mn eerste journaal loopt al...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:08 schreef Marc H het volgende:
goh ook al op het werk?
* Marc H is net begonnen
21:45 wordt ik afgelost, en dan 3 hele dagen vrijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn eerste journaal loopt al...
tot hoelaat moet jij?
Hopen dat de normering omhoog gaatquote:ik heb gisteren een lading mailtjes van jullie gekregen die er in varierende bewoordingen op neer kwamen dat jullie het tentamen te moeilijk vonden en dat er te weinig tijd was.
als de tentamens terug zijn, zal ik de analyse van het tentamen en de afzonderlijke items extra goed bekijken, met jullie mailtjes in het achterhoofd.
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Chanty het volgende:
Er is nog hoop wat mijn tentamen van gisteren aangaat
Quote docente statistiek:
[..]
Hopen dat de normering omhoog gaat
vol voor de blacktime vandaag gaat vast niet lukkenquote:
Je bent alvast gestopt met leren?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Chanty het volgende:
Er is nog hoop wat mijn tentamen van gisteren aangaat
Quote docente statistiek:
[..]
Hopen dat de normering omhoog gaat
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef An24 het volgende:
An verklaart deze week voor 1 vd meest verrotte weken van het jaar..mij cam is overleden![]()
En heb geen geld voor een nieuwe![]()
Nu hopen dattie gast op marktplaats vanavond nog reageerd voor de tweedehands cam![]()
sterktequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef An24 het volgende:
An verklaart deze week voor 1 vd meest verrotte weken van het jaar..mij cam is overleden![]()
Nu hopen dattie gast op marktplaats vanavond nog reageerd voor de tweedehands cam![]()
Dat is balenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef An24 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef An24 het volgende:
nee ik was nog niet begonnen. Eerst maar een weekje polen en daarna heb ik nog een maand tot de her. Dan ga ik gewoon leren en als de normering wordt aangepast hoor ik dat vanzelf welquote:
stomme topic wil niet openenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:46 schreef -Marjo- het volgende:
Zow net de eerste les achter de rug: Hardloopschema op je mp3speler!
Ben doodop, liep als een oud wijf maar ben wel trots op mezelf dat ik het gedaan heb![]()
Oh dat is zo klotequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef An24 het volgende:
jah idd, nu inene wel nu ik m rechtstreeks via t forum opgezocht heb.quote:
das echt ronduit klotequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef An24 het volgende:
Doet gewoon niets meer...alles al geprobeerd, maar wil niet meer aan...nix laten vallen dus. Kost te veel om te repareren, dus afgeschreven..snik![]()
Het is een mp3 met een loopschema met muziek eronder. Een dame vertelt je wanneer je moet lopen en wandelen. Zijn 27 lessen en uiteindelijk ren je 5 km...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah idd, nu inene wel nu ik m rechtstreeks via t forum opgezocht heb.
wat hoor je dan precies? wel muziek of wat?
misschien wel een goed idee voor mij, kan ik wat makkelijker combineren met het werk
Veel plezier alvast in Polenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee ik was nog niet begonnen. Eerst maar een weekje polen en daarna heb ik nog een maand tot de her. Dan ga ik gewoon leren en als de normering wordt aangepast hoor ik dat vanzelf wel
Nou moequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef An24 het volgende:
Doet gewoon niets meer...alles al geprobeerd, maar wil niet meer aan...nix laten vallen dus. Kost te veel om te repareren, dus afgeschreven..snik![]()
Potver das echt balenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef An24 het volgende:
Wat doe je morgen? als je wilt kan je wel mijn reservebody lenen, een Canon 10D.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef An24 het volgende:
misschien zijn er nog mensen die naar huis moeten (langere reistijd) en ook naar de herdenking elders willen gaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:34 schreef didotcicero het volgende:
Tsk. Fiets ik keihard naar 't centrum om nog even een draagriempje te halen voor mijn monopod is alles al om 17.00u gesloten vanwege Dodenherdenking.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot voorstander van herdenken, maar om nou al 3 uur van te voren de winkel dicht te doen vanwege 2 min stilte vind ik toch een beetje overdreven.
morgenochtend vóór je vertrekt dan maar even hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:34 schreef didotcicero het volgende:
Tsk. Fiets ik keihard naar 't centrum om nog even een draagriempje te halen voor mijn monopod is alles al om 17.00u gesloten vanwege Dodenherdenking.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot voorstander van herdenken, maar om nou al 3 uur van te voren de winkel dicht te doen vanwege 2 min stilte vind ik toch een beetje overdreven.
Ik wilde even krentenbollen halen voor morgen. Ook alles al dichtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:34 schreef didotcicero het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef An24 het volgende:
En die verkopen niet eens krentebollen? tssss....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik wilde even krentenbollen halen voor morgen. Ook alles al dicht![]()
Alleen de videotheek was open...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |