abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51647559
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:04 schreef reem het volgende:
ok, claro .

Iemand die al voorspellingen durft te doen over de plaats waar we volgend jaar gaan eindigen? En iemand enig idee of de NL voetbalcompetitie ook in Argentinië te volgen is, want ik woon nu niet in Nederland...
jezus, woon je in Argentinië
dan moet je hier ff een foto achterlaten

maar je kunt denk ik op de speeldag zelf Radio1 'langs de lijn' streamen om t zo live te volgen. Misschien op de site van RTL8 de herhalingen bekijken.
pi_51648500
Plaats: 10 - 15 denk ik . Hoop eerste rijtje , maar wordt lastig. Zie Willem II niet in degradatiegevaar komen met deze selectie.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 04:20:02 #103
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_51649798
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 00:57 schreef toma het volgende:

[..]

jezus, woon je in Argentinië
Ik woon sinds een maand in Buenos Aires ja

Ik zie in dat album al een foto van een Willem II er in t stadion van Boca, snel even een tegenhanger laten maken met mijzelf in El Monumental, stadion van River Plate...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_51651485
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 04:20 schreef reem het volgende:

[..]

Ik woon sinds een maand in Buenos Aires ja

Ik zie in dat album al een foto van een Willem II er in t stadion van Boca, snel even een tegenhanger laten maken met mijzelf in El Monumental, stadion van River Plate...
wel met een WII-sjaal, shirt of vlag he
  vrijdag 20 juli 2007 @ 14:40:11 #105
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_51661617
Ik heb mn shirt mee
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_51702755
Helaas, verloren van Zulte Waregem . Achja, tis maar een oefenwedstrijd
pi_51704401
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:09 schreef Cerubo het volgende:
Helaas, verloren van Zulte Waregem
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51872770
Jeej, dubbele cijfers 10-0
pi_51876879
En belangrijker nog.... El Hamdaoui weer terug!
pi_51878768
10-0: we worden kampioen, we worden kampioen
pi_51890033
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 04:15 schreef Herr_Munk het volgende:
En belangrijker nog.... El Hamdaoui weer terug!
Ja, die gaat wel belangrijk worden denk ik
pi_51890503
Wat vonden jullie nou, puur voetballend gezien, van Redan ?
Brett Holman
pi_51890936
Zeer matig. In principe een goede afmaker als er een voetballend sterke speler (zoals Dembele) naast hem staat, maar als hij het alleen moet doen zie je zijn tekortkomingen. Ik weet niet of NEC met 2 of 3 spitsen wil spelen, maar voor een 3 spitsen-systeem is het een waardeloze spits.
pi_51891031
In de nacompetitie van 2006 was die wel de held volgens mij . Voor de rest heeft ie er weinig van gebakken bij Willem II.
pi_51893092
Eind 2006 leefde hij op. Waarom? omdat Zwamborn toen met 4-4-2 gingen spelen en niet zomaar 4-4-2 maar ook nog eens een super talent als Dembele naast hem. Het jaar erna heeft hij niet veel potten kunnen breken.

Willem II zocht en zoekt volgens mij nog altijd een type á la Bombarda. Balvasthouden, kontje erin, draaien, schieten. Redan is dat duidelijk niet.
pi_51893254
Hmm NEC gaat zoals het er nu naar uit ziet 4-4-2 spelen, met vd Beukering of Lens naast hem eventueel.. hij is mij eigenlijk nooit opgevallen bij jullie vandaar dat ik benieuwd was..
Brett Holman
pi_51910317
Gaat iemand woensdag naar Willem II - Real Valladolid?
pi_51911563
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 16:30 schreef Cerubo het volgende:
In de nacompetitie van 2006 was die wel de held volgens mij
Volgens mij was elke Willem II-er die er voor zorgde dat de bal over de middellijn kwam toen al een held

Ben er woensdag niet bij, ben op vakantie.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_51912225
Wellicht dat ik woendag kom kijken.
pi_51918801
Ik ga woensdag in ieder geval.
pi_51919381
1-1 tegen Top Oss . Achja, oefenduel he .
pi_51920444
Ik ga misschien
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_51920843
Ik wilde ook eerst gaan maar nu kreeg ik te horen dat ik naar een kijkavond voor kamer moet , hopelijk kan ik die nog verplaatsen dan... Anders zie ik het wel op de open dag .
pi_52161221
Volgende week vrijdag de eerste competitiewedstrijd . Heerenveen gaat eraan, zeker zonder Alves .
pi_52166288
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Cerubo het volgende:
Volgende week vrijdag de eerste competitiewedstrijd . Heerenveen gaat eraan, zeker zonder Alves .
en zonder Nilsson.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_52414945
quote:
Willem II verbaasd over artikel in Brabants Dagblad

15/8/2007

Met grote verbazing heeft Willem II vandaag kennis genomen van het artikel in het Brabants Dagblad betreffende Anouar Hadouir en Kevin Bobson.

Willem II heeft het afgelopen seizoen lang moeten wachten met het doen van een aanbieding aan Anouar Hadouir. De reden hiervoor was de onzekerheid over het behoud van het eredivisieschap. Anouar Hadouir en zijn zaakwaarnemers waren hiervan op de hoogte. Op 15 mei hebben Marc van Hintum en Louis Laros namens Anouar Hadouir en Pieter-Jan Wassing en Andries Jonker namens Willem II onderhandeld over een nieuwe, aanmerkelijk verbeterde verbintenis, passend bij een speler met de inbreng van Anouar Hadouir. Hierover is op 15 mei geen akkoord bereikt, waarna er niet meer is onderhandeld.

In juni heeft Roda JC zich bij Willem II gemeld voor Anouar Hadouir. Willem II heeft een marktconforme vraagprijs genoemd; Willem II moet immers een (minimaal) gelijkwaardige vervanger aantrekken. Roda JC wenst tot dusver niet aan deze vraagprijs te voldoen en dus speelt Anouar Hadouir vooralsnog bij Willem II. Overigens stelt Hadouir zich zeer professioneel op en is de relatie tussen hem, de technische staf en zijn medespelers uitstekend. Willem II verbaast zich over het feit dat zowel Roda JC als de zaakwaarnemers van Hadouir via de pers over deze situatie communiceren.

Tevens verbaast Willem II zich zeer over de uitlatingen van diezelfde zaakwaarnemers betreffende Kevin Bobson. Bobson heeft Willem II inmiddels diverse keren bevestigd dat hij open staat voor contractverlenging, maar dat hij ook open staat voor een sportieve en/of financiële verbetering. Derhalve vraagt Willem II zich af waarom de zaakwaarnemers van Kevin Bobson regelmatig via de pers communiceren dat Kevin Bobson Willem II per se wil verlaten.

Tenslotte betreurt Willem II het zeer dat het Brabants Dagblad voor de zoveelste keer een artikel betreffende Willem II publiceert, zonder ook maar één vertegenwoordiger van de club om de lezing van Willem II te vragen.
pi_52473251
Het eerste puntje is binnen.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:52:20 #128
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52473390
Denk dat we Hadiour in de winter wel overnemen en dan voor een lager bedrag danwat nu geboden is...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52473696
Pas één wedstrijd gespeeld en nu al een punt? Het moet niet veel gekker worden...

If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_52474096
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:52 schreef DarkShine het volgende:
Denk dat we Hadiour in de winter wel overnemen en dan voor een lager bedrag danwat nu geboden is...
Lager is niet mogelijk
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52474773
Stel dat ze El Hamdaoui deze week verkopen aan Feyenoord... Hoeveel officiële duels in Willem II 1 heeft ie dan gespeeld? Hooguit vijf? Zou toch wel sneu zijn als je een dergelijke speler dan al zo snel kwijt bent en er amper van hebt kunnen profiteren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52474794
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:08 schreef methodmich het volgende:
Stel dat ze El Hamdaoui deze week verkopen aan Feyenoord... Hoeveel officiële duels in Willem II 1 heeft ie dan gespeeld? Hooguit vijf? Zou toch wel sneu zijn als je een dergelijke speler dan al zo snel kwijt bent en er amper van hebt kunnen profiteren.
5 inderdaad, maar Hamadaoui kunnen ze veel geld voor vragen. Die heeft nog een contract voor 3 seizoenen.
pi_52485248
Of Hadiour of El Hamadaoui vertrekt. Ik vermoed dat ze Hadiour als nog laten vertrekken. El Hamadaoui is aan het einde van dit seizoen meer waard dan nu, aangezien hij dan weer helemaal fit zou moeten zijn), bovendien heeft die nog een doorlopend contract voor 2 jaar. Hadiour kan na dit seizoen gratis weg, maar ja 250.000 is nu niet bepaald een hoog bedrag voor een speler als hij.... En ze moeten wel een goede vervanger kunnen vinden voor hem (en voor dat bedrag lukt dat niet).

Beide laten gaan betekent weer eindigen in de degradatiezone.
pi_52486921
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:58 schreef existenz het volgende:
Of Hadiour of El Hamadaoui vertrekt. Ik vermoed dat ze Hadiour als nog laten vertrekken. El Hamadaoui is aan het einde van dit seizoen meer waard dan nu, aangezien hij dan weer helemaal fit zou moeten zijn), bovendien heeft die nog een doorlopend contract voor 2 jaar. Hadiour kan na dit seizoen gratis weg, maar ja 250.000 is nu niet bepaald een hoog bedrag voor een speler als hij.... En ze moeten wel een goede vervanger kunnen vinden voor hem (en voor dat bedrag lukt dat niet).

Beide laten gaan betekent weer eindigen in de degradatiezone.
Voor El Hamdaoui zal de vet betaald moeten worden anders blijft ie. Hadouir zie ik ook nog wel vertrekken helemaal nadat hij gister vanaf de bank moest starten.
pi_52636857
quote:
Brown geen versterking voor Willem II

Ideye Brown heeft geen contract in de wacht kunnen slepen bij Willem II. De Nigeriaanse jeugdinternational trainde de afgelopen dagen mee in Tilburg.

De zaakwaarnemer van Brown had de Brabanders erop aangedrongen om de kwaliteiten van zijn pupil te beoordelen. Het feit dat de belangenbehartiger goed aangeschreven staat, deed de Tilburgers instemmen met zijn verzoek.

Daarnaast ontbraken er vanwege het internationale speelschema enkele spelers deze week op de training. Desondanks zag de technische staf geen versterking in de Nigeriaan.
pi_52640340
Laat die Hadouir verdomme eens onze kant opkomen!
pi_52646532
laat genoeg centen verdomme eens onze kant opkomen!
pi_52666023
Hup Willem II!
pi_52694225
Als ze die voorsprong nou eens gewoon vast hadden kunnen houden.

Ik kwam wel een flink aantal pissige mensen tegen zaterdagavond om en nabij het centrum.
Lelijke @@p!
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:03:16 #140
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52694416
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:31 schreef Herr_Munk het volgende:
laat genoeg centen verdomme eens onze kant opkomen!
Meer dan een half miljoen voor een speler met een veredeld jeugdcontract wat nog 1 jaar loopt is meer dan genoeg.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52694615
wat een marokkanenelftal heeftl willem II zeg
welke marokkanenlover is daar verantwoordelijk voor
pi_52694777
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:12 schreef Fiskus het volgende:
wat een marokkanenelftal heeftl willem II zeg
welke marokkanenlover is daar verantwoordelijk voor
Dirk Scheringa
Lelijke @@p!
pi_52696225
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:03 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Meer dan een half miljoen voor een speler met een veredeld jeugdcontract wat nog 1 jaar loopt is meer dan genoeg.
nee hoor, want de vraagprijs is 750.000.

en eh.... bevalt dat niet, nou zoek vooral verder.
pi_52696466
Het feit dat ze hem willen hebben, mag toch wel iets zeggen over zijn kwaliteiten. Daar hangt dan ook een prijskaartje aan.

Overigens is Willem II wat dat betreft de laatste jaren wel de Lidl van de eredivisie geweest. Veel goede spelers zijn voor weinig geld vertrokken.
Lelijke @@p!
pi_52698083
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Het feit dat ze hem willen hebben, mag toch wel iets zeggen over zijn kwaliteiten. Daar hangt dan ook een prijskaartje aan.

Overigens is Willem II wat dat betreft de laatste jaren wel de Lidl van de eredivisie geweest. Veel goede spelers zijn voor weinig geld vertrokken.
En ook Hamadiou kan nog vertrekken. Een van beide kan de komende dagen nog vertrekken. De ander blijft dan automatisch... Als ze geen van beide gaan is de kans groot dat Hadiour tijdens de winterstop als nog verkocht wordt voor een lager bedrag...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:28:38 #146
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52837861
Schijnbaar toch gesprek over Hadiour vanmiddag...
Planning:
-
pi_52838179
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:28 schreef DarkShine het volgende:
Schijnbaar toch gesprek over Hadiour vanmiddag...
Roda lijkt niet meer te willen bieden ookal hebben ze nu meer geld.
El Hamdaoui lijkt nu misschien naar AZ te gaan (het zal toch niet).
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:11:59 #148
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52839102
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:40 schreef toma het volgende:

[..]

Roda lijkt niet meer te willen bieden ookal hebben ze nu meer geld.
El Hamdaoui lijkt nu misschien naar AZ te gaan (het zal toch niet).
Logisch toch. Zoals eerder gezegd, Hadouir is een van de slechts verdienende spelers en heeft een aflopend contract. Waarom zouden we dan meer dan een half miljoen betalen, doen we dat lacht men zich rot in Tilburg.
Planning:
-
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:30:20 #149
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52843560
En bedankt!
Planning:
-
pi_52843668
toch jammer dat ie weg is. Redelijke speler misschien niet goed genoeg om Ramzi op te volgen bij Roda maar hij pikt toch soms zn goaltjes mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')