Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het begon allemaal bij de Amsterdammers die verloren in Praag.
Doordat de Amsterdammers zich niet plaatsten voor het miljoenenbal werd PSV verzekerd van extra inkomsten. Hierdoor was PSV in staat om Koevermans te kopen. Vervolgens moest AZ op zoek naar een vervanger en klopte bij Willem II aan voor El Hamdaoui.quote:
Allemaal met voorbedachten rade van Ajax. De competitie daardoor een beetje meer tegenstand geven voor de Amsterdammersquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Doordat de Amsterdammers zich niet plaatsten voor het miljoenenbal werd PSV verzekerd van extra inkomsten. Hierdoor was PSV in staat om Koevermans te kopen. Vervolgens moest AZ op zoek naar een vervanger en klopte bij Willem II aan voor El Hamdaoui.![]()
Behalve in de wedstrijden die er echt toe doen, dan zakt Ajax tegen Willem II door het ijsquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:47 schreef borisz het volgende:
Willem 2 is wel atijd een goed medicijn voor Ajax![]()
Vijf ton dus.quote:Roda haalt Hadouir alsnog binnen
Roda JC heeft zich twaalf uur voor het sluiten van de transfermarkt alsnog versterkt met Anouar Hadouir. De Kerkraadse club kwam gisteren tot overeenstemming met Willem II over de transfersom voor de middenvelder, waarvoor ook Feyenoord zich afgelopen maandag had gemeld in Tilburg.
Dat beide clubs alsnog om de tafel gingen, had zeer waarschijnlijk te maken met het afhaken van Feyenoord. De Rotterdammers hadden zich, net als in een eerder stadium Sparta, ook gemeld voor Hadouir, maar lieten donderdagavond weten te kiezen voor de Koreaan Chon-soo Lee. Daarop besloot Willem II alsnog contact te zoeken met Roda. Hoewel alle partijen zwijgen over de uiteindelijk prijs voor Hadouir, zou Willem II uiteindelijk akkoord zijn gegaan met de vijf ton, het uiterste bod van Roda.
Hadouir zelf was gisteren in Tilburg om enkele zaken bij Willem II af te handelen. ,,Je houdt altijd hoop dat het rond komt, maar eerlijk gezegd had ik het niet meer verwacht”, aldus de 24-jarige middenvelder, die eind juni al met Roda overeenstemming had bereikt over een vierjarig contract. Trainer Raymond Atteveld toonde zich tevreden met de komst van de 24- jarige Bosschenaar.
Bron: LD
Volgens de Pravda van Limburgquote:
Ik rem niet voor pieren zijn al een jaar of 10 niet meer te bestellenquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:31 schreef MaxPower het volgende:
zijn die stickers 'ik rem niet voor...' nog te bestellen? (zie de column van Hugo Borst waarom...)
Eén die nu bij AZ speelt?quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:36 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb ooit een niet nader te noemen Willem II-spelersvrouw zien lopen met zo'n sticker
treffend geformuleerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:08 schreef toma het volgende:
[..]
het is gewoon klote dat ze geen een goede speler vast kunnen houden. Zolang er iemand uberhaupt een goede wedstrijd speelt gaat ie naar AZ. Die club maakt WillemII gewoon kapot.
Eigenlijk van de zotte dat je vlak voor de 3e competitiewedstrijd moet gaan proberen een nieuw elftal in elkaar te draaien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Hadouir verkopen kan ik wel begrijpen, alleen vangen ze er nu wel erg weinig voor. Mounir kun je zo'n kans niet ontnemen. Willem II mag nog blij zijn dat Cristiano en Douglas nog zo snel aan de selectie toegevoegd konden worden, anders was het nog meer armoe troef. Als collectief is er nu wel meer werk te doen.
Mompelt iets over salaris Pierre van Hooijdonkquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:42 schreef Superheld het volgende:
Besturen kunnen ze daar ook al zo goed, zie ik.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:57 schreef Herr_Munk het volgende:
Waarschijnlijk was de reactie van Superheld een sarcastische reactie dat het er ook sneu aan toe gaat in Breda.
Ga naar :quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:31 schreef nuldertien.net het volgende:
JaZie ik maar hoe moet je hem weizigen !
Dat Boutahar geen penalty's meer moet nemen en dat onze verdediging minder belabberd lijkt te zijn dan iedereen dacht en dat we een grijze muis worden deze competitie (aka geen nacompetitie maar ook geen verrassing/sensaties).quote:Op zondag 2 september 2007 20:19 schreef Herr_Munk het volgende:
tja 2-0 verliezen verdedigend nog niet eens zo slecht van afbrengen maar de kansen niet benutten..... zal ik de conclusie maken of vat iedereen hem al?
kom op man. Twente is niet meer wat het vroeger was. Op elke positie hebben hun een betere speler staan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:09 schreef nuldertien.net het volgende:
Tegen Twente gaan we zeker winne, de niieuwe aankopen hebben nu kunnen wennen en nu gaat Willem II gewoon vlammen!
Onzin, AZ zet toch geen pistool op het hoofd van de directie van Willem II?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:08 schreef toma het volgende:
[..]
het is gewoon klote dat ze geen een goede speler vast kunnen houden. Zolang er iemand uberhaupt een goede wedstrijd speelt gaat ie naar AZ. Die club maakt WillemII gewoon kapot.
Overleven, ik denk dat we prima in de lage middenmoot mee kunnen draaien!quote:Op maandag 10 september 2007 14:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
4 punten uit de komende 2 wedstrijd en ik ben erg tevreden. Tot aan de winterstop is het overleven, daarna kunnen we met gerichte aankopen de weg naar boven inzetten.
Niet dusquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:09 schreef nuldertien.net het volgende:
Tegen Twente gaan we zeker winne, de niieuwe aankopen hebben nu kunnen wennen en nu gaat Willem II gewoon vlammen!
was ook wel voorspelbaar. We zullen de komende wedstrijden tegen NEC, NAC, VVV en Excelsior moeten winnen als we rond de 10e plaats willen komen te staan.quote:
quote:Aerts verdringt Vermeer weer uit doel
Maikel Aerts keert morgen terug onder de lat in het doel van Willem II. Dit maakt de Tilburgse club vrijdagmiddag middels het digitale thuis bekend.
Aerts maakt zijn rentree in het duel tegen Roda JC nadat hij in maart ernstig geblesseerd raakte aan een bovenarm. De doelman, die op dat moment door Willem II werd gehuurd van Feyenoord, moest een operatie ondergaan en kwam sindsdien niet meer in actie.
De Tilburgers lijfden de 31-jarige keeper desalniettemin definitief in, maar trokken ook Kenneth Vermeer aan. De huurling van Ajax was dusverre verzekerd van een basisplaats. Björn Sengier is de derde doelman in de Tilburgse selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |