Kantoor-hok van PdeH geclaimedquote:Op zondag 6 mei 2007 00:52 schreef PdeHoog het volgende:
Fokken op een pda is best tof. Beetje relaxed op de bank hangen en zo.
Somsquote:
Ik hoorde al wat vagè geluiden daarquote:
Hahaha, geweldig! Ik ben inmiddels ook weer net terug uit het Rotterdamsequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMaar 160 119 x 700 KB = toch veel geheugen kwijt
[[url=http://www.peterdehoog.nl/fot/overig/chanty1.gif]afbeelding][/url]
Klik op de gif voor de iets grotere versie
nou ik was zo ongeveer t meest gefotografeerde dier daar in de zooquote:Op zondag 6 mei 2007 01:25 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Aaaaargh [afbeelding]
Ah het is m'n vriendinnetje
Hebben jullie ook nog dieren gefotografeerd?
Ik hou wijselijk mijn mondquote:Op zondag 6 mei 2007 01:31 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar geen opmerking maken met iets met waarschijnlijk beest en bed enzo
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:35 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Ik hou wijselijk mijn mond [afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
nou ik was zo ongeveer t meest gefotografeerde dier daar in de zoo
Kan geregeld wordenquote:Op zondag 6 mei 2007 01:48 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Overigens, in onze slaapkamer loopt ook geen Peter rond met een hele dikke camera
lolquote:
Hij is leuk !quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMaar 160 119 x 700 KB = toch veel geheugen kwijt
[[url=http://www.peterdehoog.nl/fot/overig/chanty1.gif]afbeelding][/url]
Klik op de gif voor de iets grotere versie
Damn...ik ben betraptquote:Op zondag 6 mei 2007 10:03 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Hij is leuk !
[afbeelding]
De linkse en de rechtse tegen de middelste; "met wie bel jij nou?"
[afbeelding]
Met P natuurlijk !
Mij lijken dit geschikte prijzen en zeker niet te duur. Maar, over dat nabewerken nog niets eens nagedacht (stom), wanneer een shoot op diverse locaties is en 20 tot 30 km uit elkaar kunnen liggen, is een prijs van 100 euro laag. TE denk ik, wanneer ik genoeg km's er voor rijden moet met de auto.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:28 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, ik Google gewoon. Meestal kijk ik ook even hoe en wat. Voor een gewone serie met 10 foto's nabewerken van mensen incluus nabewerking zou ik zo'n 100 euro rekenen.
Ik heb binnenkort een glamourshoot, en daar reken ik 75 euro voor, inclusief 5-10 afdrukken op A4 formaat. Redelijk goedkoop imo, maar is ook deel portfolio bouwen voor me.
Yupquote:Op zondag 6 mei 2007 10:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
@P : Heb je al eens die 100mm op portretfotografie losgelaten?
Prachtige foto, die ik al eens gezien had geloof ik ... maar niet wist met welke lens die gemaakt was. Geeft de burger moed om die lens eens op die 400d te laten, i.p.v. standaard die 28-300. Laatste heb ik bijna moeite mee om die niet op de camera te hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupAn was vorig jaar het slachtoffer
[afbeelding]
Damn ik ga echt veel missen de komende week op internet, afkickverschijnselenquote:Op zondag 6 mei 2007 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]160 keer ongeveer
![]()
maar de foto's komen pas als ze in Polen zit
We kunnen je wel wat quotes door SMS-en hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 11:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Damn ik ga echt veel missen de komende week op internet, afkickverschijnselen![]()
Dat is wel gemeenquote:Op zondag 6 mei 2007 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We kunnen je wel wat quotes door SMS-en hoor
Heb je mijn nummer dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We kunnen je wel wat quotes door SMS-en hoor
Stuurt ze haar login-gegevens toch ff deze kant opquote:
Nog niet, maar die mag je ook ff door-SMS-en hoorquote:
zodat je me tot in polen kunt stangen zekerquote:Op zondag 6 mei 2007 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog niet, maar die mag je ook ff door-SMS-en hoor
Ik stang nooitquote:Op zondag 6 mei 2007 11:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
zodat je me tot in polen kunt stangen zekerNo way
dat maak ik volgende week wel weer goed met jequote:Op zondag 6 mei 2007 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik stang nooitEn ik voel me nu ernstig beledigd
Jij natuurlijk.... klopt, maar een bijdrage eraan maak je me ook al blij meequote:Op zondag 6 mei 2007 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
OK...dit telefoongesprek was grappig
Mijn pa: "jij wilde toch nog een lens hebben of zo"
Ik: "Ja klopt"
Mijn pa: "Wat moet dat kosten"
Ik: "Nou...het is een 24-105 en dat moet ongeveer 900 EUR kosten"
Mijn pa: "hmmm....dat vind ik toch iets teveel voor je verjaardag"
Neuhquote:Op zondag 6 mei 2007 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jij natuurlijk.... klopt, maar een bijdrage eraan maak je me ook al blij mee
HAHAHAquote:Op zondag 6 mei 2007 14:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Ben je als FOTter verplicht appels te eten?
[afbeelding]
oude foto
aaah doe niet zo flauw, gewoon posten die foto/situatie voor de newbiesquote:Op zondag 6 mei 2007 14:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
dat komt door iets van wat jaaaaaaren terug op FOT is voorgevallen!
De mensen die al lang meelopen weten nog precies welke foto/situatie ik bedoel![]()
Beter van nietquote:Op zondag 6 mei 2007 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah doe niet zo flauw, gewoon posten die foto/situatie voor de newbies
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah doe niet zo flauw, gewoon posten die foto/situatie voor de newbies
Een hele toffe foto zelfsquote:Op zondag 6 mei 2007 15:10 schreef Xilantof het volgende:
En bij die foto van mij probeerde P ook een oncharmante foto te maken zei ie![]()
Lukte niet echt en 't werd best een toffe foto
Yeahquote:
ga mijn best doen, hopelijk worden ze niet knettergek van mij met die camquote:Op zondag 6 mei 2007 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YeahHave fun in Polen en mooie foto's maken daar he
Veel plezier!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
ga mijn best doen, hopelijk worden ze niet knettergek van mij met die camGa in de bus eens de handleiding uit lezen
Tot over een weekje, en als ik internet heb dan post ik tussendoor wel eens een hoi![]()
lief zijn kinders
Wie staat er op het dak een emmer water naar beneden te kiepenquote:
sowwie, pagina's openen met veel foto's levert hier op t werk errors opquote:Op zondag 6 mei 2007 20:40 schreef pea4fun het volgende:
hey...zit ik de hele dag voor kaatje kut in de tuin te niksen fotograferen? ga eens gauw wat zeggen van mijn vogelfoto's!
alsjeblieft
Ik lees het vogeltopic nooitquote:Op zondag 6 mei 2007 20:40 schreef pea4fun het volgende:
hey...zit ik de hele dag voor kaatje kut in de tuin te niksen fotograferen? ga eens gauw wat zeggen van mijn vogelfoto's!
alsjeblieft
Ik ook bijna niet hoorquote:
Ja hoorquote:
Dank jequote:Op zondag 6 mei 2007 20:56 schreef An24 het volgende:
[..]
meerdere blijkbaar
Maar ik vind ze ook leuk..wat een heerlijke tuin heb je toch
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:57 schreef pea4fun het volgende:
Maar ja, P ziet zelfs niet dat bij hem voor het raam een hele zwerm van die papegaaien zit...dus tja....
Dat lijkt maar zo joh...volgens mij was het briggy die vanaf haar balkon de prachtigste foto's van vogels maakte...je moet ze gewoon zien!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef Yoni het volgende:
Misschien worden vogeltjes interessanter als je ze zelf fotograferen kan. Hier zitten alleen maar schijtende duiven![]()
Da's Briggy iddquote:Op zondag 6 mei 2007 21:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo joh...volgens mij was het briggy die vanaf haar balkon de prachtigste foto's van vogels maakte...je moet ze gewoon zien!
ouderdomssuiker maar verder niet ziek neequote:Op zondag 6 mei 2007 20:44 schreef pea4fun het volgende:
ok ynske, das een goed excuus
Verder goed gezond dan zeker die oom, dat ze op die leeftijd nog zo'n operatie doen
Den Haag!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef Yoni het volgende:
Misschien worden vogeltjes interessanter als je ze zelf fotograferen kan. Hier zitten alleen maar schijtende duiven![]()
das niet meer onopgemerkt fokken dan op t werkquote:Meerdere personen op een pc
Gepost door Olivier Oost (Blaaskaas) - Bron: Tweakers
Gepubliceerd: zondag 6 mei 2007 @ 18:49
Dankzij een programma van Microsoft kunnen straks meerdere mensen tegelijkertijd achter dezelfde pc werken. Het stukje software splitst het scherm in twee delen en stelt de gebruikers in staat meerdere muizen en toetsenborden te gebruiken. Computers zouden tegenwoordig krachtig genoeg zijn voor dergelijke toepassingen.
Omdat Microsoft Windows meerdere sessies ondersteunt lijkt de technologie op het eerste gezicht niet zo vernieuwend. Desondanks zitten er toch redelijk wat nieuwe features in.
Gebruikers van de software kunnen de grens op het beeldscherm overschrijden om samen te werken, hierbij kun je denken aan een gebruiker die tekst uit een Word-document van de andere gebruiker selecteert en kopiëert.
De software is getest op een 19''-beeldscherm, zodat beide personen nog een redelijk oppervlak tot hun beschikking hebben om hun werk te doen. Het programma is echter ook bruikbaar op 17''-schermen en zelfs op 15''-schermen. Het is niet bekend wanneer de software beschikbaar wordt.
Hier waar ik woon zitten echt géén vogels verderquote:Op zondag 6 mei 2007 21:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo joh...volgens mij was het briggy die vanaf haar balkon de prachtigste foto's van vogels maakte...je moet ze gewoon zien!
moet je dan ook samen op dezelfde stoel zitten?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
das niet meer onopgemerkt fokken dan op t werk
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
moet je dan ook samen op dezelfde stoel zitten?
Ah, dan kom je dan ook misschien wel langsvliegen in het vogeltopicquote:Op zondag 6 mei 2007 21:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hier waar ik woon zitten echt géén vogels verderEen tijdje terug nog wel wat, toen er een hijskraan naast mijn huis stond, maar verder echt niet. Ik woon midden in het centrum en er is geen boom te bekennen in de buurt. Bij mijn nieuwe huisje wel
Misschien dat daar meer vogeltjes voorbij komen.
Hai? Samen FOK!ken op één PC?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
moet je dan ook samen op dezelfde stoel zitten?
Daarom kun je dan mooi je grens een stuk over de twee schermen van je buurvrouw schuivenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:34 schreef Marc H het volgende:
Damn, ik heb al aan twee beeldschermen voor mijzelf nog niet genoeg...
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:34 schreef Marc H het volgende:
Damn, ik heb al aan twee beeldschermen voor mijzelf nog niet genoeg...
Ha! Je hebt je toch bij de beestjes gehouden afgelopen zaterdag zag ik!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:34 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Daarom kun je dan mooi je grens een stuk over de twee schermen van je buurvrouw schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |