mn eerste journaal loopt al...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:08 schreef Marc H het volgende:
goh ook al op het werk?
* Marc H is net begonnen
21:45 wordt ik afgelost, en dan 3 hele dagen vrijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn eerste journaal loopt al...
tot hoelaat moet jij?
Hopen dat de normering omhoog gaatquote:ik heb gisteren een lading mailtjes van jullie gekregen die er in varierende bewoordingen op neer kwamen dat jullie het tentamen te moeilijk vonden en dat er te weinig tijd was.
als de tentamens terug zijn, zal ik de analyse van het tentamen en de afzonderlijke items extra goed bekijken, met jullie mailtjes in het achterhoofd.
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Chanty het volgende:
Er is nog hoop wat mijn tentamen van gisteren aangaat
Quote docente statistiek:
[..]
Hopen dat de normering omhoog gaat
vol voor de blacktime vandaag gaat vast niet lukkenquote:
Je bent alvast gestopt met leren?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Chanty het volgende:
Er is nog hoop wat mijn tentamen van gisteren aangaat
Quote docente statistiek:
[..]
Hopen dat de normering omhoog gaat
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef An24 het volgende:
An verklaart deze week voor 1 vd meest verrotte weken van het jaar..mij cam is overleden![]()
En heb geen geld voor een nieuwe![]()
Nu hopen dattie gast op marktplaats vanavond nog reageerd voor de tweedehands cam![]()
sterktequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef An24 het volgende:
An verklaart deze week voor 1 vd meest verrotte weken van het jaar..mij cam is overleden![]()
Nu hopen dattie gast op marktplaats vanavond nog reageerd voor de tweedehands cam![]()
Dat is balenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef An24 het volgende:
nee ik was nog niet begonnen. Eerst maar een weekje polen en daarna heb ik nog een maand tot de her. Dan ga ik gewoon leren en als de normering wordt aangepast hoor ik dat vanzelf welquote:
stomme topic wil niet openenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:46 schreef -Marjo- het volgende:
Zow net de eerste les achter de rug: Hardloopschema op je mp3speler!
Ben doodop, liep als een oud wijf maar ben wel trots op mezelf dat ik het gedaan heb![]()
Oh dat is zo klotequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef An24 het volgende:
jah idd, nu inene wel nu ik m rechtstreeks via t forum opgezocht heb.quote:
das echt ronduit klotequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef An24 het volgende:
Doet gewoon niets meer...alles al geprobeerd, maar wil niet meer aan...nix laten vallen dus. Kost te veel om te repareren, dus afgeschreven..snik![]()
Het is een mp3 met een loopschema met muziek eronder. Een dame vertelt je wanneer je moet lopen en wandelen. Zijn 27 lessen en uiteindelijk ren je 5 km...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah idd, nu inene wel nu ik m rechtstreeks via t forum opgezocht heb.
wat hoor je dan precies? wel muziek of wat?
misschien wel een goed idee voor mij, kan ik wat makkelijker combineren met het werk
Veel plezier alvast in Polenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee ik was nog niet begonnen. Eerst maar een weekje polen en daarna heb ik nog een maand tot de her. Dan ga ik gewoon leren en als de normering wordt aangepast hoor ik dat vanzelf wel
Nou moequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef An24 het volgende:
Doet gewoon niets meer...alles al geprobeerd, maar wil niet meer aan...nix laten vallen dus. Kost te veel om te repareren, dus afgeschreven..snik![]()
Potver das echt balenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef An24 het volgende:
Wat doe je morgen? als je wilt kan je wel mijn reservebody lenen, een Canon 10D.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef An24 het volgende:
misschien zijn er nog mensen die naar huis moeten (langere reistijd) en ook naar de herdenking elders willen gaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:34 schreef didotcicero het volgende:
Tsk. Fiets ik keihard naar 't centrum om nog even een draagriempje te halen voor mijn monopod is alles al om 17.00u gesloten vanwege Dodenherdenking.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot voorstander van herdenken, maar om nou al 3 uur van te voren de winkel dicht te doen vanwege 2 min stilte vind ik toch een beetje overdreven.
morgenochtend vóór je vertrekt dan maar even hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:34 schreef didotcicero het volgende:
Tsk. Fiets ik keihard naar 't centrum om nog even een draagriempje te halen voor mijn monopod is alles al om 17.00u gesloten vanwege Dodenherdenking.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot voorstander van herdenken, maar om nou al 3 uur van te voren de winkel dicht te doen vanwege 2 min stilte vind ik toch een beetje overdreven.
Ik wilde even krentenbollen halen voor morgen. Ook alles al dichtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:34 schreef didotcicero het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef An24 het volgende:
En die verkopen niet eens krentebollen? tssss....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik wilde even krentenbollen halen voor morgen. Ook alles al dicht![]()
Alleen de videotheek was open...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:06 schreef didotcicero het volgende:
Alleen videos van krentebollen: Krentebol on Elmstreet, the great Krentebol, Krentebolipse Now (I love the smell of fresh krentebollen in the morning)
Is top van je marc..ik heb van iemand geld kunnen lenen en ha nu een tweedehands 20D halen in tilburg. Ik hou jullie op de hoogte..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:29 schreef Marc H het volgende:
[..]
Wat doe je morgen? als je wilt kan je wel mijn reservebody lenen, een Canon 10D.
Succesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Is top van je marc..ik heb van iemand geld kunnen lenen en ha nu een tweedehands 20D halen in tilburg. Ik hou jullie op de hoogte..
Een mooi gebaar WurM.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:20 schreef WurM het volgende:
Ik had voor 20.00u ff hier moeten kijken, dan had ik An24's cam herdacht
Succes!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Is top van je marc..ik heb van iemand geld kunnen lenen en ha nu een tweedehands 20D halen in tilburg. Ik hou jullie op de hoogte..
Kunnen we nog wel even doen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:20 schreef WurM het volgende:
Ik had voor 20.00u ff hier moeten kijken, dan had ik An24's cam herdacht
Dat zou wel mooi zijn, loopt het toch nog goed afquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:55 schreef An24 het volgende:
[..]
straks is alles al opquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:38 schreef Yoni het volgende:
Zo, ik heb een fotografisch zeer leerzaam en dodenherdenkingstechnisch zeer verantwoord avondje achter de rugEn ik heb de spare-ribs bij P voorgeproefd daarstraks
![]()
Nu snel mijn kaartjes leegtrekken zodat ik ze morgen weer gebruiken kan![]()
Don't worry, we hebben allemaal één ribje gehad (naja ik stiekem 2) en de rest van de ruim 3 kilo is nog gewoon over voor morgenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
straks is alles al op
ik ben gedouched, ga nu maffen, morgen om half acht opstaan, moet nog naar de supermarkt, boodschapjes doen voor de reis naar Polski![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Don't worry, we hebben allemaal één ribje gehad (naja ik stiekem 2) en de rest van de ruim 3 kilo is nog gewoon over voor morgen
nee koppijn, zit erbij alsof ik gister enorm ben gaan stappenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:50 schreef ..zapper het volgende:
Koffie!
mooi zo. ik ga de douche maar eens zoeken...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:05 schreef PdeHoog het volgende:
MOGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
Afdeling Delft is wakkerNou ja...behalve HM2
Die ligt nog wakker te worden
zwaai maar op de a27/a12/a20quote:
* PdeHoog streept aan op de lijst: checkquote:
Alsof hm2 in het weekend zijn hersenen van standby haalt...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:05 schreef PdeHoog het volgende:
MOGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
Afdeling Delft is wakkerNou ja...behalve HM2
Die ligt nog wakker te worden
Hehehe!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:18 schreef Yoni het volgende:
Afdeling Den Haag doet ook iets wat op wakker zijn lijkt![]()
Wordt aan gewerkt as we speakquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMaar 160 119 x 700 KB = toch veel geheugen kwijt
[[url=http://www.peterdehoog.nl/fot/overig/chanty1.gif]afbeelding][/url]
Klik op de gif voor de iets grotere versie
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:42 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Ik dacht ik kijk even of er weer leven is in dit topic, zie ik dit voorbijkomen
Leuk gedaan Peter
Een of andere mensch-aap, die je niet mocht voerenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:55 schreef Chanty het volgende:
Ook weer thuis. Wie is dat maffe wijf op dat filmpje?
Was echt tof vandaag
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:59 schreef Gremen het volgende:
[..]
Een of andere mensch-aap, die je niet mocht voeren
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:06 schreef Yoni het volgende:
Ik heb alleen een schaap wat niet gevoerd mocht worden![]()
![]()
[afbeelding]
Niet maf. Wel tofquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:55 schreef Chanty het volgende:
Ook weer thuis. Wie is dat maffe wijf op dat filmpje?
Was echt tof vandaag
Kantoor-hok van PdeH geclaimedquote:Op zondag 6 mei 2007 00:52 schreef PdeHoog het volgende:
Fokken op een pda is best tof. Beetje relaxed op de bank hangen en zo.
Somsquote:
Ik hoorde al wat vagè geluiden daarquote:
Hahaha, geweldig! Ik ben inmiddels ook weer net terug uit het Rotterdamsequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
nou ik was zo ongeveer t meest gefotografeerde dier daar in de zooquote:Op zondag 6 mei 2007 01:25 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Aaaaargh [afbeelding]
Ah het is m'n vriendinnetje
Hebben jullie ook nog dieren gefotografeerd?
Ik hou wijselijk mijn mondquote:Op zondag 6 mei 2007 01:31 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar geen opmerking maken met iets met waarschijnlijk beest en bed enzo
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:35 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Ik hou wijselijk mijn mond [afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
nou ik was zo ongeveer t meest gefotografeerde dier daar in de zoo
Kan geregeld wordenquote:Op zondag 6 mei 2007 01:48 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Overigens, in onze slaapkamer loopt ook geen Peter rond met een hele dikke camera
lolquote:
Hij is leuk !quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn...ik ben betraptquote:Op zondag 6 mei 2007 10:03 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Hij is leuk !
[afbeelding]
De linkse en de rechtse tegen de middelste; "met wie bel jij nou?"
[afbeelding]
Met P natuurlijk !
Mij lijken dit geschikte prijzen en zeker niet te duur. Maar, over dat nabewerken nog niets eens nagedacht (stom), wanneer een shoot op diverse locaties is en 20 tot 30 km uit elkaar kunnen liggen, is een prijs van 100 euro laag. TE denk ik, wanneer ik genoeg km's er voor rijden moet met de auto.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:28 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, ik Google gewoon. Meestal kijk ik ook even hoe en wat. Voor een gewone serie met 10 foto's nabewerken van mensen incluus nabewerking zou ik zo'n 100 euro rekenen.
Ik heb binnenkort een glamourshoot, en daar reken ik 75 euro voor, inclusief 5-10 afdrukken op A4 formaat. Redelijk goedkoop imo, maar is ook deel portfolio bouwen voor me.
Yupquote:Op zondag 6 mei 2007 10:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
@P : Heb je al eens die 100mm op portretfotografie losgelaten?
Prachtige foto, die ik al eens gezien had geloof ik ... maar niet wist met welke lens die gemaakt was. Geeft de burger moed om die lens eens op die 400d te laten, i.p.v. standaard die 28-300. Laatste heb ik bijna moeite mee om die niet op de camera te hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupAn was vorig jaar het slachtoffer
[afbeelding]
Damn ik ga echt veel missen de komende week op internet, afkickverschijnselenquote:Op zondag 6 mei 2007 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]160 keer ongeveer
![]()
maar de foto's komen pas als ze in Polen zit
We kunnen je wel wat quotes door SMS-en hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 11:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Damn ik ga echt veel missen de komende week op internet, afkickverschijnselen![]()
Dat is wel gemeenquote:Op zondag 6 mei 2007 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We kunnen je wel wat quotes door SMS-en hoor
Heb je mijn nummer dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We kunnen je wel wat quotes door SMS-en hoor
Stuurt ze haar login-gegevens toch ff deze kant opquote:
Nog niet, maar die mag je ook ff door-SMS-en hoorquote:
zodat je me tot in polen kunt stangen zekerquote:Op zondag 6 mei 2007 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog niet, maar die mag je ook ff door-SMS-en hoor
Ik stang nooitquote:Op zondag 6 mei 2007 11:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
zodat je me tot in polen kunt stangen zekerNo way
dat maak ik volgende week wel weer goed met jequote:Op zondag 6 mei 2007 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik stang nooitEn ik voel me nu ernstig beledigd
Jij natuurlijk.... klopt, maar een bijdrage eraan maak je me ook al blij meequote:Op zondag 6 mei 2007 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
OK...dit telefoongesprek was grappig
Mijn pa: "jij wilde toch nog een lens hebben of zo"
Ik: "Ja klopt"
Mijn pa: "Wat moet dat kosten"
Ik: "Nou...het is een 24-105 en dat moet ongeveer 900 EUR kosten"
Mijn pa: "hmmm....dat vind ik toch iets teveel voor je verjaardag"
Neuhquote:Op zondag 6 mei 2007 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jij natuurlijk.... klopt, maar een bijdrage eraan maak je me ook al blij mee
HAHAHAquote:Op zondag 6 mei 2007 14:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Ben je als FOTter verplicht appels te eten?
[afbeelding]
oude foto
aaah doe niet zo flauw, gewoon posten die foto/situatie voor de newbiesquote:Op zondag 6 mei 2007 14:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
dat komt door iets van wat jaaaaaaren terug op FOT is voorgevallen!
De mensen die al lang meelopen weten nog precies welke foto/situatie ik bedoel![]()
Beter van nietquote:Op zondag 6 mei 2007 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah doe niet zo flauw, gewoon posten die foto/situatie voor de newbies
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah doe niet zo flauw, gewoon posten die foto/situatie voor de newbies
Een hele toffe foto zelfsquote:Op zondag 6 mei 2007 15:10 schreef Xilantof het volgende:
En bij die foto van mij probeerde P ook een oncharmante foto te maken zei ie![]()
Lukte niet echt en 't werd best een toffe foto
Yeahquote:
ga mijn best doen, hopelijk worden ze niet knettergek van mij met die camquote:Op zondag 6 mei 2007 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YeahHave fun in Polen en mooie foto's maken daar he
Veel plezier!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
ga mijn best doen, hopelijk worden ze niet knettergek van mij met die camGa in de bus eens de handleiding uit lezen
Tot over een weekje, en als ik internet heb dan post ik tussendoor wel eens een hoi![]()
lief zijn kinders
Wie staat er op het dak een emmer water naar beneden te kiepenquote:
sowwie, pagina's openen met veel foto's levert hier op t werk errors opquote:Op zondag 6 mei 2007 20:40 schreef pea4fun het volgende:
hey...zit ik de hele dag voor kaatje kut in de tuin te niksen fotograferen? ga eens gauw wat zeggen van mijn vogelfoto's!
alsjeblieft
Ik lees het vogeltopic nooitquote:Op zondag 6 mei 2007 20:40 schreef pea4fun het volgende:
hey...zit ik de hele dag voor kaatje kut in de tuin te niksen fotograferen? ga eens gauw wat zeggen van mijn vogelfoto's!
alsjeblieft
Ik ook bijna niet hoorquote:
Ja hoorquote:
Dank jequote:Op zondag 6 mei 2007 20:56 schreef An24 het volgende:
[..]
meerdere blijkbaar
Maar ik vind ze ook leuk..wat een heerlijke tuin heb je toch
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:57 schreef pea4fun het volgende:
Maar ja, P ziet zelfs niet dat bij hem voor het raam een hele zwerm van die papegaaien zit...dus tja....
Dat lijkt maar zo joh...volgens mij was het briggy die vanaf haar balkon de prachtigste foto's van vogels maakte...je moet ze gewoon zien!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef Yoni het volgende:
Misschien worden vogeltjes interessanter als je ze zelf fotograferen kan. Hier zitten alleen maar schijtende duiven![]()
Da's Briggy iddquote:Op zondag 6 mei 2007 21:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo joh...volgens mij was het briggy die vanaf haar balkon de prachtigste foto's van vogels maakte...je moet ze gewoon zien!
ouderdomssuiker maar verder niet ziek neequote:Op zondag 6 mei 2007 20:44 schreef pea4fun het volgende:
ok ynske, das een goed excuus
Verder goed gezond dan zeker die oom, dat ze op die leeftijd nog zo'n operatie doen
Den Haag!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef Yoni het volgende:
Misschien worden vogeltjes interessanter als je ze zelf fotograferen kan. Hier zitten alleen maar schijtende duiven![]()
das niet meer onopgemerkt fokken dan op t werkquote:Meerdere personen op een pc
Gepost door Olivier Oost (Blaaskaas) - Bron: Tweakers
Gepubliceerd: zondag 6 mei 2007 @ 18:49
Dankzij een programma van Microsoft kunnen straks meerdere mensen tegelijkertijd achter dezelfde pc werken. Het stukje software splitst het scherm in twee delen en stelt de gebruikers in staat meerdere muizen en toetsenborden te gebruiken. Computers zouden tegenwoordig krachtig genoeg zijn voor dergelijke toepassingen.
Omdat Microsoft Windows meerdere sessies ondersteunt lijkt de technologie op het eerste gezicht niet zo vernieuwend. Desondanks zitten er toch redelijk wat nieuwe features in.
Gebruikers van de software kunnen de grens op het beeldscherm overschrijden om samen te werken, hierbij kun je denken aan een gebruiker die tekst uit een Word-document van de andere gebruiker selecteert en kopiëert.
De software is getest op een 19''-beeldscherm, zodat beide personen nog een redelijk oppervlak tot hun beschikking hebben om hun werk te doen. Het programma is echter ook bruikbaar op 17''-schermen en zelfs op 15''-schermen. Het is niet bekend wanneer de software beschikbaar wordt.
Hier waar ik woon zitten echt géén vogels verderquote:Op zondag 6 mei 2007 21:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo joh...volgens mij was het briggy die vanaf haar balkon de prachtigste foto's van vogels maakte...je moet ze gewoon zien!
moet je dan ook samen op dezelfde stoel zitten?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
das niet meer onopgemerkt fokken dan op t werk
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
moet je dan ook samen op dezelfde stoel zitten?
Ah, dan kom je dan ook misschien wel langsvliegen in het vogeltopicquote:Op zondag 6 mei 2007 21:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hier waar ik woon zitten echt géén vogels verderEen tijdje terug nog wel wat, toen er een hijskraan naast mijn huis stond, maar verder echt niet. Ik woon midden in het centrum en er is geen boom te bekennen in de buurt. Bij mijn nieuwe huisje wel
Misschien dat daar meer vogeltjes voorbij komen.
Hai? Samen FOK!ken op één PC?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
moet je dan ook samen op dezelfde stoel zitten?
Daarom kun je dan mooi je grens een stuk over de twee schermen van je buurvrouw schuivenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:34 schreef Marc H het volgende:
Damn, ik heb al aan twee beeldschermen voor mijzelf nog niet genoeg...
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:34 schreef Marc H het volgende:
Damn, ik heb al aan twee beeldschermen voor mijzelf nog niet genoeg...
Ha! Je hebt je toch bij de beestjes gehouden afgelopen zaterdag zag ik!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:34 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Daarom kun je dan mooi je grens een stuk over de twee schermen van je buurvrouw schuiven.
GoeieMorgen Ann ...s6 en duim mee voor jequote:Op maandag 7 mei 2007 08:01 schreef An24 het volgende:
![]()
Morguh...ik ga nu naar mijn werk. Hopend dat er een mailtje in mijn box staat met dat ik op gesprek mag komen voor een nieuwe functie. Duimen![]()
Suc6 . Hopelijk staat het mailtje in je inboxquote:Op maandag 7 mei 2007 08:01 schreef An24 het volgende:
![]()
Morguh...ik ga nu naar mijn werk. Hopend dat er een mailtje in mijn box staat met dat ik op gesprek mag komen voor een nieuwe functie. Duimen![]()
Stem kwijt? Krijg je als je lang aan het woord bentquote:Op maandag 7 mei 2007 08:26 schreef freud het volgende:
* freud doet zijn beste Barry White toen-hij-nog-leefde imitatie.
Mwoaeoeoehaha
Stem kwijt is prettig, vooral als je twee presentaties moet geven... NOT.
Check, ik hoop dat het nog zin heeft, ben net pas wakker.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:01 schreef An24 het volgende:
![]()
die kloon kost 15 euro, klinkt beter dan 55 voor de oriquote:Op maandag 7 mei 2007 09:37 schreef freud het volgende:
Elke accu die de NB-2LH vervangt heeft genoeg vermogen. Er zit vaak een verschil in capaciteit. De klonen hebben vaak een hogere capaciteit, maar gaan veel korter mee. Ik heb er voor gekozen om gewoon 4 klonen te kopen, was goedkoper dan 1 originele.
kijk das nog aantrekkelijkerquote:Op maandag 7 mei 2007 09:40 schreef CocaColaLight het volgende:
Das maar de helft van het vermogen wat je voor een tientje krijgt.
hoorde ik daar ergens?
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
Hoe komt het dan dat ik een week fotografeer op één Canon accu en de mensen met grip met twee klonen in een dag leeg zijn?
stond toch ook in die post. zijn wat sneller leegquote:De klonen hebben vaak een hogere capaciteit, maar gaan veel korter mee.
Nee, ze zijn dus meestal niet sneller leeg (want hogere capaciteit), maar de levensduur is korterquote:Op maandag 7 mei 2007 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
stond toch ook in die post. zijn wat sneller leeg
maar t scheelt me wel een smak geld
2 voor 20 of 4 voor 40 euro ipv 1 voor 55 eurp
Misschien schiet jij in een week veel minder foto's dan zij in een dag?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
Hoe komt het dan dat ik een week fotografeer op één Canon accu en de mensen met grip met twee klonen in een dag leeg zijn?
Geen ideequote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
Mogguh HM2-tjequote:Op maandag 7 mei 2007 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben er ook nog... denk ik..
oepz verkeerd begrepenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:50 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ze zijn dus meestal niet sneller leeg (want hogere capaciteit), maar de levensduur is korter![]()
Misschien wel, ik heb even gekeken hij heeft waarde 1390 en ik schat dat ik er zo'n 1200-1600 foto's mee schiet, maar mijn toestel is ook wel iets efficienter meen ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Misschien schiet jij in een week veel minder foto's dan zij in een dag?
Maar vergelijk je het dan met mensen met ook een 5D of met mensen met bv. een 350D ofzo? Want dat is natuurlijk een klein beetje appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:13 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Misschien wel, ik heb even gekeken hij heeft waarde 1390 en ik schat dat ik er zo'n 1200-1600 foto's mee schiet, maar mijn toestel is ook wel iets efficienter meen ik.
hoe snel is die Aq4U eigenlijk met leveren?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:49 schreef Yoni het volgende:
En die kloontjes van Aq4U zijn echt primaIk schiet echt ladingen foto's op zo'n accu
Er zit nu een originele en een kloon in mijn grip en daarmee heb ik de Waalsdorpervlakte en Blijdorp geschoten (ong. 500 foto's) en ze zijn nog niet leeg
![]()
Snelquote:Op maandag 7 mei 2007 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe snel is die Aq4U eigenlijk met leveren?
kan niet echt iets over levertijden vinden nl
Ik heb ze erger voorbij zien komenquote:
Moggghhhhquote:
Zo eentje die aan je hersens knaagt??quote:Op maandag 7 mei 2007 11:37 schreef Yoni het volgende:
ja meer koffie! goed plan!
En een paracetabevertje
- Wel/geen slaapstand gebruikquote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
* Ynske toont haar haarkleur weerquote:Op maandag 7 mei 2007 12:08 schreef Marc H het volgende:
[..]
- Wel/geen slaapstand gebruik
-Veel "chimpen"
- grote snelle lenzen met IS
- Meer fotos maken
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:16 schreef didotcicero het volgende:
Chimpen is het terugkijken van je foto's op je dig. camera en daarbij geluidjes maaken en grimassen trekken (Wow mooi / oei slecht, dat soort dingen).
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:16 schreef didotcicero het volgende:
Chimpen is het terugkijken van je foto's op je dig. camera en daarbij geluidjes maaken en grimassen trekken (Wow mooi / oei slecht, dat soort dingen. Zoals een chimpansee dat zo goed kan).
Die had ik sowieso al niet. BlonT hequote:Op maandag 7 mei 2007 11:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zo eentje die aan je hersens knaagt??
Ah, het bestaansrecht van dit hele subforum bedoel je!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:16 schreef didotcicero het volgende:
Chimpen is het terugkijken van je foto's op je dig. camera en daarbij geluidjes maaken en grimassen trekken (Wow mooi / oei slecht, dat soort dingen. Zoals een chimpansee dat zo goed kan).
Misschien dat er verschil in zit, maar ik heb zelden mijn accu's van de grip leeg ... ook al is het 4GB kaartje vol:-)quote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:17 schreef Yoni het volgende:
Argh! Eigenwijze ServiceDesk mensen ook soms.. grrrr
Had ticket aangemaakt (ja helaas moet ik dat soms zelf ook). Wordt gebeld en geef in minuut één aan dat mijn ticket door moet naar het Active Directory team. Vervolgens gaat ServiceDesk mens 10 minuten moeilijk doen en zegt dan "Yeah I'm going to forward your ticket to the Active Directory team".. duhhh!![]()
Ik dacht heel even dat het ging om de röntgenfoto's van je gebroken been ofzo...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Proest ...moest naar mijn huisarts toe, resultaat is dat strax mijn foto's misschien bij hem in de wachtkamer hangen![]()
Zei tegen hem "Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn foto's in jouw wachtkamer te laten hangen?"
Geregeld, moet foto's meenemen in lijsten![]()
Leuk ideequote:Op maandag 7 mei 2007 16:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Proest ...moest naar mijn huisarts toe, resultaat is dat strax mijn foto's misschien bij hem in de wachtkamer hangen![]()
Zei tegen hem "Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn foto's in jouw wachtkamer te laten hangen?"
Die heb ik nog niet ... afkloppenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het ging om de röntgenfoto's van je gebroken been ofzo...![]()
Eg wel en mijn huisarts moest er wel om lachen ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:49 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Leuk idee![]()
Dan ga je nog eens graag naar je huisarts toe.
Tof PDJ, je eigen mini- tentoonstelling bij de huisartsquote:Op maandag 7 mei 2007 16:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Jammerquote:
Aaahw dat vind ik wel erg jammer voor je, en verder natuurlijk gewoon door blijven rollenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef An24 het volgende:
Dankjulliewel voor het duimen![]()
Heeft alleen niet geholpenIk vond een mailtje, maar niet zoals gehoopt. Ik lig helaas uit de selectie. Motivatie moet ik nog horen maar het kunnen drie dingen zijn:
1: een landelijke functie met landelijke interesse is heeeeul veel aanmeldingen
2: uit deze aanmeldingen zijn er mensen met langere werkervaring
3: uit deze aanmeldingen zijn er mensen die wel het diploma bestuurskunde op zal hebben.
Maar geef niet op, volgende keer beter![]()
Wat jammerquote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef An24 het volgende:
Heeft alleen niet geholpenIk vond een mailtje, maar niet zoals gehoopt. Ik lig helaas uit de selectie. Motivatie moet ik nog horen maar het kunnen drie dingen zijn:
3: uit deze aanmeldingen zijn er mensen die wel het diploma bestuurskunde op zal hebben.
Zo erg? Ligt zeker nu plat op bedquote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef freud het volgende:
@An24: Jammer! --> Jij bij de chiro? --> Sportse!
Dit is officieel mijn dag niet.
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:56 schreef Ynske het volgende:
Balen hoor An!
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Aaahw dat vind ik wel erg jammer voor je, en verder natuurlijk gewoon door blijven rollen.
thanksquote:
Wat voor iets ben je naar op zoek?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:55 schreef An24 het volgende:
thanksTis idd jammer, kon de afwisseling en het flinke salaris goed gebruiken. Maar vandaag heb ik ook al weer wat lijntjes gelegd. Wie niet horen wil moet maar voelen
![]()
![]()
Eg wel Ann, is gaaf elke keer als je komt mijn eigen foto's aan de muur. Mocht mijn kaartje er bij doen, ook als ik verkopen wil.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof PDJ, je eigen mini- tentoonstelling bij de huisarts![]()
Pfffffffff ... je komt er eg wel Ann, ook al gaat het via een omwegquote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef An24 het volgende:
Ik probeer nu als reclasseringswerker hogerop te komen. Een beleidsfunctie in dit geval, of advies- en coaching werk! Ik probeer het eerst intern, als dat niet lukt ga ik verder kijken. Het heeft geen haast in ieder geval.quote:
Waar haal jij toch altijd die 2e n vandaanquote:Op maandag 7 mei 2007 19:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pfffffffff ... je komt er eg wel Ann, ook al gaat het via een omweg![]()
![]()
![]()
In het engels is het meestal Ann, ik haal zelf regelmatig die tweede n net op tijd wegquote:Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Waar haal jij toch altijd die 2e n vandaan![]()
Ah, vandaar die Bestuurskunde. Ben je al met een opleiding bezig?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik probeer nu als reclasseringswerker hogerop te komen. Een beleidsfunctie in dit geval, of advies- en coaching werk! Ik probeer het eerst intern, als dat niet lukt ga ik verder kijken. Het heeft geen haast in ieder geval.
Ik moest lachenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Waar haal jij toch altijd die 2e n vandaan![]()
Nee, tuurlijk niet! Ben aan het nerdenquote:
Nee, ik heb nu HBO en HBO plus op zak. Deze functie was tijdelijk (5 maanden) zodat ik meer kans zou maken op een de juniorbeleidsfunctie (met deeltijdopleiding) die er aan zit te komen.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, vandaar die Bestuurskunde. Ben je al met een opleiding bezig?
Dat is naar, als je wel verder wil, maar dat de doorgroeimogelijkheden beperkt zijn, of dat je er door wat voor reden dan ook niet voor wordt geselecteerd. Voor mij een reden geweest om van baan te wisselen. Wat een paar maanden geleden dus ook is gebeurd...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu HBO en HBO plus op zak. Deze functie was tijdelijk (5 maanden) zodat ik meer kans zou maken op een de juniorbeleidsfunctie (met deeltijdopleiding) die er aan zit te komen.
Nu moet ik dus beter mijn best doen om daar tussen te komen, omdat er weinig doorgroeimogelijkheden zijn en daardoor ook veel mensen op die banen azen.
Jah, ik blijf ook geen jaren meer hoor. Zit er nu vijf jaar en heb die maffe clienten nu wel gezien. Ik kan nog wel ff door, maar als ik iets leuks in de krant zie ben ik verkocht.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is naar, als je wel verder wil, maar dat de doorgroeimogelijkheden beperkt zijn, of dat je er door wat voor reden dan ook niet voor wordt geselecteerd. Voor mij een reden geweest om van baan te wisselen. Wat een paar maanden geleden dus ook is gebeurd...
Maar goed, zolang je het in je huidige functie nog naar je zin hebt, zou ik daar nog lekker blijven zitten!
Ik kwam van een hoofd verkoop binnendienst functie. Daar zat ik een paar jaar en dat begon te vervelen. Ik kende de ins en outs, het werk werd routine en doorgroeimogelijkheden waren er nauwelijks. In ieder geval niet volgens de voorwaarden die ik er aan stelde. Daarnaast is werken voor één en dezelfde baas niet echt mijn ding, na een paar jaar krijg ik de kriebels om aan iets totaal nieuws te beginnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Jah, ik blijf ook geen jaren meer hoor. Zit er nu vijf jaar en heb die maffe clienten nu wel gezien. Ik kan nog wel ff door, maar als ik iets leusk in de krant zie ben ik verkocht.
Wel leuk dat het jou gelukt is. Wat doe jij nu?
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kwam van een hoofd verkoop binnendienst functie. Daar zat ik een paar jaar en dat begon te vervelen. Ik kende de ins en outs, het werk werd routine en doorgroeimogelijkheden waren er nauwelijks. In ieder geval niet volgens de voorwaarden die ik er aan stelde. Daarnaast is werken voor één en dezelfde baas niet echt mijn ding, na een paar jaar krijg ik de kriebels om aan iets totaal nieuws te beginnen.
Vanuit daar ben ik op zoek gegaan naar een organisatie advies job op detacheringsbasis. Daar ben ik in maart begonnen en ik zit nu bijna 1,5 maand op een Ministerie om advies te geven op het gebied van de reorganisatieslag die ze daar gaan maken n.a.v. de voorgenomen bezuiniging van 750 miljoen. Dat duurt een paar maanden en dan weer lekker ergens anders aan de slag.
'Wij' zijn nog op zoek naar consultants, dus ik weet niet wat je achtergrond is qua HBO...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Verbetermanagement en bestuurskunde zijn leuk
![]()
Maatschappelijk werkquote:Op maandag 7 mei 2007 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Wij' zijn nog op zoek naar consultants, dus ik weet niet wat je achtergrond is qua HBO...![]()
Daar zijn de functies young professional en junior consultant voor uitgevonden... Kennis kan je opdoen, ervaring met verandertrajecten is minstens net zo belangrijk... Maar goed, ik zal niet al te enthousiast overkomen. Als je interesse hebt ben je altijd vrij om even een PM of een mailtje te sturen... Praten kan nooit kwaad natuurlijk...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Maatschappelijk werkWel met differentiatie organiseren en coordineren
Verder alleen forensische opleidingen.
Nee serieus. Ik weet dat ik het kan, maar ook dat ik wat meer kennis op dat gebied moet opdoen.
Dat vind ik een goed plan. Ik knoop het ff in mijn achterhoofd, thanksquote:Op maandag 7 mei 2007 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn de functies young professional en junior consultant voor uitgevonden... Kennis kan je opdoen, ervaring met verandertrajecten is minstens net zo belangrijk... Maar goed, ik zal niet al te enthousiast overkomen. Als je interesse hebt ben je altijd vrij om even een PM of een mailtje te sturen... Praten kan nooit kwaad natuurlijk...
Jij mag ook PM'en als je op dat kennisgebied aantoonbare ervaring hebt hoor...quote:
Aanbrengingspremies scoren?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag ook PM'en als je op dat kennisgebied aantoonbare ervaring hebt hoor...
Oh, wel wat gedaan op dat vlak, maar net met andere job begonnen. Toch niet erg om even links en interessante geluiden te onthoudenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag ook PM'en als je op dat kennisgebied aantoonbare ervaring hebt hoor...
hmmm was mij ook al opgevallenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef ..zapper het volgende:
Ghe, heb je de bonusregelingen in de arbeidsvoorwaarden bij werving gelezen?
Haha, ik dacht ff psies hetzelfdequote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef ..zapper het volgende:
Die worden pas interessant als je een senior aanbrengt... En zelfs dan blijft er netto weinig van over, dus nee, dat is het niet...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef ..zapper het volgende:
nee, maar de manier waarop je t brengt komt op mij over dat je we wel beter van wordquote:Op maandag 7 mei 2007 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die worden pas interessant als je een senior aanbrengt... En zelfs dan blijft er netto weinig van over, dus nee, dat is het niet...
Ik zal nog es interesse en medeleven in anderen tonen...quote:
hey reclasseringswerker...beroepsdeformatieve argwaanquote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal nog es interesse en medeleven in anderen tonen...
500 euro bruto om precies te zijn...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar de manier waarop je t brengt komt op mij over dat je we wel beter van word
Subtiel weer on topic gebracht en je hebt nog helemaal gelijk ook... Zal ik jou ook meteen maar aandragen dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Is toch weer een flitsertje. Of een bescheiden lensje. Of wat leuke accesoires![]()
Of Ardennenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Is toch weer een flitsertje. Of een bescheiden lensje. Of wat leuke accessoires![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiel weer on topic gebracht en je hebt nog helemaal gelijk ook... Zal ik jou ook meteen maar aandragen dan?
Jup. Jammer dat je loog over je salarisquote:Op maandag 7 mei 2007 22:06 schreef freud het volgende:
[..]
Of Ardennen. Was wel het plan vorige keer met mij en P
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |