quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:06 schreef didotcicero het volgende:
Alleen videos van krentebollen: Krentebol on Elmstreet, the great Krentebol, Krentebolipse Now (I love the smell of fresh krentebollen in the morning)
Is top van je marc..ik heb van iemand geld kunnen lenen en ha nu een tweedehands 20D halen in tilburg. Ik hou jullie op de hoogte..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:29 schreef Marc H het volgende:
[..]
Wat doe je morgen? als je wilt kan je wel mijn reservebody lenen, een Canon 10D.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef An24 het volgende:
An verklaart deze week voor 1 vd meest verrotte weken van het jaar..mij cam is overleden![]()
En heb geen geld voor een nieuwe![]()
Succesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Is top van je marc..ik heb van iemand geld kunnen lenen en ha nu een tweedehands 20D halen in tilburg. Ik hou jullie op de hoogte..
Een mooi gebaar WurM.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:20 schreef WurM het volgende:
Ik had voor 20.00u ff hier moeten kijken, dan had ik An24's cam herdacht
Succes!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Is top van je marc..ik heb van iemand geld kunnen lenen en ha nu een tweedehands 20D halen in tilburg. Ik hou jullie op de hoogte..
Kunnen we nog wel even doen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:20 schreef WurM het volgende:
Ik had voor 20.00u ff hier moeten kijken, dan had ik An24's cam herdacht
Dat zou wel mooi zijn, loopt het toch nog goed afquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:55 schreef An24 het volgende:
[..]
straks is alles al opquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:38 schreef Yoni het volgende:
Zo, ik heb een fotografisch zeer leerzaam en dodenherdenkingstechnisch zeer verantwoord avondje achter de rugEn ik heb de spare-ribs bij P voorgeproefd daarstraks
![]()
Nu snel mijn kaartjes leegtrekken zodat ik ze morgen weer gebruiken kan![]()
Don't worry, we hebben allemaal één ribje gehad (naja ik stiekem 2) en de rest van de ruim 3 kilo is nog gewoon over voor morgenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
straks is alles al op
ik ben gedouched, ga nu maffen, morgen om half acht opstaan, moet nog naar de supermarkt, boodschapjes doen voor de reis naar Polski![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Don't worry, we hebben allemaal één ribje gehad (naja ik stiekem 2) en de rest van de ruim 3 kilo is nog gewoon over voor morgen
nee koppijn, zit erbij alsof ik gister enorm ben gaan stappenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:50 schreef ..zapper het volgende:
Koffie!
mooi zo. ik ga de douche maar eens zoeken...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:05 schreef PdeHoog het volgende:
MOGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
Afdeling Delft is wakkerNou ja...behalve HM2
Die ligt nog wakker te worden
zwaai maar op de a27/a12/a20quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |