Roda "twee klassen beter is". Dat een speler dat vindt moet hij zelf weten, maar het komt een beetje lullig over bij de supporters van je oude club.
  maandag 24 september 2007 @ 16:25:28 #287
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53435056
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is idd verdomd positief.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 24 september 2007 @ 16:28:50 #288
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53435168
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:21 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Maar dat is een interne kwestie en ik denk dat er maar weinig mensen die Hadourir ongelijk geven dat hij ergens anders is gaan spelen waar hij meer kon verdienen. Ik denk dat supporters vooral reageren op zijn opmerking dat Roda "twee klassen beter is". Dat een speler dat vindt moet hij zelf weten, maar het komt een beetje lullig over bij de supporters van je oude club.
Feit.

Maar is 't niet hypocriet dat ze de thuiswedstrijd ervoor nog op de banken staan voor diezelfde speler?
Planning:
-
  maandag 24 september 2007 @ 16:31:40 #289
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53435246
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:28 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Feit.

Maar is 't niet hypocriet dat ze de thuiswedstrijd ervoor nog op de banken staan voor diezelfde speler?
Voetbalsupporters zijn hypocriet, ongeacht welke club.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53435763
quote:

[..]

Feit.

Toen had hij dat interview nog niet gegeven. Ik gunde hem ook best die transfer, want 110.000 per jaar is inderdaad een hongerloontje (ik zou er mijn bed ook niet voor uit komen). Nu hoop ik dat hij sterf aan balkanker, die gore stinkhond. Ik wil jullie over een tijdje nog wel horen als hij voor een paar centen meer vertrekt en alleen maar jankt over Roda.
  maandag 24 september 2007 @ 16:53:10 #291
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53435858
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Voetbalsupporters zijn hypocriet, ongeacht welke club.
Ook een feit.

Maar dit is wel erg extreem.
Planning:
-
  maandag 24 september 2007 @ 16:54:50 #292
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53435904
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:50 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Toen had hij dat interview nog niet gegeven. Ik gunde hem ook best die transfer, want 110.000 per jaar is inderdaad een hongerloontje (ik zou er mijn bed ook niet voor uit komen). Nu hoop ik dat hij sterf aan balkanker, die gore stinkhond. Ik wil jullie over een tijdje nog wel horen als hij voor een paar centen meer vertrekt en alleen maar jankt over Roda.
Maar W2 heeft het spelletje ook niet net gespeeld.

Op zijn uitspraken over W2 is hij ook door Roda aangesproken.
Planning:
-
pi_53435909
quote:
Feit.

Zoals Barnet-Bee ook al zegt: toen had hij dat interview nog niet gegeven. Daarmee heeft hij veel kwaad bloed gezet.
  maandag 24 september 2007 @ 16:59:17 #294
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53435986
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:55 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Zoals Barnet-Bee ook al zegt: toen had hij dat interview nog niet gegeven. Daarmee heeft hij veel kwaad bloed gezet.
Ik heb wel ergere interviews gelezen
Planning:
-
pi_53436023
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:59 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb wel ergere interviews gelezen
Ik ook, maar we hebben hier te maken met die-hard voetbalfans hè?
  maandag 24 september 2007 @ 17:03:25 #296
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53436088
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:00 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Ik ook, maar we hebben hier te maken met die-hard voetbalfans hè?
Al heeft hij gedeeltelijk gelijk in zijn interview. Roda heeft misschien een betere selectie maar 't is niet zo dat wij overal even winnen.

Als wij geen inzet tonen krijg je dus zo'n afgrijselijk pot als zaterdag waarin de minst slechtste wint. Werkelijk niet om aan te zien dus!
Planning:
-
pi_53436218
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:54 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Maar W2 heeft het spelletje ook niet net gespeeld.

Op zijn uitspraken over W2 is hij ook door Roda aangesproken.
Oh... in dat geval hoop ik dat hij maar één been breekt.

Maar m'n beste DArkShine ik ben bang dat jij mijn stand niet begrijpt of wil begrijpen. Ik erger me aan het feit dat Hadouir een middelmatig clubje twee klassen beter noemt dan Willem II dat kwa niveau echt niet onder doet voor Roda ( heb het zaterdag er niet af gezien tenminste) Supporters die zijn complete opleiding vergoed hebben en zijn loon betaald hebben, gesteund hebben na zijn blessure opgelopen tegen ADO. Mag je niet op deze manier afvallen! Ben dan alleen gericht naar het bestuur als je een beetje fatsoen in je donder hebt.
  maandag 24 september 2007 @ 17:11:44 #298
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53436283
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Oh... in dat geval hoop ik dat hij maar één been breekt.

Maar m'n beste DArkShine ik ben bang dat jij mijn stand niet begrijpt of wil begrijpen. Ik erger me aan het feit dat Hadouir een middelmatig clubje twee klassen beter noemt dan Willem II
Ik begrijp je punt zeker.
quote:
dat kwa niveau echt niet onder doet voor Roda ( heb het zaterdag er niet af gezien tenminste)
Lees mijn vorige bericht eens
quote:
Supporters die zijn complete opleiding vergoed hebben en zijn loon betaald hebben, gesteund hebben na zijn blessure opgelopen tegen ADO. Mag je niet op deze manier afvallen! Ben dan alleen gericht naar het bestuur als je een beetje fatsoen in je donder hebt.
Ik ga niet over zijn W2 tijd oordelen.
Planning:
-
pi_53436348
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:11 schreef DarkShine het volgende:

Lees mijn vorige bericht eens
`

Zeg jongeman ik maak van mijn posts kunstwerkjes, ik zag je post nog niet staan.
(vertaling: Ik typ tergend langzaam )
  maandag 24 september 2007 @ 17:36:12 #300
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53436873
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hij is bij ons begonnen. En deed het goed. Zo goed dat het Engelse Wolverhampton Wanderers hem van ons wilde kopen voor ik meen iets van 2.5 miljoen. Geld dat we ivm financiele perikelen goed konden gebruiken. Afijn de transfer was al zo goed als rond en Aerts werd medisch gekeurd. Maar hij weigerde een drugstest. Hierdoor zagen the Wolves af van een transfer. En toen bleek dat hij coke had gebruikt.

Hij heeft ons dus letterlijk en figuurlijk 2.5 miljoen door de neus geboord.
nee, dat heeft Wolverhampton gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')